Tinttura
Satasella mukana keskusteluissa
Sen verran pikaisesti infoan, että ruskea tuhruili on jatkunu, vaikkakin vähenevänä. Ollut tämän vkoa ainakin jo niin, että ei jokakerralla tarvi edes paperiin pyyhkiä, ja useimmat niistäki kerroista hyvinhyvin vähäistä tuhrua tai limansekaista. Neuvolalle soitallin, ja oli sitä mieltä et kerta ei o kipuja ja esikoisesta ollu samallailla ni sit ei o tarvetta ny sen kummemmin, jos muutoksia tulee ni ens vkol soitel uuestaa, muuten eka neuvola ja ultra 16.pvä.
Oireet on edelleen tallella,järkyttävä äklötys aamusin ja muutenkin päivän aikana syöminen hankalaa, väsymys ihan järkyttävää, nännit aristaa jne.. Vkoja ois nyt 6+2, ja kerta oireet näinki vahvana atllella, uskon vahvasti että joku kyytiläinen ois vielä matkassa. Jos ei ois enää ni oireetti ois loppunu (niiku aiemmin koetuissa km, tai ainehi uskon ni...).
Plussatuulia kaikille ja Della toivotaan et greippimehu alkaa tehota!!! :)
Oireet on edelleen tallella,järkyttävä äklötys aamusin ja muutenkin päivän aikana syöminen hankalaa, väsymys ihan järkyttävää, nännit aristaa jne.. Vkoja ois nyt 6+2, ja kerta oireet näinki vahvana atllella, uskon vahvasti että joku kyytiläinen ois vielä matkassa. Jos ei ois enää ni oireetti ois loppunu (niiku aiemmin koetuissa km, tai ainehi uskon ni...).
Plussatuulia kaikille ja Della toivotaan et greippimehu alkaa tehota!!! :)
Tein äsken jotain todella typerää! RASKAUSTESTIN! Mulla vaan napsahti päässä, kun katselin asuntoja ja sitten luin sähköpostista vastauksia mun opiskelumahdollisuuksia koskeviin kysymyksiin, jotka olin lähettänyt avoimeen yliopistoon. Ja sitten mietin, että millä helvetin rahalla kuvittelin opiskelevani avoimessa, kun ollaan asuntoakin ostamassa ja jos tässä täytyy vielä lapsettomuushoitoihinkin lähteä. Ja sitten kyllästyin ihan totaalisesti tähän jumittavaan tilanteeseen (kun ei tiedä koska toinen lapsi tulee vai tuleeko ja koska voin taas opiskella ja koska löytyy asunto ja minkä hintainen jne.) ja neljä päivää ennen menkkoja pissin tikulle ja tietenkin olin just syönyt ja juonut ja TIETENKIN sieltä tuli NEGA! En ymmärrä mitä mä ajattelin. Nyt on viimeinen testi käytetty, ketutus mahdottoman kova taas kerran ja jossain aivojen sopukoissa kummittelee ajatus, että entä JOS mä teinkin testin liian aikaisin?? Ja paskat! En mä mitään raskaana ole VIELÄKÄÄN!! AAARGH!