Onnea
Celina, ihanaa! :)
Riksuke luultavasti plussaa huomenna

joten ompa ihana tilanne pitkästä aikaa kun roppakaupalla plussia tulee :)
Tervetuloa
Jonzuu ja
Ninni, olkoon vierailunne täällä lyhyt :)
Jonzuulle jättimäiset pahoittelut keskenmenosta

Itse palailin tänne muutama viikko sitten marraskuisista, kun ultrassa todettiin keskeytynyt keskeneno.
Toivottavasti
Sandralla kävis kuten Margeliinilla ja plussa tulis jo ennen tutkimuksia :)
Margeliini, älä edes kuvittele katoavas täältä mihinkään plussasta huolimatta, ei tää palsta ois sama ilman sua :)
ON: täällä taas kroppa aiheuttaa ihmetystä. Toissapäivänähän tuli se "limatulppa" ja tänä aamuna oli tutunlaista vihmontaakin munasarjoissa, mutta se loppui aika pian aamupäivällä ja ovistestikin näyttänyt negaa, iltapäivällä oli vähän kiteitä. Siis mitä ihmettä :O Minä oletin että ovis ois nyt sit hetkenä minä hyvänsä, mut päättiks mun kroppa nyt kesken kaiken et näääh, ei sittekää :D
En nyt sit tiedä että menikö se ovis jo, vai tulossa vielä, vai mitä ihmettä. Jos tyhjennyksestä lasketaan niin nyt ois kp21 meneillään. En edes kuvittele et kierto pysyis 27:ssä mikä oli aiemmin. Eli pitää nyt vaan odotella ja pupuilla. Plussia ovistestiinhän on tullut pitkin tätä kiertoa vähän ryppäinä ja ollaan kyllä jotenkin koitettu hyödynnellä niissä main, eli oli koska oli, niin ehkä ois pieni mahollisuus "osumisesta". Liikkuvaan maaliin tosin on vaikea tähdätä

Hassua kun ei yhtään osaa edes arvailla, et koska ne menkat vois alkaa.
Tänä aamuna tein r-testin ja tällä kertaa oli ihan puhdas nega, eli eiköhän mun kroppa ala olemaan ok kkm jäljiltä.
Lekurin kanssa juttelin ja hänen mielestääns en kummempaa jälkitarkastusta edes tarvis! Meinasin hermostua, et on se nyt kumma et tällee jätetää "heitteille". Et kyl mä haluan varmistuksen siitä että kaikki r-hormonit on poissa ja kohtu siten tyhjä. Alun alkaenkaan kun mitään ei tullu itestään pihalle ja tyhjennyslääkkeilläkin vuoto oli niukkaa eikä kestäny kovin kauaa. Saan nyt sit mennä ens viikon pe verikokeisiin kun on tasan 4viikkoa lääkkeistä, mut olipa nihkeetä touhua :/
Jaahas, kello sanoo et alettava painua pehkuihin pikkuhiljaa, joten kauniita unia kaikille :)