Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Maikkie, toivottavasti siellä on ahkera pupuilu tuottanut tulosta :)
Jännittää puolestasi!

Celina, toivottavasti herkistelyn aiheuttaa jokin erittäin mukava asia! :)

Margeliini, no voi himputti ettei mies jaksanu panostaa tuon enempää ://  Toivotaan nyt silti että edes vähän toivoa tälle kierrolle olisi. Eikös sullla viimeks ollu ovis kp 12 eli toi yksikin kerta sattu ihan hyvään saumaan jos suht samoissa menee kierto.

Mä kävin eilen siellä rintarauhsten ultrassa ja ei ollut onneksi mitään hätää :)
Kummassakin rinnassa oli varsin runsaasti rauhaskudosta, mikä ilmeisesti sit aiheuttanu kipua toisessa rinnassa. Lääkäri meinasi että raskaudesta johtuvaa kun hormonit pärähtäny"käyntiin", mutta tää kipu alko jo ennen plussakiertoa. Mies sit kotimatkalla huomautti, että eikös me epäilty aika vahvasti varhaista keskenmenoa viime kierrossa ja niinhän se olikin. Eli liekkö hormonit saanu aikaan rauhasten kasvamista/lisääntymistä jo viime kierrossa, sit tuli stoppi vuodon kera ja nyt tässä kierrossa sit uus hormoniryöppy.
Pääasia ettei oo mitään hätää, mua jo niin pelotti etä jos siel on joku pahanlaatunen kasvain tms ja raskus pitää keskeyttää ja ja ja... Kaikkea sit alkaakin kuvittelemaan.. :)

Celina: Heipähei vaan! :) Jospa nuo tunteiden heittelyt ois hormoneista johtuvia? ;)

Della: Onnea uuteen kiertoon! Urheilu kyllä kummasti piristää mieltä, vaikkakin ainakin mulla on monesti aika suuri kynnys lähteä jumppaan/salille.. Onneks on "treeni"kaveri, joka patistaa ylös sohvalta ;D

Margeliini: Loppukiertoa kohden nyt vai siis? Eihän se raskautuminen välttämättä vaadi kuin sen yhden hyvin ajoitetun kerran..:) Mutta aika näyttää ja jossei luomuna niin sit autettuna :) Tsemppejä!

Maikkie: Nonniih, nyt on sitten ainakin tehty "töitä" tän kierron eteen! :)

Nyytti: Hyvä ettei tullu mitään huonoja uutisia! :) Huh! Nyt sit saat keskittyä täysillä raskauteen, ihanaa! :)

On: Kp 30 menossa ja voitte uskoa, et rupee jo jännittämään :) Kolmisen päivää TAI max n. viikko vielä ennen ku näkee onko mitään tapahtunu..! Voi kyl olla et kun tuol laatikon pohjalla vielä yks tikku "polttelee", että käytän sen JOS kolmeen päivään ei mitään vielä näy :D No tätä muuttoa kun täs tekee, niin päivät ehkä menee reippaasti eteenpäin!
Säikähdin viime yönä, et nyt se vatsatauti sit iskee muhun, pahimmalla mahdollisella hetkellä, mut tais olla yöllinen vessareissu vaan epäsopivasta ruoasta johtuva :S
Poika tosiaan tällä viikolla 9kk ja -ihanasti olemme nyt heränneet jo ennen kuutta (tänään ennätys, 5.25..... zzz)- muutamana päivänä ja niitä edeltävinä aamuina hippasen yli 6... Fb ryhmässä onneks joku lohdutti, että hänen lapsilla sama juttu kevään edetessä, mutta tasoittuu kun kellot käännnetään = AIVAN! :D Kohta jos sit sais nukkua edes puol 7 ni oispa aika kiva :P
Ollaan aika kivasti saaatu kampetta raahattua kämpälle (vaikka vasta eilen saatiin avaimet), noita laatikoita pääasiassa, lauantaina saadaan pakettiauto ja viedään isot kalusteet. Tänään ois kuitenki tarkotus saada pojan pinnis ja meille ilmapatja sinne, et saatais jäädä jo ekaks yöks <3 :) jei!
Jep, täällä joku pikkujäbä haiskahtaa siihen malliin, että äitille on töitä ;)
Kuulemisiin!

Hyvä, että Nyytiltä ei löydetty mitään huolestuttavaa! Varmasti kuitenkin jo ehdit kelailla ties mitä ajatuksia. Luulen, että jos mä tästä vielä joskus raskaudun, niin oon varmaan koko ajan ihan paniikissa, että jotain tapahtuu ja tää kaikki alkaa taas alusta. Siis ihan normaalitilanteessakin, saati sitten, jos tulis jotain tollasta ylimääräistä huolenaihetta.

Celina: Ok. No toivotaan nyt, että mieliala johtuis sit raskaudesta. Varmaan omat haasteet tuo vauvan yritykseen, jos mies on paljon pois kotoa.

fandra: Kyllä munkin piti jo yk 10 jälkeen mennä käymään lääkärissä pyytämässä lähetettä (kuulin että meillä päin on puolen vuoden jonot tutkimuksiin), että sais edes hieman nopeutettua asioita. Varsinkin jos on pitkät jonot, niin onhan se ihan järkevää vähän ennakoida. Anyway, mulle iski sitten joku kammo, että jos meen lääkäriin, niin myönnän tämän ongelman olemassaolon ihan julkisesti ja sitten vasta todellinen ongelma onkin. Joo, tiedän, vähän hölmöä ;) Joten menin nyt yk 13 alussa ja onneksi tosiaan ne jonot eivät ole ihan niin pitkät kuin luulin.

Maikkie onkin nyt ollut tosi ahkera :D Tsemppiä piinapäiviin!

della: No, enpä minäkään täältä näytä lähtevän kulumallakaan ;) Eiköhän me jokainen saada enemmin tai myöhemmin se toivottu plussa. Me ollaan kans välillä mietitty kivoja nimiä toiselle lapselle, vaikka sellaisesta ei vielä ole tietoakaan. Mutta onhan se kiva haaveilla.

riksuke: Onko teidän poitsulla huoneessaan pimennysverhot vai tavalliset? Meidän piti viime kesänä ostaa pimennysverhot makkariin, kun neiti rupes heräilemään jo ennen kuutta, kun oli niin valoisaa. On kyllä verhot ajaneet asiansa ja aiotaan ostaa tytölle omaan huoneeseenkin pimennysverhot sitten kun muutetaan.

On: Täytyy ihan tarkistaa taas kiertopäivä... se on 19/26-28 tai jotain sinne päin. Noin viikko rupee olemaan oviksesta. Ei mitään tuntemuksia, joita voisin omassa pikku päässäni luulla kiinnittymiskivuiksi ;) Jaa mitä ne on?? En tiedä. Ei mulla esikoisestakaan ollut sellaisia. Nyt on sitten kutsukin lapsettomuuspolille tullut. Se ensikäynti tosin on vasta parin kuukauden päästä. Saatiin (tai siis mies sai) myös ohjeet simppatestissä käyntiä varten. Nyt vaan pähkäillään, että koska sellaiseen sitten pitäis miehen mennä...? Se maksaa ekalla kerralla n. 100 e (miinus kelakorvaukset), joten jos tässä joku luomuihme vielä kävis, niin ei viitsisi sellaista määrää rahaa "heittää hukkaan". Täytyy varmaan soitella sinne polille... Muutenkin vähän tyhmää, ettei siinä kutsussa kerrottu mitä siellä ekalla käynnillä tapahtuu. Treeniviikko käynnistyy taas tänään, jee! :) Jos en nyt ihan kuvittele, niin luulen, että tuloksia kovasta treenaamisesta alkaa jo näkyä :)

Kiitos, Riksuke ja Margeliini, oli kyllä todella huojentavaa. Mutta kuten Margeliini kirjotit, niin sitä pelkää ihan erilailla nyt kun ekassa, vaikka silloinkin toki jännitti. Tänään tuli ruskeaa tuhrua ja olin jo hetken päässäni varma, että palaan kuumeilemaan pian. Soitin jo päivystykseenkin, mut eipä tänään ois mihinkään tutkimuksiin enää päässyt ja iltaa kohden vuotokin loppui.
Toivottavasti oli vaan harmitonta ja EI jatkuisi enää. Side koko ajan varmuuden vuoksi.
Täällä kanssa pimennysverhot käytössä, mutta ei kyllä ole apua ollut. Kuuden aikaan on meillä normiherätys jo vuoden-puolentoista ajalta. En nyt tarkkaan muista, mutta kauan anyway. Vauvana nukkui usiein tonne puol seiskaan-seiskaan.
Margeliini, loistavaa että siellä alkaa tuloksia kuntoilusta näkyä, se on niiin palkitsevaa!:))
Kiva että lapsettomuuspolille tuli aika ja jännä ettei ollut tarkempia ohjeita simppatestin ajankohdasta, mutta voisi kai olettaa, että riittää että käy ennen sitä teidän aikaa, niin kuulette tulokset sitten siellä?
Riksuke, uuteen kotiin muutossa on aina oma jännityksensä ja ihanuutensa, vaikka onhan siinä kamalasti hommaa :)

Nyytti: Hyvä että vuotelu loppui, eikös se kuitenkin ole ihan normaalia alkuraskaudessa :) Mutta toki aina säikäyttää varmasti!

Margeliini: On meillä pimennysverho, tai no uudessa kämpässä sälekaihtimet.. Mut eipä se oikein ole auttanut :) Kai se on vaan ihan päivästä riippuvaa, tänään nimittäin heräsi VASTA 7 ! Tuntuu jopa siltä että ois nukkunut itsekin hyvin ;)
Vaikkakin 4(?) kertaa poitsu heräs yöllä ...

Oltiin ekaa yötä uudella kämpillä, pojan pinnis mahtui auton takana ja meillä oli ilmapatja :D Mutta, aamulla itselle "ihana" ylläri, mikäs se muukaan kuin Kp 1 jälleen :(
MUTTA jälleen lyheni kierto! Eli nyt jäi 30 päivään! Ajatella miten lyhentynyt joka kierron myötä, ensin 39, sit 33 nyt 30 ! Tää oiskin ihan ok pituus, siis normaali :D
No eipä siinä mittään, vähän jo toivo nousi kun pms oireita ei ollut sitten mitään :o
Ehkä siinä käykin sitten niin kuin mies sanoi, et pari kk uudessa asunnossa ja sit plussa :P Ja jos pikkuhiljaa vaikka vähän enemmän panostaisikin siihen "yritykseen" ;D
Että nyt sitten tähdätään kaiketi siihen, että laskettu aika vuonna 2014, mä tipuin jo 2013 kyydistä :)

Riksuke, pahoittelut tädistä mutta hienoa että kierto lyhenee!
Mä sain ajan ultraan huomiselle, että selvitetään mikä masussa tilanne.

toivottavasti Nyytti sun pienellä on kaikki kunnossa! pidän peukkuja ja muita ulokkeita pystyssä! mä olin tytön raskausaikanaki ihan hysteerinen kaikkien vihlomisten ja ummetuksen aiheuttamien pikku verenvuotojen vuoksi et ihan pelottaa, miten pahasti mä kilahdan jos tulisinkin raskaaksi

Riksuke, p..hanan täti, kun kuitenki pamahti visiitille :/ jospas nyt sit ensi kierto olisi the kierto :)

Margeliini kyllä mä silti uskon että sä poistut täältä ennen mua :)

on: menkat tuli ja meni, kestivät uskollisesti sen 7 päivää ja nyt sit pitäis repiä jostain motivaatiota pupuilla. oon aatellu, että tämä on eka kierto, missä en jaksa panostaa vauvan"tekoon", vaan annan ja annetaan mennä.. mun ongelmahan tää stressaaminen on, mies on ihan cool enkä mä sille viitsi mitään puhua edes vauvanyrittämisestä, kun se vaan sit suutahtaa, kun häntä pidetään lapsentekokoneena (:D).

mun urheiluputkiki katkesi kuin kananlento, tulin maanantaina kipeäksi eli perin meillä kiertäneen räkätaudin tytöltä ja oon vielä niin tukossa, ettei oo mitään asiaa treeneihin. ensi viikolla sitten. koiratreenitkin jäi maanantaina väliin, kun auto hajosi ja nyt ne loppuivat sitten toukokuulle asti.

hankittiin meille keskiviikkona viiden kuvan setti perhekuvia (sain jostain messuilta lahjakortin kuvaamoon et sai ne valokuvat ja 60 eur alennuksen valitsemastamme kuvapaketista + käyttöoikeudet kuviin), et isoin kuva on meistä kaikista (myös koirasta), sit on molemmista lapsista yhdet pikkukuvat ja yksi pikkukuva sisaruskuva tytöstä ja pojasta ja sit vielä äiti-tytär-kuva musta ja tytöstä. hintavaa oli, mut onpahan taas yksi syy lisää käydä töissä

riksuke: :( Pahoittelut tädistä. Jospa sulla nyt alkais kierto vakiintua tuohon 30 päivään. Mitäh... eikö enään ehdi saada LA:kaa tämän vuoden puolelle? Mä en ole edes viitsinyt niitä mahdollisia laskettuja aikoja katsella valmiiksi. Onnea uuteen kotiin :) Jospa se plussa sieltä tosiaan tulis vähän varkain, kun varmasti on nyt paljon muutakin mietittävää kuin se yritys. 

Margeliini: Minähän kerkesin ennen esikoista käydä lapsettomuuspolilla ja meillä se ensimmäinen käynti oli ihan vaan tilanteen kartoitusta. Juteltiin ja katsottiin miehen simppatestin tulokset ja tais se muistaakseni minut ultrata. Katsottiin missä vaiheessa kierto on menossa ja todettiin, että sieltä on juuri munasolu irronnut, eli ovulaatio on ainakin siinä kierrossa tapahtunut. Sitten laskettiin päiviä ja sain ajan munatorvien aukiolotutkimukseen. Jota sitten koskaan ei tehty, kun tulin raskaaksi... 

Nyytti: Mikä siellä on tilanne? Kyllä ne vuodot vaan aina säikäyttää, vaikka ne ei lähellekään aina mitään negatiivista meinaakaan. Vuotoahan saattaa tulla just siinä 7-8 viikkojen paikkeilla, jolloin "kuuluisi olla menkat" Toivottavasti kaikki on kunnossa!

della: No ollaan sit täällä varmaan loppu viimein kahdestaan, tai sit mä jään tänne yksin. Voi, että nuo perhekuvat on aivan ihania. Mä oon ajatellut, että otetaan sitten perhekuvia, kun joskus ollaan saatu se toinenkin lapsi. Me käytiin kuukausi sitten pojan 1 vee kuvauksessa ja 120 euroa sinne meni, saatiin aivan ihania kuvia. Tai siis saatiin ne kuvat digitiedostoina ja nyt pitäis sitten raaskia teettää niitä jossain. Ifolorilla näyttää olevan tarjouksia vähän väliä, joten taidan sieltä katsella. Voi kurja, kun tulit flunssaan. Kuumaa rommia kehiin ja pääset pian taas treenaamaan :) Mä oon menossa tänään pelaamaan sählyä ja toissapäivänä kävin parin kaverini kanssa puolentoistatunnin kävelylenkillä. Jalat kiittää :) 

On: Kiertopäivästä ei hajuakaan.... varmaan margeliinin kanssa aika samoissa. Viime viikonlopun jälkeen ei olla pupuiltu ollenkaan. Ovista en takuuvarmaksi osannut taaskaan bongata. Melko varma olin kp 14 olleen oviksen, mutta limaa vuoteli vielä koko alku viikon. Eikös sen pitäis kuitenkin aika pian oviksen jälkeen loppua? 
Tänään on tuntunut pientä nipistelyä pariinkiin kertaan juurikin siinä kohtaa, missä olettaisin kohdun suunnilleen sijaitsevan. Epäreiluja kaikki tuommoiset oudot nippailut. Heti toivonkipinä nostaa päätään ja sitten siellä ei kuitenkaan tapahdu mitään ja taas saa vaan pettyä. Eipä tässä sen kummempaa... piinailua, piinailua..........................

riksuke: Höh :( Ikävää, että täti sitten kuitenkin tuli paikalle. Toki hyvää siinä näyttäisi olevan se, että sun kierto on lyhentynyt. Mä en tosin tiedä onko liian pitkästä kierrosta niin paljon haittaa kuin liian lyhyestä...

Mua kans kiinnostaa miten Nyytin ultrakäynti on mennyt! :)

della: Voi perkuleen räkätauti! :( Mä kans pelkään koko ajan saavani jonkun pöpön ja sit mun hyvin alkanut treenikausi katkee just kun oon saanut tuloksia aikaan. Syksyllä oli ihan kamalaa sen keuhkokuumeen jälkeen toipua yli kuukauden ja sen jälkeen alottaa taas ei nyt ihan nollasta, mutta melkein. Meiän täytyy varmaan ruveta "kilpailemaan", että kuka meistä pidemmän aikaa kuumeilleista keikkuu täällä pisimpään, niin josko sitten niitä plussiakin meille suotais ;) Ei oo kokeiltu vielä ironiaa tähän yritykseen.

Maikkie: No sitä mäkin ajattelin, että kai siellä ekalla käynnillä lähinnä kartoitetaan tilannetta. Ja kai sinne voi mennä vaikka olis menkatkin ja sitten tutkivat tai jättävät tutkimatta mut. Kyllä sitä limaa voi tulla pitkäänkin oviksen jälkeen. Eikä välttämättä mitään kuivaa kautta ole. Mulla on kans tässä kierrossa taas ollut hyvä limatilanne koko ajan ;)

On: Tänään on ollut vähän tympeämpi päivä. Aamulla kävin jumpalla ja sen jälkeen oli ihan hyvä ja energinen olo, mutta nyt sitten väsyttää hirveesti. Täytyy varmaan lähtee ottamaan iltapäikkärit. Taas tää paskin vaihe kierrosta alkoi.. Viikko ennen menkkoja, kun täti ilmoittelee jomottelemalla olevansa sitten viikon päästä tulossa ja ketuttaa jo valmiiksi, että se sitten tulee ja taaskaan ei onnistuttu saamaan raskautta alulle. Mulle varmaan tapahtuu joku ihmeen hormonipiikki aina tässä vaiheessa kiertoa, kun joka kerta tälläset olot tässä vaiheessa.

Pikaisesti vain ultrakuulumisia ja sit sohvanpohjalle :)
Kaikki oli hyvin ja pieni papunen siellä oli, liian nuori vielä että olisi sykettä näkynyt. Eli nyt vaan odottelemaan np-ultraa. Kiitos kun jännititte mun kanssa♥
Palailen paremmalla ajalla lueskelemaan kuulumisia, tänään tullut lenkkeiltyä niin kovin että koipia särkee ja sohva kutsuu, suorastaan vaatii oikaisemaan ;)

Nyytti ihana uutisia :)

Riksuke pahoittelut tädistä!

Margeliini toivotaan, että se plussa tulee ja saatte perua sen poli käynnin :)

Della samat ajatukset sun kans :D ..meillä taitaa muuten olla sama kp ja menkatkin kestää mulla sen rasittavat 7 päivää aina :/

..pikaiset kirjoittamiset tähän väliin vaan, täälä ovista odotellaan ja taas saa jännittää tuleeko se "normiaikaan" vai taas myöhässä, jos tulee myöhässä niin sitten luteaalivaihe jälleen liian lyhyt.

Aurinkoista viikonloppua leidit :)

Täällä odotellaan mielenkiinnolla olisko ekasta tärpännyt.. edelliset menkat siis alkoi 5.3., joten hetken saa vielä jännittää ;)

Oireita kroppa kyllä kehittää. Mutta niihen ei kyllä aina voi uskoa! :D

Hienoa Nyytti, että ei ollut sen kummosempaa. Nyt vaan hitaasti ja varmasti loppuun asti eikös. :)

Onnea riksukelle uuteen kotiin. Joko on pesänlaittovimma nostanut päätään. Mulla on aina keväisin semmonen pienimuotoinen hulluus pinnanalla, että jotain pitää uudistaa. ;)

Margeliinille sanoisin, että hyvin sä vedät! Itsellä kanssa kevytmuotoinen hoikistelu päällänsä, mutta koska olen niin paljon yksin lapsen kanssa en mihinkään saleille pääsee. On tuossa kuntopyörä, mutta ei sitäkään jaksa polkea 5 tunnin unien ja pitkän työpäivän jälkeen. Koitan saavuttaa tavoitteeni ruokailua seuraamalla tms. lasken kaloreita. Niin olen laskenut viimeisen 6kk että painoa on kadonnut 6 kiloa. Nyt sahailee kilon välillä ja toivottavasti kääntyisi kohta laskuun taas. Oletko sinä päässyt kunka pitkälle projektissasi?

Täällä ei kummosempia. Ens viikolla ei toivottavasti tartte suojia vaihdella kovin tiheällä pieteetillä. Keskiviikkona pit... siis EI pitäisi alkaa uuden kierron. Tosin aika kurjalta tuntuu tuolla alaosastolla.. En tiedä mitä miettisin. Ehkä mä mietin itseni tohon imurin tykö ja teen vähän kotitöitä. Mies lupasi ottaa lapsen mukaan koiranhakureissulle niin saan olla vähän itseni kanssa, katella vaikka sitten leffoja tai jotain.

Kevät on täällä vaikka pihalla on kylmää. Varikset ja harakat on ainakin kovasti pesänrakennuspuuhissa. Halit teille kaikille ja valoisia päiviä ja mieliä. Kyllä meistä kaikki vielä pääsee tonne odottajapuolelle. :)

huomenta kaikki, mitäpä tänne kuuluu? näköjää kevättä rinnassa useammalla :)
meillä kävi sillai kevät näköjää tehoaa mieheenki ku hällä kevättä rinnassa ja perheen kasvattaminen mielessä :) nyt pitää vaa päästä ettimää se oma pesä. (saas nähä millanen budjetti on sit sisustamiseen mä oon hiukka ronkeli) ja minä olen taas se joka hoitaa kulut kuten euroopassa, onneks ei ole mikään ongelma enää sekään ku vihdoin löyty ratkasu taloustilanteeseen. en ol kerton ku anopille, langolle ja esikoinen nyt tietää ku on kotona mun työaikana. mies on kans onneks innoissaan. onneks työ on kotoa käsin ni ei tartte stressata liikkumistakaa liiemmin :)
nyt sit uutta raskautta yrittämään josko onnistuis, toivoisin kuitenki että kaikki menis hyvin loppuun saakka.

Nyytti: Hyvä, että siellä masussa näytti viikkoihin nähden siltä kuin pitäisikin :)

fandra: Täällä peukut pystyssä, että ovis tapahtuu siellä oikeaan aikaan. Toivottavasti saatte hyödynnettyä!

Celina: No sepä siinä varmaan onkin, että jos on paljon yksin lapsen kanssa, niin ei pääse kovinkaan usein jumpille/salille jne. :/ Mä oon aina pitänyt kuntopyörää tosi tylsänä laitteena, mutta nykyään (kun oon ihan hurahtanut spinningiin) jo haaveilen omasta sellaisesta, niin vois kotonakin treenailla. Tosin onhan se helpompaa mennä tunnille, jossa joku on jo valmiiksi suunnitellut ohjelman ja jossa on myös se "sosiaalinen paine" rääkätä itseään ihan äärimmilleen ;) En oikein tiedä mitkä mun tavoitteet tässä liikuntaprojektissa on... varmaan ensisijaisesti kohottaa kuntoa, mutta olis kiva tietysti vähän saada ylimääräisiä rasvakertymiä pois. Mun heikkokohta on herkuttelu, jota harrastan liikaa. Pitäis syömisasiat vielä saada paremmalle mallille, niin sekin auttais projektissa.

Gatusa: Kurjaa, että jouduit tänne osastolle takaisin :( Mutta tervetuloa kuitenkin. Toivottavasti saisitte pian sen toivomanne toisen lapsen. Onko teillä joku "sotasuunnitelma" yritykseen?

On: Viikonloppu on sujunut täällä rauhallisesti. Ihanaa olla kotona omissa pienissä ympyröissä :) Ens viikolla olis sitten pääsiäinen ja sen kunniaksi tädinkin pitäis ilmestyä loppuviikosta. Kauhee hinku olis lähteä Ikeaan shoppailemaan :D Ajateltiin vaihtaa sohvanpäälliset valkoisiksi (tässä vaiheessa kuuluu kiljua ja kertoa mulle kaikkitietävänä, että sellainen on ihan hullua, kun meillä on lapsi ja kissoja), vaikka arka väri onkin ;)

margeliini: ei ole mitään sotasuunnitelmaa. yritän olla stressaamatta, päivä kerrallaan ja jos tärppää ni hyvä. niin se on aika lailla joka kerta menny tosin nyt toivoisin poikkeuksena sen että pikkunen sais syntyä täysaikasena ja terveenä.
josko sekin nyt auttas asiaa et sain tosiaan aiemmin mainitsemani konsultointi sopparin jenkkifirman kans ja se tietää mulle hyvät rahat, ei tartte sitäkää enää stressata. toista kautta on inshaAllah tulossa ens kuun alussa sellai reilu 100USD ja lupasin miehelle että ostan hälle nettikaupasta kengät ku tän maan laatu on mitä on ni tilataa ulkomailta, samalla alko toivoa vaatteitaki :) elämä näyttää hymyilevän vihdoinkin, josko sitä kotia uskaltas alkaa kattomaa iha tosissaa vihdoin. ja josko se pikkunenki sit tulis. tänää aloin neulomaa helmineuleena joko villatakkia tai jotain muuta saa nähä mikä siitä tulee... :) kevättä rinnassa eikä murhetta lähimainkaa vaikka kuinka sukulaiset yrittääki pistää alas (ja sehä niitä vasta ärsyttääki)

Gatusa: Hyvä, että siellä jaksetaan kuitenkin iloita niistä hyvistä asioista :)

On: Ihmiskroppa ja -mieli ovat kyllä niin... sanonko mistä :( Mulle tuli tänään päivällispöydässä ensin sellainen olo, että ei kyllä ole yhtään nälkä ja hetken päästä oli jo huono olo. Maha ei ole kipee, mutta koko ajan etoo ja vähän päässä pyörii. Ja kaikkien näiden pettymysten jälkeen ja tädin kolkutellessa ovella, mulla välähtää joku mielikuva kuinka esikoisen alkuraskaudessa mua rupes ihan ensimmäiseksi ällöttämään jauheliha ja perässä seurasi riisi. Tänään meillä siis oli ruokana chili con carnea riisillä. Miksi? MIKSI mulla edes käy tällaisia ajatuksia mielessä? Enkö mä ole jo nähnyt, ettei mikään mun kohdalla tarkoita mitään? Me ei luomusti lisäännytä, meille on aika varattuna lapsettomuuspolille. Nih! Ja silti mä toivon edelleen edes ihan vähän ja salaa (tosi salaa, kun täällä sen kerron ;), että joku ihme tapahtuis. Mutta pistäisin tän kyllä jonkun alkavan mahataudin piikkiin tai sit vaan oon treenannut niin paljon viime aikoina, että kroppa ilmoittaa siitä. No, tänään jää treenit väliin, kun en uskalla lähteä pumppaamaan rautaa tällaisen olon kera.

Hienoa Gatusa, että homma ratkesi noinkin oivallisesti! Teetkö homaa omalla toiminimellä vai mikä järjestely sulla siinä on? Vaatiiko työskentelyä "outoon" kellonaikaan? Olen itse monikansallisessa firmassa töissä ja jenkkikaverit on linjoilla yleensä iltapäivällä. Idässä taas ihmiset joutuu heräilemään ja tekemään töitä ihan päättömiin aikoihin. No - palkkaahan heille maksetaan.

Margeliinin kanssa meillä on näköjään ajatusmaailmallisesti yhteneväisyyttä enempi - ja kierrollisesti ollaan samoilla lyönneillä. Turvotteleeko sulla paljon nyt kun on täysikuu ja kierto tässä vaiheessa? Mulle tuli taas semmonen kilo nesteitä. Olen aamusta, kun nakki.

Taas nipsii tuolla alavatsalla. On huono olo (näin iltaisin itse asiassa). Semmonen luovutusolo, että taitaa täti punainen tulla...  Tää päivä on ollut melkein tosi paska. Ihanan viikonlopun jälkeen töissä aamulla pomo sanoi, että kuun vaihtessa, viimeistään ensi kuun puolesta välistä allokaatio tippuu puoleen. Olen sitten sen toisen puolen vaikka kotona opiskelemassa tai jotain. Päätöntä, kun työtä on! Ok, ei suoraan sitä mihin mut tuonne on otettu, mutta olen mukisematta niitä töitä tehnyt mitä mulle on annettu.

Murehdin tunnin verran tuota tilannettani ja luin sitten oman kotisähköpostin. Siellä olikin sitten vähän mahtavampaa uutista. Voitin itselle ja seuralaiselle pääsyn Game of Thrones 3 tuotantokauden avajaisjuhliin ja ensi-iltaan. Saapahan jotain muuta mietittävää, kun tämän tilanteen.

Ajattele positiivisesti, ajattele positiivisesti, ajattele positiivisesti... Positiivisia ajatuksia ja plussatuulia kaikille.

Celina: soppari on että käyttävät konsulttina ja hyvil liksoil tuun olemaanki onneks, nyt vaa pitää saada headset. mulla työajat on ne mitkä tahon, pitää ottaa vaa kohdemaat minne yhteyksis ni huomioo aikaero ja miten siel auki, esim. saudeis ja muis alueen mais klo 7-14 su-to jotku paikat auki minne oon yhteyksis asiakkaan puolest. no sit eurooppa suunnillee sama aikavyöhyke, pitää muistaa työajat ja lopuks amerikan manner jossa ollaa sit jäljes ja ilmoittelen tilanteen kun ehin. mulla valtuudet vaikka herättää firman omistaja :) itsenäisest teen työtä mut 100% suojeltu sopparissa. hupaisinta on että otin vähä eri mielessä kuin konsulttina yhteyttä, mutta kunha rahaa tulee joka sopparist ni hyvä niin ku tietää mulle vähintää 4 numeroist liksaa kuukausittain. hankin asiakkaalle sijoittajia ja jos joku upporikas nyt haluu välttämättä ostaa asiakkaani firman ni sekin onnistuu. vai että sulla tippu työaika puolee, aika inhottavaa saada tuo tieto yhtäkkiä.

täällä käytii ottaas 500mg/2ml progesterone retard eli pitkävaikutteinen progesteroni pistos. huomen viel ja sit ootellaa tärppäskö tässä kierros, jos tulee plussa ni kerran viikos sama annos ekan kolmanneksen ajan ja lisäks sit miniaspiriini kerran päiväs plussast lähtien. jos tuo ei tehoa ni mikäköhä auttas ettei aina menis kesken.

fandra, niin taitaa mennä meillä sama tahti et piinaillaan yhdessä :)

Gatusa harmi, että jouduit palaamaan tänne, mutta toisaalta onneksi olette päättäneet jatkaa yritystä :) tsemppiä teille siihen! ja onnea uudesta työstä ja toivottavasti pääsisitte pian omaan kotiin!

voi Margeliini, täytyy nyt toivoa, ettei olisi mitään menkkoja edeltäviä tuntemuksia tuo pahoinvointi! sä kyllä niin ansaitsisit sen plussan.

Celina, positiivisia ajatuksia sinne ja toivottavasti oireet kertoisi jostain muusta kuin menkoista!

on: vidu, mulla on nähtävästi nivuskipuja sit muulloinki ku menkkojen aikaan :/ ei tunnu kivalta! onneksi pääsen jo ensi viikolla sinne gynelle ja josko siellä selviäisi, mikä aiheuttaa kivut. toisaalta toivon, että gyne pystyisi sanomaan, kannattaako tässä edes toivoa pikkukakkosta, vai pitääkö jättää haaveilut ja olla tyytyväinen tuohon yhteen pieneen.. kauheasti on mulla odotuksia gynen suuntaan..

meille tuleekin tyttöjen pääsiäinen tytön kanssa, kun mies, poika ja koira suuntaa Itä-Suomeen (poika menee mummolaan pääsiäiseksi ja mies mietti, ettei jaksa ajella edestakas ja käy samalla reissulla äitinsä luona). siinä meni pääsiäispupuilut ja jos ovis on nyt näinä päivinä, ehditään ehkä vähän pupustaa ja sit se onki menetetty peli. no, mitäpä väliä, ei meille tälläkään kierrolla tule toivottua tulosta, niin samapa tuo.

Takaisin