Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heissan kaikki! :)

Täällä mä taas huutelen :D Ensinnäkin mielettömästi onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut tätien kokeinelle :/ Kyllä se vielä onnistuu :)! Lupasin tulla kuulumisia kertomaan ja tässä niitä tulee :)

Elikkä tänään menossa 14+5 ja ultra sekä tuo ensimmäinen sokerirasitus takana (tehdään siis kaksi kertaa sillä edellisessä raskaudessa yksi arvo oli 0,1 koholla sallitusta maximista). Noh ultrassa kaikki oli hyvin ja niskaturvotus oli 0,8mm elikkä hyvä, eikä vielä ole tuota lääkärinkään puhelua kuulunut jos verikokeissa oli poikkeavuutta ollut, elikkä kaikki silläkin rintamalla hyvin :) LA pysyi tuossa 22.6 vaikka ultran mukaan se olisi 18.6 mitä ei sitten lähdetty muuttelemaan. Rakenneultra on 18.2 jossa ajattelin kysäistä että josko sieltä näkyisi haaruksiin ;) Sitä odotellessa siis. Sokerirasituskin meni loistavasti ja kaikki arvot olivat hyviä, ei siis luojan kiitos sitä piikittelyä! :D (ainakaan vielä) Pahoinvoinnit siirtyivät sivuun 11+ kohdilla ja nyt on olo ollutkin mitä loistavin jollei nivuskipuja ja tissi särkyjä lasketa :) Meillä vietellään ensi tiistaina esikoisen 1 vuotis päivää <3 Niin nopeasti se aika vaan kuluu :/ Juhlat tosin pidetään vasta ensi viikonloppuna :) Tällästä meille kuuluu tällä hetkellä! :)

Seurailen teidän kuulumisia kyllä täällä taustalla ja kertoilen välillä kuulumisiakin :) Paljon tsemppiä ja jaksamista yritykseen kaikille! Täällä pidetään ainakin peukut ja varvaat pystyssä sekä puhaltelen plussatuulia! <3

Tervehdys kaikille tasapuolisesti. Oikein hyvää joulun aikaa ja uutta vuotta toivottelen Teille. :)

Täällä on menkat autuaasti kaksi päivää MYÖHÄSSÄ! Aatonaattona oli kova alavatsakramppi ja ajattelinkin että nyt ne alkaa sopivasti aatoksi.. Mutta eipä alkaneetkaan.. Tänään on taas ollut alavatsatuntemuksia, joten saa nähdä miten tässä käy. Testailla aion joka tapauksessa vasta tuossa vuoden vaihteessa. :) Pitäkäähän peukkuja nyt! <3

kuulostaapa hyvältä arotuulia :) ja ehdottomasti mun peukut on pystyssä et sulla tärppäisi :)

muoks. meinasi unohtua (ku sivu vaihtui välissä), et mukavaa kuulla Enahin kuulumisia, siellähän jo puoliväli häämöttää pikkuhiljaa ja ihanaa, kun tunnet jo liikkeitä (voi ku kaipaan niitä). meilläki on 1vee bileet tulossa tammikuun lopulla, aion tosin pitää tosi pienimuotoiset 1-2 päivän kekkerit sillai et varsinaisena päivänä on kutsuttu kummit, miehen veli perheineen sekä isovanhemmat (joista varmaan osa jättää tulematta ku välimatkaa on tosiaan 500km) ja sit kutsun meidän mammakaverin tyttärineen toisena päivänä, meinaan me käytiin viime viikolla heillä 1vee-synttäreillä. mammakaverin tyttö on siis kuukauden vanhempi ku meidän tyttö ja tytöillä meni lasketut ajat sillai et mun tytöllä oli 11.1 ja mammakaverin tytöllä 18.1. lopulta käviki niin et mammakaverin tyttö syntyi 3 viikkoa etuajassa (keskosena) ja meidän tyttö 2 viikkoa la:n jälkeen yliaikaisena. näillä on hupaisa kokoero, meinaan mun tyttö on isompi ja mammakaverin tyttö samankokoinen ku mun tyttö öbaut puolivuotiaana :)

Heips kaikille! :)
Täällä olis tärppipäivät käsillä  ja greippimehua on tullu litkittyä lähes joka päivä tän kierron alusta. Nyt ois kp 14 menossa ja ovistestin sylkikiteet nyttäny merkkejä oviksesta jo kolmatta päivää enenevissä määrin. Laskurin mukana ovis ois huomenna ja maha jo ollu kipeä, että aikalailla taitaa paikkaansa pitää. Pupuiltu on ahkerasti pari päivää, jospa vielä muutaman jaksais ja sit ois tän kuun eteen tehty mitä tehdä voi :)
Huomenna mennää allekirjottamaa uus vuokrasoppari ja saadaaki avaimet sit samoin tein, vaikka tää nykyinen kämppä on tammikuun loppuun. Kerrostalokolmioon muutetaan ja Piipatti saa vihdoin oman huoneen ja minä pääsen eroon käsitiskeitstä kun siellä on kone valmiina, ihanaa :)
Joulu meni mukavasti ja miehen sukulaisissa ollaan parina päivänä reissattu, muutoin ei ihmeitä tälle suunnalle.
Plussapuhureita kaikille toivotellen! :)

Joulunpyhät meni ilman nettiä ja foorumeita (niinkuin näyttäis muillakin aika vahvasti menneen, kun on niin vähän tullut tekstiä :) ), mut nyt takaisin täällä haahuilemassa... Valitettavasti ei vaan oo kovin kaksista kerrottavaa omalta osalta. Mulla alkoi parin päivän menkkaoireiden jälkeen tuhruileen toissapäivänä (kp27 mut 10 pvää oviksesta vasta), ja odottelen tässä nyt sitten vain tulvan alkamista :( Blaah.

Onneksi Arotuulialla oli parempia uutisia, jee! Vieläkö menkat loistaa poissaolollaan? Isosti peukkua täältäkin et jatkat plussa-aaltoa... Ootko malttanut olla testaamatta?
Nyytille myös peukkua et pupuilut tuottais tulosta, ja onnea uudesta kodista :)
Margeliini meidänkin katit on pakko aina teljetä jonnekin yöksi (meillä kotona kodinhoitohuone/kylppäri/sauna) kun muuten kukaan ei nuku kun ne riehuu. Toinen on vaan niin isoääninen ettei tuokaan aina riitä jos telkeämispaikka on liian lähellä makkaria... Jospahan teillä olis rento meininki nyt se mitä kaivattiinkin ja ens vuoden alussa saisit testata plussan...
Della, jos tuosta tädin tulosta jotain hyvää haluaa kaivaa niin tuo on kyllä positiivista et kierrot on vakiintuneet jo -  mulla ei näytä olevan... Muutenpa se vierailu ei niin iloinen asia taida olla. Hieno homma et mies on aloittanut urakkansa tosissaan, mites joulunpyhät meni (ei varmaan ainakaan vähemmän ole noita houkutuksia silloin)?

Nyytille paljon tsemppiä tähän ovikseen! Toivotaan että plussa pärähtäisi tammikuun iloksi. :) Bandida: Pahoittelut tädin tulosta. :(( Täällä menkat ovat pysyneet edelleen poissa! :o En oo testannu vielä. Ajattelin odottaa maanantaihin. :) Aika uskomatonta kyl oöis jos olis nyt ekasta muka tärpänny! Hui!

heh, mä myönnän et kävin täällä joulupyhinä eli en ihan täysin pysyny poissa :D menkathan tosiaan alkoi 23.12 ja nyt eletään kp 6 ja loppusuoralla mennään, viimeiset pakolliset tiputtelut menossa. ensi viikolla ois ilmeisesti ovis ja koitetaan tähdätä sen kans kunnolla. mies käy ainaki kuumana ja ollaan kovasti taas haaveiltu toisesta pikkuisesta kaveriksi tytölle.

Bandida mies on pitäny korkin kiinni eikä joulu tuottanut ongelmia. oltiin perheen kesken kotona ja ostettiin meille vain alkoholitonta kuoharia, johon mieski ihastui maistettuaan sitä (maistuu siis ihan oikealle kuoharille). päätettiin hakea sitä myös uudeksi vuodeksi ja mies suunnitteli jo, et jos tulee jotkut bileet, hän ottaa alkoholitonta kuoharia sinne. miehellä ehti olla jo kiusaus ennen joulua, nimittäin työpaikan joululounaalla olisi voinut juoda alkoholia, mutta hän jätti väliin eikä siellä kuulemma kukaan muukaan ottanut, ja bänditreeneissä hän joi cokista, kun muut taisivat ottaa kaljaa. eli suunta on hyvä, miehellä ei ole ongelmia pysyä juomatta, ongelma on vain se, että juominen jää päälle, jos ottaa. sanoinki hälle, et jos hän aikoo joskus vielä ottaa, kannattaa krapula vain kärsiä niinku mies eikä loivennella ollenkaan.

nyt toivotaan siis kaikille meille plussaa mielellään jo alkuvuodelle 2013 :)

arotuulialle nyt isosti tsemppiä! Hyvältä ainakin kuulostaa :) Onko sulla mitään oireita mihinkään suuntaan?

Nyytille paljon tärppionnea tähän kiertoon! Ja onnea uuteen kotiin :) Mäkin niin mielelläni muutaisin jo isompaan asuntoon. Kovasti houkuttelee ajatus, että tyttö saisi oman huoneen... Voitais miehen kans rauhassa sitä pikku kakkosta duunailla makkarin puolella ;) Rupee vähän toi sohva jo kyllästyttään. Meillä on kyllä suht tilava kaksio ja tiskikonekin mahtuu ihan hyvin, mutta kyl tää silti rupee oleen kolmelle liian pieni asunto. No, jospa mies sais vihdoinkin haettua lainaa pankista ja voitais alkaa tosissaan katseleen kämppiä.

Bandida: Joo, rento meininki kyllä oli :) Ei tullu meikäläiselle ramppikuumetta, kun ei ollut oviksen tarkasta ajankohdasta tietoa. Höh miten kurjaa toi tuhruttelu :( Tiedätkö kuinka pitkä sun luteaalivaihe on yleensä ollut? 10 päivää on kyl aika lyhyt...

della: Kiva, että sun mies on noin hyvin sitoutunut tohon alkoholihaasteeseen :) Myös mä tykkään joistakin alkoholittomista kuohareista samoin alkoholittomasta oluesta. Kyllä niitä hyviä vaihtoehtoja löytyy, kun vain etsii.

On: Täällä on kp 18 menossa ja ovis saattoi olla jouluaattona tai joulupäivänä... Oireista päätellen. Ja kyllä on nyt hyödynnetty ovista ;) En muista koska oltais tälläsellä vimmalla pupuiltu viimeks, varmaan joskus suhteen alkuaikoina. Ei ollut yhtään vauvan tekemisen meininki, vaan ihan pupilun ilosta pupuiltiin :) Jouluaattonakin KAKS KERTAA!!! :D Oli tosi ihanaa ja muutenkin tää loma on tehnyt meidän parisuhteellekin hyvää. Tärppiin en kuitenkaan jaksa uskoa yhtään sen enempää kuin ennenkään, joten odotan menkkoja tammikuun tokalle viikolle. Olis se plussa tietenkin ihana vuoden aloitus ja kyllähän niitä iloisia yllätyksiä tapahtuu, mutta en uskalla toiveita kovin korkealle päästää. Valitettavasti jonkinlaista kyynistymistä on siis tapahtunut :/ Oltiin muuten tasan vuosi sitten samanlaisessa tilanteessa. Joulunpyhinä oli ollut ovis ja ehkäisy jäänyt käyttämättä. Sitten jännäiltiin hieman kauhunsekaisinkin tuntein, että onko meille toinen vauva tulossa 1 v. 4 kk ikäerolla. Enpä silloin osannut odottaa, että olisin vielä vuoden päästä siitä edelleen jännäilemässä :(

Hei kaikki.

Kirjoittelin tänne viimeksi elokuun lopussa, kun omalla navalla käsillä oli hirveä hässäkkäsyksy. Lapsi menossa päiväkotiin, kunnallisvaalit, uusi duuni ja vaikka mitä. Silloin päivittelin että miten voi olla jo yk 6 menossa.

No ei tässä sitten olla ehditty yrittämällä yrittämään. Asia on ollut kyllä viimeiset 4 kk lähes taaimmaisena mielessä. Kunnes jouluna tajusin, että nyt on muuten menkat viikon myöhässä ja tein plussatestin. Ensimmäistä kertaa koskaan testi väläytti sen toisenkin vahvan viivan ihan kymmenen sekunnin sisään kastumisesta. Muistinkin sitten että taisin lähinnä huonon vitsin vuoksi nukkua siemenet sisässä jalat katossa yhden yön - sopivasti itsenäisyyspäivän tienoilla.

Tämmöinen lahja meille!  Toivon todella, että kaikki sujuu hyvin ilman tm:ia, km:ja tai kkm:ja. Niitä on saatu ihan tarpeeksi. Toinen pieni meille tulisi jo elokuun lopussa, jos näin.

Mutta nyt melkein uskon kun jotkut sanovat että varmin keino raskaaksi tuloon on lopettaa yrittämästä... toivottavasti en itse kirjoittele enää tällä foorumilla keväämmällä. :(

Tsemppiä kaikille, keinolla jos toisella! Mahtavaa vuotta 2013! Voimia ja hermoja ja rakkautta! Ja tarrasukkia ja haikaroita!

onnea Hele81 :) ihanan joululahjan kyllä saitte :) toivon myös, että pieni pysyy mukana ja syntyy, kun aika on kypsä :)

Valtavasti onnea plussasta, Hele81!

Nyt veetuttaa ja kovasti.. Menkathan ne alkoivat sitten viisi päivää myöhässä viime yönä.. Just tän takia en tee testiä ajoissam, oon ihan satavarma et ois plussa tullu mut mulla nää tuppaa just tällee menee kesken. Nyt ei voi kun arvailla, se tuntuu paremmalta kuin tieto et on ollu raskaana ja menny kesken. Just joo, eli nyt kierrot on sitte ollu 19-35 päivää! Parempi tietty toi pitkä kierto kuin tuo lyhyt. Näin pitkää kiertoa ei ookkaan ollu sit piiiitkään aikaan, joskus ennen edellistä raskautta. Eli täällä alkaa viralliseti yk2!

Plussaonnea muille. :)

Helelle paljon onnea plussasta ja toivotaan et siel ollaan oikees paikas ja oikeen päin!

Arotuulialle pahottelut menkoista! :( Inhottavaa tuommone et pitää venytellä..

Tääl ollaan pikkuse pelonsekasi tuntein ja ja yritän ottaa joteki rennosti, vuoto alko toissailtana, holahti tummepi ja ohuempi veri, seuraavana aamuna taas, muuten ollu si ruskeeta tuhruu eilen päiväl ja muute välil ei ollenka, ennenku tänää normi reilujen limojen seas vähä punertavaa.. Jospa se siitä ny asettus taas, esikoisesta oli vuotoa yli vkon, nytkä o kuiteka kipuja ollu ja oireet on tallel, ni vielä luottavaisin mielin.. :/ ootel vkolopun yli ja kahtoo mikä tilanne ja soitel neuvolalle, vkoja vasta 5+3 laskujen mukaan.. :( muutaman vkon ku sinnittelis ni oltas jo voiton puolel pikkuhiljaa! liekkö johtuu endosta, kun ny toistuu uudestaan täs raskaudes tuo vuoto. mut katotaan palailenko lähiviikkoina teidän tykö tänne takas vai saanko jatkaa tuolla elokuisissa.

Onnea Hele81!!! :)

Arotuulialle valtaisat pahoittelut :((
Tinttura, toivottavasti vuoto loppuu ja raskaus jatkuu turvallisesti loppuun asti. Tsemppiä!

Tänne ei kummia. Pupuilut jäi muutamaan kertaan, ei vaan jaksanut. Flunssa iski päälle taas :/
Mutta ovis taiskin olla jo kp 13. päivinä 11, 12 ja 13 oli sylkitestissä enenevissä määrin kiteitä ja sit ne loppu. Mahakaan ei ollut tuon jälkeen enää juurikana kipeä.
Pupuilut ainakin ajottu ihan ok noihin nähden, et nyt taas odotellaan vaan. Saas nähdä kuinka pitkä tästä kierrosta tulee. viimekshän menkat oli 4pvää "myöhässä"kun luteaalivaihe pitkitty ja nyt ovis oli päivää aiemmin kun viimeks. Ainakin odottelen rauhassa testailun kanssa sitten kun ei tästä kierrosta nyt oikein tiedä :)

Kovasti tsemppiä kaikille ja plussatuulia tietenkin :)

Kaikille tältä suunnalta myöhäiset Rauhaisan Joulun toivotukset ja etukäteen Hyvän Uuden Vuoden tsemppaukset! :)

Me nyt sitten ajateltiin ottaa lunkisti uuden mahdollisen raskautumisen kanssa "tulee jos on tullakseen" linjalla, vaikka esikoinen vasta 4kk. Kyllä me pärjätään ja kun ikää "jo" 30 niin ehkei tuota pitäisi niin kovasti kontrolloida. Niimpä ollaan sitten oltu ilman ehkäisyä nyt muutama kerta, ja yritän nyt siis pitää näppini erossa kalenterista pari viikkoa! ;) Menkat imetyksestä huolimatta tulleet jo pari kertaa, ja toisiinsa nähden säännöllisesti (poiketen kuitenkin siitä mitä ennen ekaa raskautta). Kiertopäivistä ja sen semmoisista ei kuitenkaan sen tarkempaa hajua, menkkoja kun en ylös merkannut enkä näköjään nykyään muista mitään muuta kun tuohon vauvaan liittyvää! :D

Tuntemuksia haistellen rennoilla mielillä kohti Uutta Vuotta :)

arotuulialle pahoittelut menkoista :( Kemiallinen tai ei, niin en mäkään juuri tuosta syystä tee testiä ennen kuin menkat on myöhässä. Tosin tällä kertaa tekis jo mieli testata, vaikka eipä siinä mitään järkeä vielä olis. Mulla vaan on kaapissa yks cb:n testi ja haluisin saada sen pois sieltä pyörimästä (onhan se siellä jo kesästä asti odotellut) ja ostaa sen jälkeen luotettavampia. Nyt vaan häntä pystyyn ja kohti tokaa yritystä! :)

Toivottavasti Tintturan pikkuinen nyt pysyy matkassa mukana ja vuotelu loppuu pian! Kurja tilanne :(

Nyytti: Mikä kp sulla menossa? Viime kiertohan mentiin aika limittäin. Täällä on... öö... kp 21. Oviksesta rupee oleen viikko aikaa, ei mitään oireita :/

miikkulalle toivotaan tärppiä tapahtuneeksi!

On: Ei mitään ihmeellistä. Se kaikista vaikein viikko (viimeinen piinaviikko) kuukautiskierrossa alkoi tänään. Käytiin eilen katsomassa yhtä kohtuuhintaista, tosi siistiä ja hyväkuntoista asuntoa. Joku toinenkin oli käynyt meidän jälkeen ja tarjonnut siitä. Myyjä soitti mun miehelle ja kysyi halutaanko me tarjota, mutta kun ei olla vielä saatu mitään lainapäätöstä, niin eipä auttanut muu kuin harmitella, että meni hyvä asunto saman tien nenän edestä :( No, ehkä noita tulee vielä... Aika kovaa hintaa täällä kyllä pyydetään ihan järkkyttävistäkin luukuista.

Margeliini, samoissa mentiin joo viimeks, mutta mullahan pitkitty viime kierto(täti 4pvää myöhässä) niin tuun nyt pikkasen perässä :) kp 18 tänään.
toivottavasti siellä alakis pian oireita kehkeentymään, tai sit saisit ihan yllärinä plussan myöhemmin! Peukut on pystyssä! :)

on: Aamusella särki ja vihmo alakertaa ja alamahakin on himppasen kipeä. Nyt ei kummoisia tuntemuksia. Tosin oon ottanu särkylääkettäkin, kun flunssa ja hedari päällä lisäksi.
Viikon loppupuplelle ois jotain oireita toiveissa ja sit seuraavalla kai pääsis testailemaan, ellei täti saavu. Mä niiiin toivon, että tästä kierrosta tärppäis. Toive uudesta vauvasta on jotenkin tosi pinnassa ja kovilla. Mietin jo mitä kaikkea sille ompelisin, oon laittanu takas laatikkoon kankaita mistä oon Piipatille meinannu ommella, kun oon ajatellu et tästähän sais ihanan potkupuvun tms.. ois ihana päästä tekemään ihan pieniä vaatteita♥
Piipatilla on ollu unet vähissä taas, joten sanomattakin selvää ettei mammakan nuku, ei päivällä eikä paljoa yölläkään. Olo on ihan totaalisen nuutunu, ihan oksettaa kun niin kova väsy :/
Vein pojan mummilaan yökylään ja lähdetään miehen kans mökille saunomaan ja luonnon rauhaan. Huomenna sit poika takas kotiin ja mies jää muutamaks päiväks mettähommiin. On ihanaa kun mies on kotona, mut ihan kiva olla välillä kaksin pojanki kans. Ei tarvi jakaa sitä huomiota, vaan poitsu saa mut välillä kokonaa itelleen :)

moikka taas, aattelin tulla kirjoittelee jotaki :) alkaa ovis lähestyy ja greippimehua juon edelleen. vaihdoin litkun valion versioon ja kaipa tähän mehun kitkeryyteen tottuu joskus :) mies ei edelleenkään tiedä, miksi juon sitä, selitin eilen et hillitsee makeanhimoa, kun meinaan tein uudenvuodenlupauksen et nyt lähtee liikakilot ja loppuu herkuttelu. mies sit halusi testata myös greippimehua ja irvisteli sit sille. no anycase, mies toivoo kovasti perheenlisäystä eli proggis jatkuu. yritän suunnata ajatuksia töihinpaluuseen, joka on siis edessä kuukauden kuluttua! tytölle ei ole vielä päivähoitopaikkaa, mut sain eilen puhelun lähipäiväkodin johtajalta, joka näytti vihreää valoa ja ensi viikolla tulee tieto siitä, minne tyttö sijoittuu päivähoitoon. ja mulle tuli uusi ahdistuksen aihe, nimittäin työajat ja tytön päivähoidon pituus. miehen kans kuitenki sovittiin, et pyritään viemään mahdollisimman myöhään ja hakemaan mahdollisimman aikaisin. onneksi en enää itse joudu tekee päivystyshommia, vaan työaika on ihan puhdas toimistoaika. eli lähden taas heti, kun työaika päättyy.

mulla ovis on vaun laskurin mukaan viikonvaihteessa ja ollaan jo nyt pupuiltu asian eteen :) mies lähtee työmatkalle Ruotsiin 7.-9.1, joten täytyy ennen sitä tehdä kaikkensa :) mies on ollut edelleen alkoholiton, vietettiin uusi vuosi juomalla alkoholitonta kuoharia ja tuijottamalla telkkaria. tyttö ei ollut raketeista millänsäkään, mutta koira oli levoton.

mut se omasta navasta.

arotuulia, pahoittelut menkoista! saattaahan se olla, et sulla oli pikkuinen takertumaisillaan, mut ei sit saanu kiinni :/

Tinttura, pidän peukkuja et kaikki olisi sun pikkuisella hyvin ja vuoto vain jotain kiinnittymiseen tms. liittyvää.

Margeliinille pidän taas peukkuja et nyt ois jotai tapahtunu :) täällä oli loppuvuodesta niin hyvä plussa-aalto et toivotaan et se jatkuisi nyt heti alkuvuodesta ja sinulle kuuluisi kyllä se seuraava plussa :) toivottavasti stressitön kierto olisi tehnyt tehtävänsä :)

miikkulalle toivon myös tärppiä, samoin Nyytille :)

tulikohan nyt kaikille :) anycase, toivotaan, ettei enää pitkään täällä notkuttaisi, vaan saataisiin kaikki ne plussamme ja vietettäisiin loppuvuosi jonkun kuukauden odottajissa :)

della, hienoa että mies on pysyny nollalinjalla ja tuleva ovis hyödynnetty hyvissä ajoin ;)
Mä olen kyllä miehelle kertonu miks greippimehua, tai greipistä puristettua mehua juon ja sekin on niitä kaupasta mulle kyytiin lastannu :D Patistaahan se mua välillä testailemaan ovistakin ja yhessä katotaan kidemuodostumia sit :)
Oih, jännän ajat kun töihin paluu edessä! Mulla meni miehen myötä kuviot uusiks. Mulla ois vakkariduuni Hesassa, mut mies ei sinne halua muuttaa ja mäkin viihdyn täällä pienessä kotikaupungissani ihan hyvin(muutin takas tänne kun poika synty), kun on perhettä ja ystäviä lähellä. Eli työjutut mietittävä kokonaan uusiks jahka poika sen 3v täyttää ja hoitovapaa loppuu.

Mikäs Tintturan tilanne on?

Margeliini, onko mitään tuntemuksi atai aavistuksia?

Täällä ei mitään. Paitti et maha on ihan kuralla ja kova flunssa päällä. Mut ne nyt tuskin liittyy mahdolliseen raskautumiseen. Kerta mitään sen suuntaisia oireita ei ole, niin taitaapi täti rantautua ensi viikolla :/

Hyvää alkanutta vuotta kaikille!

della: Kyllähän tuon teidän pupuilun pitäis riittää, vaikka mies työmatkalle lähtiskin. Paremmat tsäänssithän on, jos vähän ennen ovista pupuilee kuin oviksen jälkeen :) Mä oon kans huomannut, että greippimehun makuun tottuu vähitellen, vaikka ei se mun mielestä niin hirveetä oo alunperinkään ollut. Mutta välillä ihan tekee sitä jo mieli :D Joo, kyllähän sitä plussaa on tässä jo 9 kk odotettu :/

Nyytti: Mulla oli kans tossa joulun välipäivinä joku mahatauti :( Onneks meni päivässä ohi. Ei oo mitään erityisiä tuntemuksia, mitään joista vois päätellä tai toivoa jotain. Mahaa alkanu jo jomotteleen eli eiköhän se täti viikon vaihteen jälkeen taas tule.

On: Me juhlittiin vuoden vaihtumista kotona. Käytiin illalla ampumassa raketteja tuttavaperheiden kanssa ja meidän suureksi ihmeeksi tyttö ei pelännyt yhtään :) Siis meidän tyttö, joka pelkää, kun ulkoa kuuluu esim. lumiauran ääni tai kun naapurissa joku poraa reikää seinään. Yritin kyl selittää tytölle (vähän ennen kuin lähdettiin katsomaan raketteja), että mitä ne raketit on ja että pitävät kovaa ääntä, mutta niitä ei tarvitse pelätä. Ymmärsi sitten sen verran kun 1,5 vee pystyy ymmärtämään, en tiedä oliko niillä mun selityksillä mitään osuutta neidin suhtautumiseen. Saatiin vuoden alkajaisiksi iloisia uutisia pankista ja nyt alkoikin toden teolla oman kämpän etsiminen :) Vihdoinkin! Ihanaa saada joku toinenkin iso projekti tähän väliin ja edes osittain ajatukset pois jatkuvasta vauvan yrittämisestä.

Margeliinille onnittelut pankin tuesta teidän kämpän hankintaprojektiin :) Se onkin mukavaa puuhaa, tai mä ainakin oon niin kieroon kasvanut että musta oli kiva katella kämppiä ja suunnitella ja käydä kattomassa ja jopa ne tarjousneuvottelut oli musta kivoja (välittäjän mukaan oon tiukka neuvottelija, haha). Ja sit kun se oikea löytyy ja kaupat on tehty kun saa alkaa pakkaamaan ja suunnittelemaan uuden sisustusta ja... :D Ja sitten siinä sivussa plussaatkin kun et muista ajatellakaan mitään yrittämistä! Mites on muuten piinaviikko mennyt, olisko hyviä uutisia jo lisää tulossa?

Della, mä itse asiassa tykkään kovasti greippimehusta, oon aina tykännyt (siis jo ennen kuin sen juomiseen oli muitakin hyviä syitä) :) Valitettavasti vaan siippakin tykkää siitä eikä meinaa millään uskoa et jos hankin sitä kaappiin niin se ei saa juoda sitä litratolkulla... heh. Eiköhän teidän pupuilut ajoitu just hyvään aikaan pikkasen ennen ovista ja juuri sen aikoihin, ei jälkeen. Peukkuja oviksen hyödyntämiseen... Hienoa, että miehellä on korkki pysynyt kiinni! Meilläkin oli rauhallinen uusi vuosi, likka nukkui naapurien pommituksesta huolimatta, joskin vähän levottomasti kovimman paukuttelin aikaan. Kotona oltiin ja puoli pulloa saatiin peräti viiniä juotua :) Kiva että ootte saaneet kuitenkin näin kk ennen tiedon siitä et päivähoitopaikka on, ja jo ens viikolla senkin missä se on - mulla olis kans töihinpaluu (yöks!) edessä helmikuussa, mutta ei ole vielä pihaustakaan kuulunut päivähoidon suunnalta.  Jospa se ajoissa selviää...

Arotuulialle isot pahoittelut :( Se oli sitten varmaan varhainen km, jos ei sulla ovis ollu pahasti myöhässä? Mutta parempi varmaan tosiaan 'arvailu' kuin varma tieto...

Tinttura, toivotaan että vuoto oli vaan jotain samanlaista kuin edellisellä kerralla, eihän ole muuta oiretta tullut?

Nyytti, jospa se flunssa oliskin jotain oiretta..? Ainahan sitä saa ainakin toivoa. Ei jäis potkarikankaat hyödyntämättä... :)

Tuossa jo Dellan kohdalla jotain omaa napaa tuli kerrottuakin :) Tädin vierailut on valitettavan pitkiä ja perusteellisia olleet nyt raskauden jälkeen, mut nyt siitäkin on vihdoin päästy ja ei kun uuteen nousuun. Saapa vaan nähdä koska ovis tulee ja tuleeko, kun alavatsaan tuikkii just sille puolen missä on se PCO. Vois olla ens viikolla tai sitten vasta seuraavalla. Ei auta kuin vokotella isäntä varulta mahdollisimman usein peitonheilutukseen...

Takaisin