Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miikkula, voi miten hienoa ja jännää!!
Toivotaan että testi siitä vahvistuu :)

Mä päätin etten tässä kuussa ovista taida testailla. Parissa kierrossa testailin, lähinnä varmistaakseni omat tuntemukset ja kyllä mulla kroppa aika hyvin kertoo :) Jos yrittäis nyt vähemmällä stressillä ja seksikin maistuu molemmille paremmin, kun ei ole sellaista "nyt olisi pakko" :) Toki lasken tärppipäivät, mut jospa yritettäis tää kierto vähän rennommin ottaa.

Miikkula, jee! Haamuahan ei tule jos ei ole - ainakin sillä hetkellä - raskaana... Peukut pystyyn että se siitä vahvistuu!
Nyytti kuulostaa hyvältä tuo rennompi ote. Itekin mietin et kun aloitin heti "täysillä" yrittämään et tän kierron jälkeen en enää testaile ovista. Se on epäsäännöllinen, mut oireet aika hyvin keroo koska se tulee jos tulee. Kauheeta pingottamista alusta alkaen tää pikkukakkosen "tekeminen" niin vois koittaa löysäillä vähän. Saapa huomata kauanko tämä päätös pitää.... ;)
Tinttura - voi että tuota tilannetta. Onneksi toinen pieni sydän jaksaa sykkiä. Peukkuja että jatkaa samaan malliin!
Della, tsempitykset kohtalotoverilta! Meidän pimu lähtee kans hoitoon muutaman vkon päästä. Itekin tuntee välillä olonsa kamalaksi, kun toinen niin pienenä joutuu hoitoon, mut meillä on niin näppärän kokoinen asuntolaina ettei mies sitä yksin voi lyhentää, eikä me haluttu ottaa montaa lyhennysvapaata kk, kun se tosiaan vaan siirtää ongelmaa... Mullakin on vero% samaa luokkaa hoitorahasta, joten sillä ei paljon yhteisiä laskuja  maksella. Ei oikein paljon omiakaan. Mäkin aloitan osa-aikaisesti, teen 5 päivää viikossa mutta 5-6h päivässä, koska itellä myös enemmän oikeastaan hankaa vastaan liian pitkät päivät kuin varsinainen hoitoon vieminen. Onneksi saitte hoitopaikan noin läheltä, meilläkin matkaa on n. 700m. Kyllä tämä ahdistus sitten helpottaa kun uusi arki alkaa ja nähdään molemmat kun meidän likat viihtyy hoidossa... :)
riksuke, niinhän se aina menee :) Kun kerkeää hehkuttaa varovastikkaan et vois olla vähn myöhässä menkat niin eiköhän ne sitten jo kaahaa paikalle... Tuollainen elämäntapamuutos kuulostaa vain hyvältä noin perheenlisäystä ajatellen, tosiaan oikein tiukat dieetit ja rankka treenaaminen saattaa pistää tosiaan kierron sekaisin ja hankaloittaa tätä lisääntymistä entisestään. Mut ei tosiaan toimi minään varmana ehkäisykeinona, joku huomauttikin niistä kehitysmaiden riutuneista mutta vauhdilla lisääntyvistä naisista...
Maikkie, varmaan se ovis sit oli aikaisin, kun mä oon ymmärtänyt et jos se ovis jää tulematta niin sit kierto venyy eikä jää tuollai tyngäksi..? Eikös jollain ollut pitkänkaavalaisissa aiemmin tuota ongelmaa kanssa, et ovis tuli hurjan aikaisin? Muistelen et siitä joku silloin otti selvää ja olikohan se et ovis joskus kp9-10 alkaa olla niillä rajoilla et munasolu kerkeää kasvaa riittävän suureksi noin hedelmöittymistä ajatellen. Tää tuli nyt ihan jostain muistin lokeroista ja saattaa heittää vähän mut joku tuollainen juttu se oli... Toivotavasti pistitte peitot heilumaan ;)
Margeliini, toivotaan et asuntoprojekti antaa sen verran tekemistä et tää toinen projekti etenee siinä pikkuhiljaa samalla puolivahingossa :) Itellä yks ovisoire on juurikin kauhee panetus (anteeksi kielenkäyttö :)), mut joskus kyllä tuntuu siltä et ei millään kiinnostais hypätä petiin vain koska joku tikku "käskee". Jos kroppa kertoo oviksen ajankohdan noin öbaut, ja niihin aikoihin (tai vaikka koko kierron) ihan ilman tikkujakin peitot heiluu niin kyllähän sen pitäis riittää..? (Vaikka välillä huomaan et omalla kohdalla se ei riitä vaan pitää saada varmistusta, siitä nyt pyrin vähän eroon...) Ootteko julkiselle puolen menossa tutkimuksiin jos sinne päädytään?

Omaa napaa...  Oon käynyt täällä lueskelemassa mutta en ole jaksanut/ehtinyt kommentoida. Likka tekee vissiin neljää hammasta ja meno on välillä sen mukaista...Täällä ei kuitenkaan mitään kummallista. Piinapäiviä mennään, oliskohan kp joku 24 tms, ovis oli taas vähän myöhässä joten vielä ainakin viikko pitää odotella. Tosin, menkkaoireita pukkaa jo nyt - viimeksikin ne tuli jo ajoissa. Aika ärsyttävää, kun ei voi edes vähän hekumoida et jospa sittenkin olis tärpännyt, kun oireet kertoo jo viikkoa ennen että turha toivo :( Koitan täällä kans saada itteä niskasta kiinni liikunnan suhteen - ennen joulua jo alkoi sujumaan ja kävin 2 krt viikossa treenaamassa mut sitten se taas jotenkin pääsi lipeämään...

Miikkulalle varovaiset onnittelut ja eiköhän se haamu siitä vahvistu! ;)

Bandidalle tsempit piinapäiviin, toivotaan että ne menkat tajuis jättää tulematta ;) Mullakin pojan alkuraskaudessa oli ihan normi menkkaoireet, mut kappas olinkin raskaana :D !

Nyytille tsemit tähän kiertoon, ehkä se pieni "vapaus" tässä kierrossa tekeekin oikein hyvää vaan! :)

Della: Jaksamista siihen päivähoidon aloittamiseen+töihin! Typerää, jos kaikki ei tahdo ymmärtää sitä faktaa, että näillä Kelan rahoilla ei noin vaan olla kotona vuosikausia (meillä ei ainakaan, eri asia sit kai olis jos mies sattuis olee jossain tosi hyvin palkatussa työssä :D)! Mä ilmotin töihin hoitovapaan nyt vuoden loppuun, toinen asia sit onki pystynkö olee niin pitkään kotona. Mul menee koko (!!!) Kelan tuki vuokran puolikkaaseen että että.. Säästöjä on jonkin verran, et sieltä sit käyttöön + vkl duuneja :/
Joten ois hyvin toivottavaa, että se kakkonen sais alkunsa tässä piakkoin ;D Kuten varmaan teilläkin ;) Kotona ois ihanaa olla lapsen/lasten kanssa mahd. pitkään! Mutta... :/

Tänne suunnalle ei mittään ihmeempiä, menkat tais nyt loppua (?). Ja munhan EI taas pitäny käydä urkkimassa vaun laskurista niitä tärppipäiviä, mut miten kävikään :DD No siitä huolimatta rennosti mennään :)

Bandida: No ihan omien tuntemusten varmistukseksi mäkin oon ovistestejä tehnyt. Mullakin monesti ensimmäiset menkkajomotukset tulee reilusti, jopa viikko ennen menkkoja. Joskus erehdyin kuvittelemaan, että ne olis jotain munasolun kiinnittymiskipua (vaikka ei mulla esikoisesta mitään sellasta ollutkaan), mutta eipä se jomotus ainakaan tähän mennessä ole sellaista tarkoittanut :( Joo, julkiselle puolelle olis tarkoitus mennä tutkimuksiin. Ei meillä millään ole varaa mennä yksityiselle, kun ollaan asuntoakin hankkimassa. Vaikka sinne yksityiselle ei tarvitsis jonottaa...

Onkos miikkula jo testannut uudelleen?? Toivottavasti olis tärppi käynyt!

On: Kp 15 ja ovistuntemuksia on kyllä :) Ollaan yritetty hyödyntää, mutta tässä on nyt niin jännät hetket asuntoprojektin suhteen, etten todellakaan usko, että tälläsen stressin alla tärppää. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan... Oma fiilis on nyt paljon parempi. En enää yritä niin kovasti pitää ohjia omissa käsissä vauvaprojektin suhteen. Ja nyt kun tätä muutakin funtsittavaa on, niin energia suuntautuu uusiin asioihin. Ei pelkästään siihen "surutyöhön" mitä joka kuukausittaiset pettymykset vaatii.

Taas jäänyt kirjoittelu vähiin, vaikka säännöllisesti olenkin käynyt viestejä lukemassa.

Miikkula: Toivottavasti testi näyttäis kunnolla positiivista! Peukut pystyssä täällä!
Tinttura: Varmasti tilanne joka herättää ristiriitaiset tunteet. Isot pahoittelut menetetystä sikiöstä, mutta helpottuneet onnittelut toisesta jonka sydän löi. Onnellista odotusta Sinulle.

ON: Meillä tulee hampaita. Ensin tuli poskihammas ja nyt tehdään kulmahammasta. Kiukku on sitä luokkaa kyllä, välillä ei meinaa itselläkään hermo pitää kun joka asiasta saa vääntää. Tytöllä on nyt myös joku ihme esi-uhma, huutaa, kiljuu, mitään ei saa tehdyksi sovinnolla.
No, meillä ovis tuli ja meni. Ihan päivälleen kalenterin mukaan vaikka viime kierto venyi. Tulihan se jotenkin hyödynnetyksi, katsotaan tuottaako tulosta. Mulla vaan tuo ovis on NIIN kipeä että varsinaisena päivänä ei yksinkertaisesti pysty olemaan minkäänlaisessa kanssakäymisessä näin lapsentekotarkoituksessa. Tässä kuussa en ole ehtinyt miettimään mitään raskausasioita. Tänään vasta heräsin siihen että ovishan on mennyt jo aikoja sitten. :) Minkäänlaisia oireita ei kyllä ole ollut, paitsi ihan järkyttävä kiukkuisuus ja saamattomuus. Mutta nuo nyt voi laittaa vaikka laiskuuden piikkiin, heh. Toisaalta tytön odotus alkoi juuri samalla tavalla, eli en ehtinyt yhtään miettimään koko asiaa!

Katsoin muuten vaun laskurista että jos tästä kierrosta olisi tärpännyt, niin LA olisi esikoisen syntymäpäivänä. ;)

Plussatuulia kaikille! +++

Bandida: Joo, mäkin muistelen että jollain ois ollut samaa ongelmaa. Mulla siis ei normaalisti ole ollut ongelmia kiertojen kanssa ja nyt tämä meneillään oleva näyttäis menevän ihan normaalisti. Tsemppiä piinapäiviin ja jaksamista tytön kanssa!

riksuke: Juuri kävin itsekin laskurista katsomassa tärppipäivät :) Eilen tuli pupuiltua, saa nähdä... Toivotaan, että teillä tärppää!

Margeliini: Oi, mä oon niin kateellinen noista ovistuntemuksista. Mun tuntemukset katos synnytyksen myötä sen siliän tien. Asuntoprojektiin onnea!

arotuulia: Jaksuja sinne lapsen kanssa taisteluun. Sitähän se välillä meinaa olla, toisinaan meinaa oma hermo pettää ja toisinaan lähinnä huvittaa, kun pieni ihminen on niin tosissaan, niin tosissaan. Meillä tulee kans hampaita, mutta vielä ne ei ole aiheuttaneet sen suurempia kiukkuja. Jospa pääsisit nyt sitten siirtymään odottajien puolelle, kun kerta "oireet" on samat :)

On: Menossa on kp 14 (kait) ja laskurin mukaan pitäisi olla ovispäivä. Jotenkin mulla on vaan sellainen kutina, että se ovis tais jo mennä. Oireita ei siis ole ollut, ei sitten niin minkäänlaisia. Paitsi sitä limaa, josta mä en taaskaan osaa sit yhtään arvioida oikeaa ajankohtaa. Torstaina pupuiltiin ja eilen, pari päivää olin niin väsynyt ja hieman huonovointinenkin, ettei käynyt mielen vieressäkään alkaa peittoja heiluttelemaan. Mun ovisoireet on todella kadonneet jonnekin kokonaan ja ihan arpapeliä nyt sitten on tämä homma. Kolme ovistestiäkin olen tässä tehnyt ja puhtaita negoja kaikki. Nytpä tässä sitten ihmetellään, onko sitä ovista ollenkaan sitten? Ekan testin tein muistaakseni keskiviikkona tai torstaina ja siitä seuraavina päivinä olen kanssa testaillut. Paitsi eilen ja tänään en ole. Eilen oli mun mielestä vähemmän limaa, mitä kahtena aikaisempana päivänä ja nyt sitten en tästä päivästä osaa sanoa mitään, kun muutakin rojua tuolla nyt on sen eilisen pupuilun jäljiltä. 

Uskomatonta eikö, mutta EN ole testannut vielä uudelleen! :o Ollut kauhea touhu päällä ja sitten mut jotenkin blokkasi ajatus että MITÄS JOS se epämääräinen vuoto olikin keskenmeno...... Sopisi ajoitukseen. En siis vielä uskaltanut uudestaan testata, elellyt epätietoisuudessa. Saattaahan mun silmissäkin olla vikaa, jos vaikka aivot heittää valekuvia... :D

Ja pahoittelut että taas kerran OMA NAPA vain. Olen kyllä lueskellut ja löydän kommentoitavaa, mutta jälleen on myöhäinen ilta ja aika painua pehkuihin. Tullee aikainen herätys tuon pikkuisen kanssa joten parempi näin, jotta jaksan. :)

Rentoa mieltä (joo, helpommin kirjotettu kun toteutettu.......) ja tärppikelejä kaikki!!!

Miikkula, ei voi kun sano WAU! Mä en varmasti ois kyenny olla testaamatta uudestaan :)

Maikkie, ei ne ovistestit aina totuutta kerro ja kaikilla näytä ollenkaan. Mä en muista saaneeni esikoisen aikana ainuttakaan selkeetä plussaa tikkuun ja raskaaks silti tulin. Nyt tokaa yrittäessä käytössä oli pari kiertoa sylkitesti ja se kyl näytti oviksen. Mut mulla kroppa kertoo edelleen, siksi en nyt oo testaillutkaan. Tosin tää mun kroppa oireilee jo jonnii aikaa ennen ja myös jälkeen. Parinä päivä ollu jo munasarjoissa pientä vihlontaa, enenevissä määriin ja tänään vasta kp11. Limoista mä en taas osaa sanoa mitään, ne ei kerro mulle mitään ja tulee ihan hassuina aikoina.

Arotuulia, jaksuja hampaiden puskentaan, se osaa olla kiukkuista aikaa!

Margeliini, hienoa että ovis on hyödynnetty ja kohta alkaa taas jännät ajat kun loppukierto lähenee :) Voi mä niiin toivoisin sulle jo plussaa!

Riksukkeelle tsemppiä uuteen kiertoon :)

Bandida, samanlaista pingottamista ja yliyrittämistä oli meilläkin ekat pari kk, katotaan kauanko mäkään jaksan rennommin ottaa, kovasti kyl päiviä lasken ja mies jo tänään sano et älä laske :) Mut on sekin edistystä etten ovista bongaile testillä :)
Kovasti jaksua piinapäiviin!

on: kuten jo yllä mainitsin niin täällä kp11 ja munasarjat jo ilmoittelee olemassaolostaan. Pupuiltu on aika ahkerasti ja toivottavasti jatkuu samanlaisena vaikka kierron loppuun, ei ainakaan mee hyvät päivät ohi ;)
Rupeis vaan tuo lapsonen nukkumaan vähän paremmin ni ois itelläki pirteempi olo. Ihme kausi taas menossa et herää monta kertaa yössä ja nyt viel oma huone, ni saan siel ravata. Viime yönä päästin taas aamuyöstä viereen et saisin ees vähän levättyä, ni sit olikin niin ahtaat oltavat miehen ja ipanan välissä etten saanu unta. Blaah. No jospa ensi yö menis paremmin :)
Mä olen päättäny et kolmas kerta toden sanoo ja aion raskatua tästä kierrosta. Katotaan onko kroppa samaa mieltä ;)

Plussapuhureita ja kovasti voimia kaikille :)

NEGA! :( Saman merkkinen testi, samaan kellonaikaan ip. Oishan sen viivan pitäny jo 5 päivässä vahvistua, tai ainakaan ettei olisi kokonaan hävinnyt. Mutta nyt ei näkynyt mitään. Olikohan tuo kummallinen vuoto siis keskenmeno.? Eikä menkat. Hmm?

Noh, onhan tässä jo meneillään uusi seuraava kierto. Pupuiltukin ollaan! Joten ei muuta kun hymy huuleen ja uudelleen testailemaan muutaman viikon päästä. :) Kyllä se tärppää, uskon niin.

arotuulia: Kuulostaa hyvinkin tutulta toi esiuhma :) Meidän tyttö alkoi 1-vuotiaana osoittaa kovasti omaa tahtoaan, mutta se oli tosiaankin vaan sitä, ei uhmaa. Noh, siten meillä oli muutama seesteinen kuukausi ja tyttö jopa totteli ja oli tosi hyväntuulinen.... KUNNES n. 1v. 3-4 kk iässä alkoi sitten se ihan oikea uhmaaminen :( Mä muistelin, että nuorin hoitolapsi, jolla oon uhman piirteitä nähnyt olis ollut 1,5 v. ja mielestäni sekin oli aika aikaisin. Soittelin ihan neuvolaankin, että voiko tyttö todellakin uhmata jo niin pienenä ja ihan mahdollistahan se on. Kyllähän minä tarhantätinä uhman tunnistan ;) Olin vaan niin ihmeissäni, että "nytkö jo?" Edelleen on pahenemaan päin, joudun ihan tosissani venyttämään pinnaa useaan otteeseen päivän aikana. Jospa se pian helpottais... Voimia sinne!

miikkulalle pahoittelut negasta! :( Tiedän miten inhottavaa toi on. Millä testillä sä testasit?

Maikkie: Oho! Mulle taas on käynyt niin, että ovisoireet on vaan vahvistuneet synnytyksen jälkeen :O Välillä on tosi kipeitä oviksia ja ihan pahoinvointiakin... Mutta yksilöitähän me kaikki tietysti ollaan. Ootko kokeillut testata erimerkkisillä testeillä?

Nyytille onnea oviksen hyödyntämiseen! Toivottavasti se kroppa olis sun kanssa samaa mieltä raskautumisesta ;)

On: Kai niitä menkkoja vois taas alkaa odottelemaan parin viikon päähän. Odotukset ei oo kovin korkealla taaskaan (yllätys yllätys), varsinkin kun ei nyt viime päivinä olla jaksettu pupuilla. Lauantaina viimeks. Eikä tälläisen stressin alla varmaan muutenkaan tärppäis.. Ollaan jätetty jo pari tarjousta yhdestä asunnosta, mutta eivät vielä ole menneet läpi. On toki myyjäkin tullut vastaan (hyvin vähän tosin) ja tehnyt oman tarjouksen, jota me taas ei hyväksytty. Rasittavaa tälläinen vääntäminen, mutta eiköhän tämä tilanne joskus raukea. Toivottavasti siten, että saatais uusi koti.

Miikkula, voi ei! Mutta ihan asenne sulla, kyllä se vielä tärppää :)

Margeliini, kiitos :)
Toivotaan että siellä olis tärpänny stressistä huolimatta!
Mulla tulee muuten kanssa ihan huonovointisuutta oviksen aikaan, oksennan tosi helposta ja ruokahalu kasvaa kans.

ON. kp12 ja ovista pukkaa päälle! Kierto siis lyhenemään päin edelleen. Juuri kun eilen sanoin etten ole huomannut mitään yhteyttä limoilla ja oviksella, vatsakipujen suhteen ainakaan, niin eikös eilen alkanut jomottelemaan munasarjoja enemmän, vasemmalta puolelta nippailikin ihan kipeästi ja limaa tuli ihan holahtelemalla. Tänä aamuna oli jo maha niin kipeä, että liikkuminen oli kivuliasta ja 1mg panadolia naamaan heti aamusta. Autolla ajo oli ihan tuskaa kun joka kerta kytkintä painaessa sattu ihan samperisti vasempaan munasarjaan. Sama homma aina liikahtaessa, juilii kovasti. Koitetaan hyödyntää ja onneks tuli pupuiltua tossa männä päivinäkin :)

Nyytti: Oho, sullahan on aikamoiset ovisoireet. En mä sentään särkylääkettä oo vielä joutunut ottaan, vaikka jouluna oli kyllä lähellä. Täälläkin holahteli jotain limoja vielä tiistaina, joten ota siitäkin nyt selvää. Mahakin oli tosi kipee, mutta eilen ei sitten enää. Oisko ovis ollutkin vasta ti...? No, ainakin pupuiltiin silloin ;) Juu, toivoa on periaatteessa niin kauan kunnes toisin todistetaan.

On: Ei tullut asuntokauppoja :/  Myyjä ei suostunut yhtään enempää pudottamaan hintaa ja ehdot oli suoraan sanottuna ihan hanurista. Ei kyllä oikeastaan harmita, koska meillä on jo uusi ja hienompi ehdokas kiikarissa ;) Mutta sen myötä sitten yöunet menneet multa :( Ja nyt kun neidin uhma pahenee päivä päivältä, niin tuntuu, ettei oma kärsivällisyys riitä ollenkaan. Ihan paskaäiti-fiilis koko ajan, kun hermot menee. Miten tää oman lapsen uhma voi olla näin raskasta? Vaikka mäkin jo monta vuotta tehnyt töitä uhmaikäisten kanssa... Silti tää jaksaa aina ihmetyttää.

Margeliini, juu mulla on aika kivuliaat ovikset kyllä..
Tänään jo selvästi vähemmän, pieniä tuntemuksia vain. Jotenkin raihnainen olo on kyllä, hedari ja väsymys maximus. Pitäis saada nukuttua vähän enemmän, niin jaksaiskin paremmin.
Muiden lapsen hoitaminen ja niiden kiukkujen yms kestäminen on vaan jotenkin ihan eri asia, kun oman lapsen. Se menee ns. työstä ja kuuluu toimenkuvaan ammatillisessa mielessä, mutta kun oma lapsi venyttää pinnaa niin se on kyl paaljon pahempaa ;)
Mä olen kanssa paljon lasten kanssa töitä tehny :)

ON: Piinapäivät on ohi. Sieltähän se täti lorahti taas käymään... On se ihmismieli kummallinen, kun vaikka tiesi oireista jo viikkoa ennen että sieltä se tulee taas, niin SILTI sitä jotenkin elätteli toivoa ja oli kauhee pettymys kun ekat tipat näkyi. Piti ottaa oikeen vinkkulasillinen illalla puuduttamaan, taidan juoda tuon pullon pois lasi kerrallaan iltaisin näiden menkkojen aikana :D Jospahan koittas ihan rennosti antaa luonnon hoitaa tehtävänsä tässä kierrossa, kokeilis tuleeko ovis ilman nappeja ja jos malttais pysyä pois ovistestijemmaltakin... Kyllä nuo vihlonnat ja limat aika hyvin on kertoneet suurin piirtein ajankohdan, ja sen pitäis kyllä riittää kun niihin aikoihin panostaa sit siihen peittojen heilutukseen.

Nyytille peukkuja kolmannelle kerralle kun ovis tuli hyvästi hyödynnettyä ;) Meillä on yöheräämiset vähentyneet oman huoneen myötä - ennen "normaali" yö oli 7-8 herätystä (jotka vaati sen et hyppäsin antamaan tutin ja silittämään pimun uneen) ja nyt yksin omassa huoneessa mennään keskimäärin 2-4 herätyksellä, on muuten kumman levännyt olo vaikka joutuukin toisessa huoneessa ravaamaan!
Margeliini, toivotaan että tämä uusi ja parempi vaihtoehto tärppää! Neuvotteluissa kannattaa pysyä lujana (niin kuin ilmeisesti teettekin) - aina tulee uusia hyviä vaihtoehtoja, ja jos maksaa omasta mielestä liikaa niin se harmittaa pitkään. Mua on ehkä eniten yllättänyt tässä äitiydessä se kuinka usein ja pienistä asioista sitä saa kehitettyä sen paskamutsi -fiiliksen... "Innolla" ootan tuota uhmaikää, meidän likalla kun on aika vahva ja sinnikäs luonne *huoh*
Miikkulalla on kyllä positiivinen asenne, mulla olis pää hajonnut kun haamu olis mennyt ja muuttunut negaksi :( Pahoittelut! Ja tsemppiä uuteen yritykseen.
Arotuulia, miltäs vaikuttaa - olisko tärppi käynyt? koska testaat? Onneksi varsinaisena ovispäivänä ei "tarttekaan" enää pupuilla jos kivut sen estää, kun hoitaa parina edellisenä päivänä homman kotiin...
Vähänkö repesin tuolle Maikkien "muutakin rojua tuolla" -kommentille... :DDD Tuo on just kyllä hankalaa oviksen metsästyksessä kun ne muutkin rojut tuppaa olemaan samanoloista tavaraa, niin sanoppa siinä sitten onko sitä limaa vai ei...

ON (taas! mulla näemmä kestää päästä juttuun mukaan jotta voin alkaa kommentoida muidenki juttuja. plus että imetys vielä käynnissä, ja se tuntuu aiheuttavan "dementiaa" :D Mun on siis täysin mahdotonta tällä hetkellä muistaa oikein yhtään mitään, edes pari sekuntia sitten lukemaani...):
Mitenhän maltan olla testaamatta kokonaisen viikon minimissään.?. Tuo aiempi testi oli syystä että elättelin toiveita josko noi kummat menkat oiskin kuitenkin olleet kiinnittymistä. Nyt jo uusi kierto ja uudet puuhat ;) ja mulla on VAHVA tuntemus että oli ovis viime viikolla. Niin kovin nippaili! Ja nyt olen pienessä (tai ei niin pienessä vaan päinvastoin aika suuressa ehehee) päässäni huomannut huomanneeni jos jonkinmoista: pissattaa niin maan pirusti kokoajan, vatsaa vihloo, finnejä pukkaa, tukka rasvottuu supernopeutta, valkovuoto lisääntyny, kutittaa... kaikki tämä sanotaan parin päivän sisällä! Voihan tietty olla että ovis onkin vasta nyt ja oon muuten vaan paskanen ja siksi nuo muut oireet :D Mutta joo, päätin etten tuota yhtä testiä käytä ennenkun reilun viikon päästä. Nolottaa hakea niitä enkä nettitilauksiin ole vieläkään sortunut.

Nyt nukkumaan! Jatkan ryhmän tarkastelua ja kommentoin jotain muutakin kun itseäni jahka tajuan jostain jotain. ;) Hyvin te vedätte, niin mäkin! ++++++++++

Bandida, pahoittelut tädistä! Mulla ei kyllä ole levännyt olo vaikka oisin heränny pojan takia "vaan"muutaman kerran. Tossa ehti välissä jo tottua siihen että nukkui läpi yön heräämättä, niin nyt ei taas millään jaksais näitä kukkumisia..
Maikkien hauskan kommentin myötä kävi mielessä epäilys, että mitäs jos se mun ovislima olikin jotain muuta :D Mut ei, kyl mä aika lahjakkaasti ne "muut rojut" ulkoistan, eikä tollasta normisti kyl satu et pöksyt kastuis vaikkei miestä oo lähimaillakaan ;)

Miikkula,toivottavasti sun tuntemukset ois sitä itteesä ja pääsist testaamaan plussan :) Naisen kroppa on kyllä niin omituinen kapistus, ettei sen toiminnasta ja viesteistä aina selkoa ota.
Täällä on kanssa jonkinsortin dementiaa ja yleistä vajaamielisyyttä. Eilen oli poitsun hunaja kateissa ja ei vaan löytyny mistään. No mies sit myöhemmin löys sen tiskikaapista... Illalla sanoin et on pissahätä, mut löysin itteni avaamasta vaatehuonene ovea. Suusta pääsee ihan omituisia sanoja, jotka ei sovi lauseeseen tai ylipäätään koko asiaa millään tapaa.
Mutta näillä mennään ;)

Bandida: Pahoittelut menkoista. :/ En oo yhtään tullut ajatelleeksi testailua. :D Menkkojen pitäisi alkaa parin kolmen päivän sisällä, että taidan odotella taas varmuudeksi ensi viikkoon, jos ei vuotoa näy. :)

Margeliini, sori unohin vastata tuohon jo aiempaan kysymykseen. Siis, testasin apteekin testillä. Muistan kun esikkoa testasin niin ekat haamut tuli halpis-testiin (mikä merkki se olikaan, se sellanen pahviläpyskä vaan), sitte vasta apteekin testiin, ja vasta sen jälkeen clearblue-testiin. Että ei se hinta aina ole se joka ensin kertoo? Ja mä en vielä tiedä oman lapsen uhmaiästä mitään, vaikka mäkin työn puolesta ottanut yhteen vaikka minkäikäsen uhman kanssa ;) Käyköhän tässäkin niin että "suutarin lapsella ei ole kenkiä"? :D

Nyytti, hehheh joo näillä mennään! Niin kauan kun ei pissi sinne vaatehuoneeseen (taas kokemuksia eräästä toisesta työpaikasta, tällasta oikeesti tapahtuu...) niin alles gut?? Ei näistä tuntemuksista ota selvää. Kai se on mahdollista että jos on vauvakuume niin kroppa pystyy kehittää oireita :) Onhan elukatkin valeraskaana, miksei siis ihminenkin.

arotuulia, tsemppiä! :)

Bandida, kiitti! Oon jo optimistinen. En millään suostu uskomaan että EI joskus tärppäisi. Nappasihan tuo esikkokin yk3 ;) Uskon myös että rento asenne edesauttaa sitä plussaantumista. TIEDÄN, helposti sanottu.

oma napa: nada! kerrankin.

miikkula: Pahoittelut negasta! Mutta on sulla ihailtava asenne, pidä se. :)

Margeliini: No mutta just silloinhan se yleensä tärppää, kun sitä vähiten osaa odottaa. Ajatukset on keskittynyt kaikkeen muuhun ja hups vaan, tärppi tulee. Pidetään kovasti peukkuja teille tärpin suhteen. 

Nyytti: No sulla ainakin kroppa kertoo, koska on oikea aika. :)

Bandida: Paihoittelut tädistä :( Täällä kans menee punkkua veetutukseen aika ajoin. Onnea yritykseen tässä kierrossa! 

arotuulia: Mikäs siellä on tilanne? Jännän äärellä ollaan :)

On: Joopa joo, ota noista limoista tosiaan selkoa. Tänään on ollut ensimmäinen päivä, jolloin sitä on selkeästi ollut vähemmän. Mutta siis tähän asti jonkinlaista limaa on joka päivä tullut enemmän ja vähemmän. Oviksen voisin kuvitella sattuneen kp 13-15 välille. Ja ollaan kyllä pupuiltukin melko ahkerasti 1-2 päivän välein. Niin ja nyt kait ollaan menossa jossain kp 19 tienoilla. Hankala noita päiviäkään tarkkaan laskea, kun se edellinen tädin tuleminen oli niin kummallinen. Tuli muuten ihan just nyt mieleen, että mulla oli juuri tuommoinen kummallinen menkkojen alku juurikin siinä kierrossa, mistä poitsu sai alkunsa :)

Ompas täällä hiljaista, missä kaikki on? :)

Arotuulialla on jännät paikat, tsemppiä piinapäiviin :)
Miikkula, tottahan se on että eläimilläkin on valeraskauksia ja ihmismieli on niin jännä juttu että pystyy kyllä kehittelemään kaikenlaista :)
Ja juu, niin kauan kun ei mitään "oikeaa vahinkoa"tapahdu, niin sekoilu jatkukoon ;)
Maikkie, toivotaan että tämäkin kummallinen tädin vierailu olis ennen niinkuin viimeksikin :)
Mitäs Margeliinille kuuluu?

on: kp15 ja täällä kroppa meinas jo tänään hämmentää, ovis oli epäilemättä viikon puolivälissä, mutta tänään juili taas vasempaan munasarjaan niin kivuliaasti, että huh.Aamusta asti oli vähän kipeä ja iltaa kohden paheni oikein kovaks juilinnaks, varsinki liikkuessa. Pienen hetken jo mietin et mitä jos se ovis onkin vasta nyt, mutta ei. Kipu ei ollut niin kovaa kuin ke ja helpotti jo. Pienet lemmenleikit piti varmuudeks kyl vetästä ja kivutkin hävis samalla ;)
Kai tää kroppa vaan on niin herkkä, että ilmasee aina kun jotain tapahtuu, eli jospa siellä "munis" oli liikkeessä :D Muutama päivä taitaa olla liian lyhyt aika et vois olla kiinnittymiskipujakaan.  Tänään tuli taas oksukin heti aamusta kun haistoin jotain pahaa keittiössä, en ees muista mitä, mut vessaan oli rynnättävä. Oviksen aikoihin tulee tosi helposti ykä ja nyt on viime ja tän kierron ollu muutenki kroppa jotenki herkempi.
Oviksen jälkeiset päivät jäi ikävä kyllä hyödyntämättä, mutta toivotaan että ovista edeltäneet päivät + ite ovispäivä oli riittävästi. Nyt sit vaan odotellaan ja odotellaan ja odotellaan..
Tää on kyllä niiiin tylsä vaihe, kun mitään ei voi tehä.
Oottaminen ei oo mun vahvimpia puolia vissiin :)

Takaisin