Huomenta siskot!
Kirmiina: tervetuloa kuumeilemaan! :)
helmihiutale: mulla ei ole kokemusta ovistesteistä, mutta luultavasti niitä kuluu peräkärryllinen jos oikein innostuu testaamaan ja on pitkä kierto :D
maamukka: tervetuloa joukkoon! Tuliko täti kylään vai pysytteleekö poissa?
SannaKoo: Tervetulos myös sinulle! Todella ikävää, että sulle tuli noin paha repeytymä! Kuulostaa kyllä todella hurjalle ja kivuliaalle! Synnytyksen ei todellakaan pitäisi mennä tuolla tavalla. Oletko saanut mitään jälkihoitoa tai onko sinulle tehty korjausleikkauksia? Kyllähän se yksikin sänkypuuhakerta riittää kunhan ajoitus on oikea. :)
Meillä yö meni enemmän ja vähemmän valvoessa. Jännitti aamuinen testaaminen ja sitten mulla ja pikkumiehellä on ihan tajuton yskä! Jouduin pojan sänkyyn vaihtamaan lakanatkin yöllä kun yski niin kovin että lopulta oksensi. Täytyy aamulla varata meille molemmille lääkäriaika, jos vaikka jotain helpotusta saataisiin olotilaan.
Mutta tosiaan, tänään aamulla sitten testasin ja tulos on seuraava:
Eli täällä ollaan RASKAANA! Mies meni aamulla jotenkin hassuksi ja kyseli ihmeissään että miksi tuo testiviiva on noin haalea ja pyysi että testataan uudelleen perjantaina.. :) Yritin selittää että johtunee luultavasti siitä että testasin kp29/28, mutta lupasin testata pe uudelleen kun se tuntui olevan niin tärkeää hänelle :)
Te saitte mut ajattelemaan alunperin että tää voisi olla raskaus, kun oli kiinnittymisvuodot yms. Mutta maanantaina mulle tuli jotenkin vahvasti sellanen olo, että voisin olla raskaana. Se väsymys mikä mulla on ollut nyt kahden viimepäivän aikana, palautti mieleen edellisen alkuraskauden vaivat.
Mutta tosiaan, tässä on kai rv4 meneillään... Jännää :) ja samalla epätodellista, mutta kuitenkin ihan todellista (kun mähän tiesin tän jo ma)... Mähän olin alunpitäen suunnitellu tän niin, että mä synnytän ennen kun täytän 30, jolloin yk1 ois pitäny tuottaa tulosta! Mutta eipäs niin käynytkään, ei näitä voi etukäteen suunnitella vaikka miten haluaisi. Mäkin olen sellanen hätähousu, mutta näköjään se on niin että kaikki aikanaan. Tätä toista raskautta yritettiin yhtä kauan kuin esikoista (yk3). Eka yritysketa oli pupuilua jokapäivä tärppipäivinä, yk2 oli pupuilua joka toinen päivä tärppipäivinä ja yk3 ei huvittanut koko pupuilu kun muutamana pivän tärppipäivien aikaan. Ehkä ei se määrä, vaan laatu...tiedä näistä. :)
Mä en nyt ainakaan vielä siirry heinäkuun odottajiin, oon jotenkin "kiintynyt" teihin :) Lueskelen ja kommentoinkin jos sallitte :P
Nyt tää akka puhaltaa plussaa teille kaikille!!!++++
Äippä2010
rv4