Mihis se plussa-aalto nyt tyssäsi??
maamukka, eihän niitä oloja välttämättä tarvi olla....toivotaan ettei menkat ala :D
Niin, en tainnu vielä kertoa, negan testasin siis tällä viikolla. Toinen nega. Menkkoja ei näy, ei kuulu. Valkkaria erittyy ihan hirveesti joten ei taida olla ovista tapahtunut ollenkaan :( kun eikös oviksen jälkeen pitäis tulla kahen viikon kuiva kausi?... Alavatsasta vihloo sillon tällön, mutta mitä lie. Että silleen. Ottaapa päästä. Kuinkas kauan sitä pitääkään odotella, jos menkat ei rupea alkamaan, ennenkuin menee lääkärille hakemaan terolut-kuuria?
Ei hyvältä näytä...nimittäin, varmaan siihen vauvakuumeiluun tarvittaisi sitä seksiä. Oikeampi paikka mulle varmaan olis tuo ketju kuumeilua ilman yritystä, koska ei meillä sitä yritystä kyllä ole. Marraskuussa on harrasteltu muutaman kerran ja kaikki ennen 8.11. eli jos ei sillon oo tärpänny, ei sen jälkeenkään ole mitään mahiksia :( Mutta ei voi mitään, ku ei nappaa niin ei nappaa. Väsyneitä ollaan iltaisin molemmat, minä päänsärkyineni töiden jälkeen ja mies hoidettuaan koko päivän lasta. Viikonloppuisin kaikenlaista tekemistä, ettei "ehdi"... Pitäisköhän siirtyäkin taustailijaksi joksikin aikaa, mitäpä minä täällä raportoin kun ei ole raportoitavaa :) :) :) ja unohdan vähäksi aikaa koko homman, nautitaan nyt siitä mitä meillä on.
Hirveästi paljon onnea ja tsemppiä, toivon teille kovasti plussaa! Ja ihana, kun saa odottaa välillä myös joulua!