Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Melkein JOULUKUUTA "tytöt"! <3 <3 <3

Oon huomattavasti paremmalla tuulella kun sai nukuttua yön enemmän tai vähemmän kunnolla. Kyllä se kateus varmaan oli päällimmäinen tunne, mutta osaks myös ärsyttää kun vähän samanlainen "epämiellyttävä tapaus" kyseessä kun maamukka tais mainita :o:))

Lähetän maamukalle kuitenkin tsemppiä plussaukseen, vaikka taisit tuossa ootella menkkoja. Mutta jos kuitenkin kävis hyvä tuuri ;)
Sukeylle kiitoksia viisaista sanoista! :) Tuo helpotti oloa aika paljon. Niin noista kommenteista vielä. Kun ei tässä kuitenkaan niin nuoria olla (ymmärtäisin jos olisin vielä teini..) Tai sitten en kun olin sillon aika hirveä kakara x) Mutta ymmärrätte varmaan mitä meinaan.
Mutrulle pahoittelut seuraavaan kiertoon siirtymisen johdosta!! :/

Ommaa: Lueskelin tässä äsken tätä keskustelua ihan alusta siihen kun ite liityin mukaan (huomasin liittyneeni jossain sivulla 17taisilleen ;;O;O) Jotkut on ollunna mukana piiiitkään, toivotaan että pian olis teidän vuoro siirtyä plussaklubiin! Toivottavasti oon nyt muistanu kommentoida kaikille tasapuolisesti, joskus nimittäin ajatus karkaa aiheen viereen :) Kierron loppu alkaa häämöttää n. 5 päivää vuotoon. Terolutit on lyhentäny kiertoa ihan kivasti. Mitään tuntemuksia ei ole, niinkun aina ennenkin (sitä hiivaa ootellessa *nauraa*) Joten tuskin oon täältä kuumeilijoista mihinkään siirtymässä piiitkään aikaan.
Mutta tänään saan käydä hakemassa joulukuusen kotiin <3 Nyt kun tulis vielä uudestaan lumi maahan niin pääsis tunnelmaan.

Omppuf ja kp21 yk 8 musmus

Täälä taitaa kaikki olla vielä hetken odottavalla ololla, siis että, ei ole kellään aivan näinä päivinä menkat alkamassa tai testipäiviä.

Mutrulle pahoittelut tädistä.

Nyt siis kp30/30. Ja kun huomenna alkaapi menkat niin mulla lienee sitten kierto venynyt 31-32 päivään. Nyt tätä meininkiä ollut siis jo kohta neljä kuukautta. Kait se on uskottava emoticon
Ja fiiliksiähän on, ettei pienintäkään toivetta raskautumisesta emoticon

Mihis se plussa-aalto nyt tyssäsi??
maamukka, eihän niitä oloja välttämättä tarvi olla....toivotaan ettei menkat ala :D

Niin, en tainnu vielä kertoa, negan testasin siis tällä viikolla. Toinen nega. Menkkoja ei näy, ei kuulu. Valkkaria erittyy ihan hirveesti joten ei taida olla ovista tapahtunut ollenkaan :( kun eikös oviksen jälkeen pitäis tulla kahen viikon kuiva kausi?... Alavatsasta vihloo sillon tällön, mutta mitä lie. Että silleen. Ottaapa päästä. Kuinkas kauan sitä pitääkään odotella, jos menkat ei rupea alkamaan, ennenkuin menee lääkärille hakemaan terolut-kuuria?

Ei hyvältä näytä...nimittäin, varmaan siihen vauvakuumeiluun tarvittaisi sitä seksiä. Oikeampi paikka mulle varmaan olis tuo ketju kuumeilua ilman yritystä, koska ei meillä sitä yritystä kyllä ole. Marraskuussa on harrasteltu muutaman kerran ja kaikki ennen 8.11. eli jos ei sillon oo tärpänny, ei sen jälkeenkään ole mitään mahiksia :( Mutta ei voi mitään, ku ei nappaa niin ei nappaa. Väsyneitä ollaan iltaisin molemmat, minä päänsärkyineni töiden jälkeen ja mies hoidettuaan koko päivän lasta. Viikonloppuisin kaikenlaista tekemistä, ettei "ehdi"... Pitäisköhän siirtyäkin taustailijaksi joksikin aikaa, mitäpä minä täällä raportoin kun ei ole raportoitavaa :) :) :)  ja unohdan vähäksi aikaa koko homman, nautitaan nyt siitä mitä meillä on.

Hirveästi paljon onnea ja tsemppiä, toivon teille kovasti plussaa! Ja ihana, kun saa odottaa välillä myös joulua!

Heippa taas Vau-siskoset!

Täällä Barbamama -  pitkästä aikaa. Hirveä masennus valtasi lokakuussa kun menkat alkoikin, eikä minusta ole vähään aikaan sen takia kuulunut; mutta täällä ollaan taas täydessä vauhdissa ja hedelmöittymisen toivossa!!! Toissakuussa siis lokakuussa en ovuloinut MUTTA: Nyt olen oppinut tikuttamaan ovistestejä ja marraskuun tulos näytti TODELLA hyvältä, kaksi viivaa testiliuskassa neljänä perättäisenä päivänä,  täydellinen 28 pvän kierto, ovulaatio 16.päivänä(eikös se sitä tarkoita että kun toista viivaa ei tule niin ovulaatio on juuri tapahtunut??kertokaa te viisampina) edellisten menkkojen alkamisesta, sen jälkeen ei enää ollu kahta viivaa. Tunsin viimeisenä testauspäivänä munasolun irtoamisen vasemmasta munasarjasta. Pupuiltiin ukkelin kanssa niinä neljänä hedelmällisenä päivänä 2 krt/pvässä. Yöt nukuin kaksi tyynyä pyllyn alla niin että siittiöt varmasti pysyy sisällä ja pääsee kohdunkaulasta sisään. Mies oli homman jälkeen niin loppu että aneli armoa:"Ei enää! Ei enää! Mä en pysty enempään!" ...kunnes kävin taas aamulla kimppuun kuin sika limppuun! Voi miesparkaa. Mutta nyt on mammalla kova hätä ja onpahan molemmille tullu selväksi että jos "joudun" ts.pääsen siunattuun tilaan niin ollaan molemmat syyllisiä!!Minä niin toivon että se onnistuisi nyt, mulla on niin hirveä vauvakuume että voisin vaan itkeä! Jos saamme vielä toisen lapsen niin voin kuolla onnellisena pois katumatta mitään. Voin vastaanottaa lapsia koulusta kotiin, oih niitä näkyisi kylätiellä kaksi.. Nyt kaverit pitäkää peukkuja!!! Menkat pitäis tulla 10.12 eli pliis pliis älkää tulko. Toimisit nyt kroppa edes tämän kerran. Niin voisin kahden viikon päästä kirjoittaa tänne että jee jee laskettu aika 18.8 ja pääsisin siirtymään tuonne elokuulaisten 2012 foorumiin. Toivottavasti olen parasta aikaa raskautumassa. Mä täytän keväällä 38v eli mulla ei ole enää paljon aikaa, sen on tapahduttava nyt tai ei koskaan....................................äiti-mummoksi en rupea.

Kävin alkuviikolla lääkärissä ja sain lähetteen hedelmättömyysklinikalle. Pääsen jonojen ohi vaikean endometrioosin takia. Eli jos ei nyt onnistu niin pistetään onnistumaan. Enää en odota, enkä jahkaile, se vauva on saatava. Nyt. Piste.

Rakas Jumala anna meille toinen lapsi.emoticon emoticon  Tyttö tai poika ihan sama kunhan on terve. Jonathanille kaveri. Meille ihmeteltävää. Jos se tapahtuu niin pakahdun onnesta. Jos ei niin kaikki on mustaa. 

Terveisin epätoivoinen Barbamama

Paljon plussatuulia Barbamamalle!! *puuuuuuuuh* Toivottavasti tärppää, ei ainakaan yrityksen puutteesta voi syyttää :-)

*Sadepilvi*, meillä on vähän sama. Arkisin ei ehditä tai ollaan liian väsyneitä. Viikonloppuisin tosin ehditään, mutta ei kerta viikkoon paljon auta asiaa.. Välillä se ottaa kupoliin ihan tosissaan, kun koskaan ei tunnu tapahtuvan mitään.

ON: Mä voisin mennä pikakelauksella sellaset 7 viikkoa eteenpäin jälkitarkastuksen jälkeiseen aikaan. Olisi mukava päästä jo yrittämään uudelleen, kun kaiken kaikkiaan toisen lapsen saaminen venyi keskemenon takia ainakin puoli vuotta. Kuitenkin, positiivisesti ajateltuna olen päässyt yli siitä "olisin halunnut kevätvauvan, miksi en saakaan kevätvauvaa?" -ajattelusta, joten jos tärppi käy vuoden alusta ja laskettu aika on marras-joulukuussa, niin ehkäpä se ei silloin ole enää mikään maailmanloppu

Huomenia.. nyt alkaa jo jännittää taas tälle kierrolle. Aamulla heräsin lievään huonoon oloon. Ei pitäis ruveta kuvittelee mitään, koska se voi johtua stressistäkin laitetaan nimittäin remontin viime silauksia ja niitä murusen synttäreitä täällä. Hetihän mä kuitenkin rupesin kuvittelee.. tietää taas että muutama päivä enää kiertoa jäljellä ja sitten saa heittää elokuun unelmalle hyvästit :):(. 
Toivotaan kovasti että barbamamalla tärppäis!
Sadepilvelle: Eihän siihen lapsentekoon periaatteessa tarvita kuin 1 kerta (jos on täysin mahtava tuuri) ;) Että älähän nyt katoa minnekkään.
Nyt halutaan samanlainen plussa aalto kun mitä heinäkuisiin siirtyi!!
Sukeylle: Pystyn kyllä vakuuttamaan että loppuvuoden lapset on aivan yhtä ihania kun keväänkin <3 Ja oon ihan varma, että oikeella asenteella ne ei edes "syytä" vanhempiaan synttäriensä ajankohdasta. Minulla on pikkusisko joka on syntynyt 29.12 ja siitä on aina ollut mahtavaa, kun synttärit on lomalla! ja sillon vielä ammutaan raketteja!! :);)

Vieläkin omaa: Minua vituttaa kun nään odottavia äitejä tupakalla, myös tässä lähipiirissä oleva ihminen polttaa sillon. Tuntuu kun joku kuristais kun näkee.. onko teillä muilla samanlaisia oireita? Ajattelen sillon miten ihminen voi olla kiittämätön omasta onnestaan ja välittää niin vähän oman lapsensa terveydestä. Mutta ei aiheesta enempää, kiitos kun jaksatte kuunnella :)

Khihihiiiii! emoticon

Kävin jo perustamassa Elokuun elohiiret 2012. Sinne sitten vaan siskoset ketkä raskaudutte tässä kuussa! Toivon todella että saisin olla joukossanne siellä. Jos menkat ei ala 10.12 niin odottelen rauhassa vielä viikon verran ennenkuin uskallan tehdä raskaustestin. Mutta kuten arvata saattaa kiusaus on suuri mennä asioiden edelle...Niin siinä kumminkin käy että teen testin jo 10.12...mutta yritän vastustaa kiusausta olla liian hätäinen. Ei vaan osaa...

Suotuisia plussatuulia teille kaikille! Itse juuri opiskelin että jos ja kun munasolu irtosi viimeviikonloppuna niin hedelmöityneenä sen pitäisi olla perillä kohdun limakalvossa noin viikon päästä irtoamisesta eli jo huomenna tai ylihuomenna, ja jos pääsee kiinnittymään kohdun limakalvoon niin raskausoireet voivat hyvinkin alkaa jo huomenna!! Nyt vaan punaviiniä ja greippiä helttaan että pysyisi siellä!

Itseasiassa mulla ON jo vähä semmonen olo...masu on pipi ja vähän sekaisin, kuvottaa, tissit arat, päätä särkee ja väsyttää(nukahtelen keskellä päivää), pientä flunssaakin päällä, olen pari yötä viluillut ja nukkunut kahden peiton alla...jne...jne. Hyvältä näyttää siis!! Tai sitten vaan haluan tätä lasta niin hirveästi että olen tulossa valeraskaaksi hihihihiiiii! Olen käynyt tämän saman läpi liian monta kertaa...toivottavasti tällä kertaa onni olisi myötäinen.

terv.ihan höpsö barbamama!

P.S.Nyt tuntuu menkkamaista vihlontaa!!!

Omppuf, mun lähipiirissä ei ole tupakoivia lisääntymisikäisiä naisia, mutta itseäni ärsyttää ihmiset, jotka esim. linkkapysäkillä tulevat ihan vaunujen viereen tupakoimaan. Meidänkin pysäkille tulee aina silloin tällöin yks nainen, joka tupakoi. Jos olen pysäkillä ennen häntä, tulee hän joko ihan vaunujen viereen tai jää niin, että tuuli puhaltaa kaikki röökin savut meitä päin. Jos hän on ennen pysäkillä, on minun pakko jäädä kauemmas odottamaan, koska tupakan käry haisee ihan kamalalta.. Jos mulla olis lähipiirissä joku raskaana oleva, joka polttaisi tupakkaa, niin en varmaan osaisi pitää mölyjä mahassani vaan varmasti avautuisin ko. tavasta

Barbamama
, mä kanssa kuulun niihin, jotka menee asioiden edelle. Esikoisesta tein raskaustestin, kun menkat olivat päivän myöhässä. Toisesta tein jo ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa..

Jos teille olisi annettu kaksi eri näkemystä kahden eri lääkärin toimesta, niin kumpaa noudattaisitte? Lääkäri 1: yrityksen voi aloittaa heti kaavinnan jälkeen. Lääkäri 2: pitää odottaa yhdet kuukautiset. Lisäksi kirjallisissa jälkihoito-ohjeissa sanotaan, että yrityksen voi aloittaa joko heti tai sitten yksien kuukautisten jälkeen. Itseä jotenkin houkuttelisi tuo heti yrittäminen..

Nyt vaan sitten Barbamamamalle onnia sen hetelmöitymisen kanssa... PLUSSATUULIAAA TÄÄLTÄ PUUUUUUUUHH.

Sukey... heti vaan yrittään! Täähän on se kuumeilijoiden eikä kuhnailijoiden ryhmä :D  No, ei vaan... tehän teette juuri niin kuin parhaalta tuntuu ja "oikeemmalta".

Täällä toiveet taas vähän niinku nousussa. kp31/30. Mutta vain vähän. Huomennahan ne mankat kyl sit viimeistään alkaa emoticon  saletisti.

Oi joi maamukka, toivottavasti täti jättää sut väliin piiitkäksi aikaa

Koska ajattelit testata?

Sorruin tänään tekemään testin... ja on aaaaaaivan liian aikaista, tiedän, mutta jotenkin vaan oli sellanen olo. Ja haamuplussa siihen sitten pärähti.. en vielä täysin luota tuohon, sillä nyt raskausviikkoja olisi kasassa 3+3 vasta, jos nyt raskaana ollaan. Tosin esikoisen testasin kans 3+4 ja sillonkin haamuplussan sain, ja parin päivän päästä oli sitten ihan vahva se viiva jo.
Apuaaa, en tiedä mitä ajatella, toivon kovasti, että se viiva siitä vahvistuu!!!! Teen ylihuomenna uuden, jos edes sinne asti maltan odottaa.. tai sit jo huomen aamuna. Tänään tein testin siis iltapissistä, joka oli kerennyt virua rakossa ehkä reilut tunnin...
Mutta saa nähdä miten käy! :)

Mainiota kiraffe!!!! Kylhän se plussa on aina plussa, vaikka kuinka haamuna ois :D Nyt vain sitten niitä tarrasukkia.

Sukey: niinku meinasin niin testailen aikasintaan ensi viikonloppuna (AS IF).....

siis varmaan huomenna
Jännittää kyllä ihan kamalasti. Oon just nyt töissä ja tekis mieli ottaa kaapista asiakkaille varattu testi ja ostaa tänne sitten uus testi ihan vähin äänin... Mutta kyllä mä vielä sillai puoliksi pessimistin ajatuksilla olen. Siteetkin vein jo työpaikan vessaan valmiuteen. Menkkakipuja on tunnettavissa. Siis sitä nipistelyä ja alaselän jomotusta, niin ja karkinhimoa. Ja tänään aamulla oli öllö olo (Sillähän ei siis oo mitään tekemistä asian kanssa, että söin vain pienen palan leipää) ja päivällä oon rampannu vessassa ihan tavan takaa (ja ylenmääräisellä kahvinjuonnillahan ei ole taas tämän asian kanssa mitään tekemistä). Voi luoja. Anna mun nyt oikeesti olla raskaana. Mä niin kovasti toivon. Nyt olis ihan 100% täydellinen hetki raskautua. Siis kaiken elämänmenon kannalta.

Onnittelut kiraffelle! Kyllä se on plussa, jos vaan väriä näkyy

Nyt on tullut niin paljon plussauutisia, että mä oon pian yksin täällä ketjussa höpöttelemässä

Ensin onnittelut kiraffelle haamuplussasta!!
Malttamattomana odottelen miten maamukan käy. Toivotaan että myös barbamamaa onnistaa tästä kierrosta.
Ja älähän sukey hätäile, en minä ainakaan ole täältä minnekkään taas kuukauteen ainakaan karkaamassa, tänään nimittäin alkoi kolotukset ja huomenna/ylihuomenna se vuoto. Nyt oon 100% varma tästä. Onnenpuhallukset meille kaikille, tuun varmaan sitten parin päivän päästä päivittämään uuden kierron alkaneeksi.. nyt piirakan paistoon ja 1 vee synttäreitä emännöimään ;) kp 25 yk 8

Onnea maamukka!!

Tänään aamulla tehty testi antoi saman tuloksen eli haamuplussan.. :D Mutta vieläkin olen pienellä varauksella, koska tosiaan viikkoja tänään vasta 3+4, joten odotan tovin vielä täällä ennen kun siirryn odottajiin. Mutta jos nyt ollaan, niin LA on 16.8.... äääh, on niin epätodellinen olo, nyt pitää tilata muutama testi että saa ensviikolla vielä testailla.

Takaisin