Elisha kuulut kyl tänne niinku nenä päähän, että pysyt vaan mukana niin kauan ku tuntuu :)
Gatusa, toivottavasti sun mies tosiaan ottaa onkeensa! oon itse aikoinaan eronnut sellaisesta miehestä, jonka suusta ei tullut juuri mitään positiivista ja täytyy kyl sanoo et hetkeekään en oo katunut, vaikka nykyisen miehen kans on ollut omat ongelmansa ja hänkin on muutama vuosi sitten tehnyt jotain sellaista, mitä on vaikeaa unohtaa, vaikka anteeksi olenki antanut.
heppura, mäkin tunnen oikean puolen oviksen, mutta vasenta en oikeastaan lainkaan muutamaa pientä juimimista lukuunottamatta. oon välillä miettinyt, johtuuko se siitä, että oikeaa munista on käyty leikkelemässä enemmän.
Kettunen, hienoa, että sielläkin saatiin aukiolotutkimus tehtyä ja asenne on kyl kohdillaan eli odottelemme plussauutisia :)
Maikkie, ihan mahtavaa että sulla on edennyt hoitoasiat ja jotain alkaa tapahtua! tämä odottelu on aika tuskaisaa välillä, vaikka välillä saankin asian pois mielestä, välillä tulee tunne, että mitään ei ikinä voi tapahtua.
lucky, toivottavasti miehesi kuitenkin ymmärsi antaa :) meillä tytön syntymä ei vaikuttanut oikeastaan mitenkään arkeen, luulen että käytiin ne siihen liittyvät kipuilut ohi silloin aikoinaan pojan tullessa, joten arki ei mainittavasti muuttunut. me riidellään kohtuuharvoin, mutta sanomista tulee lähinnä siivouksesta.
Bluerose, tulkoon sinulle plussa tässä kierrossa :)
Aamu, mulla on varmaan nyt näinä päivinä ollut ovis ja nyt ollaan kahtena iltana pupuiltu. mulla viikonloppu menee vähän förbi, kun lähden kavereiden kanssa laivalle, mutta väliäkö toisaalta. nyt oikeanpuoleinen ovis meneillään ja oikea kylki on aika hellänä, niin kipeää tekee irtoaminen.