Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Henniv, tervetuloa mukaan :)

Margeliini ja Nipsu, mä oon käyny kyl lukemassa juttuja, mut oon tarkoituksella ollu taustailemassa ja kirjoittelematta. teillähän on molemmilla jännät päivät menossa :) pidän peukkuja pystyssä, et jotai hienoa tapahtuisi :)

on: mä oon yrittäny pysyä poissa ja olla ajattelematta pikkukakkosta. ehkä oon välillä jopa onnistunutkin, välillä en. nyt alkaa oikean elämän kavereiltaki tippua vauvauutisia enkä jaksa enää kovin iloisesti toivotella onnea.

mulla on nyt meneillään joku kp 13 eli kai ovis lähellä tai meneillään. vähän ollut lantiokipua ja nipistelyä vuorotellen kummallaki puolella alavatsaa. pupuiltu ollaan n. joka toinen päivä tällä viikolla ja tänään pitäs vissii kans vähän vongata, koska menen huomenna tyttöjen pikkujouluihin ja sit jää se ilta. aattelin kyl kotiutua siinä vaiheessa ku ne muut menee baariin, itseäni kun ei vaan huvita lähteä. menisi vaan turhaan rahaa ja seuraava päivä pilalle, koska toi tyttö potkii mut hereille aamulla.

imetyksen lopetus on mennyt aika kivuttomasti :) tyttö ei enää edes pyydä tissiä, vaan tyytyy maitopulloon aamulla ja illalla ennen nukkumaanmenoa. vähän oli haikea olo ja tippakin linssissä, mut tyytyväinen olen silti.

mies yritti muuten antaa äitiysvaatteita jo pois, mut ilmoitin, ettei niitä vielä voi antaa, kun eihän sitä tiedä, jos mä vaikka raskaudun :) eli varastoon menevät (sain nyt vasta imetyspaidat ja -liivit pestyä ja pakattua mukaan) tytölle pieneksi menneiden pikkuvauvavaatteiden kanssa. kuvitelkaas, mun vauva käyttää jo kokoa 80-86cm! ja kengätki hänelle pitäisi ostaa. tyttö kävelee kovasti taaperokärryn kanssa ja puolentoista kuukauden kuluttua pitäisi jo juhlia 1vee-synttäreitä! kamalan nopeasti menee aika.

Gatusalle onnea! En olekaan vielä ehtinyt onnitella. :) Toivottavasti tällä kertaa kaikki menee loppuun asti hyvin.

Tervetuloa, Henniv! Aina tänne sekaan mahtuu. :) Toivottavasti teidän ei tarvitse kauaa kuumeilla, kaikille sitä toivoo pikaista tärppiä!

Minäkin olen käynyt kyllä lukemassa ahkerasti, mutta en ole kirjoittamaan ryhtynyt, kun on ollut niin kiirettä. Töissä piisannut kiirettä. Onneksi joululomaan ei ole enää edes kahta täyttä työviikkoa!

Toivotaan, että edes joku teistä testaa sen plussan tässä kuussa! Nipsu, margeliini ja Nyytti onkin sitten aika samoilla lukemilla. :) Nyytin talosuunnitelmat kuulostaa ihanilta. Meillä vasta haaveillaan, mennee varmaan vielä useampi vuosi, ennen kuin omaa saadaan. Mutta jos vaikka sen hevosen ennen sitä saisi... ;)

Hienoa, della, että teillä on imetyksen lopetus käynyt kivuttomasti! Meilläkin se meni tosi hyvin. Neiti ei mielestäni kiukutellut yhtään asian tiimoilta, kun pikkuhiljaa lopeteltiin. Tasan vuoden ikään osittaisimetin. :D Tsemppiä oviksen hyödyntämiseen! Toivottavasti saatte pian plussan tikkuun!

On: täällä kp 31. Jännät päivät siis käsillä. Ei vielä ollenkaan menkkatuntemuksia, mutta ei ne aina kauheasti ilmoittele itsestään etukäteen. Ja minullahan on kierto vaihdellut nyt 31-35 päivää, joten ehtii vielä. Tänään hetken aikaa sattui ikävästä rintoihin, kun tuli oltua ulkovalvonnassa viimassa. Kävi siinä mielessä, että olisiko sittenkin raskausoire, kun viimeksi rintoja palelsi herkästi alkuraskauden aikana. Mutta tuskinpa kuitenkaan. :) Ovista ainakin yritettiin kyllä hyödyntää, mutta eiköhän se täti ensi viikolla viimeistään kylään tule, niin voi taas lopettaa tämänkin vähäisen pähkäilyn. Vaikka saahan sitä silti toivoa...

Tsemppiä kaikille ja pikaista plussautumista!

Kellitys, ei meilläkään ole mahdollisuutta omaan tässä vaiheessa, vuokralle siis  mentäis :)
Piipatti oli aikoinaan sellainen tissitakiainen että imetyksen lopetus kesti kauan...
Imetin 1v7kk ja 4pvää tarkalleen, en varmana ikinä unohda tuota lukua :D
Vuotta mä pidin tavoitteena, mutta tissi oli pojalle NIIN tärkeä juttu eikä ikinä oppinut tuttipullosta juomaan saati tuttia imeskelemään, että imetys vaan venyi ja venyi. Kun puoltoista vuotta oli mennyt, niin päätin että 1v7kk ON raja, mutta 4pvää se sitten yli meni :)
Sulla onkin Kellitys jännät päivät kanssa käsillä!! Toivotaan parasta :)
Mä tänään jo testin avasin ja ohjeet läpi luin kun on mulle uus tuttavuuuuutoi clearblue. Tekis tavallaan mieli jo vkl testata, mut ääh. Sit on menny testi ihan hukkaan jos se penteleen täti ratsastaa paikalle alkuviikosta. Ja onhan siinä oma jännityksenä sit alkuviikosta kun vessassa (yliaktiivisen rakon kanssa) ravaa et alkaako ne vai ei ;)

hui, täällähän kaikki tuntuu elävän jänniä aikoja :) peukkuja siis yhdelle jos toisellekin :) emoticon

imetyksen lopettamisesta vielä, meillä varmaan auttoi korvikkeen vaihto, meinaan munki tyttö oli niiiin kiinni tississä, ettei mitään toivoa lopettamisesta, mut sit vaihdettiin nan tuutiin ja niin vain alkoi korvike maistumaan paremmin. sitpä se oliki aika kivutonta korvata tissittely korvikkeella ja mun tissit oli tässä suhteessa niin kivat, etteivät vuotaneet eikä pingottuneet (varmaan auttoi sekin, et vähensin imetystä pikkuhiljaa nii tissit ehti tottua). tyttö on melkei unohtanu et mun tisseistä tuli joskus maitoa, ei meinaan enää roiku rinnuksissa tai yritä hamuilla.

meillä jäi sit tän päivän pupuilut pois, huomenna täytyy yritellä, kunhan kotiudun pirskeistä. vietettiin iltaa pelaamalla pleikkaa.

Heippa!

Jospa minäkin sitten ilmottautuisin tänne kuumeilijoihin mukaan. Meillä esikoinen on nyt 1v2kk vanha ja nyt tuntuisi oikealta ajalta alkaa yrittämään toista. Esikoista yritettiin vuosi ennenkuin tärppäsi, joten ollaan varauduttu jälleen pitkään rupeamaan. Toisaalta, saattaahan se tärpätä nopeastikin, ei sitä tiedä. :) Minä tosin imetän vielä tyttöä pari kolme kertaa päivässä, ja nyt on ilmennyt kuukautiskierrossakin häikkää (välillä kierto vain n 19 päivää, kun normaali kierto on 28-30).. Hyvät lähökohdat siis, heh. :) Nyt eletään tärppipäiviä, toivotaan parasta.

Plussatuulia kaikille!

arotuulia

Tervetuloa Henniv ja arotuulia!

Nyytti:
En mä ainakaan meinaa testata ennen kuin menkat on kunnolla myöhässä. Turhaa testien kuluttamista, varsinkin kun mun kierto hyppeli kesällä ihan miten sattui. Kerrankin oli menkat myöhässä 1,5 vko oviksesta laskettuna (mitä lie kiertohäiriöitä) ja ehdin jo kolme negaa tehdä :(

Kellitys: Totta kai saa toivoa :) Hurjasti plussatuulia sinne! Mä en oikein jaksa/uskalla enää toivoa niin paljon. On ottanut koville nää pettymykset ja kai mä jotain suojamuuria yritän itselleni rakentaa. Joka kylläkin romahtaa aina kun ne menkat tulee. Vähän on sellainen jännitys ja hauskuus tästä hommasta kadonnut :( Vaikka kyllä sitä aina pieni toivonkipinä on ennen kuin on mitään todisteita suuntaan tai toiseen.

On: Kp 29 eli viimeisiä viedään... Täti päätti nyt sitten olla sen verran ystävällinen, ettei ilmestynyt kyläillessä. Huh! Eilen saatiin kuulla ihanilta sukulaisilta, että eiks nyt pitäis jo toista alkaa tekeen, ettei tuu liian iso ikäero emoticon  Olis tehnyt mieli sanoa, että kyllä tässä on kuulkaa tehtykin ihan tekemällä ja kaikenmaailman greippimehut ja punkut juotu ja jalat kohti kattoa makoiltu ja pientä ikäeroa toivottu ja monet itkut itketty, mutta kun ei niin ei! Ei kai ne ihmiset sit vaan oikeesti tajua, että tää voi olla toisille kipeä asia. En nyt muista olenko itse tollain vihjaillu tai kysellyt muilta, mutta jos olen, niin kyllä hävettää. Ens viikon loppuna olis vuorossa sukuloinnit miehen puolelle, että saas nähdä mitä kommenttia sieltä sit tulee.

Henniv ja arotuulia: tervetuloa :) Meillä onkin melkein samanikäiset lapset arotuulia:)

Nyytti: mä yritän malttaa ainakin keskiviikkoon asti, mielummin loppuviikkoon ennen testiä. Ja todennäköisesti kuitenkin testaan huomenna aamulla kun olen niin järjettömän kärsimätön :D Talosuunnitelmat kuullostaa kivoilta, toivottavasti olis just se teidän tuleva koti siellä odottamassa :)

della_79: hyvä että imetyksen lopettaminen onnistui :) meillä se loppui jo puolivuotiaana, kun poika roikkui tississä tunnin välein noin 1,5 kk. Sitten totesin ettei tässä nyt voi olla enää kyse mistään tiheänimun kaudesta ja maitotilauksesta ja siirryttiin sitten seuraavan kuukauden aikana korvikkeeseen. Imettelin juhannukseen asti vielä öisin, mut sitte mun vauva vaan päätti, et hän on iso poika eikä enää heränny yöllä syömään :')

Kellitys: paljon peukkuja sinne :) Millonka testaat?

Margeliini: hyvä kun säästyit tädiltä kyläillessä, toivotaan et se pysyis vielä viikon poissa. Ja sitten toisen. Ja sitten ainakin 36 viikkoa vielä :) Mä oon kans miettiny tota, et oonko joskus ite ollu niin törppö et oon udellu muiden lisääntymisestä. Ja kyllä, olen!! Oikein hävettää näin jälkeenpäin... :(

ON: Selkä sattuu, täti tulossa viim. perjantaina. Mulla oli jotain mystistä vatsakipua ja olin jo ihan varma et mulla on sappikiviä tai umppari tulehtunu tai vatsahaava tai ties mikä vinkuintianhyppykuppa. Tarpeeks kauan ku googlas, ni jostain palstalta löyty joku jolla oli ollu samanlaisia vaivoja alkuraskaudessa ennen plussaa. Toivo heräs taas hiukan, joten ens viikolla tullan taas kovaa ja korkealta alas. Sitten voikin laittaa ovistestitilauksen menemmään. Mitä testejä ootte käyttäny, mitä suosittelette?

tervetuloa myös arotuulia! tärppionnea sinulle sinne :)

muut, teillä vielä jännitys jatkuu, mä jo tulin kattelee tänne et joko ootte kaikki siirtymässä odottajien puolelle (ja jättämässä mut tänne) :)

Margeliini: voi itku noita ihmisiä :( oon kyl itsekin kyselly kavereilta, onko tulossa lisää lapsia, vaikka tiedänkin omasta kokemuksesta, miten herkkä se aihe on. jos itseltäni kysytään, väännän jotai väkistä huumoria, et joo ei ikinä/katellaan yms. tai sit käytän endoa aseena.

Nipsu muistan ku viime kierrossa ilmeni kaikkea oireita voimakkaasta janontunteesta vatsan nipistelyyn ja sit googlasin ensi töikseni sen janontunteen ja sehän näytti liittyvän alkuraskauden oireisiin. kroppa huijasi mua ja tipahdin sit lujaa ku menkat sieltä vääntäytyiki.

on: pupuiltu on ja oletettua ovista koitettu hyödyntää ja greippimehua oon killittäny ahkerasti joka aamu. jää siis nähtäväksi tapahtuuko nyt mitään, vai putoanko sit jostai joulun aikoihin. eipä siinä, en kyl ymmärrä, miksi mun aivot järkeilee, et tää just ois meidän tärppikierto, tuskinpa vaan on.

Nipsu, mulla vähän samat suunnitelmat, et ke asti ois hyvä ootella, mut silti oon miettiny et josko testais huomen aamulla kuitennii :D
Tänää ois kp 28, laskin viimeks jotain omiani kun tänne kirjotin. Eli huomenna tai ylihuomenna varmaan täti tulis jos tulee ja onhan mulla taas alamahassa, munasarjoissa kipuilua että liekö turha testata, mut silti tekis mieli =)
Sitä taloa on tulossa kattomaan paaaljon väkeä.. Ainakin 7 muuta pariskuntaa lapsien kanssa, että saas nähä kuinka käy :/ Oli pettymys että se laitettiin avoimeen esittelyyn vaikka välittäjän kanssa esittely sovittiin sen mukana miten meille käy, mut muita oli sit soitellu sen jälkeen ihan urakalla. Ei auta kun toivoa kovasti et saatais, mut vaikeeta tulee olemaan.
Tsemppiä sinne piinapäiviin, kohta ne on ohi :)
Margeliinille kanssa kovasti tsemppiä, toivotaan ettei täti saapuis meistä kelleen!! :)
Arotuulialle tervetuloa :)
Della, toivottavasti siellä on apukeinosta apua ja tää olisi JUURI se kierto, kun kaikki napsahtaa kohdilleen :)

Täällä flunssa jatkuu, mutta ulkoiltiin tänään koko perheen voimin oikein kunnolla ja sain pojankin päikkäreille, kun oikein hangessa touhus ja ittesä uuvutti =)
Äsken syötiin herkkuruokaa ja poitsu istuu kylvyssä. Jospa itekki raahautuis suihkuun ja toivois ettei se täti tuuuu.. Tosi jännittäviä nää viimeset päivät kyllä. Rauhaton olo lievästi sanottuna.

Heippa!
Ilmoittaudun mukaan porukkaan! :) Meillä ennestään 1v 3kk tyttönen jolle koooovasti toivottaisiin pikkusisarusta! Yrittäminen aloitettiin n. 4 kk sitten jonka jälkeen onkin kerennyt tulemaan jo kaksi peräkkäistä keskenmenoa :( Edellisestä kohta 1 kk, nyt alkaa jo olemaan toivonkipinöitäkin ilmassa että ehkä se kuitenkin joskus vielä onnistuu ja saadaan pikkuinen nyytti perheeseemme! 
Plussatuulia kaikille kovasti ja jarrusukkia matkaan mukaan myös! :)

Tervetuloa Äippyli! Pahoittelut km:ista ja toivotaan että pian tärppää ja pysyy matkassa loppuun asti :)

Tämä malttamaton teki aamulla testin ja hyvin yksiselitteinen "ei raskaana" sieltä tuli. Pah.
Ellei olis ollu sitä asuntonäyttöä tänään, niin tuskin olisin testannut. Olisi vaan ollut hyvä valttikortti, jos olisi voinut sanoa olevansa raskaana, eli meitä olisi ollut pian neljä ja isompi asunto kovasti tarpeen.
Mutta ei auta kun odottaa tätiä ja sitten uutta yritystä kehiin. Toivottavasti tulisi jo tänään ja kierto pysyisi tasaisena.

kp 29 ja aamulla yksi viiva. Poika heräs yöllä 4 tai 5 kertaa, joten mun unet jäi aika vähiin. Aamulla mikään ei sujunu, töissä eikä kotona. Nyt on kauhea päänsärky, kun en oo juonu kahvia (työpaikalla joku keittää semmosta kahvia, mikä maistuu viikon seisseeltä tiskivedeltä ja vahvuuskin jo aika samaa tasoa). Aika pitkälti kaikki ottaa niin paljon päähän ettei enää edes kiukuta, itkettää vaan.

Nyytti: höh :(

Margeliini, tuu sä nyt edes kertomaan et oot tehny plussatestin, piristäis ja antais jotenkin toivoa ainakin mulle! :)

Nipsu, voi ei! :(
Täällä ollut ihan samantasoinen päivä. Yhtä taistelua lapsen kanssa aamusta asti ja itellä kun harmistus päällä ja lyhyet yöunet myös takana= pinna kireällä niin huh huh. Pelkkää kiusantekoa ollu koko aamupäivä ja lopulta yliväsyneenä raivoitkua ja sit kun kunnolla itkee niin oksentaa, sohvalle, sänkyyn, päälleen, mun päälle... paljon on tullu pyykkiä pestyä.. Mieskin häipy pihalle rauhottumaan, kun täällä oli niin järkky meno tuon lapsen kanssa.
Menkoista ei edelleen merkkiäkään, mut pakkohan se on testiä uskoa ja odotella vaan.

della: Juu, mäkin yritän aina jotain ympäripyöreetä sanoa utelijoille, mut onneks tällä kertaa mies joutui vastailemaan, kun mä juoksin tytön perässä. Kuulin, että sanoi vaan "niin" ja onneks aihetta vaihdettiin aika sujuvasti sen jälkeen. Mun äiti tietää, että yritetään ja ettei oo ihan helppoa ollut tällä kertaa, joten ei edes utele mitään. Toi onkin aika paha, jos pitäis joko tädin tai plussatestin osua joulun aikoihin! Kääk! Toivottavasti olis mieluummin se plussa ja saisit ihanimmista ihanimman joululahjan :)

Nyytille pahoittelut negasta! :( Ei muuta kuin tätiä odottelemaan ja uuteen kiertoon. Sit on taas uudet mahdollisuudet :) Toivottavasti saatte sen asunnon kuitenkin. Pidetään peukkuja!

Nipsulle myös osanottoni negasta :( Kylläpä säkin nyt joudut pitkään odottamaan toista raskautta :( Meidän tyttö heräs kans viis kertaa yöllä, oli ilmeisesti nenä niin tukossa. Ite olin aamulla silmät ihan ristissä, mutta nyt rupee helpottamaan väsymys. Ja en voi nyt valitettavasti antaa toivoa, en ole testannut vielä.

äippyli tervetuloa! Kurjaa, että sulle on mahtunut jo keskenmenoja noin lyhyen ajan sisään :( Toivottavasti pian onnistuisi.

On: Katellaan nyt vielä... Tätiä ei oo näkynyt, mutta testi pysyy vielä kaapissa. Välillä tuntuu niin kuin rinnat olis kipeytyneet enemmän(?), mutta todennäköisempää on, että mä jotenkin vaan psyykkaan ne kipeämmiks :D

Voi, kun täällä on taas tapahtunut, kun olen pari päivää ollut poissa. Tervetuloa kaikille uusille! :) Ja pahoittelut kaikille, joille täti on tullut....

On: Täällä minä olen koittanut pikkuhiljaa laitella joulua taloon. Hankala koittaa saada mitään aikaiseksi tuon viikarin kanssa. Se repii kaikki sammointein pois, kun koitan jotain laittaa. Pojalla on myös loppu viikolla edessä muutto omaan huoneeseen. Jospa se pikkukakkosen yritys saisi sen myötä uutta tuulta alleen, kun saadaan tuo meidän huone taas vain meidän käyttöön :)
Nyt on menossa kp 22 (kait) ja mitään tuntemuksia ei ole. Muistaakseni edellisessä raskaudessa ne jomotukset alkoivat noin viikkoa ennen oletettujen menkkojen alkua. Toki eihän niitä tuntemuksia välttämättä kaikilla ole ollenkaan. Mut joo, en usko että olisi tärpännyt. Oishan se vaan vallan ihana joululahja, jos oliskin :)

Paljon jouluisia plussapuhureita kaikille ++++++++++++++++++++++++++++++++

Tervetuloa, äippyli! Ja pahoittelut negan testanneille. :( Toivottavasti se täti tulisi pian kylään, niin pääsisi uuteen kiertoon, tai sitten voisi se testitulos olla ihan toisenlainen uudessa testissä.

Itsekin täällä vielä odottelen "rauhassa" tätiä, kuten margeliini. Testin kävin kuitenkin ostamassa kaappiin, se on tunnetusti hyvä keino säikäyttää täti kylään. :P Ei sanottavampia menkkaoireita, mutta eipä niitä toisiakaan. Flunssaa kyllä pukkaa. :( Ja ihan oikeaa sellaista. Meillä on tyttökin flunssassa. Kuumetta ei oikein nosta, mutta kitalaessa tuntuu ikävältä ja sellainen flunssaisen tukkoinen ja vetämätön olo on. Jalkojakin pakotti aamulla niin vietävästi. Jippii. Nyt kp 34 ja ihan satavarma, että täti pian tulee oli oireita tai ei.

Nyt kovasti tsemppiä, että Maikkie ja Kellitys plussaisivat!

On: Raskaustesti jäi tänäänkin kaappiin. Aamulla alkoi kp 1 emoticon  ja yk 7 tai 9 (miten sen nyt haluaakin laskea, ehkäisyn jättämisestä vai ovisten tikuttelusta). Edelleenkin, jos jotain positiivista voin tästä todeta, niin viime kierto oli taas normaalin pituinen. Jouluna voin huoletta syödä ja juoda kaikkea... Negatiivisten lista onkin sit pidempi, joten ei ryvetä siinä sen enempää. Pettymys on joka tapauksessa taas kerra suuri emoticon

Hei kaikille! Mahtaisiko joukkoon mahtua mukaan toisesta lapsesta haaveileva 29- vuotias rouvashenkilö? :) 

Tänään kp1 ja yk2 alkaa, marraskuulla poistettiin mirena-kierukka, josta viikon päästä bongasin oviksen, mutta kaikista touhuista (ja viikon kestäneistä toivoa nostattavista oireista) huolimatta tänään tuli täti kylään. Kierto ennen kierukkaa oli kellontarkkaa (28 pvää) ja ensimmäinen raskaus tärppäsikin heti, tyttö siis nyt 3v 9kk.

Noh uusi vuosi ja uudet kujeet saapuvat, seuraava ovis menee hukkaan koska ollaan miehen kanssa eri paikkakunnilla niihin aikoihin... Mutta tammikuuta toiveikkaana odotellessa!

Mä oon nyt vähän pihalla, kun tulin mukaan kesken keskustelun. :) Mutta yritän päästä nopeasti mukaan, heh.

Margeliini:
Toi kysely on kyl inhottavaa.. Munkin äiti kyselee, että ettekö jo toista tekis.. Vielä se tuntuu ihan kivalta, mulle on aina tärkeetä että äiti on suht samaa mieltä asioista.. Niin rohkasevaa että sekin ajattelee. Mut nyt on vasta yk1, katsotaan sitten puolen vuoden päästä että mitä mieltä sitä taas on..

Nipsu86 & Äippyli: Ollaankohan oltu tuolla lokakuisissa (2011) samaan aikaan? :) Olin siellä koko raskausajan aktiivisesti ja sitä ennen yritysaikana aktiivisesti muutenkin mukana foorumilla, mutta eri nimimerkillä. :)

Pahoittelut negasta Nyytti ja Nipsu sekä menkkojen alkamisesta Margeliini. emoticon

Muoks. lähti ennen aikojaan -.-

Eli siis, tervetuloa Relanna! Toivottavasti teilläkin tärppäis nopsasti. :)

Omanapa: Eilen oli ovulaatio, kai.. En tikutellut, mutta tuntemukset ja laskurin päivämäärä täsmäsivät. Nyt toivotaan sitten vain parasta. Toivottavasti tämä kierto pysyisi nyt tasaisena, ettei taas lyhenisi. Onneksi tulee joulu niin ei ehdi ajatella oikein muuta. :) Tää yk 1 (ja ehkä puoli vuotta eteenpäin) nyt on tämmöstä iloista vielä, mut oon varautunu niin pitkään yritykseen, että........

Voehan ku ei o kerenny kirjottamaan! Lukemaanki kerenny harvoin, yrittäny kyllähi edes seurata mitä tapahtuu. Menee taas omanapaseks tällä kertaa mut yritän taas kiriä..

Mutta onnea plussanneille ja teretulemas uusille! :)

Tääl siis ollu vilskettä suuntaa ja toisee, firman kanssa taistelua ja isännän exä pistäny tosissaa kapuloita rattaisii et sais sen takasi.. Pah, ei va vielä o onnistunu (eikä kyl tuu onnistumaanka!!) ja huomenna onni si rengastuspäivä edessä meillä.. ;) Kp21 taitaa olla menossa, ovis vkolla ahkerasti touhuiltii ja ny alkaa olla semmone olo et voiko olla totta, tai sitten tää on joku uuentyyppine mahatauti. Aamul sujuvasti sämpylän söin ja kupin teetä, mut tallin aikana muutaman tupakal poltallin ja sisäle tulin istahtaa teekupin ääreen ku neiti viel nukkuu päikkäreitä (lenssussa ni uni maittaa... :( ), ni eipä pysynykkää teekuppi sisälä. Ny va on järkyttävä nälkä edelleen ja pöntön halailun jälkeen helpotti heti. Et näiköhä on lenssu? Vsäymys armoton, tekis mieli va nukkuu! Muutama muuhi ihme kipu ollu ny va ei niistä sen kummemmi.. Vainoharhanen taas liikkeel? Ei voi ku toivoo et ei o mahataudista kyse.. :( Katellaan mitä vkon mittaan tapahtuu ja mikä on tilanne ens vkolla..;)

Takaisin