fandra: Kuulostaa hyvin tutulta toi sun teksti :) Meillä kans esikoinen tärppäs heti ekasta yrityksestä ja nyt toista lasta ollaan yritetty vuoden verran. Ollaan jonossa tutkimuksiin julkiselle puolelle. Kävin puoli vuotta sitten gynellä tarkastuksessa ja kaikki oli ihan ok. Mulle on kans ollut tosi hankalaa se, että kun esikoinen tuli nopeasti, niin sitä toista ollaan jouduttu tekemällä tekemään kauan ja tuloksetta :( Meilläkin mies suhtautuu positiivisemmin ja luottavaisemmin asiaan. Mistään lääkkeistä ei ole kokemusta (ainakaan vielä) yrityksen apuna. Esikoisesta en edes ehtinyt mitään poppaskonsteja testailemaan, mutta nyt toisella kerralla rupee kyl oleen jo konstit kokeiltu :/ Homeopatiaa kokeilen nyt toista kiertoa tässä.
della: No ei kyllä toka tärppää helpommin ;) Ja oon samaa mieltä tosta neuvolan suhtautumisesta meihin äiteihin. Vaikka niin paperilla lukeekin hienosti (ainakin meillä päin), että neuvolassa hoidetaan tavallaan koko perhettä, niin eipä ne äidin asiat niin hirveesti tunnu kiinnostavan tai niihin ei ole resursseja. No okei, multa katsottiin hemoglobiini tytön neuvolakäynnin yhteydessä, kun pyysin. Mutta kyselin tässä taannoin (kun oli tosi raskasta tämän lapsettomuuden kanssa), että pääsisinkö juttelemaan neuvolapykologin kanssa vaikka ihan vaan yhden kerran, niin vastaus oli, että ei pysty ottamaan ainakaan pariin kuukauteen uusia asiakkaita!! :O Ja että yksityisiltä lapsettomuusklinikoilta voi kysellä, jos sinne pääsisi. Teki mieli todeta neuvolan tädille, että ei oo varaa mennä yksityiselle ja toivotaan vaan sitten, ettei mun pää pimahda. Onneks ei oo vielä pimahtanu :D
Maikkie: No höh :( Täällä ei oo halut ihan täysin kateissa, mieli kyllä tekee, mutta sitten kun pitäis ruveta tuumasta toimeen, niin sitten ei enää huvita :/ Ja joo, eihän niitä lapsia periaatteessa tehdä, vaan ne saadaan, mutta toisaalta, eivät ne kyllä tule tekemättäkään. Meillä on kans monesti illat sellaisia, että mies katsoo telkkaa ja mä istun koneella... Oon nyt yrittänyt vähentää sitä koneella istumista ja katson vaikka sit kans telkkaa. Siinä pystyy sentään jotain juttelemaan samalla.
riksuke: Huh mikä vuokra! Meillä on 55 neliön kaksiosta 640 e. Eli tälle alueelle ihan kohtuullinen, mutta ei halvimmasta päästä, vaikka asutaankin talossa, jossa on tulo-ja varallisuusrajat. Ja nyt kun ostettiin oma asunto, niin kunhan lainan takaisinmaksu koittaa, niin... vähän hirvittää suoraan sanottuna. Mutta mies on laskeskellut, että me pärjätään, joten luotan siihen. Sulla on vielä hyvän matkaa testaamiseen tai tätiin. Onko mitään oireita?
On: Tulin toivottelemaan teille jo hyvät viikonloput :) Me lähdetään huomenna viikonlopuksi reissuun ja en siis pääse koneelle. Tein eilen tosi pitkän treenin pitkästä aikaa ja olin sen jälkeen ihan rättipoikki, mutta ihan helvetin tyytyväinen omaan suoritukseeni :) Hampaat irvessä vedin homman loppuun asti, vaikka oksetti ja jalkoja poltti niin samperisti. Ah, mikä ihana kärsimys ;) Tänään on lepopäivä ja huomenna heti aamusta taas hikoilemaan. Oikein leppoisaa viikonloppua kaikille! Jospa ne plussatuulet taas kohta puhaltelis...