Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MAYDAY MAYDAY. Täällä Barbamama ja tappiomieliala. Menkat tuli päivälleen ajallaan siis keskiviikkona ja kovat kivut, vieläkin sattuu. Ei ollu greipeistä eikä vitamiineista apua ei. Ei muuta kuin samaa menoa vaan, uudestaan ja uudestaan. On tämä henkisesti raskasta. Lohduttavaa lukea täältä että niin moni muukin on joutunut pettymään. En ole yksin. :´( Huomenna soitan ajan lääkäritädille ja haen apua. Eräs endistä sairastava ystäväni käy hedelmättömyyspolilla, vei purkissa mukanaan miehensä siemennestettä, ruiskutettiin siellä kohdunsuulle. On saanut jo sillä keinoin yhden lapsen. Ilmoitti eilen että odottaa nyt toista vauvaa, 12 kuulla raskaana! Yhyy, olen aivan depiksessä. Kävin myös katsomassa toisen ystäväni 2 viikkoista vauvaa ja tulin sieltäkin siipi maassa kotiin. Tottakai olen iloionen toisten puolesta mutta nyt alkaa oma vauvakuumekäymään liian raskaaksi kantaa. Miksi miksi miksi minä en saa???!!! Täytyy siis lähteä purkin kanssa polille ja pyytää sama ruiskutus jos ei tämän vuoden puolella ala vauvaa meille kuulumaan. RUISKULLA SITTE, SIITÄ VAAN! :O Tänään loppuu menkat, eli 10 pvän päästä alkaa ovikset sitte. Ei kai ne aikasemmin...? Täytyypi varailla sitä lääkäriaikaa ja käydä ostamassa ovistikkuja, en oo niitä vielä ikinä kokeillut. Ja rakastella PALJON. <3

Tsemppiä kaikkille kohtalotovereille!

Kyllä se vaan niin on että nämä asiat on Korkeimman kädessä, ja kiitollinen saa olla siitä että saa olla äiti. Ei tää mitään liukuhihnahommaa oo, se tulee jos on niin tarkoitettu!

Terv.Barbamama :((

P.S. Minä imetin esikoistani 1v 8 kk. Lopetin imetyksen huhti-toukokuun vaihteessa. Eli nyt puoli vuotta vastas olen ollut imettämättä. Voiko olla että hormoonit vielä sekaisin, kun imetin niin kauan..? Ainakin tuntuu siltä, kun menkkojen aikaan olen ihan sekaisin. :D

Voitteko kuvitella että sain ainokaisen poikani semmosena kuukautena kun rakasteltiin Ukkelin kanssa sinä kuukautena vain yhden ainoan kerran. Tulin siitä raskaaksi! Ei ollut ovistikkuja, ei greippejä eikä vitamiineja eikä edes seksihaluja ja niin siinä vaan kävi! Oltiin oltu ilman ehkäisyä melkeen 5 vuotta. Viime kierrossa rakasteltiin melkeen joka päivä ja oviksen aikaan oli kuumaa EIKÄ MITÄÄN TAPAHDU. Että silleen... Joku pelleillee mun kanssa ja pahasti! :O

Tervetuloa anmiha, ja pahoittelut barbamamalle tädistä! :/
Täällä ollaan ja jännitetään muiden puolesta, kyllä viimeistään ens kierrosta pitäis olla jonkun vuoro! on meitä täällä sentään niin paljon ;). 
Ollaan päätetty tuon mieheni kanssa kokeillä tämä kierto pupuilua joka päivä, ainakin yritys on hyvä :D jospa se nyt........

Omppuf ja yk 7 kp 12

Tää on nyt jotenkin kummallista, vai onko? Kp20/27-28 ja mulla on aika runsasta valkovuotoa. Siis häh? Mitä tää nyt tarkottaa? Eilen pyyhittäessä tuli aavistus verta, ainoastaan yhden kerran. Eilen nukkumaan käydssä nipisteli pienesti vatsaa navan alapuolelta, mutta tänään ei ole nippaillut. Help mii!

äippä2010
kp20/27-28
yk3

Täällä kp 24/25-35.. Viime kierrosta tuttu tissi särky saapui taas eilen! Voi apua ku tuntuu! Mulla siis ei ikinä ennen menkkoja oo tissit kipeenä PAITSI viime kierros :/ ku ehdin olla jo lähes varma että oli tärpänny :( Eilen oli myös ihan sellanen olo et olis flunssa alkanu, kurkku kipee ja tosi kylmä ja lihakset kipeet. Tänään ei enää mitää! Kamalaa ku pitää ruveta itteleen "keksimään" oireita! Ihan tavallisia tuntemuksia, jotka saa jollainlailla väännettyä raskausoireiksi.. Meillä olis lauantaina juhlatki missä olis alkoholia tarjolla. Testata saisin vasta sunnuntaina tai maanantaina. No ehkä testaan silti lauantai aamulla jos menkkoja ei kuulu ja katotaan mitä tapahtuu.. Voi ku tuliski plussa.. <3

Tsemppiä kaikille ja plussa tuulia!! :)

Maanantai-iltaa naisille tänne! Viikko on taas vierähtänyt ihan hujauksessa. Taas tullut hirveästi viestejä... :)

Mutrulle tsemppiä! Toivotaan parasta, että se plussa sieltä tulee lauantaina! Mullakin välillä tulee tissikipukohtauksia, mutta ei joka kierrolla. Kesken menneessä raskaudessa se tissikipuilu oli kuitenkin aivan eri luokkaa kuin mitä on joskus ollut. Mut toivotaan parasta!

äippä - Mullakin tänään kp 20. :) Eikö toi valkkarin tulo tuossa vaiheessa kiertoa ole monesti merkki raskaudestakin... Toivotaan toivotaan! Nyt kun plussattais molemmat niin olis sama laskettu aika. ;)

omppuf - Tsemppiä teille tälle kierrolle! Jaksaa, jaksaa, kestää, kestää -meiningillä! =D

Barbamama, Jennivee, haikarainen, satuvee ja kattili - pahoittelut tädistä! :( Mutta uuteen nousuun vain! Tsemppiä teille kaikille!

Anmiha - Tervetuloa mukaan!

oma napa - Tosiaan tänään kp20. Ja kierto taitaa olla aika sekasin... Kolmatta päivää nyt ihan selvät menkkakivut tuntuu koko ajan. Alavatsaa polttelee enemmän ja vähemmän. Verta ei ole kuitenkaan näkynyt mut nämä kivutkin on tosi ärsyttäviä. :( Mitä lie tämäkin nyt sit tarkottaa...
Mahdollisen oviksen olemassaolosta toivoin hirveästi merkkejä viime viikolla. Kuvittelinkin jo ties mitä oireita mut saas nähdä. Peittoja on heiluteltu 2-3 päivän välein tärpin toivossa. Mut päivä kerrallansa...

Heippä hei! Täällä vihdoin viimein päästiin yrityksen makuun, kun menkat suvaitsi loppua (kestivätkin yli viikon emoticon ) ja mies oli lomalla ja tyttö nukkui päiväunia jne emoticon  

Mutru, eikai ne lauantain juhlat vielä haittaa mitään vaikka olisitkin raskaana kun ei alkiolla ole vielä samaa verenkiertoa jne. Toki voit testailla vaikka voisi ollakin liian aikasta vielä :)

äippä2010, kuulostais kiinnittymisvuodolta... :) :) :)

barbamama, älä suinkaan heittäydy vielä murheen alhoon!! Sit ens kierrosta tärppää, eikö sovita niin!! Mäki uskoisin että sulla voi vielä kroppa olla imetyksen jäljiltä vielä vähän ihmeissään.

Mutta noni, nyt vaan niitä loppukesänvauvoja ++++++

Mutru & Äippä 2010 & Yksisarvinen: Kuulostaa lupaavalta, toivottavasti sieltä pärähtäisi plussa jo loppuviikosta kaikille teille :). Äippä 2010:lle vielä: Mulla oli ainakin esikoista odottaessa yksi raskauden merkki tuo runsas valkovuoto. Piti vähän väliä töissä aina juosta tarkistamaan vessaan, että nytkö ne menkat kuitenkin alkoi... vaan ei alkanut :). Ja jos se vähäinen verenvuoto ois tosiaan kiinnittymisvuotoa?

).( Mulla on jotenkin kroppa ihan sekaisin... Viime kierto oli tosiaan vähintäänkin outo. Menkat tuli, mutta kesti vaan 2 pv ja niukempina kun normaalisti. Sen jälkeen on ollut vähän väliä huono olo ja tänään töissä piti pari kertaa käydä ihan vessassa kyökkimässä. Optimistisenahan mä testasin jo noiden outojen menkkojen jälkeen reilu viikko sitten, josko ois touhutipoista käynyt onnellinen säkä (varsinainen yritys ei ollut vielä alkanut), mutta negaahan testi näytti silloin. Onko kellään ollut pahoinvointia ovulaatiosta johtuen vai mikä lie stressipohjainen pahoinvointi tässä ois kyseessä...? 

Äippä 2010, Kiinnittymisvuodoksi mäki ton sun tilanteen ajattelisin :) onko ilmenny uusia oireita??

Anmiha, Oudot oli kyllä sun edelliset menkat.. Eikös ovis tunnu joillain aika voimakkaasti ja varmaan monin eri oirein eli vois sun olot johtua siitäkin.. Tai sitten.. :D

Barbamama, Pahoittelut tädistä.. :( Soittelitko lääkärille? Meillä myös tuo esikoinen sai alkunsa kierrossa missä peittoja heiluteltiin vain kerran! Ja seki oli sellanen "no äkkiä ny sitte" kerta!:D Ehkä jos nyt täs kierros ei tärppää ni koitetaan uudestaan tuota tyyliä! :)

Muillekkin tsemppi hali!! :)

).( Täällä iski vuoden flunssa! :( Kaikkia lihaksia särkee ja nenä vuotaa! Välillä on pikkasen lämpöä ja välillä alilämpöä.. Tissisärky on nyt aika huomaamatonta. Minkäänmoisia alavatsan tuntemuksia ei oo ainakaan viä ilmaantunu. En tiä onko se sitte hyvä vai huono merkki.ei mitään nippailuja tai menkkatuntemuksia oo. Ainut oli eilen kun pojan kanssa leikittiin lattialla ja käännyin äkkiä vattalle niin yhtäkkiä "repäisi" tosi kovasti keskeltä alavattalta. Voiko repäisykipuja olla jo näin alussa, jos olisi raskaana?!? Ja oli tosiaan vaan ton yhen kerran. Muuten oon saanu aivastella ja pyöriä ilman mitää kipuja..

Nyt noi teidän mielipiteet on saaneet mut leijailemaan toisissa sfääreissä. :)  Voi kumpa tää nyt olisi sitä! Toisaalta takaraivossa kummittelee ajatus, että ei se nytkään ole tullakseen kun ei ole aikaisemminkaan tärpännyt.

Mutru. :Ei mulla oikeestaan ole ollut muita oireita. Tänään ollu pientä hetkittäisinä sykäyksinä tuntuvaa "paineen tunnetta" alavatsalla. Väsynyt olen, mutta se ei olle mulle mitään uutta :D Sulla onkin ihan pian jännät paikat, pidän sulle peukkuja ja toivotaan plussaa!!! Toivotaan että paranet pian. Repäisykivuista mulla ei ole tietoa.

Yksisarvinen: Samassa vaiheessa kiertoa mennään :) Onko sulla ollut minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan tai toiseen? Toivotaan että nyt tärppää!!!

*Sadepilvi*: Se on hienoa päästä taas menkkojen jälkeen yrittämään! Aika vaan tuntuu pitkältä, ainakin minusta, sitten odotella kierto loppuun ja katsoa miten käy. Hedelmällistä pupuilua ;)

Anmiha: Hmm, erikoiselta kuulostaa. Et ole tehnyt testiä uudelleen viime päivien aikana?

Äippä2010
kp 22/27-28
yk 3

Täälläkin kovasti toiveissa pikku kakkonen. Esikoinen nyt 9,5 kk. Syyskuun lopussa tuli ekat kuukautiset synnytyksen jälkeen. Imetän siis vielä. Enkä tiedä kuinka imetys mahtaa vaikuttaa kierronpituuteen??? Huomenna pitäin menkkojen alkaa, jos kierto olisi samanlainen kuin ennen edellistä raskautta. Nyt kovasti jännitetään koska tärppää.

Luulen, että sitä päässä tekee itselleen oireita. Vilun väreitä ollut ja eilen alkoi nipistely alamasussa. Samoin väsymystä, mutta väsymys saatta jouhtua tosta tiitiäisestä joka ollut nyt kipeä.

Toivon kaikille pikaisia plussatuulia ; )

Tervetuloa helmihiutale! Toivottavasti tärppää pian! :)

Täällä on tämä päivä kärsitty menkkatuntemuksista alavattalla.. Vuotoa ei viä näy, mutta eiköhän se sieltä ajallaan tule. :/ Asennoidun nyt ainakin niin, että menkat sieltä tulee niin ei sitten pety aivan niin kamalasti.. Voi kun ei alkaisi..

Tervetuloa Helmihiutale :)!

Toivottavasti Mutrun flunssa on jo hellittänyt ja menkkatuntemukset johtuu jostain ihan muusta kun menkoista :D!

Milloinkas Äippä 2010 ajatteli testailla...? mä täällä jännäilen teidän puolesta, kun itse ei voi vielä testailla pitkään aikaan... 

On se naisen (vauvakuumeisen sellaisen...) mieli vaan ihmeellinen, kun noita oireita tosiaan voi kuvitella vaikka kuinka! Mä tulin nyt siihen tulokseen, että tää pahoinvointi ja vatsanippailut täytyy johtua ovulaatiosta. Nyt on just kierron puoliväli, ovislimat tuntuis alkavan ja nippailutkin tuntuu vaan vasemmalla puolella alavatsalla. Kaippa se on mahdollista että synnytyksen jälkeen ovulaation tuntee eri lailla ja että ovulaatio aiheuttaa näinkin voimakkaita oireita :o... Nyt täytyy vaan hyödyntää ovis hyvin :). Huomenna lähdetäänkin lomareissulle (ihan kotimaan sisällä), niin pysyy tehokkaammin ajatuskin poissa näistä vauva-aiheista hetken.

Tervetuloa helmihiutale! Alkoiko menkat? Joillakinhan voi olla ne heti aika säännöllisetkin, toivotaan että näin kävisi sun kohdalla ;)

Mutru.: Mikä on tilanne? Tällä jännitän kovasti sun puolesta!! :) Testaatko huomenna, jos ei ole alkaneet? Tuu sit kertoo meille uteliaille tilanne. plusplusplus!+++

Anmiha: ajattelin testata vasta keskiviikkona, jos ei siiheksi ole alkaneet.

Yksisarvinen: mikä on sulla tilanne?

Omaa: kp24/27-28 ja edelleen valkovuotoa. Nyt olen alkanut ravaamaan vessassa tarkistamassa että menkatko ne alkaa, mutta ei. Onneksi. Edellisissä kahdessa kierrossa ei valkovuoto alkanut kun vasta pari päivää ennen menkkoja, kp 25-26/27-28 paikkeilla. Nyt tätä on jo jatkunut ainakin neljä päivää ja vielähän tässä olisi menkkojen alkuunkin muutamia päiviä. Ota nyt tästä selvää :) Muuten olo ihan perus.

Äippä2010
kp24/27-28
yk3

Täällä ollaan edelleen flunssan kourissa.. :(

Äippä 2010: Vielä ei oo menkat alkanu, vaikka tuttu alavatsa- ja selkä kipuilu jatkuu.. huomenna aamusta olis tarkoitus testata, jos tätöstä ei aamuun mennes näjy. Mulla myös aika runsasta valkovuotoa nyt pari päivää tullu, ja myös ravaan vessas koko ajan tarkastamas, että joko menkat alkoi.. voi kun ei vain alkaisi! Mutta tuun tänne sitte heti infoamaan että mites kävi. :) Sulla myös aika hyvät oireet ja sun puolesta oon myös jännäilly! Tsemppiä keskiviikolle ja toivotaan kahta viivaa testiin! :) Tuu sitte myös heti meille kertomaan kuin kävi!! :D

Anmihalle hyvää lomareissua!! :)

Mitäs muille? Oliskos mitää plussa uutisia?? :))))

tervetuloa anmiha ja helmihiutale :) (ja muutkin uudet jos en huomannu, tää palsta näyttää mun silmiin niin sekavalta)

emoticon

mä näin viime yönä unta, että meillä oli toinen pikkupoika, joka oli jo monta kuukautta vanha, mutta mä en ollu ees kertaakaan vaihtanu sen vaippoja, kun en muistanu sitä. sit ku katoin niin sillä oli varmaan 6 vaippaa päällekäin, eikä vanhoja oltu otettu pois :( ja sillä oli hirveen pieni pää, ja ajattelin että kyllä napsu on söpömpi, ja et ehkä siks mä en oo huomannu sitä uutta vauvaa!!! mistä tääki kertoo..

emoticon

mut hei, tällästä mä oon miettiny, että kun oli se tutkimus et jos siittiöt on miehessä 3 päivää ni tulee jo dna-vaurioita, ja jos harrastaa joka päivä seksiä, niin niitä vaurioita on vähemmän, ja siittiöiden laatu korvaa määrän..

kuinka moni täällä aatteli yrittää joka päivä???

katoin että omppuf oli ainaki sillä linjalla. pitäisköhän iteki..punnitsen täällä sen "pakkopullaks muodostumisen" ja sperman tuoreuden välisiä hyötyjä ja haittoja.

emoticon 

sitten toinen asia, orgasmin merkitys. sekin mua tällä hetkellä vähän ressaa, ja stressikihän ehkäsee raskaaks tuloa. Tuleeko ihmiset raskaaks ilman orgasmia, kun sen pitäis sitä edistää..

emoticon

heippa!
tervetuloa uusille ja kaikille plussia! aletaahan nyt sitte ottaa sellai rumba, että kaikki plussaa =)

täällä tilanne seuraavanlainen:
ekalla yksityisellä lääkärillä mä kävin tän viikon tiistaina ja sain vastauksen, että mulla on kuukautiset ilman vuotoa! järjetöntä, eikö?! no sitte päätin soittaa toiseen paikkaan ja varata ajan, jotta saatais ees jonkinnäklistä selkoa mun tilasta. menkat kun EIVÄT VIELÄKÄÄN ole alkaneet, nyt kp 46.

dodii, eli tänää kävin lekurissa ja oli kyllä hintansa arvoinen! =)
lääkäri oli tosi mukava naistentautien erikoislääkäri ja ensimmäiseks tuomioks se sano että oireet viittaa munasarjassa olevaan kystaan. siinä sitte höpötettii niitä näitä ja sit se alko tutkimaan, ei tulehduksia ja muutenki käsiköpelöin ihan ok.
sit se paineli mahaa ja oikeen alamahan kohilla (munasarjat) ja tavallaan kohdun takaa sattu ku paineli joten sitten alettiin ultraamaan..
kohtu siisti ja hyvännäköinen, limakalvo centin paksuinen ja kohdussa 1.2mm musta pilkku, sano että joko sulla on nyt alkamassa ihan juuri menkat, että se musta pilkku on veripisara taikka sitten olen raskaana ihan alkumetrerillä, vaikea kuulemma sanoa tässä vaiheessa.
Noh, sitte mentii munasarjoihin vasen munasarja ihan ok, ei aristusta eikä mitään mut jesus siunakkoon ku mentii oikeelle puolelle nii sitte sattu. mitään ei kuitenkaan näkynyt.
Antoi mulle terolut kuurin, että tästä kahenviikonpäästä pitäs viimeistään menkkojen alkaa tällä kuurilla, lukuunottamatta sitä sitten että jos olen raskaana nii sitte ei tule vuotoa, eli tää kuuri sopii myös siinäkin tapauksessa että olisin nyt raskaana ihan alkumetreillä. varmisti kuitenki antaakseen kuurin jotta menkat sitten alkaa, jos se siellä näkymä pieni pilkku oli veripisara.

Tuomio on siis seuraavanlainen:

Joko olen raskaana taikka sitten menkat alkaa viimeistään 2viikon kuluttua. Kysta mulla on ilmeisemmin ollut oikeassa munasarjassa joka on itekseen jo tullut pois ja on nyt parantumassa. Taikka sitten se pahin mahdollinen, kohdunulkoinen raskaus joka ei näy ultrassa, mutta sekin siis selkii sitte siitä että jatkuuko nää mahakivut ja jos jatkuu tai pahenee nii uudestaan lekurillle ja sitten aletaan tutkimaan tota kohdunulkoista raskaus mahdoillisuutta.

Että näin, tuli selkyys asioihin ja melkoinen tuomio olikin..
nyt siis vaan odotellaan parisen viikkoa ja sitte jo nähdään aika pitkälti missä ollaan..

Ei ole alkanut. Olo on kuin pikku lapsella joka aukasee joululahjaa. Vessassa käynti jännittää yhtäpaljon. Tänäänkin on tullut monta pakettia avattua ; ) On se kumma kuinka ei muista millasia oireita oli ennen plussaa vaikka siitäkään ei oo aikaa ku 1,5 v. Olin kyllä niin hätähousu silloin, että tein testin sinä päivänä kun menkkojen olis pitäny alkaa. Ajattelin nyt odotella viikonlopun yli ja tehdä maanantaina. Olen kyllä niin malttamaton,emoticon että sitä kipitetään apteekkiin varmaan jo huomenna.

j3nni Toivotaan, että se musta pieni piste olisi uusi tulokas.

helmihiutale - Tervetuloa mukaan! Pidän sulle peukkuja, toivottavasti täti jättää sinut välistä!

j3nni - Toivon kovasti, että sulla olisi siellä raskaus aluillaan! :) Kannatti käydä toisella lääkärillä. Siis kuukautiset ilman vuotoa??? Tuommosta en ole vielä kuulluutkaan! =D

satuvee - musta ei ole heilutteleen peittoja joka päivä. Ehkä muutaman päivän jaksas putkeen :) Tietääkseni orgasmi edistää raskaaksi tuloa, ja vielä niin et nainen saa just ennen miestä. Mut raskaaksi voi tulla vaikka nainen ei saisi orgasmia ollenkaan.

Mutru - toivottavasti menkat jää tulematta! Tule kertomaan huomenna kuinka kävi.

äippä 2010 - eipäs täällä oikein mitään. Menkkakipuilua on aina välillä, ei onneksi enää koko aikaa. Kaiken maailman oireita tässä kyllä saisi keksittyä. :) Väsyneempi olen ollut, mutta pimenevät illat ja pimeät aamut saavat mut joka syksy väsyneeksi. Palelen välillä kovastikin, mutta meillä sisällä on hieman viilempää, kun sähköä viimiseen asti säästettäessä, lämmitetään pää asiassa vain takalla taloa vielä. Että nämäkin selittyy ihan hyvin näin. :)

Ajatukset kyllä hieman vaihtelee, kun menkkojen alku lähestyy. Toivoisin niin kovasti raskautta! Mutta vieläkin osa minua haluaa juosta pakoon tätä tilannetta sen keskenmenon takia. Mietin vain, et olenko täysin valmis uuteen raskauteen... Mut luulen, että vauvahaaveet vievät voiton kuitenkin. :) Mut nyt vain odotetaan...

Aamun testi oli negatiivinen!! emoticon Menkatkaa ei oo viä alannu, vaikka juilii edelleen! Välillä enemmän välillä vähemmän! Valkovuoto on muuttunu kyllä ehkä vähän rusehtavaksi, joka kyllä enteilis menkkoja.. :( Jos kiusais ittiänsä viä vähän, ni jos mä kuitenki testasin vaan liian aikasin!! :) Vaikka se oli kyllä joku tosi herkkä testi, ni luulis että joku haamujen haamu siihen olis tullu jos kyytiläinen olis matkassa.. Edellises raskaudes sinä päivänä ku kuukautisten olis pitäny alkaa testasin kyllä myös puhtaan negan ja plussan vasta lähes viikon päästä.. Eli jos tätiä ei näy ni testaan maanantaina uudestaan! :)

Huomenia! Kerrankin kerkeää rauhassa palstailla kun tuo neiti syö vieressä porkkanasämpylää, ja koira oottelee vieressä herkkupaloja :)
äippä2010 Jospa nuo nyt olis niitä hyviä tuntemuksia :)
Mutrulla ja  Yksisarvisellakin näyttää olevan jännät paikat, plussatuulia puhaltelen sinne.
Sadepilvi onnittelut tädin poistumisen johdosta, toivotaan että olisi piiiiitkään poissa ;)
Anmiha kuulostaa omituiselle tuommonen pahoinvointi, mulla ei oo ainakaan ollu muuta kun plussan jälkeen. Suosittelen siis vielä testaamista jos olot jatkuu!
Helmihiutale Tervetuloa "kuumeiluun" mukaan! :) +++
satuvee Suosittelen sitä jokapäiväistä, musta se on ollu nyt ihan hyvä juttu ( ja mieskin on tykännyt ), mut ei tätä joka kierto jaksais!! Unista vielä, minä oon kerran synnytyksen jälkeen nähny vauva-unta (uudesta tulokkaasta) sekin oli pieni poika jonka synnytyksessä en ollu ollu mukana. Unen lopussa unohin pojan kauppaan ja heräsin sitten ihan tuskan hiessä. :D Tuosta isosta O:sta, minä oon ihan varma että oon kyllä tuon yhen kerran ainakin tullut raskaaksi ilman orgasmia... en tiedä sitten muista!
j3nni pahoittelut epäselvästä tilanteest! Toivottavasti selviää, oli se sitten suuntaan tai toiseen (toivottavasti kuitenkin iloisempia uutisia). Mulla kans terolutit ja heti päivä 6 alottamisen jälkeen alkoi vuoto..

Omaa: Täällä varmaan hedelmälliset päivät (jos niitä on ollu) nyt ohi, mutta meinattiin jatkaa silti tuhmia puuhia ainakin joka toinen päivä tästä eteenpäin. Ei ainakaan ajotuksesta pitäis sitten olla kiinni! Päivät menee aika nopeeta kun puuhailee kotona sisustuksen kanssa, ja käy välillä töissä.. Sitten on hoidettavana vielä nuo katti ja rakki ;D Unohtamatta tärkeintä eli mini I:tä, joka harjottelee sohvalle kiipeilemistä ja kävelyä. Mietin vaan, millonkahan mun pitäis mahd. testailla? Ajattelin että kun oon alottanu seuraavan terolut kuurin maanantaina niin sitten varmaan viimestään perjantaina pitäis alkaa vuoto. Jos ei niin sitten malttamattomana ihmisenä ehkä lauantaina jo ;) Testit oottaa kaapissa!

Ainiin Omppuf yk 7 kp 17

Takaisin