Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
äippyli: Voisi tosiaan kiinnittymisestä johtua. Kiertopäivien perusteella voisi olla ihan mahdollinen selitys. Toivottavasti on siitä kyse! :) Tsemppiä vielä näihin piinapäiviin ennen testaamista!

Uusia on vissiin taas tullut tällä välin, lämpimästä tervetuloa! :) Tänne kyllä mahtuu.

Tintturallahan on oloja, toivottavasti plussaat sinäkin sitten, kun testaat! Mitenkäs teillä muuten meni se kantakirjaus? :) Ja onnea kihlautumisesta! En ole tainnut ehtiä vielä onnitella. Toivottavasti se exä ei turhaan yritä lyödä kapuloita rattaisiin, kyllä se varmasti ärsyttää, vaikkei sillä muuten väliä olisikaan. Tsemppiä!

Ennen kuin pitää mennä jatkamaan kokeiden tarkistusta, taruilen vielä vähän omaa napaa. Kp 37, ellen ihan väärin muista, ja flunssa jatkuu! Vissiin aika sitkeää sorttia, kun tytölläkin nuha jatkuu jo ties monennetta päivää. Sitkeästi olen töissä sinnitellyt, onneksi enää huominen! Mutta yritäpä tämän flunssan seasta sitten mitään oireitakaan bongailla suuntaan tai toiseen. Tekisi mieli jo testata, mutta yritän malttaa lauantaihin, jotta ei tarvitse ainakaan töihin lähteä, jos vaikka sattuu olemaan negatiivinen tulos. Olen yrittänyt vakuuttaa itseni siitä, että kierto on vain taas pitkittynyt, mutta kyllä se nega silti pettymys olisi. No, jospa se täti tulee huomenna. Pettymys se sekin olisi, mutta pääsisi ainakin jo käsittelemään asiaa ja suuntaamaan katseet taas uuteen yritykseen. :P

Kellitys ja Arotuulia kiitokset vastauksista ja tsempeistä!! Ovulaatio oli kp 16 eli nyt dpo 9. Toisaalta ajattelin, että kuinkahan (epä)todennäköistä se olisi, että kaksi kertaa peräkkäin tulisi heti km:sta seuraavassa kierrossa raskaaksi? ..tosin taitaa olla kysymys johon vastaamiseen tarvitsisi kristallipallon!

Todellakin toivon plussatuulia, myös teille kaikille muille! On tää sen verran raskasta puuhaa..

Tinttura: Mulla saman verran päiviä testaamiseen!! :D ..ja samanlaisia alavatsa-tuntemuksia! Voi oispa näille tuntemuksille toivomamme syy!! Koitetaan jaksaa odotella!

Relanna meillä yritettiin exän kanssa esikoista 8kk, (miula tosin taustalla endohin..) mut työstressi oli nii älytön että samantien tärppäsi kun sanoin ihteni irti ja vaihoin pienempään ja mieleisempään firmaan töihin. :)

Kellitys kiitos ja juu kyllähän nuo iha jees meni! IIIp Ta-ktk orin kanssa tultiin kotia. :) Ois saatu Ip, mut jalkojen terveydes ja kaviois saatii nii huonot pisteet (rasitusmuutoksia raivuralta, vaikkei mitä maata kaatavia, ihmeen huonot pisteet antovat.. :( ), et ei si saatu kolmosta parempaa, mut tyytyväine pitää olla siihenki! Kutienki ottaen huomioo mite lyhyt aika loppuusa treenattiin virallisesti, ainaaha myö va on va monipuolisesti touhuiltu. :) Katotaa mite ne jalat ny rupee käyttäytyy, jos saatas niitä kuntoon, et jos R puolelle vielä veis parin vuoden päästä, mut tuos on tuo nuorempi 3 v ori ny lähteny hyvin liikkeelle ratsutuksessa ni enköhä keskity siihe ja antaa meiä 13 v herran keskittyy puitteajoon, rekiajeluihi, herkkuihi ja tammoihin. ;) Yritän täs ny va asiallisia hintoja miettii et saatas tammoja tuole, mut ei kehtois ihan ilmanka antaa.. :/

Äippyli toivotaan joo et ois toivottu syy oloihi! Alkaa kyl hermot mennä, ku ei nää jomotukset ja vihlonnat o samanlaisia ku menkka, menkkakivut ku yltää napaan asti, nää jaa tosiaa tuone häpyluun ja alamahan tienoile.. Ja tiedän tunteen tuosta hulluudesta! Meinaa neljä seinää kaatua aina piäle pohtiessa et onko taas nuppi seonu vai mikä.. En tiiä millo ite testin tekis si, kahtoo mikä olo on sillo kp 28, jos ei näy ni kait sitä uskaltautuu jos kerkiää. :D si meneehi varmaa pari päivää ootelles ellei täs ny olot sen kummemi muutu.

on Iltaa kohden huono olo helpottaa, si tulee taas olo et oonko kuvitellu tai kehitelly.. ei voi teitää, mut tänäänki ni järkky väsymys oli aamul et ei voinu muuta ku haukotella ja ei meinan silmät pysyy auki, koko ajan liikkees et en nukahtanu istuultee sohvalle ku neiti leikki leikkejään. Saa olla muutenki sen ka silmät seläs välillä ku keksii kaikkee mahollista ja tänään si yritti nousta ilan tukee seisomaa, niiiiin koominen kun kurkotti kattoa kohti ja toinen polvi lattias ja toisella yritti ponnistaa ylös mut tuuksahti puolivälis matkaa kontilleen. :D 11kk nyt tuli täyteen..

Omaa napaa vaan: kp33/33. Ei vuotoa, mut mahaa sattuu hiukan. En kyllä osaa sanoo, et johtuuko nurkan takana vaanivista menkoista vai jostain syömisestä. Huomenna aamulla testataan ja illalla sitten syödään koko levyllinen suklaata ja pussiliinen sipsejä joko masennuksen hoitoon tai juhlimismielessä.

Voi jösses tänne on tullut taas tekstiä!! :O Ja tietysti sivukin vaihtuu just sopivasti kesken kaiken, joten yritän nyt sit mahd. monelle kommentoida jotain...

Tintturalle onnitelut rengastuksen johdosta! Miten huomaavaista miestä kohtaan valita tuollainen päivämäärää ;) Toivottavasti teillä olisi nyt pian taas aihetta juhlaan! Ainakin oireet kuulostaa lupaavilta. Paljon plussatuulia!

Nipsu: Ärsyttävä tilanne :( Mä niin vihaan tota! Toki sinnekin toivon plussausta, mutta jos ei tällä kertaa, niin sitten tädin pikaista saapumista. Inhottavaa, kun koko tilanne vaan "seisoo paikallaan".

Nyytti: Mäkin oon ymmärtänyt, että se kierto venyy alkupäästä. Mutta mulla oli kesällä pari sellaista kiertoa, että olin jo oviksen tikuttanut n. puolivälistä kiertoa, mutta kierto silti venyi loppupäästä. Kerrankin tosiaan oli menkat myöhässä 1,5 vko eli teoriassa luteaalivaihe olis kestänyt reilusti yli kolme viikkoa. En tiedä sit voiko se olla mahdollista vai oliko kyse vaan siitä, että itse ovis tapahtuikin reilusti myöhemmin tai ei ollenkaan vaikka hormonin bongasin puolivälissä kiertoa. Anovulatoriset kierrot kai yleensä pitenee... Ihan älyttömän monimutkainen kapistus tää naisen kroppa emoticon

Relanna: Välillä tekis mieli kertoa kaikille mikä tilanne oikeasti on, mutta luulen, että aiheuttais vaan enemmän mielenkiintoa meidän asioita kohtaan. Ja valitettavasti en anoppiini luota sen vertaa, että haluaisin hänen tietävän näitä asioita. Sen jälkeen niistä vois tietää moni muukin. Musta tuntuu, että toi meidän esikoinen 1,5 vee rupee olemaan jotenkin sen ikäinen, että ihmiset olettaa, että kohtahan me ilmoitetaan pikku kakkosesta, jos meille sellaista enää tulee. Myös mä julistin tytön syntymän jälkeen, ettei toista tule! ;) No, äkkiä se mieli muuttui.

Kellityksellä on tosiaan jännät päivät menossa :) Tsemppiä!

Bandidalle tervetuloa mukaan!

äippyli: Miten sä tiedät noin tarkkaan koska sun ovis oli? Mä en kyllä tiedä, vaikka tikuttelenkin, kun eihän se tulos kerro muuta kuin hormonin lisääntymisestä enkä voi kyllä mistään nippailuistakaan päätellä tarkkaa ajankohtaa, koska mulla nippailee ennen ja jälkeenkin oviksen. Sama juttu limojen kans, välillä ei mitään kuivaa kautta ole ollenkaan. Yleensä arvailen vaan niiden isompien nippailujen perusteella, koska se ovis ehkä oli. Joskus osun jopa oikeaan :) Kun menkat siis alkaa 14 pv. oletetusta oviksesta...

On: Koko viikko sisällä pienen nuhanenän kanssa. Yhtä sairastelua ollut tää syksy :( Ei edes päästä hakemaan influennsarokotusta, kun koko ajan on joku räkätauti meillä molemmilla. Mä onneks pääsin aika vähällä tällä kertaa. Tänään vasta kp 4, mulle riitäis kyl nää menkat jo. Olis kiva päästä vällyjen väliin isännän kans ;) Seuraava ovis näyttäis osuvan sopivasti joulunpyhiin... Siitä jos tärppäis, niin olis aika mahtava lopetus tälle vuodelle :D Muutoin mun toive uudesta raskaudesta v. 2012 ei toteudu :( Lähdetään huomenna miehen vanhemmille kylään. Täytyy vähän keräillä voimia sitä varten ja harjoitella nasevia repliikkejä, jos meiltä kysellään pikku kakkosesta. Hyvää ja plussantäyteistä tai hedelmällistä viikonloppua kaikille!

Margeliini: Mulla on tytön syntymän jälkeen (tyttö nyt 1v3kk) ollut joka kierrossa niin kivulias ovulaatio, että 99% varmuudella päivän tunnistan. Muutaman kerran tehnyt testin ja osunut juuri oikeaan. Kipu on selkeästi toispuoleista ja alkaa lievempänä ja sitten jonkun aikaa tuntuu todella voimakkaana ja taas lievenee tasaisesti, kaikenkaikkiaan kestää melkein tasan 2 vrk:tta. Limoja tai lämpöjä ei oo koskaan sen tarkemmin tarvinnut seurata. Alkuun olin kivusta jopa huolissani kun on niin voimakas mutta nyt jo aivan tuttu juttu. Kierto on myös ollut todella säännöllinen ja ovulaatio osuukin yleensä aina samalle päivälle. Niin ja "peittojen heiluttelu" on myös ko. päivänä kivuliasta. Kaksi kertaa peräkkäin myös tärpännyt kyseisen päivän kohdalla, valitettavasti vain huonoin lopputuloksin :(

kp 33 vaihtui kp1:si eli täti löysi sittenkin paikalle. Hiukka sekaisin näyttää kierto olevan, mutta jos ovis samoihin aikoihin kuin viimeksi, niin täälläkin olisi tärppipäivät jouluaaton ympärillä :)
Sitten odotan kyllä useamman päivän menkkojen myöhästymistä ennen testailua :)

Lauantaiaamua! Tikkuun pissitty ja oikea haamujen haamuhan sieltä tuli, mutta on siinä nyt kuitenkin viiva jonka tarkalla tihrustamisella erottaa :) jos ei mitään oireita ilmaannu viikossa niin sitten testaan vielä uudestaan. Mutta nyt siis raskaana kunnes toisin todistetaan :D

Onnea, Nipsu! :) Kyllä se siitä vahvistuu vaan! Upeeta, mahtavaa!

Nyytille pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. Toivotaan tärppiä seuraavaan kiertoon!

Myös margeliinille toivon ehdottomasti sitä plussaa seuraavaan kiertoon! Ja tuo flunssa on niin tympeää! Meilläkin tuntuu olevan sitkeää sorttia, kun tuntuu, että koko viikko on jo niiskuteltu. Ja nyt on mieskin flunssassa. Kaikilla pahin vaihe sentään takana, mutta ei se oo kivaa, kun tytölläkin edelleen vuotaa nenä, eikä se ole sellaista, että riittäisi, kun pari kertaa pyyhkäisee. :P Ja itsellä lähti eilen ääni, eikä se ole tullut vieläkään takaisin. Onneksi viikonloppu edessä, jospa sitä maanantaina taas pystyy huutamaan oppilaille. ;)

Piti minun äippylille kommentoida tuota, että minullakin ovulaation aikaan (en ole tikutellut, mutta limoista, juilimisesta ja haluista päätellen) tekee peittojen heiluttelu kipeää alkuun. Ennen synnytystä en muista, että olisi näin ollut. Mielestäni se on jotenkin luonnon logiikan vastaista. Kun siis halut kuitenkin lisääntyy silloin, kun olisi otollisin aika saada pienokainen alulle, niin sitten itse "toimitus" sattuu, mikä taas ei asiaa helpota. Ei toimi luonto aina ihan järkevästi.

Sitten sitä omaa napaa. Kp 39 ja testipäivä. Oli kyllä pitkä aamuyö ja aamu, kun tiesi, että aamulla saa sitten testata, kun oli itselleen antanut luvan siihen. Enkös sitten herännyt kolmelta kauhean pissahädän kera. Harmitti, että oli pakko lähteä käymään vessassa, mutta testiä en vielä silloin halunnut tehdä, jotta saisi vielä nukuttuakin. Päätin sitten, että aikaisintaan seitsemältä voin testin tehdä, niin enkös herää puoli seitsemältä! Kyllä oli pitkä puolituntinen. :D Onneksi tulosta ei tarvinnut sitten kauaa jännittää, kun lopulta pääsin pissimään tikkuun. Kaksi viivaa siihen alkoi hahmottua heti! Eli täällä plussattiin! :) Testiviiva on selkeästi vahvempi kuin kontrolliviiva, joten ihan selkeä tulos. Eilen illalla tisseistä lirahti pikkusen "maitoa", imetyksen lopettamisesta kuitenkin 9 kuukautta, joten olisin kyllä rupenut kovasti ihmettelemään, minkä hormonihäiriön olen saanut, jos tulos olisikin ollut negatiivinen. Voi kunpa pysyisi matkassa loppuun asti! Esikoinen sai aikanaan alkunsa niin nopeasti, että suorastaan yllätyin ja järkytyinkin. Tämä oli nyt niin odotettu plussa, että oikeasti pelkästään iloitsee ihan alusta asti. :) Ihana tunne!

Plussatuulia puhaltelen kovasti teille kaikille, jotka vielä sitä omaanne odottelette! Toivottavasti loputkin seuraatte pian perästä!

onnea Kellityksellekin :) josko tämä plussa-aalto tietäisi hyvää meille muillekin :)

seuraavaksi sit vissii jännäillään Tintturaa ja äippyliä :D

Paljon paljon onnea, Nipsu ja Kellitys! :) Puhallelkaa vähän plussatuulia tänne meillekin, niiiiin kovasti toivoisin sitä ihanaakin ihanampaa joululahjaa. <3

Pahoittelut Nyytille menkoista ja paljon onnea tähän uuteen kiertoon!

Äippyli, myös minulla on synnytyksen jälkeen tullut kuvioihin nämä todella kivuliaat ovulaatiot.. Just outoa kun ei tosiaan niiden kipujen kanssa jaksais peittoja heilutella, mutta pakkohan se on jos plussan testiin joskus haluaa.. No, ainakin ovulaation ajankohta on melko selvä.. :D

ON: Jonkin verran alavatsakipuja on täällä, mut ei mitään erikoista.. Odotellaan siis alkaako menkat vai pääseekö testailemaan. :) Ärsyttävän pitkä tää odotteluvaihe.. Pläh..

Valtavat onnittelut Nipsu86 ja Kellitys!!! Nyt paljon myös tarrasukkia mukaan matkaan!! :) Ihanaa kuulla ihan tuplasti plussa-uutisia! :) Toivottavasti niitä saataisiin pian taas lisää meille muillekkin! :)

On: Nyt dpo 10. olen jotenkin peloittavan varma siitä että olisin raskaana..alavatsakipuja oli siinä viikko ovulaation jälkeen niin reilusti ja nyt ne voimakkuudeltaa laantuneet mutta tuntemuksia edelleen jatkuvasti. Rinnoissa myös aristusta koko ajan enemmän. Voi sitä pettymystä jos en olekkaan..vielä kun näin "selkeitä" oireita on..

Voihan vitsi, kauhiasti onnea Nipsu ja Kellitys!!

Margeliini isäntä ite halus kyseisen päivän. :D asiasta sovittiin kuukausia sitten, vaikeeta on ollu, mut niistä on selvitty. :)

Äippyli tääl on sama vika rahikaisella... Niide oviskipujen kanssa (tosin tässä kierossa menin jo sekasi ku seurailin limojaki, mut yleesä limat ja kivut samana päivänä, sillä laitoinki isännän hommiin vähä useempana päivänä.. ;P) ja nuo olot. Ihan ihmeellistä jos ny ei si ookkaan.. En tiiä, toivon parasta ja pelkään pahinta.. :(

On kyl niiiin ihme olo ollu, eilen illalla iltatalliin lähtiis poltallin normaalin hermosauhusen (huonon olon alkamisesta huolimatta) ja kappas, kerkesin tallin ovet saaha auki ja kumartelin keräämää vesisankkoja boxeista, niin piti juosta lähimpään penkkaan yökkäämää, sisäle kerkesin sen verra takas että oksensin jo siinä vaiheessa.. Ihmettelen juurikin sitä, että tosiaan en IKINÄ normaalisti oksenna, (tosiaan kerran kymmeneen vuoteen jos mahataudissal, nyt jo kahesti muutamien päivien sisää noussu ylös asti), eikä edes huonoa oloa saa mikää hirvee haju aikaan. Automatka olikin si tuskanen ja huonovointinen, ku piti käydä miehen poika reilun sadan km päästä meille isivkolopulle. Tää pvä onki menny si paremmin muuten, pojan kanssa ollaan taas päästy yhteissäveleen ja korvat taas löytyy päästä (:D olivat vähä hukassa niiku isällään..), mut si iltaa kohti aloin väsyä, vaikka päikkäritti muksujen ka nukuin, ni illasta ennen tallia oli pakko nukkua. Järkyttävä väsymys, mistä seurasi hermoromahdus kun pinna kiristy ja poijat testasi hermoja (lähinnä se vanhempi..:P).. Mut ei ois kovin montaa päivää enää kuunnel näipä nipistelyjä ja juilintoja, ei o semmone olo et menkat alkais, mut kaippa niihi saa taas varautuu ja hulluks leimata ihtesä.. :( turkasen vaikee va yrittää pitää jalat maassa näitten olojen kanssa..

kyllähän tuo siltä itseltään kuulostaa Tinttura :) millon meinasit testailla tai millon menkkojen pitäs alkaa? voi kumpa sinne tulis se plussa tikkuun, inhottavaa jos kroppa huvikseen pitää tuommoista menoa.

arotuuliallaki on siis jännät päivät tiedossa, mä oon jo ihan sekaisin siitä, missä vaiheessa meistä kukakin menee :) mulla ois itsellä menkat odotettavissa viikon päästä.

on: jollei tässä kierrossa mitään ihmeitä tapahtuisikaan, jotain hienoa kuitenki on tapahtunut: mä oon ehkä oppinu tunnistaa oviksen :D meinaan oli tossa viime viikon lopulla ja tän viikon alussa melko kovat juilinnat alamahalla (luulin jo et menkat tulee, mut eipä tulleetkaan) ja sit ti tai ke tuli paksua limaa, jotenka viekottelin miehen narisuttaa sohvanjousia :) katellaan nyt sit, tuottaako tulosta, vai mennäänkö uuteen kiertoon. mullahan tosiaan ois joko joulumenkat tai sit ei. mun tuurilla kuitenki ne menkat, joten en aio antaa kropan huijata yhtään millään.

tänään just pohdittiin miehen kans et ku toi meidän pikkutyttö on niin täydellinen vauva (en hyväksy et ois taapero niin kauan ku on alle 1vee :D ) ja niin touhukas pieni tehotyttö <3 ja mies mietti etku ois kiva jos ois toinenki pieni tyttö ja mä sit heitin sille, et alkaa vaan muistella kaikki poppas- ja vippaskonstit tytön tekemiseksi, et miten saatiin tyttö aluille et kokeillaan samaa :D no, eihän meillä mitään ihme konsteja sillon ollu, mentiin vaan fiiliksellä :)

Jättimäiset onnittelut Nispulle ja Kellitykselle! Mahtavaa :)
Täällä on selvitty hautajaisista, mutta flunssa paheni huomattavasti kun ulkona oli todella kylmää ja tuulista. Poika on edelleen mummilassa ja saadaan tää päivä levätä, illalla sit ipana kotiin. Olipa ihanaa saada NUKKUA! Niin tottunu heräämään kuudelta joka aamu, että oli kerrassaan ihmeellistä koisia puol ysiin :)

Kiitos kovasti tervetulotoivotuksista :)
Ja Nipsu86:lle jättimäiset onnittelut!
Kellitys, flunssahan on joskus raskauden ensioireita... Isot onnittelut sinnekin!
Della79: Meillähän taisi ollakin LA:t ihan peräkkäin, meidän pimu vaan hiukan pidempään jarutteli tuloaan... Ja imetys piti mullakin yhtä tehokkaasti menkat pois, vaikkei täälläkään täysimetystä ollut päivääkään - ja viimeiset pari kk oli enemmän herkuttelua kuin varsinaista syömistä... Pidetään peukkuja et tuottaisi tulosta ja mukavan jouluyllärin kun mieskin on vietelty oikeaan aikaan ;)
Nyytille pahoittelut tädistä :( Lapset ne osaa käyttää äitiä maalitauluna ja harjoitusvastustajina; mulla on joka paikka mustelmilla kun pimu testailee vähiä hampaitaan minuun urakalla. Jospahan sulla naaman väritykset tasoittuu jouluun mennessä :)
Tintturalle onnea kihloista! Jospahan nuo lupaavat oireet olis sitä itteään ja plussa-aalto jatkuisi sujuvasti.
Äippylilläkin kuulostaa siltä et plussailijoita olis jatkossakin, pidetään peukkuja! Mä on kyllä omalla kohdalla nähnyt kaikki mahdolliset oireet ja oireettomuudet ja päättänyt et ainoa oire mitä enää uskon on 2 viivaa tikussa... Mut kerkesinkin vähän liian monta kuukautta elätellä toiveita esikoista yrittäessä.
Margeliinin ja Nyytin pitää toivoa pukilta kova paketti (mielellään useamman kerran) jouluna kun on tärppipäivät ;) Siinä onkin hyvä heilutella peittoja kun useimmilla on pitkät vapaat eikä työt oo esteenä...
Arotuuliallakin vois olla kiinnittymiskipuja? Kolmas kohta testaava, kyllähän melkoisella todennäköisyydellä pitäis jonkun teistä vähintään jatkaa aaltoa...
Omaa: Kävin lääkärissä tarkistuttaan paikat ihan oman mielenrauhan takia. Totesi että toisen puolen munasarjalta on turha isoja odottaa, PCO jyllää. Mut toisella puolen oli elämää eli edes 50% tsäänssit! En tosin kertonut lääkärille et vetäisin alkukierrosta huiviin viime yrityksestä yli jääneet Clomit munasarjojen herättelemiseksi... Tiijä sitten mitä olis ollu vai olisko mitään ilman niitä. Ei varmaan ainakaan vielä tässä vaiheessa kiertoa - ovis oli nyt kai kp18. "Pakotin" miehen hommiin, ettei jää käyttämättä :D Ennen vuoden vaihtumista sais sitten testailla jos ei siihen mennessä tuu siteille käyttöä... Kummasti sitä taas on ihan tohkeissaan, vaikka piti muka ihan rauhassa ottaa ettei tipu aina niin korkealta.

Della nyt menossa kp 27, eli huomenna pitäis alkaa ja huomenna varmaan testaan (ellei ny si holaha ennen sitä) jos ny tosiaan on asettunu siihe kp28. Hope so.. Järkyttäviä ku ei tienny mikä pvä oli jtn 28 ja 33 välillä...Ja tääl tuntuu itestähi kans ni kauheen hurjalta et ei ois pitkä aika enää neitin yks vee kemuihi! Tukee vasti kovasti viipotellaan, oli tankokengät jalas tai ei.:D Voiku oppis nopeeta kävelee ni ois helpompi "isoveikan" ka leikkii, ny ku kontillaan kiitää ni tahtoo "veikka" päästä turhan helposti karkuun ja si käyttää sitä hyväkseenki.. Va oottakoo va kuha neiti ottaa kintut alle ja oppii sohvallehi kiipeemää.. ;) si tosin saa olla silmät selässä entistä enempi et osaa "veikka" käyttäytyy... :(

on, huomiseen siis ootellessa.. pakko jostai sen verra rikastua et pääsis siel lekurilla käymää jos ny taas tosiaan tädit tulee.. :( pitäs tehä ni monta muutahi asiaa, et jospa tässä ny ihtesä sais piettyä kiireisenä et ei ni kauheesti enää tuota asiaa kerkeis ajattelee.. turkasen jouluhi. huoh.. voiku isännän poika vois muuttaa meile pysyvästi, äitisä luona touhu on iha hirveetä, eikä o kunnollisia vaatteitaka. ollaan tänne meille ny kerätty vaatevarastoa sitä mukaa ku huomattu et mitä pojalta puuttuu (eli kaikkea, joko huonossa kunnossa, ettei lämmitä tai auttamattomasti pieniä vaatteita..). Iha pahalta tuntuu laittaa matkaan niissä omissaan kun ainaan varpaat jäässä ja koko ajan kipeenä, pihalle menoa turha kuvitellakka ku kylmää samantien.. ja kotonaan ei kuulemma syö, meillä ollessa syö oikee hienosti ja mummolassa varsinki ku pitää silmällä ja kannustaa jos puhti meinaa loppua (:D). Meillä kun on säännöllliset ruokailuajat, samoihin aikoihin, useempi ruoka päivässä. Pitkään alkuun esimerkiks aamu- ja iltapuuro välipala (mikä on kyl vieläki) ihan outo käsite!  Veti tyyliin nakkeja aamupalaks, kolme ruokaa päivän aikana jne.. Ny on nakkipaketit meiä kaapista hävinny ku isäntä saanu koulutuksen siinä samalla tuon ruokailun suhteen. Va pitemmän piäle mitä hyötyä siitä sitte on, jos ainoostaa meillä joka toine vkoloppu syödää niin, mut äitisä luona on päi persettä kaikki... En tiiä.. ahistaa nii tuohi asia, on ahistanu jo pitkää mut ei saa mihinkää suuntaa selkiimää tuota ny sitte.. :(

Margeliini: paranemisisa sinne, te ootte kyllä jo yhden talven annoksen saanu noita sairasteluita :(

äippyli: mulla oli tuo sama tärppifiilis jo alkukierrossa, ennen ovulaatiota :) ja elovaavi siis tulossa <3

ON: täällä ei vieläkään mitään oireita oo ilmaantunu, eikä kyllä vuotoakaan. Toivotaan et jouluna viimeistään alkais aamupala tökkiä tms mukavaa :)  Hirmusesti plussatuulia kaikille, etenkin pitkään yrittäneille <3 Mä siirryn tuonne elokuisiin, Gatusa ja Kellitys siellä jo näkyi olevankin :)

Takaisin