Aurinkoista aamupäivää kaikille kanssakuumeilijoille ja palstailijoille :)
Relanna, toki me alotettiin heti uusi yritys. En mä suostu lannistumaan :)
Tottakai on edelleen surullinen olo ja en ole hetkeen enää pystynyt käymään lukemassa marraskuisten kuulumisia. Itellä ois ollu np ultra pian ja ja ja. Mutta elämä ottaa ja antaa, näin se vaan menee.
Ihanaa että siellä ns kriittiset viikot täynnä, onnellista loppuodotusta sinulle :)
Della, kiitos :) Kyllähän se välillä "työn takana "on

Onnea sinne oviksen bongailusta ja täys höyry päälle että tulis mahd. hyvin hyödynnettyä, sitten vaan piinailemaan :)
Toisia miehiä voi tosiaan "ahdistaa" ja tuntua painostavalta, kun tietää millon "pitäisi" pupuilla ja asiat varmaan onnistuu paremmin jos on hissuksiin.
Mä olen ite alusta asti kyllä puhunu miehen kanssa kaikesta, todennu että yhessä tätä lasta yritetään niin yhessä näistä myös puhutaan ja jahkataan :) Varmasti sillekkin tulee välillä ns. pakko olo, mut uhrautuu sit useimmiten "yhteisen hyvän puolesta"

Kovasti paranemista sinne lapselle ja toivottavasti parempia unia pian kaikille!
Margeliini,Voi apua, ONNEA!! Multa tuli pieni itku ja kylmät väreet vaan vilisee, tää on ihan mahtavaa, ihanaa, ei vitsit!! :))) Olen niiin onnellinen sun puolesta♥
Kävin muuten kuukeloimassa tuota limatulppaa ennen ovista ja kyllähän monet on sellaisesta kirjoittanut, josko sit oiskin ollu sitä, jei! :)
Ompa ärsyttävää kommentointia "vinkuheinältä". Ehkä hällä onkin itellään epävarma olo itestään kun ei ole yhtaan naiselliaia muotoja, niin yrittääkin sitten "latistaa"sua, että tuntis olonsa paremmaks
Maikkie, ei kannata maistaakkaan, ihan kamalaa sameaa yberhapanta lientä! :D Mulla on taas vastapuristettu hedelmällisyys ja vitamiinipaukku edessä );
Kiitos tsempityksistä, on se tosiaan sen arvoista :)
Toivottavasti siellä ei oksutauti kurvaa paikalle tädistä puhumattakaan!
Riksukkeellakin jännät paikat ja oireilut, jotka voi tarkottaa mitä vaan. Tsemppiä ja ollaan mukana hengessä! :)
Babaytoy, onnea!!
Nonne, tervetuloa :)
Minä aiemmin tuolla 2013 ketjussa ahkerammin juttelin, mutta sitten raskautumisen myötä tipahdin kärryiltä, kun siellä on niin paljon kirjoittajia ja tekstiä. Enkä nyt oo oikein päässyt enää mukaan kärryille tämän uuden yrityksen aikana. Välillä piipahtelen kyllä :)
Omennapossu, lähtis nyt se täti jo matkoihinsa! Kannattaahan niitä vitskuja syödä koko yrityksen ajankin, minäkin syön :)
Kuten teksteistä on jo ehkä läpi paistanut, niin täällä on hyvä päivä :)
Aurinko paistaa ja mieli on vaan hyvä:) Kävin aamulla hakemassa postista aivan ihania kankaita ompeluksia varten samalla kun vein pojan leikkikerhoon, mä todella saan kiksit kankaista

Ovistestissä on taas tullu selkeää plussaa ja jospa se eilinen limatulppa enteilis et se ovis ois nyt oikeasti lähimain. Nukahdettiin eilen kyllä hyvistä aikeista huolimatta taas sohvalle miehen kanssa :D Mut korjattiin se aamulla ja täytyy sanoa et oli jo yritystä oikeasti :D Poika meinaan heräs jo kuudelta, mut mepä laitettiin sille Kaapoa youtubesta, kuulokkeet korville ja aamutee nenän eteen, sit hipsittiin makkariin vällyjen väliin pikasille :D
Täytyy yrittää olla ahkeria nyt lähipäivinä ja toivoa et ovis nyt oikeesti ois, oispa ihanaa saada parin viikon päästä uus plussa testiin :)
Mutta joo, pitäis pitää jalat maanpinnalla, km jälkeen kroppa saattaa olla sekasin ja ei tästä kierrosta ole oikeasti mitään varmuutta. Mut aina saa toivoa :)
Ihanaa päivää kaikille!