Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Della: Oispa kiva idea, että tehtäiskin tälle porukalle oma odotus ketju sitten kun sen aika on kellä on :) Olis tosi mukavaa jatkaa teidän kans jutustelua sittenkin! :) Mutta ei muuta kuule, ku tsemppiä ja onnea tähän kiertoon! ;)

Nyytti: Paljon tsemppejä tähän kiertoon! :) Ihanan positiivinen jaksat jo olla :) Mahtavaa :gen014

Margeliini: Ja sit tietty heti kertoilemaan, kun teet testiä! ;) Jospa nyt.. :) Ja jos ei, niin sit vaan entistä enemmän oottelemaan niihin tutkimuksiin pääsyä!..

Sandra: Missäs vaiheessa kiertoa sä meetkään nyt? Ilmeisesti jotain ovulaatiota edeltävää aikaako? Jos greippimehut on nyt kovassa käytössä :D Mäkin ajattelin mehut ottaa seuraavaan kiertoon käyttöön, jos sellaista tulee :D

Omenapossu tervetuloa! Tai voihan se olla että jääkin lyhyeksi täällä kirjoittelu ;)

Hirveeeeeetä kuinka "vaikeeta" oli tajuta tää uus foorumi :D
Täällä kuitenkin nyt elellään kp 25 eli 5-10 pv vielä jännäiltävä ;) Huihui. Jotenkin sellainen olo, et saattais olla tärpänny ja sit taas sellane tunnehan mulla oli viime kierrossakin ja EI ollu tärppi käyny :sad001
Ei oo ainakaan oireita suuntaan jos toiseenkaan.. :confused3

Heips. Kuulumisia varhaisultrasta! Masussa köllii pieni ihmisenalku joka vastaa viikkoja 6+3. Vahva syke näkyi myös <3 Selitystä vuodoille ei löytynyt, nyt näyttää kaikki hyvältä kuitenkin. :) Nyt tosiaan tarttee ruveta uskomaan että raskaana tässä tosiaan ollaan :D

ihanaa TMJ!! ja onnea odotukseen :)

Nyytti kyl koirakuume on tosiaan yhtä paha kuin vauvakuume :) muistan, kun itsekin kuumeilin viikkotolkulla tota mun kuvassa näkyvää koiraa ja se oliki pitkään mun vauva ennenkuin sitten tyttö ilmoitti tulostaan. nyt sit palailen siihen, että koiralla ja mammalla on omaa kivaa koirakoulussa.

Riksuke kivaa olisi, että jatkettaisiin omassa ketjussa :) pitää joskus sitten miettiä, kuka sen perustaa ja toivon mukaan saataisiin kaikki ne plussamme sillai hyvin et oltaisiin kohtuusamoihin aikoihin odottelemassa :)

on: pupuilu aloitettu tässäkin kierrossa ja nyt vielä odottelen sitä ihmeainetta testiin :) greippimehuakin juon, vaikka vannoinkin, että lopetan sen, mutta mun mielestä se uusi valion verigreippi-greippi on hyvää :)

onnea tmj!!! :)

tsemppiä muille.

on: täällä minimaaliset menkat jatkuu 5. päivää. hitto että miehet on ärsyttäviä!!! lähti yli 100km päähä esikoisen kans kertomatta mulle ja kulkuneuvo hajos matkalla ja majapaikkaa ei ole heillä. sain kuulla anopin kautta ku soitti langolleni ku mun mies sulki puhelimen ku kysyin missä ovat ja onko kattoa pään pääl ja millo tulevat, ainoo vastaus huomenna toivottavasti. siis miten mä pystyn luottaa siihe jatkos? jotai positiivist, kotisivut julkastu :)

Aamua kaikille.
Testin tein äsken, ihan joku halpisliuska ja kyllä se tais aika nega olla. Tai ihan haalea viiva tuli eli kai tuota voisi hailakkana haamuna pitää, muta ainakin hormonit ovat jo aika hyvässä laskussa, kun keskeytyksestä ylihuomenna kaksi viikkoa. Lukeman perusteella monilla näyttänyt r-testi selkeää plussaa vielä monien vikkojen päästäkin.
Pariin päivään en nyt ole ovistestillä testaillut,mutta parina päivänä siihen aiemmin jo negan sain. Liekkö sit tosiaan aiemmin noita raskaushormoneita näytellyt. Merkkasin kyllä varmuuden vuoks päivät ylös, niin voi seurata alkaako seuraavat menkat sit sen reilun parin viikon päästä niistä.
Jotenkin turhauttavaa tämä odottelu, kun ei varmaksi tiedä missä mennään. Ois kiva saada ne ekat menkat ja päästä kiertoon taas kiinni ja alkaa yrittäminen kunnolla :)

Della, se on paha kyllä!
Koiravauvakuume on nyt kyllä saanut helpotusta ja meille on alustavasti pentu varattu♥
Katsotaan nyt sit meneekö asiat hyvin ja reilun kuukauden päästä vauva kotona.

TMJ, onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!

Gatusa, uskomatonta touhua mieheltäsi. Saitko lapsen ehjänä kotiin?

Maikkie, tähän on juu totutteleminen..

Riksuke, kiitos :) Siellähän on jännät paikat! Kovasti jaksua piinailuun ja toivotaan että se plussa pärähtäisi :)

riksuke: Rautaisia hermoja sinne! Joo, tulen kyllä varmasti kertomaan, jos on jotain kerrottavaa. Mulla vaan ei valitettavasti ole koskaan niitä raskausuutisia :(

Nyytti: Minkä pennun ootte varannu? Epätietoisuus on kyl pahinta. Toivottavasti se kierto sulla tasaantuis pian. Joillain kun tuntuu menevän ihan sekaisin keskenmenosta ja joillain taas asettuu heti. Ja tärppääkin heti :) Toivottavasti teillä tuo jälkimmäinen.

della: Minkä rotuinen koira teillä on? Taidan mäkin ens kierrossa maistaa tota uutta greippimehua. Sitä ei vaan näköjään myydä meidän S-marketissa :O Ei itse asiassa mitään greippimehua näkynyt.

ON: Oon varmaan sanonut aikasemminkin, mutta tää vika piinaviikko on ihan KAUHEE!!! Eiliset treenitkin meni ihan pilalle, kun siellä oli ainakin kolme raskaana olevaa ja sit mua vaan ketutti koko ajan ja keskittyminen ihan hakusessa. Kotona pääsi itku. Miten helvetissä voi olla niin vaikeeta saada toinen lapsi??!! Kun en mä mielestäni pyydä mitään ihan mahdottomia. Aargh!

Mitä hiivattia tälle foorumille on oikein tehty!! En meinaa saada vastatuksi lainkaan kun tökkii ja bugittaa. Nyt sitten niin paljon asioita, että ei kaikkeen voi kommentoida. *möks*

Margeliinille *iso halaus* Itsellä vähän samat fiilis.

Nyytti - indeed mikä koira on tulossa? Itse passaan ensi vuoteen. Kaksi hyvän oloista ja suositeltua yhdistelmää on tekeillä - jos jommasta kummasta niistä saisi. Sydämessä on malinoisin kokoinen aukko.. :(

Täällä tuli tosiaan iiiiso ripuli silloin viime kertaisen. Olin viikon sairaana, en oikein vieläkään ole kunnossa - semmonen olo on. Tärppipäivät oli ja jotain touhuiluja oli, mutta toi mies on niin blääh. Ei sitä oikein huvita kiinnosta ispaa. Olen esim tänään etäpäivällä ja ei mitään. Tuolla se istuu omalla koneellaan.. voisin sanoa yhtä ja toista ikäväsävytteistä asiaa tähän väliin, mutta antaapa olla.

Ensi viikolla on työn merkeissä ulkoilua ja torstaina karkaan kavereiden kanssa ulkomaille. Sieltä sunnuntaina sitten kotiin. Hyvä hengäshdystauko siis tulossa. Toivottavasti sää on hyvä.

Tämä foorumi tosiaan näyttää yhtenä päivänä toista ja toisena taas ihan jotain muuta. Ota tästä nyt sitten mitään selkoa :(

Mulle on pukannut jostain vanhan masukuvankin tuohon, jota en nyt osaa poistaa.

Mulla ei oikein tästä kierrosta ole hajuakaan. Pupuiluja oli viime viikolla muutaman kerran, mutta nyt on taas ollut hiljaisempaa. Limoja vuoteli kans joskus viime viikolla ja sit viikonloppuna oli suhteellisen kuivaa ja tänään on taas jostain syystä vuodellut enemmänkin. Pitääköhän tässä vielä innostua varmuuden vuoksi heluttelemaan peittoja, jos ovis oliskin vaikka näin myöhään.

Mullakin on koirakuume, mutta kyllä tuo yksi saa nyt piisata siihen saakka, että joskus saadaan isompi talo. Haaveilen westien pennusta kovasti :)

kiitoksia Margeliini, Nyytti ja riksuke :)

ON: testit tosiaan näytti negaa ja lääkäri ei suostunut kirjoittamaan lähetettä verikokeisiin, murr.. oireet senkun jatkuu, huimaus pahimpana... ja tätiä ei ole näkynyt o.O jospa keskiviikkona pissis uusiksi tikun silmään, kun on kaksi viikkoa täynnä tädin puuttumista ;)

Margeliini: Hyvin on mulla kierto heitellyt, kun ollaankin nyt sun kanssa yhtäaikaa piinaviikolla :D Hmm.. Ärsyttävän .. piinaavaa... :confused005

Celinalle rentouttavaa ja kivaa reissua! :)

Maikkie: Hommiin vaan :D Eipä kai se koskaan "turhaa" ole ;)

On: Kp 28.. Odottavan aika on pitkä :confused: Muutamana aamupäivänä ollut huonoa oloa, hirveetä päänsärkyä.. Vähän ku krapulassa ois :schocked028 Tekeekö mieli kepposia? ... Luultavasti, koska myös parina iltana ollu sellasta jomottelua alavatsalla sekä -selässä, että menkat tekee tuloaan :(

Jos jotain positiivista pitäis löytää, niin oon saanut vuosien jälkeen lenkkeilykauden kunnolla (!!) käynnistettyä! Ensimmäistä kertaa elämässäni ostin omalle jalalleni sopivat/tukevat lenkkikengät, niillä on oikeesti ollu hyvä pinkoa menemään :D Mä en oo ollenkaan mikään juoksijatyyppi, aina inhonnu kyseistä lajia.. Mut nyt yllättäen (no senkin takia, että on pakko, kun ei ole rahaa ostaa liikuntakeskukseen uutta kk-korttia) lenkkeily ja hölkkä/juoksu on ruvennu maistumaan! Ja tuntuu, että ihan muutaman päivän jälkeen askelkin on jo paljon kevyempi :) Jihaa! Jos se painokin jälleen rupeis vähän laskemaan, jumahti nimittäin tossa 13kg pudotuksen jälkeen..

Celina: No höh.. Mikäs siellä välejä hiertää? Vai onko ihan sitä tavallista "arkea"? Meilläkin välillä sellaista hiljaiseloa, että vasta oviksen lähestyessä huomaa, että kai sitä vois jotain touhuillakin ;) Kuulostaa hyvältä toi sun reissu! Olis kiva kyl lähteä johonkin... Mutta ehkäpä rahatilanne ei nyt anna periksi, kun on ne lapsettomuustutkimukset tulossa. Yks hemmetin spermanäytekin maksaa lippujen ja lappujen mukaan noin 100 e!! :O Saa siitä tietysti KELA-korvaukset, mutta luulen, että hintaa jää silti paljon.

Maikkie: Täällä kans yks koirakuumeinen, mutta ei kyl tähän elämäntilanteeseen mahdu koiraa valitettavasti. Meillä on jo kaksi kissaa, joiden hoitamisessa on ihan tarpeeksi.

OmenaPossu: Onpa inhottava tilanne :( Koita nyt sitten jaksaa vähän aikaa testailematta. Mulla oli kesällä yhdet menkat melkein kaks viikkoa myöhässä ja tytön 1-vuotisneuvolassakin terveydenhoitaja vaan käski odottaa ja sit testata uudestaan... Blaah.

riksuke: Mun tietääkseni juoksemiseenkin tottuu aika nopeasti. Ainakin pari kaveria on näin sanoneet. Ovat siis ihan nollista lähteneet liikkeelle, ei mitään juoksutaustaa ja jonkun juoksukoulun ohjeiden mukaan edenneet. Ja kyllä niillä omaan jalkaan sopivilla kengillä on varmaan myös vaikutusta. Musta tuntui tytön syntymän jälkeen, että raskausmaha alkoi tosi nopeesti pienentyä, vaikka imetinkin vaan pari viikkoa. Jossain kohtaa se kuitenkin tyssäsi ja tota loppua mahaa ei tunnu saavan millään pois. Ärsyttävää :( En mä nyt todellakaan mitään six packiä tavoittele, mutta ärsyttää, kun tota löysää nahkaa kattelee.

Margeliini mulla on buhund eli norjanpystykorva. aika samanlainen rotu kuin suomenpysti, luonnetta ja ulkonäköä myöten, mut vähemmän metsästysviettinen, hippasen pienempikokoinen ja paimennusviettinen. sekä tietty lapsiystävällinen, mikä oli kriteerinä koiran hankinnassa :)

suosittelen sitä uutta mehua, se on paremmanmakuista ku se pelkkä greippi :)

niin, tiedän miltä tuntuu, kun muut saa vauvoja ja itse ei. meillä töissä on harva se päivä ihan pieniä vauvoja ja maanantaina kävin asiakkaan luona ja hällä oli kuukauden ikäinen vauva. olin niin kateellinen :/

OmenaPossu toivottavasti nyt jotai tapahtuu johonki suuntaan! ei oo kivaa ootella :/

Riksuke huiii, kuulostaapa sulla jännältä :) nyt pidän peukut pitkällä ojossa et menkat jäisi väliin ja ois ootettu lopputulos :) kivaa, et oot innostunut liikkumaan, pysyy ajatukset muuallakin, se helpottaa ainaki itseäni et on muutaki elämää :)

Celina munki mies vaikuttaa ärsyttävän passiiviselta :/ jospas se on kevätväsymystä.. mut kiva silti et saat kavereiden kans reissun :) ehkä pieni hengähdystauko toisesta piristää :)

toivottavasti Maikkiellaki ois tärpänny :)

Nyytti, toivotaan sunki kohdalla parasta et km ois kunnolla ohi ja pääsisitte yrittämään uudelleen!

on: ovis tekee tuloaan, tein tänään elämäni ekan ovistestin ja tuli aika hailakka testiviiva, jos mä nyt sit osasin sitä oikein tulkita.. tuikkasin hetimiten ekan kokeiluerän pre-seedia ja eiku miehen kimppuun :) ovis tuntuu taas kipuiluna, mut taas oikeassa muniksessa?? voisko olla et mulla toimii vain oikea munis? tuntuu et sieltä irtoaa aina kaikki munikset ja vasen on vaan hiljaa.. siis jos miettii noita mun menneitä leikkauksia niin oikea munis oli se, jota leikeltiin kummallaki kerralla, vasemmalla on käyty vain kerran. blaah, otapa selvää.

nyt tää täti menee nukkumaan ja valmistautuu viikon vikaan työpäivään :) mullahan on huomenna tai siis teknisesti ottaen tänään perjantai ja oikeana perjantaina hiimaillaan tytön kans kotona vapaapäivällä :) öitä!

Margeliini ja Selina, meille ois tulossa ranskanbulldoggi♥
Tykätään kyllä noista isoista laumanvartijoista,mutta miehellä jo kaksi sellaista on ja nytkin on mahduttaminen, et saadaan sekä lapsi että koirat mahtumaan autoon samaan aikaan,niin oli mietittävä pieni koiruus, jolla silti riittäis asennetta ja luonneta, ja olis erittäin lapsiystävällinen. Tuohon ruttuturpaan päädyttiin :)

Toivotaan juu että tämä kierto asettuis pian uomiinsa, eilen näytti ovistesti taas plussaa ja aika voimakastakin. Mutta kuvio oli silti jotenkin erilainen kun aiemmin, jotenkin ohkasempia oli rimpsut vaikka niitä oli tosi paljon. Väsy oli molemmilal niin kova et hyvistä aikeista huolimatta nukahettii molemmat sohvalle :D Jospa tänään koittas hyödyntää ihan varmuuden vuoks, kun ei tosiana ole tietoakaan tästä kierrosta. Mitään limoja tms ei kyllä ole. Mut eipä se pahaa tee silti :)
edit: Vuotoa ei ole pariin päivään tullut, eli jospa se ois nyt sit oikeasti loppunut :)

Margeliini, piinaviikko on tosiaan jotain aika kamalaa, kovast tsemppiä!!!!:)

Celina, toivottavasti paranet kunnolla pian ja ulkomaanreissu kuulostaa tosi kivalta!

Maikkie, hyvähän se on varmuuden vuoksi vähän edes.. ;)

Omenapossu, no höh! Tympee lekuri, ei muuta kuin uutta testiä kehiin. Toivotaan että sun hormonipitoisuus vaan nousee hiljaa ja saisit sen plussan vielä :)

Riksuke, kiva että into on löytynyt lenkkeilyyn :)

della, kiitos :)

Taas tullut melkosesti tekstiä, kun ei oo muutamaan päivään käyny tääl kurkkaileen :)

Riksuke Joo täälä ovis lähenee ja tonne viikonlopun lopulle menee. Sulla onkin jännät paikat, isosti tsemppiä :)

TMJ Onnea odotukseen :)

Celina rentouttuvaa reissua :)

Nyytti Onnea koiravauvasta, noi ranskikset on kyllä ihania tuhisijoita :D ja tsempit yritykseen :)

OmenaPossu onpas erikoista, ettet saanut lähetettä verikokeisiin :/ ..mutta tsemppiä sinnekkin :)

Margeliini Mää ihan "kotisalia" harrastan ja nyt alkaa sit pyöräily ja rullaluistelukausi :) ..isot tsempit, josko se plussa nyt pärähtäisi sulle, sulle juur sitä niin kovasti toivoisin, etteä saisitte perua sen polille menon :) ..koskas sää voisit testailla?

Maikkie ei muutakuin peittoja helutteleen ;)

..tulikohan nyt kaikille vastailtua ja oikeinkin vielä :D tää on mun mielestä niiiin hankala, kun joutuu kokoajan rullaileen ylöspäin, että muistaa kuka on mitäkin kirjoitellut, vanha oli paaaljon helpompi :D

..mää kävin gynelläkin ja olikin hyvä käynti, kaikki paikat oli kunnossa ja ovis ultran mukaan loppuviikosta, mutta sano ihan suoraan, että mullon keltarauhashormonin puutetta, kun luteaalivaihe jää niin lyhyeks, oviksesta sen pitäs olla 2 viikkoa, että olis varmasti riittävä, joten nyt otan lugeja tuplana, oviksen jälkeen 2 viikkoa, sitten r-testi, jos plussaa niin jatkan ainakin rv 7 asti ja pitää mennä sit vo:lle ultraan ja sovitaan miten lopettelen luget. Suunnitelmakin tehtiin, jotta jos ei nyt 2 kk tärppää, niin mies menee simppatesteihin ja mää sain lähetteet verikokeisiin, sitten yhessä vo:lle kuuleen tulokset, jos kaikki ok, niin jatketaan yritystä pari kk, mut jos jotain häikkää, niin sit niitten pohjalta aletaan toimiin ja saadaan joko heti lähete julkiselle tai sit yksityiselle, ja kun molemmista on sit tutkittuna helpoimmat jutut, niin on sit hieman nopeempaa toimintaa kuulemma jatkon suhteen, mut gyne oli kovasti sitä mieltä, että ihan luomuna mullon hyvät mahdollisuudet raskautua, kun se luteaalivaihe saadaan siihen 2 vkoa. Kovasti nyt toivon, että tässä tärppi pian kävisi, ettei tarvisi niihin tutkimuksiin lähteä! ..pitäs olla nyt stressaamatta, kun sekin vaikuttaa kuulemma keltarauhasen toimintaa, kovasti koitan ottaa iisisti nyt, mut silti jännittää...

della: Ok. Mulla ei oo hirveesti tietämystä pystykorvista. Tosin tämän hetkinen kuumeilun kohde on japaninpystykorva <3 Toiveena olis tietysti lapsirakas, helposti koulutetta ja pieni koira, jonka kanssa vois ehkä harrastaa agilitya. Mulla oli lapsuudenkodissa shetlanninlammaskoira ja se on myös aivan ihana rotu. Niin lempeä ja koulutettuna tottelevainen. Ei muuta kuin tsemppiä oviksen hyödyntämiseen! :) Toivottavasti siitä liukkarista olis nyt apua.

Nyytti: Peukut sinne, että nyt olis vuodot kokonaan loppu! Ranskanbulldogit ja muutkin ruttunaamaiset on kyllä söpöjä. Yhdellä tutulla on mopsi ja sen kanssa ilmeisesti täytyy olla aika tarkka, kun kuono on niin lättänä, ettei silmiin ja sinne poimuihin mene bakteereja. Joten mulle ei kyl ruttunaamaiset sopis, olisin koko ajan ihan paniikissa :D Aika jännä miten toi sun ovistesti tollain... mutta jospa se nyt jo rupeis tarkoittamaan lähestyvää ovista. Ainakin ajallisesti passais.

sand-ra: Wau! Mulla ei oo oikein koskaan riittänyt itsekuri kotikuntoiluun :( Aina täytyy olla joku ohjaaja "ruoskimassa", jotta jaksan tehdä ja mielenkiinto säilyy. Kiva, että gynekäynti meni noin hyvin :) Nyt vaan taas tsemppi päälle! Toivottavasti se isompi annos lugeja rupeis tehoamaan. Mutta tosi kiva, että teille on nyt myös varasuunnitelmakin.

ON: Mä tässä jo päkäilen, että olisinko niin idiootti ja kävisin hakemassa apteekista Clearbluen, jota kylläkin inhoan... Mulla on kaapissa halpistesti, joka ei ilmeisesti ole kovin herkkä, kun suositellaan tekemään vasta, kun menkat on myöhässä. Cb olis ainakin herkempi ja uskon, etä sillä näkyis edes haamu aamupissasata, jos meille joku luomuihme oliskin tapahtunut. Sillä tosin näkyy haamuja ja kaikkea muutakin ihmeellistä, vaikka ei oliskaan raskaana. Huomenna vois aikaisintaan testata. Ja mies vois sit sen negan jälkeen soitella aikaa sinne simppatestiin. Jos vaikka pääsis jo ens viikolla sinne. Ollaan lähdössä taas viikonlopuksi miehen porukoille :/ Ei yhtään nappais ja sen negan jälkeen tod. näk. vielä vähemmän.

Margeliini: Noh? Kävitkö ostamassa testin? Testasitko? En mää suinkaan kärsimätön oo niiden uutisten suhteen :) Mä oon tehnyt tasan kaks clearbluen testiä aikoinaan ja molemmat näytti päin honkia. Apteekin oma halpa testi näytti plussaa samana päivänä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Ja nytkin mulla odottelee kaapissa apteekin testi paketti.

Sand-ra: Mukavia uutisia oot gyneltä saanut. Koskakohan mä saisin niin paljon aikaiseksi, että varaisin ajan gynelle... ja koskakohan mä jaksaisin kuntoilla. Kovasti tsemmppiä teille yritykseen!

Nyytti: Jospa se kierto siitä tasottuis takaisin normaaliksi. Muistaakseni mulla ei mennyt kovinkaan kauaa siihen, kun oli jo normaalissa rytmissä. Uudelleen raskautumiseen tosin meni puoli vuotta. Toivottavasti sulla ei menis ihan niin kauaa.

Della: Tsemppiä oviksen hyödyntämiseen. Mullakin tuntuu aina kaikki jomotukset oikealla puolella. Mut mulla niitä jomotuksia tuntuu ihan satunnaisesti pitkin kiertoa eikä ne suoranaisesti varmaankaan liity oikein mihinkään.

Riksuke: Oi, siellähän ollaan oltu reippaana. Mä en sais ikinä aikaiseksi alkaa juoksemaan. On se vaan niin hiivatin tylsää hommaa!

OmenaPossu: Mikäs siellä on tilanne? Onko tätiä näkynyt vai pissitkö uudestaan tikkuun?

On: Jäipä sit pupuilematta eilen. Meni sänkyyn meno sen verta myöhäiseen, että minähän ehdin nukahtaa ennen, kun isäntä iltatoimiltaan sänkyyn asti kerkesi. Tänään on sitten taas jotain valkkaria vuodellut oikein huolella. Koko päivän oli sellainen -kiisseliä housuissa- olo. Nyt illalla ei sitten taas mitään. #¤%%¤& ota tästä nyt sitten selvää. Tuskin se ovis kuitenkaan tässä vaiheessa enään on. Nyt pitäisi kaiketi olla kp 19. Ja mulla kuitenkin kierrot on yleensä olleet alle 30 päivää. Tuhruilu alkaa monesti jo 24-26 päivien aikana ja kunnon vuoto sitten 2-3 tuhruilu päivän jälkeen.
Tänään ulkoiltiin pojan kanssa pitkästä aikaa kunnolla hiekkalaatikolla ja omalla pihalla. Voi jestas tuota kuraa!!! Nämä kaikki kurahommelit tulee ensikertalaisäidille ihan yllärinä. Meillä on aivan yyyber ihana reimatecin ruskea biome vk haalari ja tänään tajusin sen olevan aivan liian kallis ja hieno haalari pihaleikkeihin. Luojan kiitos olen sentään älynnyt kurahousut hommata ja huomenna mummu aikoi ostaa pojalle kumisaappaat. Niin ja ostin mä kurakinttaatkin. Nyt pitäis vissiin jostain löytää joku halvempi vk-haalari pihaleikkejä varten. Yksi ohut löytyy, mutta sillä ei ole minkäänlaisia veden/tuulen pitäviä ominaisuuksia, joten se saa kyllä odotella niitä +15 asteen kuivia kelejä.

Nyytti no tosta esikosta oli täti 3 viikkoo myöhässä ja tikussa näky just ja just erottuva haaleen haalee viiva :D että jos nyt ois sama juttu ;)
Maikkie ei oo tätiä näkyny ;)

ON: täti edelleen loistaa poissaolollaan ja jälleen esikon alkuraskaudestakin tuttu oire tuli tänään kiusaamaan, möh.. sellaisi ihme oksennus refleksejä tuli syystä tuntematon, ei siis haju, maku, ympäristö tai mikään muukaan vaikuttanut ja ukko juoksutti mulle ämpäriä :D "herra kuvittelet vaan oirees" kyseli jo että oonko ihan varma niitten testien näyttäneen negaa, kun mulla ei normaalisti tollasta tule _yhtään_ mistään ;)

ON: Eipä meidän apteekissa sitten ollut muuta kuin Apteekin testejä ja Cb digitaalisia :( Joten jäivät sinne. Digiä en osta enää ikinä, koska maksaa niin pirusti ja se on niin tyly: "Ei raskaana". Odotellaan tässä nyt sitten muutama päivä. Maanantaina tai tiistaina pitäis menkkojen alkaa. Hyvää viikonloppua kaikille! En varmaan taas pääse koneelle kuin vasta sununtaina illalla :( Pitäkää keskustelu elävänä :)

Maikkielle piti sanoo, että NIINPÄ!!! Mäkään en oo yhtään iloinen näistä kurakeleistä, vaikka lumien sulamista oonkin jo pitkään odotellut. Eilen imuroin ja pesin lattiat, kun rupes niin ärsyttään, kun koko kämppä oli ihan hiekassa ja kurassa. Nyt on taas sit muutaman päivän puhdasta, kunnes mun siivousurakka mitätöityy ;)

OmenaPossu: No hui, kun sulla on siellä jännä tilanne! Pidän täällä sulle peukut ja varpaatkin pystyssä plussan puolesta :thumleft

On: Koinpa sitten eilen illalla sängyssä ahaa-elämyksen. Edellisestä pupuilusta oli tasan viikko aikaa ja tuntemuksia ei niin mihinkään suuntaan. Eikös sitä yleensä sanota, että alkion kiinnittymiseen menee hedelmöittymisestä noin viikko? Eli, jos mulla nyt ois tärppi käynyt, niin senhän pitäisi ihan näinä päivinä kiinnittyä tai olla kiinnittynyt. En mä kyllä esikostakaan mitään kiinnittymistä huomannut... muutama päivä ennen plussaa alkoi jomottelut ja siinäpä ne mun oireet sillon olikin. Jotenkin on vaan sellainen fliisi, ettei taaskaan ole tärpännyt. Ja just, kun tätä tässä kirjoittelen niin eiköhän tunnu lievää jomottelua mahassa.

Piti vielä mainita yhden mun tutun kanssa käymästäni keskustelusta teillekin. Tämä ihminen on sellainen ns. henkinen ihminen. (ei siis hengellinen) Ja muutama hänen tuttunsa on myös ja ovat jo hieman ns. edistyksellisempiä, eli pystyvät "hoitamaan" ihmisiä energiallaan. Tai miten se nyt meneekään... minä en noista asioista mitään ymmärrä, enkä oikein tiedä, uskonkokaan moisiin juttuihin. Uskon ehkä sitten, kun näen selviä todisteita. Mutta siis siihen keskusteluun... Tämä mun tuttu tietää, että yritämme saada toista lasta ja hän aina välillä kuulumisia kyseleekin. Jossain kohtaa puhuin, jos tulen raskaaksi, niin hän käski heti korjata asian ja alkaa puhumaan, KUN tulen raskaaksi. Pitää kuulemma itse olla positiivinen ja uskoa siihen, että kyllä minä tulen raskaaksi. Silloin se onnistuu paljon helpommin. Ei saa tehdä itse negatiivisia asioita ajatuksissaan. Tuon keskustelun jälkeen tuli myös oma keskenmeno mieleen. Silloin mulla oli plussuksesta lähtien ihan koko ajan todella epävarma olo ja olin aivan varma, ettei kaikki ole kunnossa. Tein varmaan 10 r-testiäkin ja siltikään en uskonut. Lopultahan siinä sitten tosiaankin kävi niin, että keskenmeno tuli. Nyt vaan mietin, että olenkohan voinut omalla negatiivisella ajattelullani aiheuttaa sen keskenemenon? Tuskin kuitenkaan, mutta....... Äitini kertoi, että oli minua odottaessaan joutunut sairaalaan melko alkuvaiheessa raskautta uhkaavan keskenmenon takia. Hän ei kuitenkaan ollut missään vaiheessa pelännyt, että se kesken menisi vaan oli ajatellut, että ei tämä tähän lopu. Eikä loppunutkaan, siitä on tässä elävä todiste kirjoittamassa.
Pointti tässä on nyt se, että koittakaa siskot olla positiivisia ja uskokaa siihen raskautumisen mahdollisuuteen!!! Yritetääs oikein kovasti kaikki yhdessä, ehkä se toimiikin :) Ja yrittäminen ei ainakaan maksa mitään!

Takaisin