Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea satuvee iloisista uutisista!

Itsellä alkaa olla se tilanne, et enää ei voi kuin nauraa..

Soitin sinne naistentautien päiväkirurgiseen ja tiedustelin aikaa. Se tätsä totesi, että maanantain sitten tänne, kunhan käyn ensin aamulla labran kautta. Syömättä pitää olla 6 tuntia ennen aikaa ja juomatta 4 tuntia ennen. Kun aika on suht aikaisin aamusta, niin syömättömyyttä tulee ainakin sen 15 tuntia.

Sit se totes, et kirjoittavat mulle kyllä kaks päivää sairaslomaa. Sanoin, etten tee sellaisella lapulla mitään, kun olen kotiäiti, et jos voisivat kirjoittaa sen mun puolesta miehelle. Ei kuulemma onnistu, mutta kyllä miehen työpaikalla huolitaan mun sairaslomatodistus tällaisessa tapauksessa. Mies kysyi, ei hyväksytä. Sit se hoitsu viel totes, et ei oo mitään hätää, pärjään kyllä ihan loistavasti seuraavana päivänä lapsen kanssa kahdestaan kotona.. Omituinen asenne, jos mä kerran pärjään lapsen kanssa, jaksan kannella, hoitaa ja viihdyttää täyspainoisesti, niin miten ihmeessä joku toinen konttorirottana työskentelevä saa samasta asiasta päivän verran lepäilyä kotona ihan kaikessa rauhassa?

Jos yksikin niistä sanoo tekomyötätuntoisesti, että voi kun kävi ikävästi ja kyllä se sitten seuraavalla kerralla menee hyvin, niin en vastaa seurauksista Niitä kommentteja kun on saanut kuunnella tän parin kuukauden aikana ihan riittämiin.

Anteeksi purkautuminen, tällä hetkellä vaan ärsyttää ihan älyttömästi tällanen pompottelu julkisen ja yksityisen ja kymmenen eri lääkärin välillä.

Voi Sukey! Ei sua nyt päästetä helpolla! Mut "onneksi" syy löytyi, niin pääset hoitamaan homman kuntoon ja sen myötä sitten kuumeilemaankin. Ja ihme hommaa tosiaan, ettei miehesi muka saisi sitä sairaslomaa! Hmph! Anna tulla vaan tänne täyslaidallisia tuntoja! Jotain jaksamisen tapaista vaan kuitenkin ja kovasti! :)

Onnea satuvee plussasta!

Satuvee, voi sinä onnellinen!!! Onneksi olkoon plussasta!

Sukey, toivottavasti saavat nyt asiat hoidettua kunnialla kuntoon. Voimahaleja sulle!

Jollakin oli tainnu mennä minä ja Sukey sekaisin jutussaan, mut sitä sattuu :).

Täällä eletään kp. 39/28-30. Eikä mitään merkkiä kuukautisista. Eli vissiin ihan vähän kroppa sekaisin. Luin kyllä netistä, että lisääntymis-ikäisellä naisella voi jäädä yhdet kuukautiset kokonaan väliin ja se on ihan normaalia? Siis että tulevat vasta sitten kuukauden päästä :O. Että se siitä lisäätymisestä sitten vähään aikaan... Pitää vissiin alkaa sitten joskus tikuttaa ovista koko kierron ajan, jotta sais tähän jotain tolkkua. Tietääkö kukaan ovisliuskaa, johon ei tarvis olla juomatta? Mä haluuuuuuuun raskaaksi, jotta voi alkaa odottaa meille uutta pientä ihmettä!!!

Onnea plussanneille.

Sukeylle tsemppiä, en voi kyllä kuvitella miltä tuntuu ku en oo ollut sun tilanteessa, karsealta kuulostaa. Toivottavasti kaik menee hyvin! Keinotelkaa nyt jotenki se sun mies sinne kotiin. Voisko se ottaa vaikka palkatonta sen pari päivää? Ilmoittautua sairaaksi? (--> tiedän, oishan vähän törkeetä työnantajalle mutta ovatpa hekin aika törkeitä tässä tilanteessa teille)

haikarainen, tiedän miltä tuntuu. Kroppa pettää just sillon ku sen ei pitäis. Jaksuja sinne. Toivotaan jotain, edes jotain, muuta kuin tätä tyhmää odottelua!

Täällä laskujen mukaan kp 42 eikä kuukautisista merkkiäkään. :( Pitänee varmaan taas varulta tehä yks testi kuitenkin. Viikko sitten oli nega, enpä usko että on muuttunu ku ei ole mitään viitettäkään siihen suuntaan. Menkat vois periaatteessa alkaa millon vaan, inhottaa ku joskus tietyissä tilanteissa, ei nyt onneks joka päivä, pitää varautua jos ei heti ole pääsyä vessaan, ja pitää hautoa pikkuhousunsuojalla paikkoja, yäh. (Voiskohan kuukuppi olla tähän ratkaisu? voisko sitä pitää tälleen "varalta" ilman haittavaikutuksia??) No, eipä tässä muuta voi, kipasen tänään apteekissa hakemassa testin (viikkonäyttö-digi ois kaapissa mutta en varppina tuhlaa sitä tässä tilanteessa, sillä vasta varmistellaan jos joskus tulee plussa :) ).

Onnia satuveelle!!! Elokuisiin meitä muitakin sitten täältä vetelet... :D

"onneksi" sukey sai selville mikä mättää. Ja niinkuin SannaKoo sanoikin : sitten pääsee uudestaan yrittämään puhtailta...

Ite odottelen tätsyä nyt taitaa olla kp 25/30. Eli jonkun verran saa jännätä vaikkei edes saa. Tuntuu jo nyt että taitaa tästä kierrosta alkaa sitten jo vähän aikasemmin toi vuoto. Kökkö. No onneksi on jotain mitä odotella, eli joulu :D

Tip Tap vaan kaikille

Kiitos kaikille tsempityksistä, olette ihania

*Sadepilvi*, mies on kotona ainakin maanantain tytön kanssa. Oltaisiin ehkä saatu miehen äiti hoitamaan lasta, mutta se olisi tarkoittanut sitä, että hänelle olisi pitänyt kertoa syy, enkä halua keskustella alapääni asioista anoppini kanssa.. Mies kyllä lupasi olla kotona tiistainkin tarvittaessa, toivottavasti pärjään kuitenkin lapsen kanssa kahdestaan.

Välillä on ihan ok fiilis maanantaista, ja osaa ajatella, että ainakin sitten homma selviää. Sitten taas tulee hetkiä, jolloin ärsyttää ja harmittaa ja tekisi mieli nukkua koko päivän ohi. Täytyy vaan toivoa, että se olisi joku pikku juttu, enkä joutuisi kaavintaan.. ja sitten ärsyttää, kun ajattelen, että jos kyseessä onkin joku ihan helppo juttu, ja olen ihan turhaan kelannut asiaa ja ollut känkkäränkkä ihan turhaan emoticon

Mies on yrittänyt piristää mitä pöhköimmillä tavoilla.. Eilenkin totesi ihan pokkana, että ota se elämyksenä emoticon  Toinen mitä sanoi, että pitäisi ajatella, kuinka kivaa on viikon päästä, kun koko homma on ohi. Harmi, etten osaa tuollaisia. Siis osaan mielessäni päätellä, että viikon päästä on varmaan ihan kivaa taas, mutta ei se vie silti ajatuksia pois sitä ennen tapahtuvista kurjemmista asioista.

Voi ei apua Sukey, ihana mies lohdutusyrityksineen, mutta itse oisin saattanut "hieman" kimpaantua noin kolkoista yrityksistä... :O

Hienoa, että miehesi saa olla kotona teidän kanssanne ees sen päivän! Toivottavasti tosiaan parantuminen tapahtuu sulla pian! Yhdellä ystävällä tehtiin just kans kaavinta (synnytyksestä 3kk) kun ei ollut kohtu tyhjentynyt, kivuton hän oli ja selvisi kotona supervilkkaan vajaa 2v:n ja vauvan kanssa ihan ok. Hänellä tosin on myös huonoa tuuria, ja vuodot jatkuu edelleen runsaina, vaikka jo ois pitänyt rauhoittua... En siis tarkoita peloitella, tuo taitaa olla aika harvinaista! Ajattelin siis vaan kertoa, että kyllä kaikkea omistuista sukukypsän naisen elämään voikin kuulua, ennen ja jälkeen raskauksien ja synnytysten. :S

Sadepilvi, kiitos ymmäryksestä, se on aina ihana kun joku tietää miltä tuntuu! Vaikka siis en sulle tätä inhottavaa epätietoisuutta haluais! Toivotaan kovasti, että sulla tilanne ratkeas kans johonkin suuntaan! Oon kanssa tuskaillut sitä, kun on jatkuvasti pidettävä siteitä! En kyllä kuukupista mitään tiedä, mutta miksi sitä ei vois pitää vaikkei oiskaan kuukautisia. Kunhan huolehtii hygieniasta. Voin olla kyllä täysin väärässä, sen kunhan vain pohdin :). Pitäsköhän itekkin moinen hommata.

Mulla tais tänään sit kipsahtaa täti kylään, ihanaa! Johan loppu tää miettiminen! Toivottavasti alkavat nyt kunnolla, nyt vasta tullut pientä tuhrua (yök :D). Pitäs alkaa netistä mettästään   ovistestejä, jotta ois vähän helpompi ennakoida kiertoakin! Mutta sellasta täällä...

Mä luulin jo saaneeni flunssan tuossa pari päivää sitten, joka osottautui tänään sitten aivan joksikin muuksi Mä olen raskaana!! Ja vielä ihan ensi yrittämällä! Käsittämätöntä!

Nyt sitten vaan täytyy laittaa sormet ja varpaat ristiin, että kaikki menee hyvin :)

Lumi on maassa <3
Pahoittelut kirmiinalle ikävästä tulehduksesta! Mulla oli koko raskauden ajan viikolta 9 hiiva eikä se lähteny millään pois kun maksimissaan kolmeksi päiväksi, kunnes palasi taas ilahduttamaan.
Pahoittelut sukeylle ikävästä tilanteesta :(. Tuntuu että julkisella puolella on välillä ammattitaitoset henkilöt hukassa...
Haikaraiselle onnittelut tilanteen väliaikaisesta ratkeamisesta! (tuntuisi oudolta onnitella tädistä, kun tuskin kukaan sitä oikeasti haluaa kylään)
Toivotaan että Sadepilvellä olisi tärpännyt, en ymmärrä miten oot malttanu olla noin pitkään testaamatta! :)
maamukallakin alkaa olla "jännätpäivät"! ;)

Ööh.. noh.. täällä alotettu terolut kuuri numero kolme laskuvirheeni vuoksi päivän myöhemmin kun olis pitäny, vaikka tuskin tuo haittaa.. :o Miehen sisko ilmoitti tuossa pari päivää sitten tupakki huulessa menkkojensa olevan viikon myöhässä..ketuttaa vähäsen. Saas nähdä joutuuko uusimaan reseptin, ohje oli koittaa pari kiertoa tässä nyt ilman. Toivoisin niiiiin pääseväni itsekkin elokuisiin, olis ihan huisi joululahja mulle <3

Omppuf ja yk 8 kiertopäivät alla

Heips naiset. Helistin.fi -sivut on hakkeroitu, joten paljon tunnuksia ja salasanoja on päätynyt julkisiksi. Sen takia nyt varotoimena vaihdoin täältäkin tuon tunnuksen. Eli olen ex- haikarainen. Joilla siellä on tunnukset, niin suosittelen vähintäänkin vaihtamaan salasanaa!

Istukkakudosta sinne oli jäänyt, ja kaavintaan päädyttiin..

Fyysisesti olo on ihan ok, mutta henkisesti tuntuu, että olisi ihan hajalla. Ihan kuin olisi palautettu lähtöruutuun kolmannen kerran. Kysyin sairaanhoitajalta vielä toimenpiteen jälkeen, että miten on mahdollista, ettei sitä jäänyttä kudosta huomattu edellisessä ultrassa, niin vastaus oli suurinpiirtein "joo, kato kun ultra on oikeesti aika epätarkka tutkimusmenetelmä, niin kyllähän näitä sattuu aika monellekin".

Jälkitarkastukseen pitäisi mennä muutaman viikon päästä, enkä varmasti mene julkiselle puolelle. Eivät ne onnettomat osanneet edes laittaa lähetteitä labraan Torstaina käskivät menemään heti maanantaina aamulla testeihin, ja kun menin sinne, niin näytteenottaja oli ihan ihmeissään, että mitä näytteitä hänen pitäisi ottaa.

Olisko jollakulla lähettää ylimääräistä iloista mieltä? jos on, niin tänne päin saisi laittaa tulemaan..

terve taas! Kuukautisista selvitty (jotka alkoi tietenki kummipojan ristiäis aamuna -.-!) ja loppuivat muutama päivä sitten. Nyt odotellaan TAAS ovista saapuvaksi... 
Eilen illalla kun tulin koneelle niin huomasin että miehelläni oli jäänyt sivuja auki, ja ne sivut yllättivät mut täysin! "kauanko menee tulla raskaaksi" ja  "lapsettomuus" :o Mahtoi miehenkin mielen vallata vauvakuume ihan lopullisesti eilen esikoisen synttäreillä, kun sai hoitaa 2kk vanhaa pikkutyttöä xD Oli se ihana kattoa ku iso mies lässyttää vauvalle <3
Nyt luulisin että tunnistan se ovulaation joten kuten, että ilman tikkuja mennään taas tämä kierto :) Yrityskerroissa en oo ees enää kärryillä :o Oiskohan se nyt... öööö

Oispa se maailman paras joululahja ku sais tehä sen POSITIIVISEN RASKAUSTESTIN!

Anteeksi tämä omanapa, mutta oli tullu niin paljo kirjotuksia tässä mun pois olon aikana etten muista enää mitä muut ootte kirjottanu :D

YK 8 ???

No moi!

Mä täälä vielä kukun. Oon tällainen yökyöpeli.
Nyt laskureiden mukaan ollutta ovista hyödynnetty oikein urakalla ja huomenna vielä. Ei ainakaan raskautuminen pitäis siitä olla kiinni. Eli joko onnistaa tai sitten ei.

Sukeylle paljon voimia Ja iloista mieltä. Kyllä se elämä taas voitaa!

Mites mutrulla menee? En ainakaan muista lukeneeni, että menkat ois alkanut. Vaan oli jotain epämääräisiä oireita.

Omppuf sulla on ollu tosi inhottava raskausaika, jos oot saanu hiiviksestä noin paljon kärsiä. Se on mun mielestä niin inhottava vaiva, etten pysty yhtään oleen sen kanssa. Mulla se tulee usein ruokavalion muutoksista. Eli jos syön monena päivänä esim makaronia. Se on jännä. Yleensä syön harvoin perunaa, pastaa ja riisiä, en tosin oo mikään karppaaja, mutta näitä hiukan välttelen ja kun sit niitä syö niin usein saa mennä apteekkiin. Nyt on muuten mahtavaa, että on tullu niitä suun kautta otettavia lääkkeitä. Ekan kerran ostin ja ihanaa kun ei tarvinnu tökkiä mitään pötköä tonne ja sit koko seuraava päivä vuotaa sitä lillua pois. Yäk!

Jennivee. Ihana toi sun mies. selvästi vauvakuumetta.

Sukeylle paljon voimia tulevaan koitokseen! Lähetän sulle siis loputkin iloiset mielet mitä mun pääkopasta lötyy :).
Kirmiinalle tärppionnea!
Jennivee, samassa jamassa näytetään olevan! jos se 8 olis se onnenluku sitten.. hyvä että sun miestä kiinnostaa ottaa aiheesta selvää, meillä menee niin että mies eilen viimeksi sanoi että tulee sitten jos on tullakseen, ollaan tyytyväisiä tuohon yhteen.

Siis niiiiin otti aivoon! Tottakai oon tyytyväinen yhteenkin <3 mutta en nyt vaan mahda itselleni mitään. :/ Tuntuu, jos mä kuulen tuommosta vielä kerrankin tai lauseen "te ootte vielä nuoria kyllä te kerkeätte vielä" niin en kyllä vastaa puheistani. Mulla ei varmaan potta kestä jos oikeesti joutuu taas sen 2 vuotta kuumeilla. x)
Oon niin ymmärtäny että tänne saapi valittaa: Sain eilen plussauutisen lähipiiristä (aiemmin taisin aavistellakkin). Koko päivä meni ihan sekasin, olin jotenkin zombie- olotilassa töissäkin. Miten te kestätte tuommoset? Yleensä oon ollu ihan innoissaan, mutta nyt sieppas.. toivottavasti tää mielenhäiriö ei oo pahenevaa mallia. Kerrankin joutu oikein pakottaa hymyn ja sellaset.

Lupaan ens kerralla kirjotella jotain positiivisempaa
Omppuf kp 20 yk 8

Jennivee: Ihana sun mies! On helpompaa jos kuumeilussa molemmat mukana. Ja sillon voi sen pettymyksenkin sitten jakaa (no toivottavasti teillä ei tarvi!!!)

Omppuf: ymmärrän ton sun närkäsymisen TODELLA! Vaikka sen ymmärtää, ettei se ole iteltä millään tavalla pois, että joku toinen tulee raskaaksi, niin silti se sitten....no, kaihertaa. Ja jos on kyseessä viel jotenkin "epämiellyttävä" tapaus. Mun serkulla on laskettu aika joskus maaliskuussa ja laps on periaatteessa vahinko. Ja nää vanhemmat on viel aika runsaasti viinaanmeneviä, että semmosta. Sain tietää tästä raskaudesta siis viime kuun eka päivä. Just kun itella oli toiveita.....

Mutta muuten täällä mennään ihan samoilla fiiliksillä, odotan lähinnä tätin vierailua. Tänään ja huomenna saan pitää vapaapäivää. Vien poitsun hoitoon kun niistä päivistä maksan kuitenkin. Saa vähän tehdä kotihommia. Ja vaan tankata uuteen viikonmittaseen työrupeamaan joka päättyy viel valvomiseen itsenäisyyspäiväksi. Tsemiä taas kaikille ja ottakaa plussanneet mut sitten messiin elokuisiin... PLIIS!

Omppuf, niistä pääsee ylitse olemalla itselleen rehellisesti kateellinen Itse olen kyllä aina näytellyt innostunutta ja onnellista, ja kotona olen antanut itseni märehtiä muiden onnea ja omaa epäonnea. Muutaman päivän päästä osaa nähdä asiat taas eri valossa ja osaa olla onnellinen niistä asioista, jotka omalla kohdalla on hyvin

En kanssa ymmärrä niitä, jotka toteavat, että kyllä teillä vielä on aikaa, olette nuoria, tai että kyllä se sitten seuraavalla kerralla onnistuu. Tottakai kommentit on tarkoitettu kannustaviksi, mutta ei se omaa mieltä lohduta, kun eihän kukaan voi taata, että raskaus onnistuu, oli sitten nuori tai vanha tai kuinka monta onnistumista tahansa takana.

ON: nyt odotellaan tätiä saapuvaksi, ja sitten 6 - 8 viikon päästä jälkitarkastukseen. Siihen on siis ihan ikuisuus. Jälkihoitopapereissa luki, että yrityksen voi aloittaa heti jälkivuodon loputtua tai ensimmäisten kuukautisten jälkeen. Lääkäri kehoitti odottamaan ensimmäisten kuukautisten jälkeiseen aikaan. Kunhan vaan pääsis tonne tarkastukseen katsomaan, ettei oo mitään kohdun arpeutumista tai kiinnikkeitä päässyt syntymään..

Elokuisten vauvojen eräpäivä lähestyy Katsoin joskus vaun laskurista, että jos laskettu aika on 31.8.2012, niin silloin munasolu on hedelmöittynyt suunnilleen 9.12.2011...

Pika päivitys vaan, elikkäs täällä käynnistyi yk 5 tänään.. emoticon Toivo ehti jo heräillä menkkojen ollessa myöhässä, mutta näin taas kävi! Nyt yritän jättää kaiken vauvastressin tässä kierrossa niin vähälle kuin suinkin, en osta edes ovistikkuja ja yritän keskittyä vaan joulun odotukseen. :) Pupuilua jokatoinenpäivä JOS sattuu huvittamaan! Voi kuinka ihanaa olis saada se plussa joulu- tai synttäri lahjaksi loppuvuodesta!! <3

Takaisin