Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitti Gatusa! En oikein usko tohon tärppäämiseen tässä kierrossa mutta eihän sitä ikinä tiedä kun ilman ehkäisyä mennään.

Heppura, en oo testaillu. Mulla oli ihan kunnon menkat lokakuussa. Vähän outoja oireita tässä on ollut mutta taidan kuvitella taas. Ovis saattoi olla myöhemminkin tässä kierrossa. Viikon päästä pitäisi tulla selvyyttä asiaan.

Della, samaa mieltä! Nyt on mennyt liian pitkään ilman plussia. Tuntuu että tuolla toisessa ketjussa niitä satelee koko ajan eikä tietenkään mulle! Mullakaan ei tunnu vasemman puolen ovikset ollenkaan. Voi kun ne sun menkat ei tulis.
Tsemppiä kipeän käden kanssa, tylsää tollanen. :sad001

Miimikko, just ton takia mä en tikuta ovista enkä testaile muutenkaan ennenkun menkat on todella myöhässä. Mun pää ei kestäis tollasta epävarmuutta ja kaikenmaailman haamuleita. Esikoista yrittäessä erehdyin pari kertaa testailemaan ja kyllä putos korkeelta ja kovaa kun negaa näytti.

RouvaKettunen, piinailukaverini! Ihanko samoissa mennään?

Maikkie, toivottavasti menkat pysyy poissa! Tännekin ketjuun kaivattaisiin niitä plussia jo!

Bluerose, paranemisia sinne! Flunssat ei oo kivoja ja siihen päälle vielä täti niin olo ei oo varmaan kovin auvoinen.

Itselläni on kp20, tädin pitäisi ilmaantua viikon päästä jos kierto on sen 28 päivää mitä se nyt on ollut. Mitään aavistuksia ei oo mihinkään suuntaan enkä oikein usko raskautumiseen. Ovis saattoi olla myöhemmin tässä kierrossa jos sitä nyt ylipäänsä tapahtui. Ainakaan mitään isoa pupuiluhalupiikkiä en huomannut tällä kertaa.

paranemista bluerose ja toivottavasti täti ottaa pian hatkat.

della toivottavasti kätesi paranee pian.

miimikko, rvaketunen, maikkie tsemppiä jokaiselle teistä :)

on: köh köh köh kuuluu mun suusta 24/7 alkaa mennä itelläki jo hermot, lääkkeet ei tunnu hirveest auttavan. ukko joka on mua pahemmas tilantees aukoo päätä siitä kuinka mä en tykkää pitää huolta muka itestäni, onko hirveest aikaa ajatella itteä ku pitää tehä kaikki valmiiks et sen ei tartte liikauttaa itteää hirveemmin ja ite se ei ees pidä aikataulust kii testien suhteen et mikä sillä on ku keuhkokuvat jokseenki epänormaalit. tänää sit äksyili meille ku ei ollu opettan murulle kotitehtävii eilen omaa laiskuuttaan. no josko se tästä. inkivääriteetä juon muute josko se auttas nopeemmin.

Nyt tulee omaa napaa vaan eikä ees palstan topicissa. Mutta hitto mä tajusin just, että mitä nää mun oireet oikein on... Oon ihmetelly ku pariki viikkoa ennen menkkoja, oikeastaan pari päivää oviksen jälkeen alkaa hirmuset oireet, psyykkiset ja fyysiset,ja nyt tajusin mistä "kärsin": PMS. voi saakeli! Nehän muistuttaa hirveesti alkuraskauden oireita ja joka kerta oon toivonut, että josko nyt ois natsannut. Mutta ei...tuohan sen aiheuttaa!

heppura I feel you! mulla kans pms-oireet muistuttaa raskausoireita et oon poikkeuksetta joka kerta pettynyt, ku menkat tuliki. no, viimeksi en pahasti pettynyt, koska kielsin itseäni uskomasta mihinkään oireisiin.

Gatusa paranemisia! miehet on kyl sairaana tosi veemäisiä, munki mies itkee ja ruikuttaa ja sitä joutuu palvelee ym., ku se sairastaa.

Blueroselle tsemppiä menkkakurimukseen! eiköhän ne kohta mene pois :)

Maikkie, toivottavasti menkat ei tulisi ja saisitte nyt plussan!

miimikko jos tosiaan kokeilisit sitä digiä? mulla ei ole koskaan tullut haamuja eikä edes viivanpaikkaa ja tytöstäki ymmärsin testata vasta rv 6 et en oikein pysty samaistuu tilanteeseen mut mietin vaan et jos nuo testit näyttää tota niin pelaisit varman päälle?

Kettunen tsemppiä piinailuun!

Maikkie, toivottavasti plussaisit nyt!

Voihan PMS, heppura. Itsekin välillä mietin, miten ukko voi ottaa joskus niin paljon päähän (ja aina samaan aikaan kuukaudesta)! Joskus lievää pahoinvointia ja mitä ihmeellisimpiä oireita! Ja aina lopuksi pettymys ja tädin vierailu, raastavaa!

Aamu, melkein samoissa mennään, täällä kp 22. Ootko suunnitellut testipäivää?

Kuuluisat viimeiset sanat: "yritän olla kuulostelematta oireita", hah! Eilisestä alkaen ollut kummallista alavatsan poltetta. Ei sellasta perusnippailua mikä on saanut luulemaan jo vaikka mitä edellisinä kuukausina. Tulee aaltoillen ja kestää hetken, erikoista. Ja sehän on saanut mut ihan villiksi! Keskiviikkona ajattelin testata, jos tätiä ei näy..

Ikävä tuottaa pettymys, mutta eiköhän tänään sitten jäänyt jo punertavaa tuhrua paperiin vessassa käydessä. Nyt pitäis sitten vaan osata sanoa, mikä on se kp 1, että voin soittaa polille ultra-ajan inssiä varten. Niin ja pitäähän mun käydä ostaan ne clomitkin ja ens viikolla aloitan niiden kanssa sitten.

Miehet tosiaan osaa olla niin säälittäviä. Mä oon ite ollut nyt vajaan kuukauden töissä ja lähes joka päivä 10 tuntia. Olen ollut iltaisin tosi väsynyt ja ihan poikki ja siihen päälle vielä mullakin on ihan karsee yskä. Nuhaa ei onneksi ole (vielä) eikä enään juuri muutakaan kuin tuo yskä. Viime viikon loppupuolella mulla ei lähtenyt ääntä ollenkaan ja olo oli muutenkin tosi kurja. Miehellä on myös yskä, mutta ei juuri muuta. Ja ai ai ai ai, kuinka se on kipee ja ei jaksa ja ei kykene ja ei sitä eikä tätä....

Meidän poitsu siirtyi viikko sitten nukkumaan isojen poikien sänkyyn. Tai no, otettiin pinniksestä toinen laita pois ja laitettiin vaan matala turva laita tilalle. Ihan hienosti on siellä osannut nukkua. Tänään oon pari kertaa kiikuttanut takaisin sänkyyn, mutta nyt alkaa kuulostaa siltä, että ei ole enään lähtenyt liikkeelle sieltä.

Anteeksi omanapaisuus taas. Rankan viikon jälkeen oon niin uupunut, että en vaan jaksa alkaa kaikille erikseen vastailemaan. Tsemppiä kovasti kaikille piinailijoille. Toivotaan todellakin, että saataisiin niitä plussia tänne ja heti useampia kerralla! ++++++++++++++++++++

kiitti della, mulla vaa se että ukko on aina et pitäs passata mut minähä en sitä tee ja sairaana pahenee vaa.

heppura muistan millast oli ku pms iski siis niin hermoi raastavaa ku "oireet" oliki pms eikä raskaus. saapi nähä millast täl kertaa tulee kunha ne menkat alkaa taas.

on: puolväli häämöttää villatakissa, oikee etukappale on melkei valmis jipii. äippä on iha tohkeissaa takista jo ku laitoin kuvan hälle. mä sain todeta itelle et mä tartten nyrkkeilysäkin...on sellai ärsytys ollu joitai päivii ukon takia ja kuntoha nyrkkeilles kasvaa.

Ai täälläkin on noin monella samoja oireita :O jotenkin huojentavaa kun tajus mistä ne johtuu :D Piinaililijoille tsemppiä, sairastelijoille paranemisia! Ja muille kans plussa-tuulia! Nyt niitä iloisia uutisia tänne!

kiitos heppura, juu et ol ainoo joka kärsii pms oireista, ne on hermoi raastavii mut pakko se on kestää ne. nyt ootan vaa et millai kierto mulla on ja onko yhtä pahat pms oireet ku ennen, toivottavast ois lievemmät.

plussatuulia kaikille :)

moips!
tuunpa tännekin kirjottelee. Kirjotin jo tonne "raskaaksi 2013" osioon :)

Oon siis 23v, mies 24v, esikoispoika 1,5v. Kaksi koiraa meillä on ja iso talo remontoitavana.

Mahdunko messiin? Yritystä takana vasta alle kuukaus :)

Jeps... täti sitten kurvasi tänne, kuten arvelinkin. Jos nyt jotain positiivista tästä pitää hakea, niin tällä kerralla se ärsyttävä päiviä kestävä tiputtelu jäi oikeastaan kokonaan pois. Eilen illalla tuli vessassa käydessä punaista paperiin ja yön olin vielä ilman sidettä, mutta aamulla lorahti jo ihan kunnolla. Tänään siis kp 1 ihan selkeästi ja maanantaina sitten soittoa polille.

Mä taas kuulun siihen porukkaan, jolla ei oikeastaan ole minkäänlaisia pms oireita. Ehkä hieman normaalia enemmän mielialan vaihtelua esiintyy juuri ennen menkkojen alkua ja kamala himo herkkuihin iskee, mutta eipä paljoa muuta.

appelsiini: Toki mukaan mahtuu, teretulemast vaan :)

tervetuloa appelsiini! toivottavasti raskaudut pian!

pahoittelut menkoista Maikkie, mut onneksi pääset sentään eteenpäin hoidoissa :)

on: tuun ruikuttaa tänneki tätä käpälää, mieshän kuuntelee tätä valitusta jo monta kertaa päivässä.. särkylääkkeet ei tunnu auttavan ja voltaren-voiteesta sain allergisen ihottuman et se piti lopettaa, eipä siitä kyl ollu hyötyäkään. käsi ei suoristu ja nyt koukistelu (esim. korun kaulaan laitto) tekee kipeää. mietittiin just miehen kans et ensi viikolla taas soittelen työterveyshuoltoon ja jos sieltä ei tuu apua, yritän lainata isältä rahaa ja menen "oikealle lääkärille" jonneki yksityiselle.

eilen pupuiltiin ja käsikipu melkei pilasi koko session, mut onnistui kuitenki :) mulla on pms-oireet valloillaan, väsyttää ja tissit on tosi arat, tyttö ku nojasi niihin eilen, melkei huusin kivusta ja pyyhkeen kulma "raapasi" nännejä niin seki tuntui pahalta. noh, onneksi tiedän, mitä tää on niin en turhaan ala laskeskella laskettuja aikoja ym.

Tervetuloa, appelsiini! Pikaista plussaa teidän yritykselle!

Voi,Maikkie, tylsää! Jospa clomeilla apu tulisi!

Mitkäs on Aamun tunnelmat?

KP 24, odottelu on myrkkyä. Vatsaa juimii välillä, ei muita oireita. Tulispa keskiviikko pian ja täti älyäis pysyä poissa, muuta en nyt elämältä tähän hätään toivo!

Noh, Aamun tunnelmat ei oo kovin kaksiset. Näistä pms-oireista on täällä keskusteltu ja luulen että mullakin on ne nyt päällä. :mad: Sen verran vaikeaa ollut, kaikki tuntuu itkettävän ja miehen kanssa tulee riitaa koko ajan. Tuntuu ettei mikään nyt toimi. Eiköhän ne menkat viikon päästä tuu, siihen tämä oireilu vahvasti viittaa. Sori, meni omanapailuksi. Tervetuloa Appelsiini!

täällähän olette olleet ahkeria taas!!! ja uusiakin on keskusteluun mukaan tullut. Tervetuola appelsiini!!! lukasin pikaseen nuo viimesimmät ja mieleen jäi vaan nuo pms oireet ja oliks maikki joka kuvitteli nähneensä viivoja testissä? :D No sitä haluu tottakai kuvitella kaikkee :D

on: Mulla kait on melko usein noita PMS oireita... mutta kun viime kierron pituus oli joku 56pv niin nyt oli melko lyhyt 21 pv ja tuli kyl menkat niin huomaamatta... ei ilmoittaneet tulostaan yhtään mitään. nyt olis kp 8 menossa ja oikeestaan vasta eilen illalla pupuilun jälkeen kunnolla alkoivat. Suttus vaan oudosti viime sunnuntaista alkaen eli viikon outoa tiputtelua tippa/pv. Jos olis sään. menkat niin vasta ens viikon loppu puolella pitäis oikeasti alkaa. Ostin ovis tikkujaki että kunhan tää vuoto loppuu niin pääsen niitä testeilemaan... onkohan ovista ollenkaan. Sieltä raskauskeijusta.. oletteko olleet niihin ihan tyytyväisiä? että kp 8 mikäli sikäli voin laskee siitä mistä ekaa ihme ruskeeta tuhrus....

Tervetuloa appelsiini! della, kuulostaa jo vakavalta vaivalta tuo :O Toivottavasti helpottaa! Hyvä, että sentään pupuilu onnistui ;) Maikkielle pahoittelut tädistä :( RouvaKettuselle tsemppiä jännäilyyn!Aamulle tsemppiä, jankkaan samaa mutta mä niin tiedän ton tunteen.... :/ lucky87 tsemppiä täältä, kylläpä sulla kierrot heittelee!

ON: Nuo pms oireet helpottaneet, joten täti kurvailee varmaan kylään seuraavien päivien aikana, nyt meneillään kp 29/28-35...

Huomenia! Kp23 menossa, menkkoja odotellessa. Eiköhän ne sieltä loppuviikosta paikalle pamahda. Onneks mieliala on vähän tasoittunut tosta eilisestä. Melko varmasti pms-oireita. Mulla on kyllä pahentunu noi oireet synnytyksen jälkeen.

Täällä oli useampi joutunut tädin uhriksi, pahoittelut Luckylle ja heppuralle! Jatkamme kaikki tästä uuteen kiertoon! :)

Moi!

Voihan surkeus, tädin kohdanneet! Toivottavasti ämmällä on viimeinen kerta aikoihin kylässä!

ON: Kettuska on täällä kauhusta jäykkänä ja varovaisen innokkaana! KP 25 ja torstaista asti olo on ollut erilainen kuin aiemmissa kierroissa. Yöllä näin unta, että tein plussatestin. Tästä rohkaistuneena aamulla pissin tikkuun ja noin 5 min. kuluttua siihen piirtyi haalea, mutta erotettavissa oleva haamu! Yhdessä kamun kanssa viivaa tutkittiin ja paljaalla silmällä molemmat se erotettiin! Testasin Davidin herkällä, 10 IU:ta. Huomenna täytyy tehdä siis uusi testi, onneksi tilasin niitä ison tukun ja digigin on kesästä asti ollut kaapin pohjalla! Digin ajattein tehdä keskiviikkona mikäli viiva tummuu! Sitten vasta suostun uskomaan, että oon raskaana. 15 pettymyksen jälkeen ei uskalla vielä liputtaa, mutta koskaan ennen en oo saanu haamua/ haaleaa viivaa, paitsi tietty kun plussasin esikoisesta rv 3+6, silloin plussa oli kyllä paljon selvempi! Ootteko muut testailleet Davidin liuskoilla ja saaneet kummallisia viivoja niihin?

Takaisin