Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut tädin saapumisesta Margeliini ja Maikkie :((
Ja molemmille myös kiitokset tsempityksistä!!

Viimeisiä päiviä viedään(25/27) ja mulle on tullu ihme himo testailla :O Vaikka en oleta että raskaana olisin ja en ole ollut mikään himotestaaja, päinvastoin odotellut vaan tätiä. Mutta nyt vaan tuntuu siltä et tekis mieli testata, jos tulee se ihan selkeä nega, niin eipä tarvi piinailla sinne torstaille tai perjantaille :D
Tänään on alamaha tullut epämukavan tuntuiseksi, oisko tädin ensioirelua jo.
Yks outo juttu mussa on.. Me ollaan miehen kanssa oltu todellsia läheisyysihmisiä, kyhnääjiä kerrassaan. Mutta multa on läheisyydentarve ihan tyystin kadoksissa, saati sit pupuilun.. Huh, halut on ihan hukassa. Mä oon yleensä ollu aika aktiivinen ja nyt on jääny yhteen kertan sitten oviksen... Voi miesparkaa kun emäntä tälleen kertalaakista muuttunu..
En tiedä oonko mä vaan väsyny, vai mikä mättää.

Maikkie: Niin tympii täälläkin lapsenteko :/ Eikä pysty ymmärtämään miksi asiat on näin, miksi on vaikeeta jne. Ja kohta olis taas uusi ovulaatio eikä kiinnostais yhtään yrittää tärppiä, koska on sellainen olo, ettei sitä tule vaikka päällä seisoisi, niin yhtä hyvin vois vaan antaa mennä ohi.

Nyytti: Testaa nyt ihmeessä, jos haluat :) Muakin kiinnostaisi jo tietää sun tilanne ;)

On: Paska päivä :( Tytöllä on joko ihan kauhee uhma tai sit on tulossa kipeeksi... mene ja tiedä. En mä enää pysy perässä noissa sen jutuissa. Kuulin nyt tänään sit vauvauutiset parhaalta ystävältä. Kaikki oli mennyt hyvin ja oon iloinen heidän puolestaan, mutta kyllähän tää taas sen oman surun nostaa pintaan. Niin että jääköön nyt tältä illalta kuntoilut väliin ja annan itselleni luvan vetäytyä sohvan nurkkaan masistelemaan. Jospa huomenna olis taas parempi päivä.

Maikkie: Pahoittelut uuteen kiertoon siirtymisestä :( ... Lapsen"teko" tympii täälläkin toisinaan... Se kun tuntuu niin tekemiseltä, vaikka "tjot"taillaankin :/

Margeliinille kans pahoittelut, tosi kurjaa. Mut hyvä, kun nyt sit sulla on se lääkäriaika!
Ja jaksamisia niiden "onnelliseten uutisten" kuulemiseen.. :/

Nyytti: Voiiiih, jännät paikat siellä taas! Kovasti tsemppiä ja onnea, että ois tärpänny nyt! :) Kuulumisia odotellen ;)

Ollaankos me vähän niinku nyt nelistään täällä?? +Della taustalla :o

Kp 15 ja eilen jo jonkinlaista paineen tuntua taas alavatsalla :o Tänään ei. Tavallaan kai "hedelmälliset päivät" alkais tossa viikonloppuna, mulla sopivasti laivareissu heti pe tyttökavereitten kanssa. Noh kerkeehän sitä (KAI) sitten kun kotiutuu.. Viimeksihän kierto jäi 33 päivään, noi hedelmälliset päivät 36 päivän mukaan laskettu (latasin puhelimeen tollasen kk-kierto sovelluksen :D). Jännää nähdä, et lyheneekö tääkin kierto taas, vai alkaako jäämään tuohon 33 päivään (niinku tais olla ennen raskautta)...
Äitiyslomakin nyt sitten loppui :( Hoitovapaalla kitkutellaan sit loppuvuosi, jos pystyy. Sen näkee sit ku ens kuussa tulee ekat pienet tuet :o

heippa! piti tulla kommentoimaan et muaki tympii koko "vauvanteko" :/ ei huvita oikein pupustaakaan ku tietää, ettei se johda mihinkään.. synkistelin tänään töissä ja kattelin Väestöliiton hinnastoa et kallista on lapsen haluaminen. pitäs varmaan heinäkuussa jo lähestyä jotakuta tahoa et haluttais vauva mutku mun kroppa ei toimi. plääh.. vatutti töissäki ku työkaverit vinkuu meidän uudesta atk-ohjelmasta, mikä on kyl ihan oikeestiki paska, mut en jaksa tuhlata energiaani siihen, vaan teen työni et saan rahaa -> mahdollistan vapaa-aikani.

toivottavasti Nyytillä ois edes tärpännyt! ja teillä muilla kans, tietty :)

ja joo, kyllä taidetaan olla keskenämme täällä (lasken itseni mukaan, vaikka taustailenkin, mut luen joka päivä teidän juttuja.. en vaan itse halua liikaa miettiä vauva-asioita, menee muuten mielenterveys). kaikki uudet vaan raskautuu heti ja lähtee pois.. (anteeksi tää kyynisyys, ei ole henkilökohtaista kelleen).

niin, mä lähestyn menkkoja, en tiedä mikä kp, mut viikon sisään pitäs alkaa. nivuskivut alkoi jo eilen vai liekö viikonloppuna, en muista. ja väsyttää ja vituttaa. tää ja eilinen olleet niin negatiivisia päiviä, et parempi mennä vaan saunan kautta nukkumaan, huomenna on uusi päivä :)

Eipä meitä taida täällä enää montaa olla. Ihmiset tulee ja menee ja me pysytään.. Missä lie muut kellä ei tärppiä ole vielä tullut ja ennen täällä kuumeilivat?
Kovasti jaksuja siis kaikille ja koitetaan pitää tää palsta edes jonkinverran hengissä, tästä on tulli niin tärkeä ja harmittaa kun on hiljentynyt kovin.

Margeliini, jaksuja sinne ja toivottavasti lääkärissä käynti sysää asioita oikeaan suuntaan.
Välillä on hyvä keräillä itteesä siellä sohvan pohjallakin, ei aina tarvi skarpata ja jaksaa. Parempaa huomista sinne!!

Riksuke, Kiitos :)
Toivottavasti saatte hyödynnettyä oviksen rilluttelureissusta huolimatta :)
Mä olen pärjänny jotenkuten hoitovapaani miltein loppuun. Mä kyllä säästin koko äippäloman ajan, joten oli aina sellainen hätävara talouskassassa.

Della, Tympeetä että töissä tuollaista, mutta niinhän se on että elantonsa on ansaittava vaikkei se aina mukavaa oliskaan :/
Tsemppiä piinaviikkoon ja parempaa huomista sinnekkin!
Mä pelkään tuottavani pettymyksen plussailun suhteen, mutta sittempähän jatketaan kaikki täällä ;)

Täällä kp 26/27 ja hillitsin himoni testailun suhteen. Oottelen siis rauhassa tätiä vaikka aika piinaavia nää vikat päivät onkin. Ylihuomenna sen näkee kai että tuleeko täti vai ei. Tuskin sittenkään testailen vielä, vaikka ei tuliskaan. Mä kun olen tällainen itseni kiduttaja :D
Mahanpohjassa on tietynlaista epämukavuutta, jonka epäilen edelleen tarkoittavan tädin saapumista lähipäivinä. Koko päivän oli ihan ok olo, mutta nyt illasta alkoi taas sellaista pientä painetta tuntumaan.
Kaikilla taitaa olla jonkinsortin synkistelyä ilmassa, täällä myös.. En nyt jaksa enempää asiasta avautua, ei vaan oo hyvät fiilikset, sen enempää parisuhteen, kuin muunkaan elämän puolesta.
Herätty on taas viideltä, et kaipa se jatkuva väsymyskin osansa mielialaan tekee, oikeastaan paljonkin.
Ajoissa nukkumaan, niin pääsee tästäkin päivästä ohi ja yli =)

HepHep :) Kyllä täällä edelleen ollaan menossa mukana ( lue: koukussa tähän palstaan ) vaikkakin enempi taustaillen. Päivittäin tosiaan käyn teidän kuulumisia lueskelemassa, mutta jotenkin ei vaan saa aikaiseksi kommentoida. Täällä kuumeillaan edelleen pikkukakkosta :) Yk 4 tai 5 vissiin alkais jos tää täti tajuais joskus häipyä. Että mä sitten vihaan menkkoja. Olo on niinku pallokalalla ja kaikki ottaa pannuun :/ Semmosta. Mutta hirmusti paljon tsemppiä & jaksuja kaikille tasapuolisesti. Mukana menossa täällä ollaan :)

TMJ, kiva että sinäkin täällä edelleen pyörit :)

Täällä kp 27/27 ja pientä vaaleanpunaista jo paperiin ilmestyi äskeisellä vessareissulla. Täti saapunee siis kunnolla tänään tai huomenna. Mieli on maassa vaikkei toiveita/oletuksia tän kierron osalta juuri ollutkaan, kun niin oireetonta ollut. Mietityttää miksei onnistu ja harmittaa kun ikäero esikoiseen kasvaa kasvamistaan koko ajan ja kaikki tuleveisuuden suunnitelmat tehty ajatellen että toinen vauva tulee, muita suunnitelmia ei oikeastaan edes ole.

Muahhahhaa! Ai tänään parempi päivä?? No, henkisesti ehkä. Selvis syy tytön kiukutteluun, kun eilen illalla rupes oleen jo niin selviä merkkejä jonkin sortin mahataudista ja nyt meitä onkin jo kaksi potilasta. Ihan tavalliseen tapaan neiti onneks touhuaa ja on vaan iloinen, kun äiti juottaa koko ajan maitoa ja mehua siinä pelossa, että pieni elimistö kuivuu :D Mutta vähän tylsää täällä neljän seinän sisällä on. Ei viitsitä lähteä tartuttamaan tätä tautia eteen päin.

della: Muakin toisinaan tympii, kun tuntuu, että tänne tulee uusia ja lähtevätkin sitten saman tien pois :/ Eikä tosiaan mitenkään henk. koht. ketään kohtaan, mutta kyllä se saa entistä enemmän miettimään tätä omaa tilannetta ja sitäkin, että eipä täällä taida olla enää ketään (sun lisäks) sellaista, jotka oli silloin, kun itse tänne tulin. Tietysti hyvä niin, mutta siitäkin tulee niin surkee olo, että mä oon EDELLEEN täällä.

Nyytti: Muakin harmittaa ikäeroasiat :( Olisin halunnut 1,5-2 vee ikäeron lapsilleni, koska ajatus on ollut, että meidän lapsiluku olis kaksi. No, tuohon ikäeroon ei sitten päästy ja tällä hetkellä toivon vaan, että sen toisen saisin edes joskus. Mutta toki edelleen toivoisin mahd. pientä ikäeroa. Eipä mullakaan ole juuri muita tulevaisuuden suunnitelmia kuin pikku kakkonen. Olisin jotain vielä ehkä halunnut opiskella, mutta en niin, että olen raskaana tai ihan pienten lasten äiti. Joten en nyt sitäkään voi vielä suunnitella... Ärsyttävää tälläinen vellominen paikallaan.

riksuke: Toivottavasti saatte oviksen hyödynnettyä! Ja mukavaa reissua :) Pään tuulettaminen tekis kyllä hyvää täälläkin.

TMJ: Kiva, että oot edelleen mukana :)

Aurinkoista pakkasaamua kaikille :)
Kp28/27 ja vielä ei ole täti tullut. Pieni tuhruilukin loppui jo eilen iltapäivällä. Maha oli kyllä illalla tosi turvoksissa ja menkkakipuja, joten rynnännee tänään paikalle. Toki toivon edelleen, että jättäisi tulematta, mutta eiköhän se eilinen vaaleanpunainen tuhruilu tätiä enteillyt.
Yritetään viettää mukavaa päivää ja lähetään vähän reissuun koko perheen voimin tuonne viereiseen kaupunkiin, kunhan poika pääsee tunnin päästä kerhosta. Mäkkiin, HopLoppiin miehen veljenpojan kanssa yms :) Poika ei oo käyny tollasissa pikaruokarafloissa kun muutaman kerran, niin se on sille aina jännää ja kivaa, kerto jo aamulla että syö sit ranskalaisia ja kokaa ;)

Edit: Kello tulee yheksän ja täti loistaa edelleen poissaolollaan. Tää piina alkaa käydä sietämättömäks.. Mahakipu kyllä tuntuu yltyvän koko ajan, että ehkä huomenna sitten.. :/

Nyytti: Mene nyt ihmeessä jo testaamaan siitä! :) 

TMJ: Kiva kuulla sinustakin. Toisaalta ei tietenkään ole kivaa, että sinäkin yhä täällä olet. 

della: mä kans eilen kattelin noita väestöliiton hintoja. Ei voi mitään, mutta ei vaan riitä rahat moiseen lystiin ja minusta ei vaan ole julkiselle puolelle jonottamaan. Pitää jatkaa luomukonstein vaan yritystä. 

Margeliini: Kuinkas siellä voidaan, joko on mahatauti helpottanut? 

On: Täällä alkaa täti tekemään lähtöään. Kyllä ihmetyttää nämä nykyajan menkat... nyt on siis kp4 ja vuoto jo selvästi niukkaa. Jos se nyt kovin runsasta on missään vaiheessa ollutkaan. Mulla ei tule siteeseen mitenkään älyttömästi vuotoa edes ensimmäisinä päivinä ja öisin ei oikeastaan ollenkaan. Toki sitten vessassa käydessä lorisee enemmän. (anteeksi suorapuheisuus) Joskus ennen muinoin oli niitä aikoja, kun tuntui ettei mikään paksumpikaan yöside ole pitävä ja päiväsaikaankin sai sidettä olla vaihtamassa vähintään tunnin välein. Nyt vaan sitten mietityttää, että onko tämä ihan normaalia? Jos vuoto on niukkaa, niin eikö se meinaa sitä, ettei kohtuun kasva kunnollista limakalvoa? Ja jos näin on, niin eihän sinne mikään voi kiinnittyä :( Ei mulla kyllä mitenkään älyttömiä ne vuodot olleet ennen raskauttakaan ja todistettavasti tuolla yksi jälkeläinen juuri nukkua tuhistelee <3

Maikkie, emmää.. ;) En halua nähdä sitä mahdollista negaa, eli menkat saa kyllä olla useamman päivän myöhässä ennenkuin testaan. Tällaiset ajatukset ainakin tällä hetkellä :)
Mahakivut vähän helittäny, olikin hillittömästi ilmaa mahassa ja niitä kun sai pois, niin kivutkin helpotti.
Kerta sulla jo lapsi on, niin ei ne niukat menkat varmaan este raskautumiselle ole  :)
Mulla on ärsyttävän runsaat.. tainnu aina olla ja ei sekään kyllä kivaa ole. Vuotoa tulee sen 5-6 pvää yleensä ja useimmiten on puolessa välissä vähän niukempi päivä, mut muutoin runsasta. Yöks. Ja kyllä, täälläkin ihan lorisee pönttöön, että suorapuheisuus sallittua ;) Oli niin ihanaa kun viimeks raskautumisen jälkeen sai olla kauan ilman menkkoja, ensin se 8kk raskautta ja sit imetin 1v7kk, eli oiskohan täti ollu parisen vuotta poissa kaikenkaikkiaan jos oikein muistan.

mä kannatan myös että Nyytti testaa :) onko sun täti ollu säännöllinen? ettei oo ollu heittoja? mulla on itsellä ollut nyt synnytyksen ja imetyksen lopetuksen jälkeen melkei kellontarkka täti, se on tullu kp 28-29 ja ainoastaan kerran jo kp 25. siksipä tytöstä aloinki ihmettelee, miksei menkkoja tuu, vaikka juilimiset oli :)

Maikkie ei mustakaan oo julkiselle menijäksi, vaan haluan heti paikalla nyt, mut oottelen heinäkuulle, kun tulee lomarahat :) mun nykyinen palkka on niin pieni, et maksan siitä justjajust sen kaavailemani lekurin ja sit kampaajalleni hiusten leikkauksesta ja loput meneeki laskuihin ja ruokaan. niin ja mullahan tulee kesäkuun lopussa jo 34v. lasiin et alkaa se hiekka valua jo tiimalasissa ja parhaat vauvautumisvuodet on pian ohi :/

TMJ kivaa ja tyhmää et oot vielä täällä. toivottavasti et joutuisi kauaa kärvistelemään, vaan saisit sulle kuuluvan vauvan :)

Margeliini, niin, täällä me ollaan kateltu, kun muut lähtee yksitellen.. kattelin just et ne ketä sillon raskautui, kun tulin tänne, on jo ehtineet synnyttämäänki ja ne, ketkä on sen jälkeen menneet ovat jo hyvillä raskausviikoilla (enhän minä stalkkaa ketään, pois se minusta :D ). toivotaan, ettei ainakaan kauaa enää jouduttaisi olemaan, tai ainakaan sinä et joutuisi.. oot jo ihan liian kauan kärvistellyt täällä.

on: menkkoja odotellaan, kp jotain ja tänään jo lurahti jotai treeneissä housuun, mietin jo et v...u menkat eikä mulla ollu edes pikkuhousunsuojaa, mutku katoin alasuojan treenien jälkeen riisuessani kamat pois, se oli edelleen valkoinen ja kotona suihkuun mennessä pökät, nii taisipa olla vaan valkkaria. mahaa kylläki juilii, mut sillai hissukseen. väsymystäki on, mut syytän työtä kaikesta, kulttuurishokkia taitaa olla :) tiistaina tai keskiviikkona pitäs olla menkat viimeistään eli sillon ois mun kp 28-29.

pitää vielä kertoa et bussiki "vittuili" mulle tänään vauvattomuudesta.. menin istuu jonku tyypin viereen kotimatkalla ja se jäi sit pari pysäkkiä myöhemmin pois ja siirryin ikkunan viereen ja tuijotin sit siinä raskaanaoleville-merkkiä eli hahmoa, jolla on iso maha :/ kylläpä sieppasi siinä vaiheessa :/

della, tää on nyt neljäs luomukierto ja kierrot olleet 33, 29 ja 27, eli joka kierrossa lyhentyny kahella päivällä ja ovis yhellä päivällä aikaistunu. Tässä kierrossa ovis oli samassa kohtaa kuin viimeksi, joten oletan saman mittaista kiertoa suurinpiirtein.
Sielläkin elellään piinapäiviä, toivotaan nyt kovasti ettei täti saapuisi paikalle ollenkaan! :)

Tänään kp 29/27. Vieläkään ei vuotoa näy eikä kuulu, eikä ole mitään oireitakaan, suuntaan tai toiseen. Tai olen mä nyt parina aamuna oksentanu, eilen heti aamupalaviilin jälkeen ja tänään en ees ehtiny syömään mitään. Mut ei ole sellaista jatkuvaa kuvotusta/pahoinvointia, vaan se tulee yhtäkkiä ja sit onkin kiire. Sit helpottaa taas kun on kerran oksentanu. Nännit on herkät, mut on ne ollu koko luomukiertojen ajan, et eipä sekään paljoa kerro. Viime raskaudessa ne kipeyty kunnolla jokunen päivä plussatestin jälkeen vasta.
Tän päivän ainakin elän vielä tätiä odotellen, en jotenkaan vaan usko että raskaana voisin olla.
Jos ei tänään alan niin huomenna alan jo jännittämään vähän :)

Nyytti: No tuohoan kuulostaa nyt tosi jännittävältä :) Toivottavasti se täti tajuais pysyä poissa ja saisit plussan kunhan vaan uskaltaudut testaamaan.

Maikkie: Juu, mahatauti on nyt selätetty :) Kesti onneksi vaan päivän mulla ja tytöllä puolitoista. Mä muistaisin lukeneeni jostain, ettei kuukautisvuodon määrästä voi päätellä kovinkaan tarkkaan kuinka kohdun limakalvo on kasvanut kierron aikana... Siis jos on säännöllinen kierto. Mutta en nyt muista sitä lähdettä. Oon kuullut myös suuntaan jos toiseen, että joillakin on synnytyksen jälkeen niukentuneet menkat ja joillain (esim. mulla) runsastuneet. Mun viime kierto jäi tosi lyhyeksi (25 pv.) ja oikeastaan jo eilen kp 6 oli vuoto loppu, että toisaalta sehän puhuisi sen puolesta, että vuotoa oli vähemmän aikaa, kun ei limakalvo ehtinyt niin montaa päivää kasvaa kuin yleensä.

della: :D repesin tolle sun bussi-jutulle! Mä kerran raskaana ollessa ihan vahingossa istuin siihen "oikealle" paikalle. Mä oon välillä käynyt lukemassa tuolla toisen vauvan kuumeilusta plussanneet -ketjusta muiden kuulumisia. Ja oon jo alustavasti käynyt myös lukemassa pidemmän kaavan mukaan yrittäneitäkin. Sinne en vaan kehtaa mennä mitään juttelemaan, kun tuntuu, että kaikki siellä käy jo jossain hoidoissa tai ovat käyneet pitkään. En siis halua pahoittaa kenenkään mieltä, kun itse oon "vasta" sen vuoden yrittänyt ja jonotan tutkimuksiin.

On: Täällä kp 7 ja täti lähtenyt. Eilen kävin siis lääkärillä ihan yksityisellä lääkäriasemalla ja sain lähetteen lapsettomuustutkimuksiin tuonne meidän yliopistosairaalan polille. Nyt vaan odotellaan, että sieltä jotain kuuluisi. Lääkäri arveli, että kyllä ne sieltä muutaman viikon sisään ottavat yhteyttä, mutta välttämättä ei vielä pääse ensikäynnille. Vähän jännittää, että mitä tässä tulee tapahtumaan. Mutta toisaalta on myös helpottunut olo, että tätä asiaa viedään eteen päin. En tiedä vielä kuinka tosissamme yritetään tässä kierrossa hyödyntää ovista. Toisaalta tekis mieli pitää vähän taukoa tästä tekemisen meiningistä ja meille osuu tietysti viikonloppureissu tärppipäivillekin :/ Mutta oikein ihanaa naistenpäivää kaikille ja aurinkoista viikonloppua!

Tervehdys Margeliini (ja muut)! Itse olen pitkän linjan kakkosta kuumeileva, ja juttujanne seurannut. Luomuesikko jo 4v, ja kakkosta yritetty siis liki tuon ajan, 4v. Jos ukolta kysyy, niin yritystä ollut pari vuotta, mutta eipä sitä ehkäisyä missään vaiheessa esikoisen jälkeen aloitettu. Ja kyllä minä (salaa aluksi) tuhlasin omaisuuden ovistesteihin, yksityisen gynen labroihin ym. Miehellä meni pitkään ennen kun suostui edes ajattelemaan hoitoihin lähtöä. Näin jälkikäteen ajateltuna olisi pitänyt ukkoa alkaa taivuttelemaan jo paljon aiemmin. Ja minäkin Margeliinin tapaan haaveilin pienestä ikäerosta, joka on venynyt ja venynyt. Parhaimmillaankin se olisi jo yli 4,5 v. Eikä minkäänlaista viivan värähdystäkään ole r-testeissä näkynyt! Takana siis omaa yritystä (ovikset kohdillaan, kierto säännöllinen, ultranäkymät normaalit, miehen simpat hyvää laatua, ei ylipainoa kummallakaan, nk. terveet elämäntavat), kolme inseminaatiota loppuvuodesta ja nyt tulossa eka ivf. Mikähän mun pointti olikaan...:) Siis kannattaa hakeutua tutkimuksiin (ensi vaikka yksin gynen kautta) ja lämmitellä sitä puolisoa, ettei aikaa hurahda tolkuttomasti hukkaan. Ja kyllä tonne pitkänkaavalaisiinkin saa tulla jutustelemaan, just nyt siellä vaan on aika hiljasta. :). Sieltä saa (ainakin ite sain alkuun) kovemman arsenaalin vinkkejä.

Morjes!
Tulin vähän tsiigailee että miten teillä pyyhkii? Ja niinhän se taitaa olla että kenellä mitenkin :) Tuntemuksia laidasta laitaan?

Ja siis, täällä on tilanne sellainen että kierto vetelee kp32 ja lisäksi mun tekee kokoajan mieli lihaa, eikä jäätelö uppoa vaan ällöttää (MITÄH?!?)... Yritän pitää maltin mielessä mutta kuten tiedätte kanssasisaret, sehän on todella ! helppoa. Ollaan käytetty ehkäisyä, tarkoitus kun on pitää taukoa yrittämisessä ja jatkaa joskus kesemmällä. Älä koskaan kuitenkaan sano ei koskaan.?

Sehän se nyt koomista olisi että nyt olisi ehkäisystä ja ei-ajatuksista huolimatta tärpännyt! Hui... Kaiken kukkuraksi mun maha pömpöttää ja on tullut pari kiloa lisää painoa, tuo tosin ehkä vain siksi että imetys esikoisen kanssa vähentynyt. Ja kaipa nuo muutkin menee taas hormoonien piikkiin ? ;) MUTTA. Kääk!!! Yritän nyt karistaa tämän ajatuksen päästäni ja keskittyä siihen mihin pitikin.

Miikkula, no siellähän kuulostaa kanssa jännältä! Olispa kyllä aikamoista jos nyt ois ehkäsystä huolimatta tärpännyt ;) Ei se vauvan tulo aina lupia kysele :) Kuinka spitkä sun kierto on ollu, eli paljonko on täti myöhässä aikataulusta?

Täällä ihmetellään ja jännitellään edelleen.. Sittarissa miehen kans käytiin ja sieltä jo yks testi ostettiin, kattoo nyt jos sillä testais huomenna tai ylihuomenna ja säästäis apteekin oman sit myöhempään. En tiiä, kiva ois saada selvyys, mut pelottaa kauheesti se mahdolinen nega ja kierron hyppääminen taas pidemmäks. Mä käyn päivisin niin usein vessassa yliaktiivisen rakon takia, ettei oo mitään järkeä testailla kuin yön jäljiltä ja silloinkaan ei aina onnistu, jos lapsi herätelly ahkeraan. Menis nyt aika nospaan etiäppäin ja täti pysyttelis  poissa :)

Huhuu,

Mä ainakin stalkkaan teitä vielä. ;)

Liityn kuoroon, TESTAA NYYTTI ja tule marraskuisiin. :)

Tsemppiä teille kaikille ja niitä plussatuulia. <3

Aamua ja ihanaa sellaista!
Plussahan sieltä tuli :)
Olo on jokseenkin hutera, enkä tiiä miten päin olisin.. Ennen puolta kuutta heräsin ja tajusin etten oo käyny koko yönä vessassa, sinnittelin vielä parikyt minsaa ettei lapsi heräis ja pääsin kun pääsinkin livahtamana yksin vessaan. Pissin purkkiin ja jännitti niin maan perkuleesti, että kädetkin täris! Ensin koko ruutuun ei tullu mitään, mutta sit se pikkuhiljaa alko piirtymään. Testiviiva ei ole yhtä vahva kuin kontrolli, mutta ihan selkeä viiva kuitenkin :)
Parin päivän päästä vielä uusi testi, mutta kyllä tää nyt siltä näyttää, että jos kaikki hyvin menee niin marraskuussa ois LA :) ♥

APUA NYYTTI <3 <3 ONNEA !!! Melkeen oon täällä soikeenaa sun puolesta vaikkei tän palstan lisäksi paremmin tunnetakkaan :D

Ja kysymykseesi niin, on mulla joskus todella harvoin ollu kierto pisimmillään 35. Yleensä kuitenkin sellaset 28-31. Oletan nyt kuitenkin että jotkut muut hormonit taas mua kiusaa. Jos olisi muka plus niin en ihan tajua että miten muka... Tilanteessani, molempi parempi :) Joten senkään ei pitäisi kroppaani ressata. Eiköhän se punaiseen pukeutuva täti pian saavu paikalle, ehkä heti kun saan tämän viestin ilmoille ;)

Takaisin