moikka kaikille!
toivottavasti tänne alkaisi tulla uusia plussia, tuntuu taas et on ikuisuus siitä, kun joku plussasi.. välillä voisi olla joku teistä aktiivisista, joka plussaisi :)
Gatusa, tsemppiä teille sinne ja onneksi miestäsi syynätään nyt tarkasti, parempi lopputulos tulee :)
Kettunen, mäki haaveilen harva se kierto, et josko nyt ja välillä oon laskenu mahdollisen lasketun ajanki ja suurinpiirtein np-ultra-ajan, mutta nyt oon kieltänyt itseäni laskemasta edes ovista, saati sitten määrittämästä mahdollista laskettua aikaa. aattelen niin pessimistisesti, et miksi turhaan ku tuun kuitenki pettymään menkkojen alkaessa.
heppura, toivottavasti saat hakemasi työpaikan ja tietty toivotaan, ettei sullekaan tulisi menkkoja :)
Aamu, ainaki ootte hyödyntäny tän kierron, vaikkei ovista ois tuntunutkaan :) mulla ei tunnu vasemman puolen ovikset ollenkaan, joten välillä mietin, tapahtuuko tuolla alakerrassa mitään.
on: mulla sit kipeytyi käsi/kyynärpää. en tiedä mitä tapahtui, en ole loukannut kättä tms. se on ollut sunnuntaista asti kipeä enkä ole saanut suoristettua sitä ja ylimääräinen ojennus/koukistelu aiheuttaa sähköiskumaisia kipuja. kävin lääkärissä ja sain tulehduskipulääkkeet ja kipulääkkeet, joita pitää nyt syödä viikko. eka mietin etku satsiin kuuluu buranaa et mitä jos mitä jos jne. mut sit mietin et v.tut, kun mitään ei tapahdu, miksi en söisi. pupuiluhalut on ton käden takia vähän tiessään, mut josko tänään kuitenki tanssitunnin jälkeen jaksaisi taas. ovisaika on kai mennyt ohi, nyt tulee kirkasta limaa ja menkkoja odottelen alkaviksi viimeistään tiistaina.