Cupcake tervetuloa! :)
Relanna: kiva kuulla sun kuulumisia :) Mulla ei myöskään ollu pojasta juuri mitään oireita (paitsi tissit kosketusarat), että toisinaan piti "muistuttaa" itseään että tosiaan on raskaana..
Della: Tsempit oviksen hyödyntämiseen ja jaksamista tytön sairastamisen kanssa.. Meillä kans poika kuumeessa (ei mitään muita oireita??) ja on pari yötä nukkunut nyt poikkeuksellisesti meidän välissä, joten lähes jokaiseen liikehdintään tullu herättyä.. :/
Margeliini: Jännäks menee

) Mäkin olen nyt taas sortunut enemmän ja vähemmän herkkuihin, mutta yllättävän tehokasta sit vissiin toi lenkkeily, kun herkuista huolimatta paino putoo!
Maikkie: Älähän nyt vielä menetä toivoasti vaikka jomottelee

Niin mullakin jomotteli poikaa odottaessa, oli ihan selkeät menkkaoireet, mutta olinkin raskaana :)
On: KP
34.... ! Eikä oikeastaan mitään ...

Kaippa tää kiertokin tosiaan voi olla vielä näin pielessä..
Eka kiertohan oli 39pv, sitten 33 ja viimeisimmäks 30 niin jotenkin ajattelin, ettei tää kierto nyt ainakaan enää pidemmäks venyis????
Alaselkä ehkä jonkin verran kipeä, mut saattaa olla siitäkin, että nyt kun poika on tosiaan toista päivää kuumeessa, sitä on tullu kanniskeltua tosi paljon sylissä (ja painoahan pojalla on jo varmaan 11kg....)
Taiii sitten oon saanu selän kipeäks tosta juoksemisesta asfaltilla? Ei varmaan oo paras mahdollinen juoksu"alusta" kova maa?! Eikös ne suosittele hiekka-/pururatoja, on jaloillekin ystävällisempää menoa..!
Niin TAI sitten selän kipuilu enteilee niitä, ah niin ihania, menkkoja...! Ota nyt tästä sitten selvää!
Mies jo kyseli millon testaan uudestaan, mut äh.. En vaan haluis pettyä, taas.
Ainiiiin! Olihan eilen illalla jotain jännää vatsakipua!!! MUTTA se oli enemmän sitä paineen tuntua, mitä OVIKSEN aikana???? What... ?