Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nipsulle ja Kellitykselle suuret onnittelut! Toivon, että teidän pikkuiset pysyy matkassa loppuun asti :) Onnellista odotusta!

äippyli: Ok. Mulla tosiaan kipuilee munasarjat niin usein, etten pysty koskaan oviksen tarkkaa ajankohtaa päättelemään. Siks aloin tikuttamaankin, kun halusin tietää tarkemmin. Ei noista mun omista oireista pysty päättelemään kovinkaan varmasti. Tänäänkin kp 7 ja oikea munasarja jo ilmoittelee tulevasta oviksesta näin hyvissä ajoin. Toivotaan sinnekin plussaa, kun kerran oireita on! Olis ikävää joutua sittenkin pettymään. Been there :(

Nyytti: No onneks täti nyt löysi tiensä sinne ja pääset uuteen yritykseen! Sulla on sit kans joulunpyhinä miehen viettelyä luvassa ;) Niin täälläkin. Toivotaan, että meillä olis jouluntaikaa ilmassa.

Bandida: Kovaa pakettia toivotaan ja usein ;) Hyvä, että sulla edes toinen munasarja on pelissä vielä. Oliko mitään puhetta lääkärin kanssa, että otatko apukeinot käyttöön tässä yrityksessä?

Tinttura: Tiedän, että on vaikeeta pitää jalat maassa oireiden kanssa. Mulla on muutaman kerran ollut niin voimakkaita oireita... Viime kierrossakin tuli tissit tosi kipeiksi ja ehti toivo herätä, kun ne ei yleensä sillä tavalla kipeydy menkkojen takia. Mutta taas piti pettyä ja sitten moittia itseään, että mitäs menin taas elätteleen toiveita :( Mutta toivottavasti sä nyt plussaisit!!

della: Mä en enää tiedä mitä konsteja kokeilisin... Ei ole mitkään auttaneet :( Tuolla yhessä vauvakuumepäiväkirjassa oli joku raskautunut jollain ihme kuurilla, johon kuului vissiin teroja ja jotain muita nappeja... Mutta terolutit on reseptilääkkeitä eikä mulla kyllä ole niille tarvetta, kun sen verran säännöllinen kierto. Vyöhyketerapiaahan vois kokeilla :D Mä en vaan jaksa uskoa, että jalkapohjien painelusta olis mitään apua raskautumisessa. Mut oon kyl valmis kokeileen lähes kaikkea, jos tää huono tuuri vaan jatkuu.

arotuulia: Koska meinasit testailla? Tai koska pitäis tädin ilmestyä?

On: Täti tekee lähtöään :) Korkattiin kyl miehen kans jo tämä kierto ja tavoista poiketen ajeltiin päin punaisia. Oli niin hyvä hetki, kun oltiin miehen porukoilla saunassa ihan kaksin! :) Iso sauna ja tyttö oli miehen vanhempien kanssa leikkimässä, joten eihän sitä tilaisuutta voinut olla käyttämättä ;) Päätin etten tässä kierrossa tikuta ovista, kun se osuu johonki joulunpyhille, niin en halua ottaa stressiä sänkyhommista vaan mennä fiiliksen mukaan. Mutta yritys kuitenkin jatkuu :)

Kiitos kaikille onnitteluista! :) Toivottavasti seuraatte tekin pian perästä, jos ei elokuisiin, niin sitten syyskuisiin! Käyn täällä vielä kuitenkin kurkkimassa teidän kuulumisia ja jännään yhä mukana! Oireet on vielä aika samat, ehkä hitusen huonovointisuutta esiintyy aamulla, toivottavasti ei ylly kauheaksi. Tsemppiä teille kaikille!

Heipä hei kaikille!

Kylläpä taas on tullut juttua muutamassa päivässä, kun en ole juurikaan koneelle ehtinyt. Paljon Onnea plussanneille ja uusille tervetuloa :) Bandida: Samassa veneessä ollaan jälleen :) 

On: Kp 3 menossa, eli se perhanan täti kurvasi sitten paikalle lauantaina. Odottelin sunnuntaiksi, mutta päättikin olla sit ajoissa. Taas oli jotain pientä tuhruilua keskiviikosta asti. Masentavaa, mulla mahtaa olla kroppa vielä ihan sekaisin. Vauvahaaveiden kannalta se ei tunnu yhtään mukavalta ajatukselta, mutta en mä muutakaan selitystä noille tuhruille keksi. Toinen syy, josta epäilen kropan sekaisuutta, on se, etten mä tiettävästi ole bongannut yhtä ainuttakaan ovista synnytyksen jälkeen. Sain mä sen yhden hailun viivan tikkuun viime kierrosta ja sitten en muistanut seuraavina päivinä tikutella uudestaan. 
Meillä poitsu muutti lauantaina omaan huoneeseen ja hienosti on kyllä mennyt. Äitillä tosin on sitä tuhinaa ikävä. 
Sitten mä onnistuin lauantaina telomaan oikeasta kädestä kaikki muut sormet paitsi peukalon ja etusormen. Avasin sellaista kannellista hautakynttilää ja ne kannessa olevat aukot viilsi sormenpäät auki. Reissu päivystykseen, mutta onneksi ei tarvinnut tikkejä eikä liimaakaan. Kunnolliset siteet vaan ja muutaman päivän kastelu kielto. Hieman hankaloittaa jouluvalmisteluja ja pojan kanssa tohuamista. Vaipan vaihto on oma operaationsa, mutta selvittiin kunnialla tästä päivästä eikä lapsen tarvinnut olla paskat housuissa. 
Että semmoista täällä...

Della_79: Joo, täällä kyllä jännäillään ihan urakalla. Ja kun noita oireitakin (muka?) jo on. Saas nyt nähdä sitten mitä tuleman pitää. :) Hienoa että tunnistit oviksen! :) Toivottavasti tuottaa sen parhaimman tuloksen!

Bandida
: Toivottavasti teillä tärppäis nyt! Sitä on niin vaikeeta olla vaan rauhassa ja odotella alkaako menkat vai ei.. :/ Kun sitä raskautta vaan niin kovasti toivoo. Ja joo, voihan se olla että ois ollu kiinnittymiskipuja mulla.. Alavatsa on ollut nyt enemmän ja vähemmän kokoajan kipeä. Välillä on kyllä ihan koko vatsa kipeä ja omituisen tuntuinen, ettei sitten vaan olisi mitään vatsatautia.

Margeliini
: Tässä olis vielä viitisen päivää (jos tätä päivää ei enää lasketa) tädin oletettuun saapumispäivään.. Testailu saattaa kuitenkin venähtää tuonne vuodenvaihteeseen.. Jos täti ei siis saavu..

ON: Joo o.. En oo miehelle kauheesti viittiny höyrytä, viimeksi kun yritettiin se jo kyllästyi kun joka kierrossa selitin oireita ja muuta vastaavaa :D Hyvä että on näitä paikkoja esim täällä netissä joihin selostaa kroppansa toimintaa.
Mulla on ollu rinnat kipeät nyt pari päivää.. Ja semmonen jännä kihelmöivä tunne, kuin maito nousisi...Mä kyllä imetän vielä, mutta niin vähän ettei maito tosiaankaan nouse enää ryminällä. :D Ja siis välillä ihan särkee noita rintoja.. Ja pahenemaan päin tuntuu olevan. On mulla aiemminkin ollut rinnat kipeät ennen menkkoja, mutta ei synnytyksen jälkeen. Jännää että just tässä ekassa yrityskierrossa sitten tulee kipeiksi. :) Ja masukivut jatkuu.. Lisänä tullu alaselkäkipu, menkkakivun tyylinen kauhea jomotus alaselällä..

Margeliini toivottavasti hyvissä ajoin korkkaus tuottaa tulosta  ja puhtia jatkuu tiiviisti ovuloinnin yli! ;) Tiiä vaikka tehokkaampaa ku ei tarkkaa piävää tiiä ja siihe tähtää ni si voi hyvillä mieli touhuta koko vkon? ;D

Maikkie voi että hienolta kuulostaa tuo oma huone! Voi että ku meillähi saataas molemmat omaan huoneesee, mut ei o vielä mahollista ennen ens kesää ilmeisesti ku meillä on vanha -49 rakennettu rintamamiestalo, missä kylmä rappunen yläkertaan. Joten sitä odotellessa, et saahaan rappukäytävä lämpimäks, et saahaan makkarien ovet auki ja turvaportit paikalleen.. :( Sen verra ääntä eristää nuo seinät ku hormin muuri vielä makkarien vävlissä ni kuuluupa hyvin, ei oikee uskal viel siirtää.. :/

Arotuulia tiiä vaikka ois sitä "uuen tyyppistä" mahatautia. ;)

on, ei voi muuta sanoo ku et isäntä passittaa uuden lisätestin hankintaan tänään, siihe tikkuun ilmestyi vihdoin ja viimein kaks viivaa! Aaargh, voiko tää olla todellista! Olin skarpannu ihteni jo siihe et nega tulee, mut niin spuugilta ku se kuulostaaki, näin aamuyöllä unta että tein plussa testin, sitä suuremmalla syyllä ootin si aamul negaa.. :D :P Sekavia tunteita uskoa vaiko eikö, ku välillä kirpasoo iha ku menkat alkais, eilen illal repäsi kans, mut hävis kyl si kokonaa siihe ku aika nopsaa loppuhi. Mut, neitille päivävaatteide vaihtoon ja ite aamupalaa virittelemään ennenku tulee liia huono olo. :) mut ei se auta ku varovasti ruveta antaa itelle lupa siihe iloon!

ihanaa Tinttura ihanaa ja onnea!!! ihan mahtavaa ku sun kroppa ei huijannutkaan ja uskon et seuraava ja sitäkin seuraava tikku näyttää kyl plussaa :) sä annat toivoa mulleki et endosta huolimatta voi raskautua (uudelleenkin). tän aamun kyl ihan paras uutinen :)

Onnea Tinttura valtavasti!! :) Kroppa oli oikeassa :)

Itse vielä jännäilen ainakin huomiseen asti (tänään kp 30). Aamusta heti oli aivan varma sellainen olo että nyt on tullut täti kylään mutta ei sitten ollutkaan. 

Iloista päivää kaikille! :)

Enpäs malttanutkaan jännäillä huomiseen asti.. Plussahan se sieltä tuli. Kroppa siis oli oikeassa täälläkin. 
Nyt vain tilanne se, että pelottaa aivan valtavasti. Takana kuitenkin kaksi peräkkäistä keskenmenoa. Eli nyt jännäily siis vasta alkaakin, ainakin niille viikoille kun aiemmat km:t tulleet. Neuvolaan pääsen onneksi varhaisultraan.

Oiii MAHTAVAA!! Siis mitä, 4 plussaako nyt tullu!!!!???
ONNEA ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Paljon onnea Tintturalle ja äippylille, kyllä nyt plussia satelee! :)

Täällä kp5 meneillään, eli ei muuta kun ajankulun odottelua. Samaa touhua kun Margeliinilla, eli punaisia päin kun ei malta odotella ;)
Miehen kanssa siis kaikki oikein hyvin, lähtee huomenna muutamaks päiväksi muualle töihin, mutta varmisti ennen sinne lupautumista ettei sillon oo tärppipäiviä ;)
Nenä ja silmäkulma alkaa muistuttaa normaalia, parin päivän päästä varmaan viimoset jäljet hävinny :)

Ihanaa ja onnellista raskausaikaa plussanneille ja kaikille muille tsemppiä yritykseen ja plussan odotteluun :)

onnea myös äippylille ja myös tosi paljon tarraa ja liimaa, et tämä pikkuinen pysyisi mukana!

neljä plussaa tosiaan, josko tämä tietäisi hyvää meille muillekin :)

on: mä täällä oottelen menkkoja alkaviksi jouluaattona. vatsaa aina välillä nipistelee ja vihloo ja eilen oli oikea puolisko vatsasta ihan tosi kipeä (meinasin hakee jo särkylääkkeen yöllä, mut sainki nukahdettua, joten se sit jäi) :/

muitaki suruja on nyt vähän tai oikeastaan ei kovin vakavia (asiat alkaa suttaantumaan), meinaan käytiin miehen kans tänä aamuna a-klinikalla. miehellä on mennyt juominen vähän yli ja nyt hän teki saman päätöksen ku minä kolme vuotta sitten eli korkki menee pysyvästi kiinni. tän päivän mies on ollut kotona sairastamassa = nukkumassa päätä selväksi, hän nimittäin puhalsi vielä a-klinikalla 1.35 promillea (vaikka muuten vaikutti selvältä). pakko oli tääki asia purkaa jonneki, en oo viitsiny puhua asiasta kavereille tai omille perheenjäsenille (mies on kertonu äidilleen, veljelleen ja hyvälle kaverilleen).. aattelin täällä sanoo tän, kun saan olla anonyymisti.

Kiitoksia ja onnea äippylille ja toivotaan et pysyy matkassa!

Dellalle voimia jaksaa! Ei o helppoja asioita mut toivottavasti selviitte ja hienoo ku uskalsit edes täällä sanoa, se on rankkaa pitää sisällään raskaita asioita jotka kohtaa päivittäin, eikä kenenkä kuulus yksinään koittaa kantaa niitä. Ja upeeta et teil rupee asiat kuitenki sutviintumaan! :)

Onnea tinttura ja äippyli! :) Toivottavasti tarraavat teilläkin tiukasti kiinni.

Dellalle toivotan jaksamisia! Hyvä, että teillä on ongelma myönnetty ja reippaasti tartuttu härkää sarvista! Ei varmasti ole niin helppoa. :) Kyllä ne asiat varmasti siitä rupeaa sujumaan. Toivottavasti saatte toisen yhteisen pienokaisenkin pian alulle!

Della: Jaksamisia teidän perheelle! Hyvä se on jollekin puhua asioista, kevenee oma olo!..:)

Maikkie: Kylläpä oli terävät reunat sit siinä kynttilässä, hui! :o

Arotuulialla jännät päivät siis edessä! ;) Jospa nuo oireet oiskin sitä itseään :)

Täällä ekat menkat on onnellisesti ohi :D Mun ei pitäny laskea mitää "tärppipäiviä" yms, mut enköhä sit tääl vau:n sivuil kuitenki kattonu ne hedelmällisimmät päivät (jotka osuu muuten joululle :D)... :/ Sanoin siitä miehelle ja hän on ollut jo hyvin innoissaan ja vinkkaillut että jouluna sit .. ;);) Jotenki täl hetkel EI VOIS VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA koko touhu :DD En tiiä, vaihtelee mielialat nii laidasta laitaan koko ajan.... :(

Paljon onnea plussista, täällähän lappaa porukkaa plussajunaan ihan urakalla... :D Joululahjat on nyt sitten saatu jo etukäteen osalla! Ei muuta ku Tinttura ja äippyli annatte ilolle ja onnelle periksi, murehtimalla ei onnista yhtään paremmin ja sitä ehtii tehdä myöhemminkin jos syytä tulee (ja eihän sitä tule)! Tosin ymmärrän kyllä ettei tahdo uskaltaa iloita jos on aikaisemmin käynyt huonosti :(

Maikkie, jotain häikkää sulla varmaan (keltarauhas?)hormonien kanssa on kun tuhruilee - mut sulla ilmeisesti on kuitenkin kierrot pysyneet muuten tasaisena? Sillon sulla varmaan se ovis kuitenkin tulee, pitäishän sen kierron venyä jos ovis jäis väliin, kai? Ootpa ollu kyllä aika näppäränä kynttilän kanssa, auts :( Pitänyt harjoitella toisella kädellä peseen pylly, heh. Kumihanska päälle niin onnistuu kastelematta? Mein ipanat kulkee kyllä samaan tahtiin, meilläkin kiikutettiin pinnis omaan huoneeseen pari viikkoa sitten. Tosin oon nukkunut pääasiassa samassa huoneessa kuitenkin (ei oo päässyt ikävä yllättään) kun mun pitää kuitenkin rampata siellä sängyllä tarpeeksi usein yöllä. Nyt on ollu muutama parempi yö taas niin vois koittaa jättää neitin sinne omilleen...
Arotuulia on niiin raskaana! :) Oireet ainakin passais - ja tässä kuussahan näköjään ei palstalaisten kropat valehtele...
Voisko dellakin oireilla positiivisella tavalla..? ;) Hienoa et mies on myöntänyt ongelmansa ja tekee asialle jotain. Se on iso askel eteenpäin. Tiijän kokemuksesta (onneksi jo menneisyyteen kuuluvasta) kuinka toisen juominen elämään vaikuttaa (tai vaikeuttaa), kyseinen mies ei itse nähnyt siinä mitään ongelmaa vuosienkaan kuluttua, joten ulkoistin ongelman omasta elämästäni kun ei muuta voinut... Onneksi teillä korkki sulkeutui "ajoissa". Jaksamisia varmasti rankkaan tilanteeseen - ja tännehän näitä asioita on hyvä anonyymisti purkaa, ettei tarvitse yksin märehtiä :)
riksuke, tutulta kuulostaa tuo et mielialat vaihtelee - jospa ne heilahtaa sit joulun aikaan viimeistään sinne toiseen laitaan, kyllähän se yleensä alkaa touhu oviksen aikaan kiinnostamaan paremmin ;)
*Muoks* Margeliinille unohtui vastata et lääkäritäti suostui kirjoittaan lisää clomeja, et niitä vois käyttää apuna oviksen aikaansaamiseksi. Vannotti vaan että pitäis käydä ultrassa kun aloittaa ne, että voi tarkistaa follien määrästä/koosta annostusta - joo joo... :) Ehkä sitä saa aikaiseksi, ehkä ei raski...

Tämän navan ympärillä ei mitään uutta... Piiitkät odottelupäivät meneillään. Vkonloppuna sitä jo varmaan kuulostelee joka inahdusta kropasta et olisko siellä joku kiinnittyminen meneillään :D Ei kyllä mitään oiretta ollut viimeksikään niin turhapa sitä on miettiä, mitään ei kerro vaikka jotain oiretta muka oliskin, tai jos ei olis... Ihan luksusta kun piiperö on nukkunut jo kolmena yönä putkeen suht hyvin, vain muutamalla herätyksellä. Äitikin jaksaa paljon paremmin. Peukkuja pystyyn et jatkais ainakin joulun yli samaan malliin: ollaan koko joulun aika eka toisessa ja sit toisessa mummulassa, olis ihan kiva jos pikku tonttu ei herättäis aina koko taloa 6-8 krt yössä karjuen (kun kissat tekee sen kuitenkin) :D

kiitti tsempityksistä! :) tänään ahdistus kasvoi ja soitin siskolle ja kerroin koko stoorin. ilmeni, etten oo tienny ihan kaikkea miehen juomisesta (se siis ryyppäsi aika paljon siskon muuttoa tehdessä :/)ja soitinki sit miehelle töihin ja oksensin ahdistuksen sinne. sanoin vaan, etten oo vihainen, ainoastaan pettynyt. nyt sovittiin, et käydään huomenna taas siellä a-klinikalla ja jatketaan keskusteluja. eiköhän tää tästä lähde menemään. oon kyl aatellu katsoa tän kortin loppuun ja tukea miestä vaikealla tiellä. eikai sitä muutakaan tulis mieleen, "niin myötä- kuin vastoinkäymisissä" jne. rankkaa tulee varmaan olemaan ja nyt just ei oo vauvanteot mielessä :/ menkkoja odotellessa. meiltä muuten kysyttiin tiistaina, onko mies ollu väkivaltainen kännissä ollessaan ja kerrottiin, ettei ole, niinku ei ole ollukaan, ainoastaan vittumainen. olin sit kickboxing-treeneissä samana iltana ja otin sparratessa turpaan ja suupielessä on nyt mustelma. naureskeltiin miehen kans, et pitiki sattua :D

Bandida mun pieni joulutonttu keksi herätä tänä aamuna klo 4 ja rauhoittui vasta tuntia myöhemmin syliin herätäkseen tuntia myöhemmin eikä sitä maito tainnuttanu. sain nukuttua tytön kaa tunnin aamupäivällä ja iltapäivällä en ollenkaan. nyt särkee päätä ja väsyttää, mut me pelataan vielä hetki pleikkaa :)

Onnea (tähän mennessä) lopuillekin plussanneille! :) Ja ihanaa raskausaikaa!

Tänne on taas tullut tätä tekstiä mielettömästi... No, ihan kiva, kun hetki sitten oli aika hiljaista.

Maikkie: Onko sulla ollut tuhrutteluista huolimatta säännöllinen kuukautiskierto? Ymmärrän, että varmasti huolettaa kropan tilanne varsinkin, kun on vauvahaaveitakin :/ Mä muistan kuinka olin kesällä ihan rikki, kun mun kroppa sekosi heti ekasta yrityskierrosta :( Olin aluksi niin iloinen, että olin saanut miehenkin suostumaan toiseen lapseen tai oikeastaan ajankohtaan ja ihan into piukassa ruvettiin yrittämään. Ja sitten saman tien kaikki sekos, kierrot venyi, oli tuhruttelua, ihme oireita ja tietysti lääkäriasemilla kesälomat jylläs, niin en päässyt edes lekurille, vaan jouduin yksin arpomaan olojani. Nyt on jo jonkun aikaa tilanne ollut taas normaali. Toivotaan, että sullakin se korjaantuisi itsestään.

della: Voi miten ikävä kuulla, että teillä on nyt tuollaisia murheita :( Mutta hyvä, että olette hakeneet apua. Ja kunnioitettavaa, että pystyt tukemaan miestäsi. Ja tosiaan ei ihme, jos ei ole nyt vauvanteko mielessä. Kyllä ne ongelmat kannattaa ensin selvittää. Meilläkin oli miehen kans yhdessä vaiheessa tosi vaikeaa ja piti silloin esikoisen yritystä lykätäkin sen takia, mikä tietysti harmitti kovasti. Mutta kun oltiin jo suurin piirtein eroamassa, niin oli vaan pistettävä asiat tärkeysjärjestykseen ja hoidettava oma suhde ensin kuntoon. Käytiin siis ihan keskustelemassa ulkopuolisen auttajan kanssa. Sielläkin meille painotettiin, että lapsi ei ole ratkaisu parisuhteen ongelmiin enkä oikein silloin vielä ymmärtänyt miksi niin jyrkkä suhtautuminen. Mutta kun esikoinen sitten syntyi ja kun huomattiin miten vaikuttaa parisuhteeseen, niin ymmärsin. Ei siinä olis enää niiden vanhojen ongelmien kanssa jaksanut.

Bandida: Toivotaan, että clomeista on apua! Meillä on kans kissoja 2 kpl, mutta ne nukkuvat saunassa. Eihän ne nyt niin siitä nauti, mutta se on tällä hetkellä ainoa järkevä ratkaisu, koska mekastavat muuten niin paljon, ettei meillä nuku kukaan. Ehkä meillä joskus on isompi kämppä, että voidaan antaa niille vaikka yks kokonainen huone...

On: Kp 10 ja eihän mun pitänyt testailla.... mutta kun eilen alkoi niin kovat jomotukset ja vihlomiset, että mietin jo tuleeko ovis etuajassa, niin tänään testasin. Nega oli, onneks! Ei kai se liian aikainenkaan ovis ole hyvä, näin oon ymmärtänyt. Olis pitänyt vaan uskoa, että taas toi mun kroppa vaan pitää niin suurta meteliä itsestään hyvissä ajoin. Huomaa kyllä ihan selkeästi, että tällä kertaa on oikea munasarja asialla. Sitä joulun taikaa ja vuoden viimeistä tsäänssiä odotellessa... Uskallanko mä edes toivoa, että tää olis se meidän kierto?

Kamala joulutohina meneillään ja koneen ääreen ei kerkeä istahtaa juuri ollenkaan. Jotenkin tuntuu spesiaalilta valmistautua pikku miehen ensimmäiseen jouluun, vaikkei hän itse tästä touhusta mitään taida ymmärtääkään. 

En nyt jaksa alkaa teidän kaikkien tekstejä lukemaan läpi ja kommentoimaan jokaiselle erikseen. Tyydyn vain puhaltelemaan kaikille joulunpunaisia plussatuulia oikein kovasti ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

On: Mulla on siis joo tuhruista huolimatta kierrot olleet aika säännöllisesti 27-29 päivää. Tuhruilua on yleensä ollut 3-4 päivää ennen menkkojen kunnollista alkamista. Itse menkat on olleet ihan normaalit, aika niukat. Nyt sitten täti meni pois ja samantien alkoi joku ihmeen limakausi ilman sitä kuivaa kautta siinä välissä. Saa nähdä, mitä tästäkin kierrosta sitten tulee. Me ollaan vielä lähdössä reissuun just sopivasti tärppipäivien aikaan. Kai se pitää vaan koittaa saada tuo isäntä höynäytettyä välillä makkarin puolelle. Luojalle kiitos siitä, että kyläily paikassa meillä on oma huone :) Jossa tosin poitsukin nukkuu, mutta tuskin se menoa haittaa. 

Oikein Ihanaa ja Rauhaisaa Joulua kaikille! 

ihan ekaks omaa eli kp1 yk3, menkat alkoi tänään. kierto näemmä vakiintunut jo heti alkuunsa 29 kiertopäivään, mistä pitää kai olla iloinen. kroppa ei edes yrittänyt huijata millään olemattomilla oireilla, joten seki on hyvä :) mieski on ollu juomatta, vaikka kiusauksia ollu, joten eiköhän tää tästä.

toivotan nyt hyvää joulua, tärppionnea ja onnea oviksen hyödyntämiseen niille, keillä se osui joulunpyhille. mun ovis taitaa olla sit niihin aikoihin ku te jännäilette onko tärpännyt :)

Ei täälläkään meinaa tämä äippä ehtiä koneelle, kun on kauheesti joulujuttuja vielä hoidettavana. Meinas jo iskeä stressi, mutta sitten tajusin rauhoittua :) Tuleehan se joulu, vaikka ei ollakaan vielä leivottu pipareita. Ehtii sen huomennakin tehdä.

Täällä on tärppipäivät käsillä. En ole sen yhden kerran jälkeen enää testaillut ovista, joten ei mitään varmaa tietoa tilanteesta. Kroppaa kuulostellen mennään ja täytyy vaan sanoa, että on tää niin paljon mukavampaa! :) Ei ole samanlaisia paineita pupuilusta kuin olis, jos tietäisin, että nyt on ovisplussa tullut -> nyt "täytyy" pupuilla. Muutenkin on ollut hyvä fiilis kaikesta, kun ollaan saatu olla koko perhe yhdessä ja lomailu vielä jatkuukin.

Oikein ihanaa ja rauhallista joulua kaikille! Paljon plussatuulia ja sitä joulun taikaa :)

Takaisin