Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
täällä kp 10 menossa ja outo tiputtelu senku jatkuu välil vanhaa verta ja sit taas tuoretta, ei edelleekää tule suojaan asti niinku ei ol tullu kertaakaa. veisköhä mies huomen mut yhtee tk:een missä löytyy ultrakin jos ne vaikka kattos et mikä on ja ottas verikokeet. mä meinaan oon hiukka kypsyn tähä outoo ns tiputteluu. en sit voinu saada ees normi menkkoi normi aikaan että tietäs että oli menkat vaan sen sijaa tätä saakelin välillä pyyhkiessä näkyy tyyliä.

tsemppiä kaikille yritykseen :) anteeksi valitus.

Margeliinille hyvää viikonloppua! Jospa muusta apteekista löytyis testejä? Itsekin kävin äsken vilkuilemassa niitä, en sitten raaskinut ostaa.. Mutta siitä kohta lisää..

Omenapossu: Kuulostaa hyvältä ;) Tsemppejä jännitykseen!

Maikkie: Mä kyl uskoin siihen positiiviseen ajatteluun ekassa raskaudessa! Sanoin jo ekassa neuvolassa (kun kysyi varmaan onko mitään "pelkoja"), että uskon että kaikki menee hyvin loppuun asti, kun tälläinen "siunaus" on meille suotu :) Neuvolatäti oli vähän epäileväisen tuntuinen mun lujaan uskoon :D Mut kuten sanoinki hälle, kaikkihan meni hyvin loppuun asti :) ?! Mutta en nyt usko ihan suoranaisesti siihen kuitenkaan, että jos ei usko tulleensa raskaaksi ja on epävarma niin tulee keskenmeno.. Koska onhan näitäkin jotka oikeasti eivät toivoisi lasta ja saavat siitä huolimatta lapsia vahingossa yms... :/ Mut kovasti tsemppiä loppukiertoon ja jännäilyyn ;)

On: Kp 30/30-36 ELI menkat ois voinu alkaa tänään! Mutta ei :) !
Noh, malttamattomana tein liuskatestin (Sofi One Step, ilmeisesti hyvin herkkä testi, 10mlU/ml) ja..........
negatiivinen :sad001
Mutta! Niin kauan ku menkat pysyy poissa, toivoa on .. :rolleyes:
Joten jatkanpa siis odottelua ja vaikka herkkä testi olikin ja näytti negaa, niin ajattelen kuitenkin niin että mahdollisuus on... :)
Olisin ostanu uudenkin testin, mutta apteekin r-testit ei miellyttäny lompakkoa :D Mut sit jos menkkoja ei vielä viikkoonkaan kuulu, niin tohdin kai pistää rahaa testiin.. :)

Huoh, kp1 :( ilmankos eilen ei enää ollutkaan muuta oireilua, kuin huimausta.. nyt täytyy kyllä ostaa niitä ovistikkuja ja alkaa tikutteleen, josko tällä kierrolla tärppäis ;)

josko teil on sit parempi onni tässä kierrossa omenapossu ja muut. täällä ei tietoakaa missä enää mennää alkaa koht se 2vko tulla täytee tätä menkkaepisodia mikä on varsin outo ku ei ees siteesee asti tule.

Piti taas tulla vilkuileen ja näköjään Margeliinilla ja Maikkiella on jännäilyt menossa!! Jättipeukutukset molemmille, käynnistäkäähän kevään tulon kunniaksi uusi plussa-aalto palstalle...:happy093
Maikkien kirjoittamaan positiiviseen ajatteluun mäkin jossain määrin uskon - siis ei sillä kaikkea saa aikaan tai sen puutteella mutta ei siitä takuulla ainakaan haittaa ole. Siitä nämä vau:n kuumeilupalstat on ollut tosi kiva jo esikoista yrittäessä ja nyt toisellakin kertaa, että täällä ei ammuta heti alas jos joku miettii oireitaan ja mahdollisuuksiaan raskautumiseen, vaan kannustetaan juurikin ajattelemaan sitä positiivista vaihtoehtoa kunnes toisin todistetaan... :thumleft
Mulla on jo "kriittiset" 12 vkoa täynnä, ihan tajutonta... Ens vkolla NP-ultraan, toivottavasti siellä kaikki on kuten pitääkin. Raskaus on ollut lähes oireeton kuten edellinenkin, joten kaipaan todisteita siitä et siellä on edes jotain ja tietenkin kaikki kunnossa...
Napatkaas muutkin plussat tässä kierrossa, olis kiva perustaa se yhteinen palsta, olis varmaan enemmän yhteistä poristavaakin teidän kanssa kuin tuolla lokakuisissa tällä hetkellä on... Mitenkään ko ryhmää dissaamatta mut en vaan oikein osaa kirjoitella siellä :rolleyes:

Hihkaisen vaan nopeasti, että kp 32, eikä merkkiäkään menkoista :confused004 Pää on ihan pyörällä....
Pelottaa, että kun tässä nyt toiveet nousee aika korkeelle (!! :confused1 ) niin sit KUN ne menkat sieltä tulla tupsahtaa, ni masentaa ja pahasti :crybaby2
Noh, illaksi töihin ni saa ajatukset muualle..

Bandida: Kiva kuulla kuulumisia :) Kylläpä se aika rientää, sulla alkaa kohta olemaan jo raskaanaoleva olokin :) Tuu sit kertomaan ultakuulumisia meillekin.

Riksuke: Ootko testannut? Toivotaan nyt, että siellä olisi tärppi käynyt!

On: Pitäisi uskoa joo, mutta mutta... vaikea koittaa uskoa raskauden mahdollisuuteen, kun mitään oireita ei ole. En saa edes kuviteltua itselleni mitään. Plääh! Tämä on vaan niin turhauttavaa hommaa.

Heippa kaikilla ja ihana aurinkoista viikonloppua :)

Gatusa, toivottavasti siellä saatais selvyys outoon tiputteluun ja kaikki olis hyvin!

Riksuke, niin kauan tosiaan ON toivoa, kun tätiä ei näy :)

Maikkie, eihän se oireettomuus välttis mitään tarkoita :) semppiä piinaviikkoon!

Mikäs Margeliinin tilanne?

Täällä ei ihmeitä. Ovistesti näyttää mitä sattuu ja oon ihan pihalla, tulee plussaa sekä negaa, enimmäkseen plussaa silti :D
Tyhjennyksestä 2viikkoa ja jokunen päivä. Vähän ahkerampi pitäis yrittää miehen kanssa olla et ei menis hutia jos tässä vaik oireettomana hedelmällisiä päiviä oliskin :) Jonkinsortin kevätväsymystä molemmilla ja ollaan nukahettu sovalle ja useampana iltana. Kohta pitäis alkaa valmistautumaan lapsenhakureissuun, eli muutaman tunnin ajolenkki edessä. Onneks on hyvä sää :)

Täällä yksi kuumeilija lisää joukkoon! Meillä tytär 6kk, ja vauvakuume on vaivannut minua jo muutaman kuukauden ajan! :) On kyllä selviö, että toinen vauva tulee _JOSKUS_, mutta ilmeisesti vielä ei ole oikea aika (lähinnä miehen mielestä?!). On ajateltu, että sellainen parin vuoden ikäero olisi hyvä. Viimeksi tärppäsi neljännellä kierrolla, eli suht helposti kuitenkin. Kevätvauva on mun salainen pieni haaveeni. <3 Saa nähdä, joko nyt loppukesästä laitetaan täys yritys pystyyn! ;)

Yks "ongelma" on minun tällä hetkellä kovinkin sekaisin oleva kuukautiskierto. :/ Että saa nähdä. Kolmet menkat on nyt ollut synnytyksen jälkeen, kierrot aina olleet edellistä pidempiä. Nyt taitaa olla joku kp 35-40 menossa. :D

Hoh hoijaa!! Mä kävin jo aikaisemmin kirjottelemassa teille, mutta kun tää foorumi teki taas sen, että kelas ensin kauan aikaan, kun yritin lähettää ja sit ei liittänyt mun viestiä tuonne jonon jatkoksi, vaan teksti jäi kommenttiboksiin... :( Alkaa kyllä muakin tympiä tää! No, otetaan alusta sitten.

Gatusa: Kurja tilanne sulla, kun kroppa on noin sekaisin :( Toivottavasti siihen tulee jotain selkoa pian.

OmenaPossu: Pahoittelut tädistä :( Mutta onneks uusi kierto vihdoinkin starttasi ja sen myötä uudet mahikset. Tsemppiä tähän kiertoon!

riksuke: Pöh negalle! Mutta ei tosiaan vielä kannata heittää kirvestä kaivoon. Mä en jaksanut lähteä bussilla toiseen apteekkiin, joten olkoon testaamatta. Kyllä se täti sieltä kurvaa paikalle ja säästyipähän rahat.

Bandidalle tsempit np-ultraan! Pidetään peukkuja, että kaikki on hyvin.

Maikkie: Mä en henk. koht. usko mihinkään energia- ym. henkisiin juttuihin. Mutta positiivista ajattelua kyllä pitäis silti harrastaa enemmän :/ Mä oon monessa asiassa ehkä vähän liiankin pessimisti ja varsinkin tämän vauvaprojektin aikana musta on tullut sitä vielä enemmän. Eipä täälläkään mitään muita oiretia ole kuin ihan tätioireita pukkaa...

Nyytti: Voimia vauvan tekoon! ;) Eihän se aina helppoa ole, kun testit näyttää mitä sattuu ja sit "pitäis" kuitenkin pupuilla, ettei mene mahdolliset tärppipäivät ohi.

Tervetuloa cupcake!

ON: Kotiuduttiin reissusta iltapäivällä. Ihan kohtuu mukava viikonloppu oli, mutta kyl mä sain taas hetkeksi mittani täytee miehen porukoista ;) Tosin voi nää hormonitkin vaikuttaa asiaan. Tätioireita siis pukkaa, ihan normi jomottelut, tissien arkuus ja lyhyt pinna. Kyllä se sieltä ihan ajallaan tod. näk. tulee.

..kirjottelin kans jo jonkin verran tässä ja kun kävin edellisellä sivulla katsoon, mitäs sielä nyt olikaan kirjoiteltu, niin kaikki tekstit hävis, hohhoijjjaaaa!! ..no lyhyesti sitten siis.

Maikkie Joo toi on totta, että pitäis kans itekkin ajatella enemmän positiivisesti ja uskoa, että kyllä se toinen vauva vielä jossain vaiheessa tulee, mutta kun välillä vaan tulee itelle olo, että positiivisuus on perssiiistä, kun ei mitään tapahdu. No josko mää vedän sittenkin sen positiivisuus pipon tiukasti päähäni :happy119

Gatusa jaksamisia, toivottavasti pian selkiää jotain!

Riksuke sulla on toosi jännät paikat, toivottavasti plussa pärähtää :)

OmenaPossu Pahoittelut tädistä, mutta tsempit uuteen kiertoon :)

Margeliini älä vielä luovuta, jospa se täti ei nyt kurvaiskaan paikalle, vaan jomottelut olis pikku kyytiläisen aiheuttamia :)

Cupcake tervetuloa!

..täälä iski kamala kevätflunssa, juur kun tiet on putsattu, että olis voinut avata pyöräily/rullailukauden ja pihakin on lumeton ja sen kimppuun pitäis hyökätä haravan+oksaleikkureiden kera, niin minä lunssan kourissa, noh sit kun tää lenssu lähtee, niin on ainaskin sen verran tekemistä, että saa jonkin verran ajatuksia muualle, edes hetkittäin..

Sateista aamupäivää.
Menin sitten ostamaan sitä uutta greippi-verigreippimehua ja jos mahdollista, niin se oli vieläkin kamalampaa kun pelkkä greippimehu mitä valiolta joskus kokeilin! Ihan paha olo tuli, huh!
Eli palasin pian vanhaan ja kalliiseen.. nytkin on nassun edessä iso lasi josssa puristettu verigreippi ja pari appelsiinia.
Eilen vietettiin reissupäivää ja koriuduttiin vasta kasin aikaan. Molemmat nukahdettiin taas sohvalle. Huoh. No mut jospa tänään jaksais ;) Eilen ja tänään ollut jo himppa "limaisempaa" Tänä aamuna tuli sellanen klöntstä (anteeks vaan) et oisin luullu limatulpaks jos oisin loppuvaiheessa raskaana :D Eilen oli munasarjoissakin outoja tuntemuksia. Ei perus oviskipuilua, vaan sävähteli omituinen polttava kipu aina välillä. Tiedä sit voiko km muuttaa oireita näin, vai onko jotain muuta. Mut jos sitä ny varmuuden vuoks koittas ees muutaman päivän välein jaksaa :)

Sand-ra:lle paranemisia!

Margeliini, joko täti on kurvannu paikalle vai jatkuuko jännittely?

Cupcake, tervetuloa minunkin puolestani =)

Heips!

Mäkin täällä säännöllisin väliajoin vakoilen, en itsekään oikein sopeudu tuonne marraskuisiin...

Nyytti, ihanaa lukea että jaksoitte aloittaa uuden yrityksen! Mulla tuli ihan tippa linssiin kun ilmoitit poistuvasi marraskuisista. Paljon onnea matkaan!<3

Riksukella, Margeliinilla ja Maikkiella piinapäivät menossa ainakin, onnea ja tsemppiä!! :excited001 Mä kans mielelläni liittyisin johonkin tältä foorumilta plussanneiden ketjuun, olishan se mukavaa jortsailla vaikka raskaudet olisikin erivaiheissa. :)

Huomenna rv 12+0. o_O Mä olen jotenkin niiiin varma että tää toinen on poika, mä nimittäin voin todella hyvin! (ihan pelottavan hyvin itseasiassa, nyt saa miettiä onko mahassa kaikki ok kun mitään ei tunnu). Sydänäänet tosin kuunneltiin reilu viikko sitten ja varhaisultrassakin kaikki oli ok. Pitäis olla sit vaan kiitollinen oireettomuudesta.

Plussatuulosia ja auringon täyttämiä kevätpäiviä kaikille!

Bandida jaRelanna, teidän "vakoilu" on suotavaa ja jopa toivottavaa :D ihanilla viikoilla olette jo kumpikin, kateelliseksi heittää, mut ootte kyl onnenne ansainneetkin :)

mä jännäilen kans Riksuken, Maikkien ja Margeliinin tilanteita! toivottavasti saisitte jo plussanne!

cupcakelle tervetulotoivotukset ja toivotukset samalla, ettei visiittisi tulisi olemaan kovin tai ainakaan liian pitkä :)

Nyytti tsemppiä yritykseen sinne ja täytyy kyl sanoa, et näin oviksen ohimenoa odotellessa alkaa itselläki hieman "taistelutahto" hiipumaan et aletaan sekä mies että minä jo hieman väsymään pupusteluun :)

sand-ra, paranemisia täältäkin!

OmenaPossu mulla oli nyt eka kertaa ovistikut käytössä ja sain tarkempaa selkoa ovisajankohtaan.

on: vähän tossa jo OmenaPossulle kommentoinkin, että siis ovis bongattu tikuilla, nyt ollut kolmena aamuna selkeä viiva ja eilen oli ehkä vahvin. ovista siis hyödynnetty ja pre-seedilla läträilty. pre-seed vaikuttaa aika pätevältä tökötiltä, ei siis tunnu oikein miltään, mitä nyt on "vähän nestemäinen olo" sitä käytettyään. miehelle en ole kehdannut puhua tästä mun epätoivosta, vaan oon käyny laittaa pre-seedit ennen pupustelua ja oviksetki oon bongaillu aamun hiljaisuudessa yksin. en vaan viitsi kertoa, mies saattaisi taas pitää itseään "siitosorina" :P

meillä tyttö on sairastanu ihan kunnollisen korvatulehduksen, kumpiki korva oli tulehtunut. nyt hällä siis antibiootit meneillään, on ekat laatuaan, kun aikaisemmin korvatulehduksia ei ole ollut tai ovat menneet nätisti ohi ilman lääkitystä. tyttö on ollut itkuinen, kiukkuinen ja toisaalta oikein touhukas. yöt ollaan nukuttu kaikki kolme meidän 160cm sängyssä ja välillä tyttö on asentoa hakiessaan roikkunu mun kaulassaki. et äiti on jälleen vähän väsynyt.

sand-ra: Pikaista paranemista! Ärsyttävää, kun olis just hyvä fiilis kuntoilla ja sit tuleekin tollaisia esteitä :(

Nyytti: Ei oo vielä täti tullut. Mutta eiköhän se ihan kohta tule. Toivottavasti ei oo kierto mennyt sekaisin, kun enää ei oo läheskään niin kipeet tissit kuin esim. viikonloppuna :O Yleensä se tissikipu helpottaa vasta tädin saavuttua... Tiedä näistä. Eikös hei ennen ovistakin irtoa limatulppa? Näin mä oon jostain lukenut (en taaskaan muista mistä). Liittyy jotenkin siihen, että sitten kohdunsuu on auki ottamaan simpat vastaan.

Relanna: Hyville viikoille oot päässyt! :) Kyllähän se vähäoireisuus on varmaan vähän kaksipiippuinen asia. Mulla oli tytöstä silloin niin kovat oireet koko ajan, ettei paljon tarvinnut miettiä onko raskaana vai ei. Mutta kyl mä silti olin jatkuvasti huolissani kaikesta. Varsinkin siitä, kun maha alkoi näkyä vasta vähän ennen rakenneultraa :D

della: Oon samaa mieltä, että mitä sitä miestä turhaan rasittamaan ovistesteillä ym. jos siitä tulee siitosorimainen olo. Ja valitettavaahan se on, että (ainakin mun mielestä) tälläisillä, jotka ei tule raskaaksi vaan siitä, että mies "heittää kalsareilla", se ajoitus on aika tärkeä.

ON: Tänään on vissiin kp 27. Kovastihan sitä toivois, ettei ne menkat alkais... Täällä on herkuttelu taas vähän karannut käsistä :( Mutta treenitahti sentään pysynyt ennallaan :) Ärsyttää vaan, kun miehen siskon kanssa kun jutellaan treenaamisesta, niin hänen puheissaan mun treenaaminen aina kääntyy rasvan polttamiseen :( Ja miksi se on niin pirun ärsyttävää? Siksi kun en ole millään lailla lähelläkään ylipainoista, en ole millään laihdutuskuurilla (kyllä mullakin tosin on ylimääräistä rasvaa, mutta se ei mitenkään uhkaa mun terveyttä ja on lähinnä sellaista kosmeettista) ja kun pitkästä aikaa olen löytänyt lajin, jota treenaan sen takia, että siitä tulee hyvä olo. Toki mua motivoi sekin, kun huomaa, että sen pienen kosmeettisen rasvan alta pilkottaa lihakset koko ajan enemmän, mutta lähinnä parhaan fiiliksen saan siitä, että mun kropasta on edes johonkin ja pystyn sitä edes jossain määrin hallitsemaan, kun en kerta lisääntymään kykene. Mutta enhän mä nyt näitä juttuja voi miehen siskolle kertoa. Eipä hänen kommentit mun itsetuntoa hetkauta, mä kelpaan itselleni tällaisena, mutta mietin vaan, että mitähän sekin saa siitä, että yrittää tyrkyttää mulle rasvanpolttoa. Varmaan jotain itsetunnon pönkitystä. On siis itse reilusti alipainoinen eikä siksi niin kovin terveen näköinen. Kauhee valitusvirsi tuli ;) Kiitos ja anteeksi!

Tänään odottelen josko ilmestyisi positiivinen tulos testiin,menkat on päivän myöhässä..täytyy sitten koklaa uusiksi 48h päästä,jos näyttää negaa.

Nyytti oon sun kans samaa mieltä, et toi uus greippimehu ei oo niin hyvää, mää tykkäsin siitä vanhasta enempi :D
Della_79 mulle tuli tänään ovisplussa, eli samoissa mennään :gen014 mun pitää vaan nyt toivoa, että mun kierto pitenee riittävästi noilla dropeilla.

Margeliini koska sää voisit tehdä testiä? Jännää sun puolesta :) ..ei kannata välittää vinkuheinien kommenteista, mää oon itse sitä mieltä, että ei oo mitenkään kaunista, jos nainen on ihan muodoton tikku :D

Heti alkuun pahoittelut mahdollisesta sekavuudesta, mut yritän tässä sivussa viihdyttää poitsua :)

Nyytti: Mä oon kans välillä juonut greippimehua, mutta on se vaan aika kamalan makuista. Sitä uutta en ole edes maistanut. Muistelen kyllä, että esikoista tehdessä tykkäsin greippimehusta ja join sitä ihan mielelläni, mut on vissiin maku muuttunut. Tsemppiä pupuilihin teille, koittakaahan jaksaa! Kyllä plussa on kaiken vaivan arvoinen sitten, kun se tulee!

Tervetuloa cupcake :)

Margeliini: Sullahan on kans jännää siellä. Pidän kovasti täällä peukkuja, että täti ymmärtäisi pysyä poissa!

Kiva yrittää kirjoittaa, kun kersa tökkii mun napaa ja mahaläskejä terävillä kynsillään ja roikkuu sylissä muutenkin koko ajan :)

Relanna: Kiva kuulla sunkin kuulumisia. Mulla oli kans lähes oireeton alkuraskaus esikoisesta. Kaksi kertaa viikoilla 14 ja 16 iski yhden päivän pahoinvointi. Muuten ei alussa ollut mitään pieniä mahan jomotuksia lukuunottamatta.

Della: En minäkään viitsi miehelle joka risausta mainita, vaikka hän ihan innokkaasti tähän yritykseen suhtautuukin. Nyt en ol ekyllä aikoihin jaksanut edes yrittää tikutella ovista. Ehkä ens kierrossa taas vois koittaa. Mun tekis kovasti mieli ostaa se syljestä tehtävä testi, mutta ne näyttää olevan verkkokaupasta loppuneet. Jaksuja sinne pienen potilaan kanssa. Meillä poitsu ollut kuukauden flunssassa ja sinä aikana syönyt jo kaksi antibioottikuuria korvatulehdukseen. Onneksi nyt pikkuhiljaa alkaa helpottamaan tilanne.

On: Viime yönä heräsin mahan jomotteluun, siis sellaiseen menkkamaiseen jomotukseen. Täti sieltä varmaan kohta kurvaa paikalle. Eilen illalla huomasin liman joukossa pari ihan pientä punertavaa juovaa ja tänäänkin olin havaitsevinani hieman punoitusta vuodon värissä. Ajoissa tulee kyllä nyt täti paikalle, mutta toisaalta oviskin kyllä mun mielestä oli joskus kp 12-13 tienoilla. Seuraava kierto onkin sitten juuri se, mistä kaksi vuotta sitten sain plussan esikoisesta.
Täällä jännäillään mahdollisen mahataudin tarttumista. Olimme lauantaina mummulassa ja mummu sitten oli alkanut lauantaina illalla oksentamaan ja oli oksuillut myös koko sunnuntain. Maanantaina sitten oli pappakin alkanut oksentamaan. Tänään sit mummu kävi pikaiseen tuomassa mulle tavaraa. Toivottavasti ei enään tartuttanut tautia. Ja toivottavasti ei muutenkaan meihin nyt tulis. Mulla ois perjantaiksi yksi kakkutilauskin... Mies hieman on mahaansa valitellut, mut sen maha on normaalistikin omituinen :) Pitäkää peukkuja! En oikein tiedä, missä vaiheessa sitä oltais ns. kuivilla.
Ihanasti taas mahaa jomottelee...

Cupcake tervetuloa! :)

Relanna: kiva kuulla sun kuulumisia :) Mulla ei myöskään ollu pojasta juuri mitään oireita (paitsi tissit kosketusarat), että toisinaan piti "muistuttaa" itseään että tosiaan on raskaana..

Della: Tsempit oviksen hyödyntämiseen ja jaksamista tytön sairastamisen kanssa.. Meillä kans poika kuumeessa (ei mitään muita oireita??) ja on pari yötä nukkunut nyt poikkeuksellisesti meidän välissä, joten lähes jokaiseen liikehdintään tullu herättyä.. :/

Margeliini: Jännäks menee ;)) Mäkin olen nyt taas sortunut enemmän ja vähemmän herkkuihin, mutta yllättävän tehokasta sit vissiin toi lenkkeily, kun herkuista huolimatta paino putoo! :o

Maikkie: Älähän nyt vielä menetä toivoasti vaikka jomottelee ;) Niin mullakin jomotteli poikaa odottaessa, oli ihan selkeät menkkaoireet, mutta olinkin raskaana :)

On: KP 34.... ! Eikä oikeastaan mitään ... o_O Kaippa tää kiertokin tosiaan voi olla vielä näin pielessä..
Eka kiertohan oli 39pv, sitten 33 ja viimeisimmäks 30 niin jotenkin ajattelin, ettei tää kierto nyt ainakaan enää pidemmäks venyis????
Alaselkä ehkä jonkin verran kipeä, mut saattaa olla siitäkin, että nyt kun poika on tosiaan toista päivää kuumeessa, sitä on tullu kanniskeltua tosi paljon sylissä (ja painoahan pojalla on jo varmaan 11kg....)
Taiii sitten oon saanu selän kipeäks tosta juoksemisesta asfaltilla? Ei varmaan oo paras mahdollinen juoksu"alusta" kova maa?! Eikös ne suosittele hiekka-/pururatoja, on jaloillekin ystävällisempää menoa..!
Niin TAI sitten selän kipuilu enteilee niitä, ah niin ihania, menkkoja...! Ota nyt tästä sitten selvää!
Mies jo kyseli millon testaan uudestaan, mut äh.. En vaan haluis pettyä, taas.
Ainiiiin! Olihan eilen illalla jotain jännää vatsakipua!!! MUTTA se oli enemmän sitä paineen tuntua, mitä OVIKSEN aikana???? What... ? :dontknow

Takaisin