Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No Moi!

Jännä viikonloppu edessä. Menkkojen pitäis alkaa, toivotaan, ettei ala. Olo on aivan normaali, ollut jo pari päivää. Että menkkoja odottelen.

Omppuf pahoittelut menkoista.

Ja j3nni ( nyt osaan kirjoittaa  ) toivotaan, nyt että ees ne menkat alkais. Tommonen on varmasti tosi inhottaa.

Mites barbamama?? Tuu heti kertomaan kun tiedät. Raskaana vai ei?

Ja Lisah toivotaan nyt, että se hiiva oli joku merkki mahdollisesta odotuksesta.

Viikonloput!!!

Heippa!

Mulla on ollut ihme menkkakipumaisia tuntemuksia nyt 3 päivää, nyt on vasta kp 19, ettei ihan vielä tädin pitäisi olla maisemissa. Aluksi ajattelin, että olen syönyt jotain vähän epämääräistä ja seuraavaksi että olen kipeäksi tulossa, mutta ei muuten kyllä olo kipeältä tunnu. Tätä oiretta en kyllä vain kuvittele, koska oli pakko ottaa oikein särkylääke, sen verran tekee kipeää. En kyllä millään jaksa uskoa, että olisi näin nopeasti tärpännyt, mutta mistäs sitä koskaan tietää. Aika näyttää. Esikoisesta en muista kyllä vastaavaa, että voi johtua jostain aivan muustakin. 

Täällä jännätään teidän puolesta! :) Päivitelkäähän kuulumisianne siis ahkerasti ;)
JES vuoto on loppu ja uuteen nousuun siis päästävä!! Lähden tytön ja koiran kanssa savoon viikon "rentoutumis" reissulle. Jos näkis kavereita ja sais jotain muuta ajateltavaa vähäks aikaa. Kuitenkin silleen (ovikselle takasin) kotiin pitää tulla  viimestään 19 päivä x)

musmus Omppuf ja kp 5 yk 9 +tällä hetkellä kiukkupussi neiti ja uudet hampaat

huli meillä vähä samalainen tilanne.. mulla poika 4 ja puol kk ja toistaa oon kuumeillu jo ku poika oli 2 kk :)

me päätettii tosin miehen kaa oottaa kunnes poika on 6 kk ennen ku aletaa yrittää toista ku esikoista ei tarvittu sinäänsä yrittää ku tärppäs iha ekast kerrast ni nyt ei sit viittitty koittaa heti ettei olis vajaa vuos ikäeroo vaik eihän se oo sanottu et toisel kertaa tärpää yhtä nopeesti...

Nää sivut taas vaihteeksi tökkii ja lataa ja lataa! Oon jo kaksi viestiä kirjoittanut ja nyt yritän tällä erää vikan kerran.

Lisah noi menkkatuntemukset tietää hyvää, jos vaikka pääset mun seuraksi elokuisiin!!

Raskaana ollaan!!!

Ekat tuntemukset kun menkkoja ei kuulunut oli paniikki. Ja sit kun ne kaksi viivaa tuli paniikki vaan kasvoi! Ajattelin, että vuoden päästä mulla on todennäköisesti kaksi pientä. Kuinka sitä pärjää. Apua. Nyt on olo jo tasaantunut ja onneksi raskausaika on pitkä! Ja tottakai sitä pärjää.

Toivotaan, että muitakin tulee täältä elokuisiin.

Kirmiina: Oi että, onneksi olkoon <3 Itsellänikin on nyt vahvasti kyllä sellainen olo että saattaisin vielä elokuisiin päästä sun seuraksi, menkkatuntemukset ja paineen tunne senkun jatkuvat, toivotaan toivotaan... :)

Huli: Tervetuloa joukkoon kirjottelemaan (:

omaa: Saapa nyt sitten nähdä jääkö tämä mun osalta pikavierailuksi, jotenkin on nyt tosi vahvasti sellanen olo, että olen raskaana :) Tosin, niinhän se taisi sillonkin olla kun ensimmäistä yritettiin, että joka kuukausi oli muka aina jotain oireita :D Nyt olis kp 21/30-34, eli viikko ainakin vielä odottelua ennen kun testailen.

heissan!
eilen tuli synttäreitä vietettyä sian palottelun merkeissä, kyllä - aika mojova synttäripäivä :D ja pah, tylsyyteni valtas taas ku aattelin innoissani tehdä testin ja pitihän se arvata - tai siis oli se tiedossa ettei siihen testiin tule kun se yksi surkea viiva :(
eli ei.. täällä ei olla raskaana, ja ei, täällä ei ole tätiä mail eikä halmeilla. :( nyt kp 37.
mut ei se mitään, maanantaina 19pv oon taas varannut yksityiselle gynelle ajan, saa taas ultrata ja tutkia, (olin samaisella naikkosella lokakuun lopulla kun ei niitä menkkoja näkyny enkä ollut raskaana), saas nähdä onko mitään muutosta tapahtunut, kun epäili mulla olevan kysta joka on itekseen jo poistunut, tosin oikea munasarja oli niin kosketusasrka että sitä se vähän ihmetteli. mutta ne kivuit on jo loppunu, tai aina sillon tällön sinne koskee mutta mutta.. no sillo maanantaina taas ultrataa ja katotaa näkyykö siellä mitään kystan merkistä tai mitään ja onko munasarja edelleen arka. toivon saavani tuloksia=) onneksi on tosi mukava ja ymmärtäväinen ihminen!!! ja kelakorvauksen jälkeen maksettavaksi jäi 120e. siihen kuului sisätutkimus ja ultra ja jopa vielä tissien kokeilu siltä varalta ettei ole mitää ylimääräsiä möykkyjä tai mitään..
ja toivon saavani ja uskon saavani myös uudestaa terot ja tällä kertaa muutamaan kiertoon.. jotta saatais tää kierto edes vähän sinnepäin mitä pitäisikin.
tossa eilen ku mieheni kanssa puhuttiin, sanoi mies jo haluavansa kovasti lisää pikku-niklaksia, ja käski mun mennä uudestaan lääkäriin jotta saadaan tää mun kierto kuntoon, sano jopa että hankitaan niitä ovistikkujakin ! ja tammikuussa kuulemman pupuillaan jokatoinenpäivä jotta varmasti tärppäisi.. ja kun meille tulee tää toinen lapsi sitten joskus niin heti synnytyksen jälkeen mä en ala syömään mitäään pillereitä vaan sitte annetaan heti tulla kun tulee.. aika söpösti sanottu, ihan oon ollu sillä uskolla, että mies haluaa lisää lapsia mutta mitenkään kovin kuumeisesti ei ole, mutta kyllä tuo eilinen sitte muutti munkin käsitystä miehen suhtautumiseen uuteen vauvvaan :') todella, meille halutaan niklakselle uusi kaveri mahdollisimman pia! jopa mies haluaa! ihana huomata, että mieskin on noin tosissaan nyt :) ! niklaksesn syntymän jälkeen söin siis puolivuotta pillereitä ja imetin 1v.2viikkoon ikään asti, ja vieläkin mun tissit vuotaa kun vähänki jotenki painaa tai "hieroo" .. :/

mutta joo, taas tuli omaa napaa aika tavalla, ja ensiviikolla ollaan toivon mukaan viisaampia! =)

onnea kaikille plussanneille ja halaukset negan saaneille<3

YHYHYHYYYYYYYYYYYYYYYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!

emoticon
Kiukuttaa! Masentaa!

emoticon KETUTTAAemoticon

Täti tuli, ja päivälleen, 10.12, eli silloin kun piti alkaakin. Mulla täydellinen 28 kierto siis. Mä oon ollu niin järkyttävän kipeä etten ole kyennyt edes koneelle raahautumaan. Olen maannu punkan pohjalla 2 päivää. Aivan järkyttävän hirveät endometrioosituskat. Tää kierto oli muutenkin todella kummallinen. Se tiputteluvuoto. Ne oireet. Ja kaikenhuipux sama meno jatkuu. Vuoto on jo loppunu, kesti vaan 3 päivää(mulla kestää normaalisti menkat 1 viikon), laukaperiin nousi ihan kamalan näköset mätäpaiseet(mulla ei ole juuri koskaan finnejä), oksettaa koko ajan esim kahvin haju, ja höysteenä kakun päällä karsee päänsärky.

emoticon 
Mitä ihmettä tää oikeen tarkottaa?! Mä näytän ihan turpaansa saaneelta.

Voinko olla raskaana vaikka tuli vuotoa?Yhden herkän testin tein päivää ennen vuotoa ja se oli negatiivinen.

Jaahas, jaahas. Eipä tässä sitten muuta kuin kaikki taas alusta. On tää aika rankkaa. Mä haluan toisen lapsen enemmän kuin mitään muuta koskaan ennen. Samalla rakkaus tuota pikkumiestä kohtaan vain kasvaa, sydämeni pakahtuu kiitollisuudesta että mulla on pieni poika. Että saan olla äiti. Mutta kyllä se vaan niin on että nämä ovat näitä elämän mysteereitä että miksi ei vauvaa tule vaikka kaikkensa tekee ja yrittää. Nyt ollaan yritetty vasta puoli vuotta. Ennen esikoista oltiin sentään ilman ehkäisyä MELKEIN 5 VUOTTA ennenkuin tärppäsi, eikä oltu uskoa sitä todeksi että mä olen raskaana. Ja se tuli siitä yhdestä kerrasta mistä ei ois edes pitäny raskaaksi tulla. Elämä pelleilee mun kanssa!! Meneeköhän seuraavaankin kertaan 5 VUOTTA... Pitäkää ny peukkuja mulle siskoset, mä täytän keväällä 38 VUOTTA. Tässä on enää vähän aikaa...

Onneksi helmikuun alussa pääsen sairaalaan tutkimuksiin ja avittavat vähän, että on ainaskin valoa putken päässä näkyvissä jos ei luonnollisin keinoin onnistuta. Se vauva tänne ja vähä äkkiä!

Nyt on mieskin pehmentymässä ja puhuu jo vähän sinnepäin että sitten kun meitä on neljä...kattelee tossa jo kevääksi isompaa autoa. Kysyi että koira vai vauva. No vauva tietenkin!! Tai molemma, miksei...? pientä hoivaviettiä pukkaa päälle... emoticon emoticon Onhan se hänellekin raskasta katsoa vierestä miten rankkaa tämä on, ja miten hirveästi haluaisin kokea sen onnen vielä kerran. Kaksi lasta riittäisi mulle, olisin täydellisen onnellinen äiti sitten. Plus vielä se hyvä puoli että se olisi mulle rittäin hyväksi terveydellisesti, paras lääke endometrioosiin ennekuin vaihdevuodet tulee.

Osaanottoni myös muille negatiivisen tuloksen saaneille, ei muuta kuin yritystä jatkamaan, toisiamme tukien.. Onneksi teitä on muitakin pettymyksen kokeneita täällä niin en askartele näiden ajatusteni kanssa aivan yksin. Kuulumisianne on rauhoittavaa lukea. Mun miehen korvat on jo ihan puutunu tähän sanomaan.

Laskuri näyttää että seuraava hedelmällinen jakso 21.-25.12, eli ovis 24.12. Ei muuta kuin keula kohti ulappaa ja rintakehä rottingilla uusiin koitoksiin, myötätuulta teille muillekin toivon!

Terveisin Barbamama

Barbamama: Ystävälläni tuli "menkat" rv 4 ja uudestaan rv.6 (ei silläkään kestäny se vuoto ku 3päivää molemmilla kerroilla) ja edelleen se vaaveli siellä massussa köllöttelee ku se kävi ultrassa tarkastamassa tilanteen, että äläpä hätäile :), voi ihan hyvin olla mahdollista että olet siltikin raskaana :)

Onnea kirmiina plussasta!

Ja pahoittelut Barbamamalle tädin kohtaamisesta kuten itsekin kirjoitit, ei muuta kuin kohti uusia seikkailuja, ja helmikuussa sitten sairaalaan, ellei sitä ennen tule plussaa testiin. Tsemppiä!

ON: me sitten päätettiin odottaa yhden tädin verran yrittämisen kanssa. En oo taas vähään aikaan toivonut tätiä tulevaksi näin hartaasti. Jälkihoitolapuissa luki, että kuukautisten pitäisi alkaa 4 - 6 viikkoa toimenpiteen jälkeen. Ja että jos niitä ei kuulu 8 viikkoa toimenpiteestä, tulee mennä lääkäriin. Mä niiiiin toivon, että ne tulevat. Olis kamalaa, jos ne ei tuliskaan..

Mulla tuli barbamama just tommonen parin päivän vuoto päivälleen sillon ku menkkojen olis pitäny alkaa. Ennen vuotoa testi näytti negaa, pari päivää vuodon päättymisen jälkeen tuli plussa =) mäki heitin jo kirveen kaivoon mutta sainkin sitten kalastella sen sieltä pikapikaa ylös ku tämä pikkukakkonen olikin matkassa vaikka toisin luulin <3

Hei,

Mahtuisiko mukaan vauvatoiveista höpöttelemään vielä yksi haaveilija?

Olen 36-vuotias reippaan ja ihanan 2-vuotiaan tyttären äiti, ja perheeseemme on toivottu toista lasta loppukesästä lähtien. Tyttäremme sai alkunsa "pelkästä ajatuksesta", niinpä olikin melkoinen yllätys, kun "sain" syksyllä endometrioosiepäilytuomion. Lääkärin mukaan on epätodennäköistä, että saisimme pikkukakkosta alulle ennen endon poistoa. Aluksi se oli aika rankkaa mutta pikkuhiljaa ajatukseen on tottunut ja toive luomukakkosesta on kasvanut edelleen.

Viimeiset pari kiertoa ovat olleen "olen raskaana" -fiiliksellä. Tuo endometrioosi näyttää aiheuttavan mulle ihan raskausoireita vastaavia tuntemuksia. Niinpä pettymys onkin ollut melkoista, kun (lukemattomiin) raskaustesteihin ei ole piirtynyt kuin yksi viiva.

Ja nyt siis olisi mukava päästä jakamaan kokemuksia samaa haavetta elävien kesken

-annnie

J3nni: Ärsyttävää tollaset pitkät kierrot :/ Toivottavasti ei olisi kuitenkaan mitään muuta ja saisit terot auttamaan :) Tsemppiä!!

Barbamama: Jos raskausoire tuntemukset jatkuu niin suosittelen tekemään uuden testin :) Paras kaverini on nyt viikolla 19 raskaana ja hänelle on tullut kahdet menkat raskauden aikana ja kaikki silti hyvin. Ja itse tein esikoisesta testin kp 31 ja silloin tuli hyvin haalea viiva. Pidän peukkuja!! 

Sukey: Eiköhän ne menkat sieltä tule, niin pääset taas uuteen nousuun! :) 

annnie: Tottakai mukaan mahtuu, tervetuloa munkin puolesta :)

Omaa: Vieläkin menkkamaiset kivut jatkuvat ja nukkumaan mennessä on pari iltaa ollut tosi kylmä. Tänään on ollu vatsa ihan sekaisin :/ Jotenkin kyllä epäilyttää, että voiko olla näin paljon oireita jo näin varhain. Olenkin nyt vähän sillä fiiliksellä, että taitaa olla jotain muuta. Mutta ensi viikolla ajattelin keskiviikkona testailla, silloin kp 30/30-34, jos ei sitä ennen täti päätä tulla. Tekisi niin paljon mieli tehdä testi jo aikaisemmin, mutta kun esikoisestakin haalea plussa tuli vasta kp 31, niin ei taida kannattaa. Pitkä viikon odottelu edessä siis :/

Kiitos teille kaikille ihanaisille osaanotosta! Heti tuntuu paljon paremmalta kun saa vertaistukea.Tää vauvantekijöiden salakerho on kyllä ihan huippu juttu!!

Ja Annnie lämpimästi tervetuloa tänne epätoivoisten joukkoon! emoticon Ollaan siis molemmat endottaria, eli raskautuminen vaikeaa. Ja vielä suht samanikäisiäkin. Minä täytän keväällä 38...
Oletko Annie ollut jo tähystysleikkauksessa? Minä olen ollut viimeksi vuonna 1999. Ei se laikkaus mulla ainakaan mitään auttanu, ihan yhtä kipee olin kuukautisten aikaan sen jälkeenkin. Mulla on ollut endometrioosi varmaan jo 20 vuotta, menkat aina ollu tosi kivuliaat nuoruudesta asti. Yritimme vauvaa siitä eteenpäin kun täytin 30v...5 vuotta siihen meni, eli tulin kuin tulinkin luomusti raskaaksi 35-vuotiaana.Ei voitu uskoa sitä todeksi!! Oltiin jo luovuttu ajatuksesta. Mutta sitten se tapahtui. Meillä nyt ihana kuvankaunis kiiltokuvaenkelipoika 2v4kk. Ihmetellään vieläkin joka ikinen elämän päivä että onko tuo ihanuus todella meidän. Nyt pitäisi vielä saada se kakkonen peliin, eli Jonathanille kaveri. Vähän kyllä hirvittää...jos toinen lapsi olisi yhtä vilkas kuin tuo meidän esikko niin sitten me vasta pulassa ollaan! (on muuten oikee tehohyrrä, ei koskaan paikallaan!) Voi kunpa...yritys on kova!emoticon     Minulle raskaaksi tuleminen olisi myös terveydellisesti aivan ehdottoman hyvä juttu, en ole koskaan elämässäni kukoistanut ja voinut niin hyvin kun esikoistani odottaessa. Pahoinvointikin oli onnen aihe kun ei ollut sitä helvetillistä endometrioosikipua!

Mulla tosiaan samat olotilat vaan jatkuu. Tänäkin aamuna oksetti niin etten pystyny syömään aamupalaa. Kauhee päänsärky ollu jo monta päivää. Ihan kummallista! Tein eilen raskaustestin mutta se näytti negaa.

Ihanaa, enää muutama päivä niin päästään taas vauvantekoon! Yritykseen ainakin...hihii!

Terv.Barbamama

Ekaksi ISOT onnittelut kirmiinalle elokuisiin siirtymisen johdosta! :):)
lisah kuulostaa kyllä lupaavalle nuo sinun tuntemukset, yleensä se oma kroppa tietää parhaiten ;D.
j3nni toivottavasti saat lääkärissä tilanteeseen selvyyden! Mulle määrättiin sillon syksyllä terot heti kolmeen kiertoon ja sanoivat että uudestaan jos ei tässä parin kierron aikana rupee tasaantumaan tai tärppää.
Pahoittelut barbamamalle tädistä! Ja tsempit uuteen yritykseen!
Toivotaan sukeylle tädin vierailua.. pääsisitte taas kunnolla yrittämään :)
Tervetuloa mukaan annnie!

Omia oloja: Tiedän että mun piti pitää koko viikon (!!) palstailutauko mutta en malttanu olla pois kun 4 päivää xD. Kyllä täällä oli jo jonkun verran kerenny tapahtua. Olipas ihanaa tulla tänne reissuun, mulla on sittenkin yksi kaveri joka on samassa tilanteessa.. saatiin eilen kunnolla keskusteltua ja vaihdettua ajatuksia asiaan liittyen. Mutta toisaalta se sai tämän tuntumaan jotenkin todelliselta kun joutu myöntämään, että se kuumeilija oon todella minä eikä vaan palstaminä. :D:D jos ymmärtänette mitä tarkoitan. Ollaan myöskin miehen kanssa puhuttu, että kaksi olisi meille se täydellinen luku jos onni suo <3
Nyt odottelemme siis ovista joka sattuu joululle (ehkä) :D tästä mun kierrosta kun ei koskaan tiedä.

Omppuf ja kp 9 yk 9 (savon sydämmestä)

Kiitos kaikille onnitteluista! Tuntuu vieläkin niin epätodelliselta. Hiukan on kuvotus saapunut häiritsemään elämää, mutta ei se kuitenkaan haittaa...

Lisahin kuulumisia kovasti odottelen.

Ja barbamama, harmittavaa kun sun menkat alko. Mutta jotain positiivistakin on, jos ootte sinne tutkimuksiin menossa.

Ja J3nni ja sukey toivotaan, että ne menkat sieltä suvaitsisi saapua teille molemmille mahdollisimman pian.

Hello kaikki kanssasisaret :)
Pitänee minunkin tänne ilmottautua...:) En myönnä että potisin minkäänlaista vauvakuumetta, ollaan miehen kanssa vaan ihan "järkisyistä" päätetty että lapsi saa tulla, mutta huomaan kyllä pyöriväni täällä päivittäin että kaipa mää sitten kärsin siitä kuumeesta kuitenkin...

Mentiin kuukausi sitten naimisiin ja sen jälkeen jätin pillerit pois. Tyttäremme on nyt tasan 2 vuotias ja jälkitarkastuksesta asti olen syönyt cerazette-pillereitä eli menkkoja ei ole melkein 3 vuoteen näkynyt. Tyttö sai alkunsa todella helposti, mutta kattoo nyt miten sekaisin kierto on, ei ainakaan vielä ole menkat alkaneet.

Onnea kaikille plussanneille ja puhaltelen täältä Oulusta kaikille muille plussatuulia. SannaKoo on mun vanhatuttu tuolta joulukuu2009 mammoista, hih täällä taas! Minä oon parin viikon päästä 30 v. ja mies on 26 v. ja tyttö siis 2 v.

Onko täällä muuten muita jotka on syöny noita Cerazetteja? Minä jotenkin luulin koko ajan että ne käy mulle tosi hyvin ja ihanaa kun ei ollu menkkoja ollenkaan,mutta nyt tajusin että ne kyllä aiheutti mulle aikamoista haluttomuutta. Nyt on taas vähän eri ääni siinä kellossa...

Tervetuloa SaPaRo ! =) Mukava saada lisää porukkaa tänne!
Ja onnea kaikille plussanneille =)
Täällä odotellaan tätiä kylään huomiseksi, oon kerranki malttanu mieleni ja jättäny testit ostamatta! Turhaa rahan menoa vaan joka kuukausi niitä ostella, sitte kunhan menkat on myöhässä ni ostan vasta=)
Ala maha on ollu ihmeen kipeä, salilla tuntuu välillä niinku kohtu "repeäis" ja kun kumarrun laittamaan esikoiselle kenkiä jalkaan ni sattuu. Munasarjoja juilii myös välillä. Muutapa en oo sitte tässäkään kierrossa löytäny, siis mitään raskauteen liittyvää... :(
Pitäkää nyt peukkuja ettei ne mensut ala huomenna/ylihuomenna!

Maanantaita kaikille!

Lämmin kiitos kaikille tervetulotoivotuksista. Onkin mukava, kun joutuu (taas) uuteen kiertoon, niin edes jotain kivaa, kun saa porukassa voivotella emoticon

Barbamama, mulla ei ole vielä endoa koskaan operoitu. Varsinaiset epäilytkin heräsi vasta tämän vuoden puolella. Oireet ovat kyllä hyvin selvä, mutta jotenkin epäröin siihen operaatioon menoa, kun pystyn kyllä näiden vaivojen kanssa elämään. Saakohan siitä leikkauksesta oikeasti apua? Mulla oli edellisessä kierrossa hyvin samanlainen tilanne kuin sulla nyt. Oireet olivat  a-i-v-a-n  selvät, tein jopa kaksi hyvin hyvin hentoa haamuplussaa. Menkat olivat niukat (normaalisti niagara), ja kestivät vain muutaman päivän. Sitten oireet yht'äkkiä hävisivät ja testikin oli puhdas nega. Kävin lääkärissä ja hän sanoi, että kyseessä oli ns. kemiallinen raskaus. Jotain oli siis tapahtunut mutta ei riittävästi. Toivottavasti sinulle tulee plussa, joka pysyy!  Ja jos ei tule, niin onhan se pieni lohtu, että jotain on tapahtunut - joskaan ei riittävästi. Näin minä yritin itseäni lohduttaa.

Jennivee, sulla taisi olla h-hetket käsillä. Toivottavasti pääset testien ostoon, vaikka ennustelitkin jo muuta.

SaPaRo, tervetuloa! Minäkin olen täällä ihan uusi jäsen. Meillä on marraskuussa 2 vuotta täyttänyt tytär, joten ihan saman ikäiset jälkikasvut siis.

ON, ovis bongattiin (ja hyödynnettiin) ihan selvästi kaksi viikkoa sitten. Menkat alkoivat viime perjantaina eli kierto oli huimat 23 päivää... Edellinen kierto 39 päivää - jolloin oli kemiallinen raskaus epäily. Nyt tuntuu, että vuotaa edellisenkin kierron edestä. Kummalliseksi on tämä kroppa mennyt, kun ennen raskautta (n. 3 vuotta sitten) oli kierto kellon tarkka 28 päivää. Luulin, että raskautuminen ja synnytys parantaisi vaan asiaa, mutta näin ei näemmä käynytkään. No nyt sitten odotellaan joulun jälkeiselle viikolle, josko ovis saataisiin bongattua. Onneksi sen suhteen ei (kai) ole ollut ongelmaa - vaikka ei tuosta nyt mitään varsinaista hyötyäkään ole ollut... Noh, ajatellaan positiivisesti: jouluna voi juoda terästettyä glögiä ja uuden vuoden juhlapöydässä ei tarvitse keksiä tekosyitä holittomalle linjalle. Varsinainen onni, kun mun pää ei kestä  kuin korkeintaan kaksi alkoholiannosta
 emoticon

Mukavaa ja mahdollisimman hedelmällistä alkavaa viikkoa kaikille!

-annnie

Takaisin