Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa!

Hyppään tuolta raskaaksi 2013- ketjusta myös tälle puolelle sillä toinen vauva on meillekin erittäin tervetullut :) Vauva on saanut tulla perheeseemme toukokuusta 2012 saakka. Esikoinen on nyt 1,3v. Vauvakuume nostaa päätään koko ajan vain enemmän ja enemmän...jospa jossain vaiheessa meillekin pieni nyytti uudestaan suotaisiin :) Nyt itselläni menossa kp20/28-31(-35). Kierrot olleet suht säännöllisiä mutta on joku ollut välissä tuon 35:kin...eli ovis joko ollut jo tai on vasta käsillä riippuen kierrosta...noh...saa nähdä kuinka käy.Vielä jännitettävää joka tapauksessa ennen kuin kierto lopuillaan.

Huomasin että täällä on ainakin muutamia tuttuja nimiä raskaaksi 2012 ketjuista...pidän teille kaikille peukkuja että vihdoin teillekin plussa tulisi :)

Onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut tädistä!

mä jo tuonne toiseen ketjuun kirjottelin, muutta selitetääs samat asiat tännekkin ;)

hoh hoh, kp5 menossa ja täti senkun jatkaa ilkeästi matkassa mukana, sais jo painuu sanonko mihin..
noh minä aloin fiksuna syömään raskausajalta ylijääneitä raskausajan monivitamiineja, josko niilläkin olisi jotain vaikutusta tuohon tärppäämiseen, kun sisältää sitä foolihappoakin :) ja torstaina täytyy varmaan muistaa ostaa kaupasta niitä ovisliuskoja, kun siitä oviksesta ei tiiä koska tulee, kun toi kiertokin tolleen venyi :/

Pikainen ja omanapainen selvitys tähän väliin. Yritän myöhemmin päivällä päästä kommetoimaan teille henk. kohtaisemmin. Mun pari viimeisintä kiertoa on olleet niin jämptit 25 ja 26 päivää ja molemmissa ovishormoni bongattu kp 12 kuten tässäkin kierrossa, joten.... Oletin ihan että menkat olis alkaneet eilen tai viimeistään viime yönä. Nyt pidän visusti sormet ja varpaat ristissä, että eivät alkais, koska tein tänään kp 28 positiivisen raskaustestin!

Oon ihan sekaisin enkä oikein pysty keskittymään mihinkään.... Ihmettelen, kun tissit ei oo enää läheskään niin kipeät kuin viikonloppuna ja testiviiva ei ollut ihan yhtä vahva kuin kontrolli, mutta ei siitä paljon puuttunut. Mieleen hiipii kaikki kemialliset ja tuulimunat ym. ikävät vaihtoehdot :( Täytyy vissiin lähteä ostamaan uutta testiä. Kiitos ja anteeksi taas kerran.

Margeliini aivan ihanaa, onnea kovasti :) ..hyvään saumaan sait plussan, saatte perua polille menon :)
Tarrasukkia paaaljon kyytiläiselle :) ..älä meitä kokonaan kummiskaan hylkää, vaan tuu kertoon kuulumisia :)

Aurinkoista aamupäivää kaikille kanssakuumeilijoille ja palstailijoille :)

Relanna, toki me alotettiin heti uusi yritys. En mä suostu lannistumaan :)
Tottakai on edelleen surullinen olo ja en ole hetkeen enää pystynyt käymään lukemassa marraskuisten kuulumisia. Itellä ois ollu np ultra pian ja ja ja. Mutta elämä ottaa ja antaa, näin se vaan menee.
Ihanaa että siellä ns kriittiset viikot täynnä, onnellista loppuodotusta sinulle :)

Della, kiitos :) Kyllähän se välillä "työn takana "on ;)
Onnea sinne oviksen bongailusta ja täys höyry päälle että tulis mahd. hyvin hyödynnettyä, sitten vaan piinailemaan :)
Toisia miehiä voi tosiaan "ahdistaa" ja tuntua painostavalta, kun tietää millon "pitäisi" pupuilla ja asiat varmaan onnistuu paremmin jos on hissuksiin.
Mä olen ite alusta asti kyllä puhunu miehen kanssa kaikesta, todennu että yhessä tätä lasta yritetään niin yhessä näistä myös puhutaan ja jahkataan :) Varmasti sillekkin tulee välillä ns. pakko olo, mut uhrautuu sit useimmiten "yhteisen hyvän puolesta" ;)
Kovasti paranemista sinne lapselle ja toivottavasti parempia unia pian kaikille!

Margeliini,Voi apua, ONNEA!! Multa tuli pieni itku ja kylmät väreet vaan vilisee, tää on ihan mahtavaa, ihanaa, ei vitsit!! :))) Olen niiin onnellinen sun puolesta♥

Kävin muuten kuukeloimassa tuota limatulppaa ennen ovista ja kyllähän monet on sellaisesta kirjoittanut, josko sit oiskin ollu sitä, jei! :)
Ompa ärsyttävää kommentointia "vinkuheinältä". Ehkä hällä onkin itellään epävarma olo itestään kun ei ole yhtaan naiselliaia muotoja, niin yrittääkin sitten "latistaa"sua, että tuntis olonsa paremmaks ;)

Maikkie, ei kannata maistaakkaan, ihan kamalaa sameaa yberhapanta lientä! :D Mulla on taas vastapuristettu hedelmällisyys ja vitamiinipaukku edessä );
Kiitos tsempityksistä, on se tosiaan sen arvoista :)
Toivottavasti siellä ei oksutauti kurvaa paikalle tädistä puhumattakaan!

Riksukkeellakin jännät paikat ja oireilut, jotka voi tarkottaa mitä vaan. Tsemppiä ja ollaan mukana hengessä! :)

Babaytoy, onnea!!

Nonne, tervetuloa :)
Minä aiemmin tuolla 2013 ketjussa ahkerammin juttelin, mutta sitten raskautumisen myötä tipahdin kärryiltä, kun siellä on niin paljon kirjoittajia ja tekstiä. Enkä nyt oo oikein päässyt enää mukaan kärryille tämän uuden yrityksen aikana. Välillä piipahtelen kyllä :)

Omennapossu, lähtis nyt se täti jo matkoihinsa! Kannattaahan niitä vitskuja syödä koko yrityksen ajankin, minäkin syön :)

Kuten teksteistä on jo ehkä läpi paistanut, niin täällä on hyvä päivä :)
Aurinko paistaa ja mieli on vaan hyvä:) Kävin aamulla hakemassa postista aivan ihania kankaita ompeluksia varten samalla kun vein pojan leikkikerhoon, mä todella saan kiksit kankaista ;) Ovistestissä on taas tullu selkeää plussaa ja jospa se eilinen limatulppa enteilis et se ovis ois nyt oikeasti lähimain. Nukahdettiin eilen kyllä hyvistä aikeista huolimatta taas sohvalle miehen kanssa :D Mut korjattiin se aamulla ja täytyy sanoa et oli jo yritystä oikeasti :D Poika meinaan heräs jo kuudelta, mut mepä laitettiin sille Kaapoa youtubesta, kuulokkeet korville ja aamutee nenän eteen, sit hipsittiin makkariin vällyjen väliin pikasille :D
Täytyy yrittää olla ahkeria nyt lähipäivinä ja toivoa et ovis nyt oikeesti ois, oispa ihanaa saada parin viikon päästä uus plussa testiin :)
Mutta joo, pitäis pitää jalat maanpinnalla, km jälkeen kroppa saattaa olla sekasin ja ei tästä kierrosta ole oikeasti mitään varmuutta. Mut aina saa toivoa :)

Ihanaa päivää kaikille!

Pakko tulla tänne onnittelemaan, MARGELIINI, wohouuu!!!! :) Montako testiä kävit ostamassa? :) Tuu jakamaan fiiliksiä pitkäkaavalaistenkin kanssa!

No niin... palaillaan taas.

Toivottavasti Maikkiella jäis vaan pieneen tiputteluun ja säkin plussaisit pian! Oliko siellä isovanhemmilla kovakin mahatauti? Meillä meni viimeksi parissa päivässä ohi, mutta kai sitä noroa on edelleen jonkin verran liikkeellä.

nonne tervetuloa!

riksuke: Koska sä meinaat uusia testin? Olispa kiva, jos säkin saisit plussan :)

sand-ra: Juu, en mä todellakaan mihinkän ole vielä täältä lähdössä. En mä oikein osaa ajatella, että olisin raskaana ja liittyä mihinkään joulu-/tammikuisiin vielä. Ajattelin tosiaan vielä testailla lisää...

Nyytti: Kuulostaapa hauskalta toi teidän aamusessio :D Me laitettiin kans (se oli varmaan vuosi sitten) kerran tyttö pinnsänkyyn ja heitettiin sille kaikki lelut sinne mukaan ja touhuiltiin sit vieressä omassa sängyssämme peiton alla piilossa. Tyttö oli siis niin pieni vielä, ettei mun mielestä ymmärtänyt meidän juttuja eikä oikeastaan ollut edes kiinnostunut. Nykyään ei kyllä enää onnistuisi sama ;)

Nine: Juu, tulen kyllä pitkäkaavalaisiinkin kertomaan mikäli ne lisätestit vahvistaa tämän aamuisen tuloksen ;)

ON: Kiitos nyt kaikille onnitteluista. En oikein usko tätä todeksi ja tää vähäoireisuus mietityttää, vaikka kuinka yritän ajatella, että eihän mulla tuosta esikoisestakaan vielä tässä vaiheessa ollut juuri mitään oireita. Pelottaa myös, että jotain ikävää (km, tuulimuna tms.) selviää ja sit kaikki alkaa taas alusta :( Viimeiset puoli vuotta on olleet niin raskaita, etten välittäis kokea sellaista uudestaan. Mutta ei kai auta muu kuin elää tässä hetkessä ja yrittää iltapäivällä uudestaan apteekkiin hakemaan niitä testejä. Tytöllä oli niin hyvät leikit puistossa, etten viitsinyt keskeyttää niitä ennen kuin piti lähteä kotiin.

heis pitkästä aikaa, tai no ei niin pitkästä mutta saittepahan lomaa minusta :)

ONNEA margeliini, tarrasukkia että kaikki menee hyvin. onnea myös muille jotka plussannu.

on: täällä edellee tiputellaa, lääkärissä käyty ma ja veren hcg nega, kohtu puhas munasarjat kunnos mitä pikasest katottii, vuodolle ei tiedetä syytä. lauantaina taas lääkärii missä sit katotaa mitä tehää, kilpirauhasarvot vaadin koska äipäl ja sen serkul vajaatoimintaa. pitää kysyy jos se voi tutkituttaa muutenki verest kaikki mahollinen josko löytys selitys keskenmenoillekin.
työrintamalla on positiivisia tuuli, pääsin tokalle kierrokselle senior account manager haussa johon sain kutsun netissä, pika projektin tein sveitsii ja ootan palkkioo. että tälläistä täällä ja mitä perheesee tulee ni itku pääs sunnuntaina ilosta ja vähä otti itelle koville ku yksi kälyistä kerto olevansa raskaana. toinen taas vihaa mua täydellä teholla taas vaihteeks. mies on mitä on, käy hermoille, kysyy koska saan rahaa jne, alkaa mennä hermot. eile sano että en mä saa sitä senior account manager (kaksikielinen englanti ja suomi) pestiä kuitenkaa eli kaikki negatiivinen niskaa samantien iha kaikessa.

Ajattelin käydä vaan pikapikaa lukemassa teidän kuulumisia, kun poitsu varmaan kohta heräilee päikyiltä... MUTTA, mitä minun silmäni näkevätkään. Täällähän puhaltaa plussatuulet :)

Margeliini: Siis IIIIIIK, IHANAA <3 Ihan huippua. Hurjasti onnea plussasta ja paljon kaikkea hyvää pikkuiselle matkalle!!! Superia!

Nyytti: Voi, että ihanan positiivinen tuo sinun teksti :) Oikein hyvä mieli tuli itsellekin sitä lukiessa. Toivotaan nyt, että siellä tosiaan olisi ovis päällä ja saisitte sen hyvillä mielin hyödynnettyä :) Jospa sieltä sitten se plussakin tulisi...

Jaaha... poitsu heräs. Palailen myöhemmin kirjoittelemaan lisää....

IHANAA!!!! Onnea Margeliinille plussasta! <3 Ja mähän epäilin tärppikierrossa olevani raskaana juuri sen takia kun olo oli niiiiin oireeton. ;) Nyt vaan kovasti tsemppiä jatkoon!

IHANAA!!!! Onnea Margeliinille plussasta! <3 Ja mähän epäilin tärppikierrossa olevani raskaana juuri sen takia kun olo oli niiiiin oireeton. ;) Nyt vaan kovasti tsemppiä jatkoon!

Hei uudet! Tervetuloa joukkoon - epätoivoiseen. ;)

Pikapika vinkkaus täältä omasta hördellistä. Kauhea kiire, ruuhkavuodet, duuni riepottelee, lapsi vaatii ja ja ja... Standardipuuhaa? JOOO! :D Kävin tänään ostamassa raskaustestejä pari kappaletta. Ajattelin, että jos vaikka... On semmoset pohjavireet ollu tässä viikon verran, että katson ton tarpeelliseksi. Huomen aamulla testaan kaikessa rauhassa ja sillä tuloksella sitten reissuun rentoutumaan. Käsittämätöntä että tää 6kk odotus on nyt tässä ja perjantai aamuna herään Pariisissa.

Siellä ei kukaan ole vaatimassa minulta yhtään mitään. Saan nukkua kokonaisia öitä ja piiitkäään.

Ja tietysti vielä onnea Margeliinille!!! *halit*

Jatkoa edelliseen....

Gatusa: No hyvä kumminkin, että olet päässyt käymään lääkärissä ja tilannetta tutkitaan. Toivottavasti syy selviäis ja ei ainakaan olis mitään vakavaa. Saattaahan se noiden keskenmenojen takiakin kierto heitellä ja olla ylimääräisiä vuotoja.

OmenaPossu: Sais kyllä jo sulla alkaa täti pakkamaan kamppeensa, mielellään pidemmäksikin aikaa. Joten, hirmuisesti tsemppiä yritykseen sinne. Mä söin tähän asti raskausajalta yli jääneitä vitamiineja ja tänään kävin sit ostamassa erikseen monivitamiinia ja foolihappoa. Saapi mieskin alkaa sitä foolihappoa napsimaan.

Nonne: Tervetuloa! :) Sun nimimerkki kuulostaa jotenkin tutulta, mutta en kyllä nyt hoksaa, missä me ois yhtäaikaa oltu...

On: Joopa joo.... sen yhden tuhrun jälkeen ei tähän asti näkynyt taas mitään, mutta juuri äsken vessassa käydessä paperiin jäi jo enemmän punertavaa tuhrua ja jomotuksetkin on sen mukaiset, että eiköhän se täti sieltä viimeistään perjantaina kurvaa ihan täydellä teholla paikalle. :( Tänään meinasi jo hormooni migreeniäkin yritellä, joten peli raskautumisen suhteen taitaa olla totaallisesti menetetty. Plaah... miten tämä voikin olla niin helkutin vaikeeta??? No, mut nyt sitten vaan sitä kuuluisaa positiivista ajattelua kehiin (vaimitensenytolikaan) ja häntä pystyssä kohti uusia seikkaluja :) Tässä kierrossa kaivan kaikki ässät hihasta, napsin foolihappoja, (vaikkei ne nyt vissiin raskautumista autakaan... paitsi miehen siemennesteeseen se vaikuttaa, jos mies niitä napsii. Ja sehän napsii, jos mä niin sanon.) otan (sen pahanmakuisen) greippimehun käyttöön, tikuttelen ovista ja pupuillaan niin maan perk....sti!!! On se nyt kumma, jos ei sitä vauvaa ala kuulumaan.

Plussatuuli tuulettelen teillekin tänne. Tänä aamuna selvääkin selvempi + testissä! Itkin ja nauroin yhtä aikaa. Nyt odottelen miestä kotiin töistä, jotta voin hänellekin kertoa. :)

ONNEA CELINA!!! aivan ihanaa :)
mulla loppu eile tuhru 15pvä:n piinan jälkeen jee!!! itellä ovikseen 3-10pvä viel ei tietoakaa tuo pidempi on viimeisimmän kierron eli päin mäntyy menneen mukaan. kunpa ei venyis lisää koska mä vihaan pitkii kiertoi, 34 oli iha tarpeeks pitkä aikasemmin, 38 käy jo hermoille. nyt ootellaa et milloi tulis tutut oviskivut kun olo tuntuu suht normilta, eile enne ukkost päänsärky joten normi meininki taas palannu. tänää neuvottelee sopparia ostajan kans kuparifoliost et paljonko tarttevat jne, toivottavast sen max määrän ni tulis vähä paremmat palkkiot ku menin sanooo 5%.

onnea Celinallekin! :) milloin sinulla on la? entäs Margeliinilla?

jopas tänne nyt tuli plussa-aaltoa :) voi, kunpa me muutkin päästäisiin mukaan.. itse joudun jännäilemään vielä n. viikon ajan, mut takaraivossa tuntuu silti, ettei tämäkään kierto tuo plussaa. onneksi on sentään ovistestejä ja pre-seediä vielä jäljellä, ehtiipähän ensi kierrossaki käyttämään niitä ja kesäkuussa voisin oikeastaan jo soitella sinne yksityiselle klinikalle.

Katsoin laskurista, että la olisi 4.1. kauris lapsihan tästä tulee, niin kun äitinsäkin. :) Siellä on kuulkaas rakkaat kanssa kärvistelijät avattu nyt tammikuistenkin viestittelyketju allekirjoittaneiden toimesta - kun jonkun se piti tehdä, niin miksi ei minä. :)

Takaisin