Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Aamu ja Gatusa Kipu lähti sit onneksi pois ja ovis hyödynnetty :cool:! Mä en myöskään tunne muuten tuolta vasemmalta puolelta irtoamista vain tämä oikealta on tosi kivulias...ja kävellessä pahenee, istuminen ok.

eip mitää heppura, nyt vaa sit plussatuulia sulle ja jaksamist piinaviikoille :)

täällä ei uutta, normielämää, samat valitukset ja muut jatkuvast. neulomisen avulla yritän rentoutua ja rauhottua ja samallaha se äipän villatakki valmistuu :) ukko puhuu edellee et menee tutkimuksii, saa nähä millo mut pakko sanoo että oon oikeestaa tyytyväinen et en ol nyt raskaana ku näin epävakaa tilanne.

kiitos heppura. meillä pidettii aikuisten keskustelu jossa ukko joutu oikeest alkaa miettii ja totes et hänen pitää muuttaa kyl kans käytöstää. totesin et hänen käytöksel hän tuhoaa viel kaiken mitä hänel on eli liiton ja perheensä.

Nuo miesten aivot tosiaan on marenkia. Nyt taas mies niin etäinen ja tuntuu että vittuilee joka asiasta. Ei ymmärrä mitään naisten juttuja. Puolustelee itseään vaan koko aika joka asiassa parempi kun mä. Jakotautinen.
On. En tiedä voisko olla ovista kun vasemmalla puolen vähän kipuilee... Voikun sais kikulia tänä iltana... Mieli tehnyt jo eilisestä asti ja hellyyden kaipuu kasvanut.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Meillä ei mitään aikuisten keskusteluja pysty käymään kun isäntä ei koskaan ota mitään vakavasti mitä mä sanon. En koskaan ole kuullut että olis sanonut että pakko alkaa miettii omaa käytöstään... Aina sanoo että no erotaan jos uhkaan erolla ja jos mies uhkaa niin minun täytyy silloinkin lähteä eikä mies ettei vaan sais sitä huonompaa mainetta suvussa. Raskaita aikoja meilläkin ollut paljon varsinkin kun odotin ensimmäistä.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Pakko sen verran huikata täältä taustalta että miehet on kyllä ihan oma rotunsa! :D Ei niitä aina ymmärrä eikä ne ymmärrä varsinkaan meitä naisia! :) Can't live with or without them :)

Paljon on ollut hyviä uutisia täällä tutkimuksissa käyneillä joten ei muuta kun vällyt pölisemään ja onnea raskautumiseen! Se ja samahan se kuitenkin on että raskautuuko luomusti vai pikku avituksella koska lopputulos on yhtä ihana ja tyydyttävä, pieni nyyttinen! :)

Muillekin kovasti onnea toivottelen ja jatkan taustailua! :) Täällä vaan niin hyvä porukka että ei osaa pysyä poissa, ainakaan ennen ku käsketään! :D

Moi KAIKILLE vertaistukilaisille! Huih, olettepa olleet ahkeria kirjottelijoita :o Mä olin muissa maailmoissa tädin hengailun ajan, sori vaan mutta lueskelen nämä sivut läpi paremmalla ajalla. Kohta peti kutsuu nukkumattia, pupuilu äsken vei loputkin energiat ;) Nyt siis kp 8 ja täytyy todeta että olipa omituiset menkat! Tuohon edelliseen päivitykseeni ne loppui, siis 3 päivää vuoti ja 4-6 tuli vain pyyhkiessä ruskeaa verta. Ihmeellistä? Mutta koska tämä oli eka yritys, niin en voi vannoa että synnytyksen jälkeen olisi ollutkaan tämän runsaampaa. Väittäisin että tämä oli kaikkein niukin vuoto ikinä! Ei edes tullut niitä klimppejä, pelkkää puhdasta verta. Varmuudeksi tein keskellä menkkoja testin, mutta ei siinä mitään viivaa näkynyt. Eli kroppa senkun temppuilee? Mikähän nyt, voikohan se vielä olla sekasin kun imetyksen lopettamisesta noin puoli vuotta. Ei kai? Kuitenkin, nyt käyntiin yk2! ;)

lucky noi on kuultu kuule iteki monta kertaa eli tuttu tunne. mä tänää nostin kissan pöydälle ja taoin sen päähän asiat. no illan ratoksi kokattii illallinen yhessä ja ukkoki on toistaseks positiivisest yllättän mut käytöksel. toivottavast teilläki pystyttäs käymää keskustelui rakentavast. jaksamista, mul oli muute sama juttu ku kauan ollu ilman pupuiluu ni tänää sit enne ku ukko haki poitsun tarhast ni vietettii laatuaikaa, onha mullaki tarpeeni.

lucky noi on kuultu kuule iteki monta kertaa eli tuttu tunne. mä tänää nostin kissan pöydälle ja taoin sen päähän asiat. no illan ratoksi kokattii illallinen yhessä ja ukkoki on toistaseks positiivisest yllättän mut käytöksel. toivottavast teilläki pystyttäs käymää keskustelui rakentavast. jaksamista, mul oli muute sama juttu ku kauan ollu ilman pupuiluu ni tänää sit enne ku ukko haki poitsun tarhast ni vietettii laatuaikaa, onha mullaki tarpeeni.

Gatusa, jospa se sun mies nyt tulis noiden keskusteluiden jälkeen järkiinsä ja alkais ajatella asioita välillä sunkin kannalta. Toivottavasti kans menee sinne tutkimuksiin eikä vaan jäis puheiden asteelle. Se on huono jos parisuhteessa alkaa pitää toista itsestään selvyytenä. On siitä tullut omankin miehen kanssa keskusteltua aina välillä. Yritetään huomioida toisiamme ja arvostaa toisen tekemistä. Tosin kyllä mä itekin aika paljon nalkutan ja voisin yrittää vähän rajottaa sitä.

Siellä Luckykin tuskailee miehen kanssa. Seksi olis mukava tapa vähän sovitella riitoja, eiks je? Saitko kikulia? Meillä meni muuten odotusaika ihan hyvin parisuhdemielessä mutta lapsen syntymän jälkeen ollaan kyllä riidelty koko rahan edestä. Ei ollu ainakaan meillä helppo eka vuosi. :sad001 Mutta nyt menee jo hienosti.

Elisha86, taustaile vaan täällä. Ei me sua pois ajeta. :)

Miimikko, aika kauan sulla on imetyksen lopettamisesta että luulis jo kropan normalisoituneen. Mutta yksilöllistä se kait on miten normijärjestykseen pääsee. Tsemppiä kumminkin uuteen kiertoon!

Mä oon suunnitellut viikonlopun ohjelmaksi pupuilua kaiken muun oheen. Ovis saattaa olla käsillä just viikonlopun tienoilla. Eilen illalla olis jo vähän pupuiluttanut mutta mies oli ihan poikki enkä mä itekään jaksanu sit enempää lämmitellä. Mutta kohta on viikonloppu taas. :)

Elisha kuulut kyl tänne niinku nenä päähän, että pysyt vaan mukana niin kauan ku tuntuu :)

Gatusa, toivottavasti sun mies tosiaan ottaa onkeensa! oon itse aikoinaan eronnut sellaisesta miehestä, jonka suusta ei tullut juuri mitään positiivista ja täytyy kyl sanoo et hetkeekään en oo katunut, vaikka nykyisen miehen kans on ollut omat ongelmansa ja hänkin on muutama vuosi sitten tehnyt jotain sellaista, mitä on vaikeaa unohtaa, vaikka anteeksi olenki antanut.

heppura, mäkin tunnen oikean puolen oviksen, mutta vasenta en oikeastaan lainkaan muutamaa pientä juimimista lukuunottamatta. oon välillä miettinyt, johtuuko se siitä, että oikeaa munista on käyty leikkelemässä enemmän.

Kettunen, hienoa, että sielläkin saatiin aukiolotutkimus tehtyä ja asenne on kyl kohdillaan eli odottelemme plussauutisia :)

Maikkie, ihan mahtavaa että sulla on edennyt hoitoasiat ja jotain alkaa tapahtua! tämä odottelu on aika tuskaisaa välillä, vaikka välillä saankin asian pois mielestä, välillä tulee tunne, että mitään ei ikinä voi tapahtua.

lucky, toivottavasti miehesi kuitenkin ymmärsi antaa :) meillä tytön syntymä ei vaikuttanut oikeastaan mitenkään arkeen, luulen että käytiin ne siihen liittyvät kipuilut ohi silloin aikoinaan pojan tullessa, joten arki ei mainittavasti muuttunut. me riidellään kohtuuharvoin, mutta sanomista tulee lähinnä siivouksesta.

Bluerose, tulkoon sinulle plussa tässä kierrossa :)

Aamu, mulla on varmaan nyt näinä päivinä ollut ovis ja nyt ollaan kahtena iltana pupuiltu. mulla viikonloppu menee vähän förbi, kun lähden kavereiden kanssa laivalle, mutta väliäkö toisaalta. nyt oikeanpuoleinen ovis meneillään ja oikea kylki on aika hellänä, niin kipeää tekee irtoaminen.

Dellalle hauskaa reissua ja toivottavasti natsais nyt! luckylla ei kyllä kiva tilanne ole :( tsemppiä sinne! Gatusa, toivotaan että jutustelu auttaa ja mies parantelee tapojaan! Elisha, pysy mukana vaan ja ihanaa odotusta! miimikolle tsemppiä uuteen kiertoon! Blueroselle kans plussatuulia, kuin myös tasapuolisesti kaikille muillekin tietenkin :) !
Meillä on kans muksun syntymän jälkeen riidelty koko rahan edestä tai lähinnä minä olen riidellyt....en tiedä oikein mistä johtuu, lähinnä ehkä ärsyttää kun mies ei muista mitään ikinä. Ja mä taas muistan kaiken...Onneksi mies on sitkeä ja pysynyt mun mukana kaikesta huolimatta <3 Mä tässä haeskelen uutta duunia kun ei tuo raskautuminen ota onnistuakseen. Mutta ajat on huonot....odotan että lapsi pääsee tarhaan ja saa kavereita, täällä kun ei oikein kotiäitejä tunnu olevan puistoilusta päätellen ja kerhot on täynnä. Parin kuukauden takia ei kannata alkaa edes jonottelemaan niihin.
Ai niin, meinasin tänään ostaa kaupasta omenaviinietikkaa ja koittaa jos auttas tän pikku kakkosen teossa. Kovasti googlettelun tuloksena sitä suositellaan. Onko kukaan muu miettinyt tällaista ?

Täällä ollut pientä eripuraa miehen kanssa ja oli aika lähellä et tiet eroaa..syytä en tässä ala sanomahan, mutta kaikki nyt onneksi hyvin..nyt tiedän miksi hän ei toivo että tästä kierrosta raskaaksi xD koska LA menis lähelle hänen synttäreitään xD noh ymmärrän kyllä, mut sit seuraavas kierros ne olis lähellä mun synttäreitä..ja musta se olis maaaaaailman paras lahja <3
niin omaa napaa taas ku voi olla...mut en voi sille mitään kun odotan niin testaamissa..

tsemppiä kaikille..pusuja <3

Della, hauskaa matkaa sulle ja pidä kivaa kavereiden kanssa. Tollaset reissut piristää aina tosi paljon. :) Meillä ovis pitäis olla nyt ajankohtainen joten täytyy pupuilla viikonloppuna. Onneksi ollaan ihan vaan kotona niin päästään hommiin kun pikkumies sammuu yöunilleen. :)

Heppura, sulla on ihan samat oikut kun mulla. Mä kans kiukkuan miehelle koko ajan ja sitten harmittaa ihan vietävästi että piti taas hermostua. Mutta kun se mies ei muista meilläkään mitään ja sotkut jää aina mulle siivottavaksi. Sanoo aina tekevänsä mutta ei sit kuitenkaan muista. Ei se sitä tahallaan tee mutta ärsyttää silti. Jotenkin viime aikoina on hermot ollu tosi kireellä. Toivottavasti saisit töitä mutta kuten sanoit niin ajat on tosi huonot.

Bluerose, meilläkin on ollu eripuraa mutta ero ei sentään ole vaihtoehto. Aina ollaan saatu sovittua riidat. Ei onneksi mitään vakavampaa ikinä. Jos tästä kierrosta plussaisin niin la menis samoihin kun esikoisesta enkä välttämättä haluais niitä synttäreitä niin lähekkäin. Mutta ei me mitään ehkäsyä ruveta ton takia käyttämään että jos plussa tulee niin se on sitten tarkotettu niin. :)

Tsemppiä kaikille! Ihanaa että viikonloppu tulee. :)

vielä en kirvestä kaivoon hei, mutta voipi olla että seuraa yk kutsuu..sen verran kirkasta verta pyyhkiessä tuli, vaikka ei kyl oireita näy eikä kuulu...eilen kivisti mahaa koko päivän...huoh...mut ei se mitään :) innolla etiäpäin...tädin pitöis kyl tulla vasta ke...tosin katsoin ed. Äitiyskortista et mun kierto on 30-46pv

Bluerose, toivottavasti ämmä ymmärtää pysyä poissa, tai tekee ainakin viimeisen visiittinsä teille!

Aamulle iso peukku oviksen hyödynnykseen!

Dellalle mukavaa risteilyä, oma aikakin on niiin tärkeetä ja piristävää!

Mukava, et Gatusa sai (juteltua) ;) Miehet ne vaan on pölkkypäitä!

Moi Elisha! Kertoilehan kuulumisia!

Ovis kaiketi ohi. Ennen ao-tutkimusta mulla on ollu synnytyksen jälkeen tosi kipeitä oviksia. Ja aina vaan oikeella puolella. Nytkin ultrassa iso munarakkula oli oikeella. Mutta: en tunnistanut ovista! Jotain pientä jomottelua, mutta en sellasta tylppää ja kovaa kipua mitä on aiemmin ollut. Josko siellä olis kuitenkin ollut joku pikku tukko..? No, pupusteltu on kolmena päivänä peräkkäin (!), yrityksen puutteeseen ei siis kaadu tämä kierto! Toiveikkaana jännään pari viikkoa. Nyt jos menee reisille tämä kierto, niin rupeen vaan odottelemaan et puoli vuotta menis nopeesti ja voitas aloittaa hoidot. Ens viikolla tosin on vielä ne verkokeet..

Ihanaa viikonloppua, naiset! Olkoon tämä kierto meille jokaiselle suosiollinen!

Tsemppiä Bluerose! Harmi jos se täti sieltä nyt pyyhältää paikalle. Ja kiitos RouvaKettunen tsempeistä! Noiden ovisten kanssa on hankalaa. Mulla on juilinu maha nyt kaks päivää oikeelta puolelta, uskoisin että ovis on nyt. Vähän sellanen tennispallo mahassa-fiilis. Katotaan saadaanko tänään siemenet laitettua sisään.

Takaisin