Barbamama
Satasella mukana keskusteluissa
MAYDAY MAYDAY. Täällä Barbamama ja tappiomieliala. Menkat tuli päivälleen ajallaan siis keskiviikkona ja kovat kivut, vieläkin sattuu. Ei ollu greipeistä eikä vitamiineista apua ei. Ei muuta kuin samaa menoa vaan, uudestaan ja uudestaan. On tämä henkisesti raskasta. Lohduttavaa lukea täältä että niin moni muukin on joutunut pettymään. En ole yksin. :´( Huomenna soitan ajan lääkäritädille ja haen apua. Eräs endistä sairastava ystäväni käy hedelmättömyyspolilla, vei purkissa mukanaan miehensä siemennestettä, ruiskutettiin siellä kohdunsuulle. On saanut jo sillä keinoin yhden lapsen. Ilmoitti eilen että odottaa nyt toista vauvaa, 12 kuulla raskaana! Yhyy, olen aivan depiksessä. Kävin myös katsomassa toisen ystäväni 2 viikkoista vauvaa ja tulin sieltäkin siipi maassa kotiin. Tottakai olen iloionen toisten puolesta mutta nyt alkaa oma vauvakuumekäymään liian raskaaksi kantaa. Miksi miksi miksi minä en saa???!!! Täytyy siis lähteä purkin kanssa polille ja pyytää sama ruiskutus jos ei tämän vuoden puolella ala vauvaa meille kuulumaan. RUISKULLA SITTE, SIITÄ VAAN! :O Tänään loppuu menkat, eli 10 pvän päästä alkaa ovikset sitte. Ei kai ne aikasemmin...? Täytyypi varailla sitä lääkäriaikaa ja käydä ostamassa ovistikkuja, en oo niitä vielä ikinä kokeillut. Ja rakastella PALJON. <3
Tsemppiä kaikkille kohtalotovereille!
Kyllä se vaan niin on että nämä asiat on Korkeimman kädessä, ja kiitollinen saa olla siitä että saa olla äiti. Ei tää mitään liukuhihnahommaa oo, se tulee jos on niin tarkoitettu!
Terv.Barbamama :((
P.S. Minä imetin esikoistani 1v 8 kk. Lopetin imetyksen huhti-toukokuun vaihteessa. Eli nyt puoli vuotta vastas olen ollut imettämättä. Voiko olla että hormoonit vielä sekaisin, kun imetin niin kauan..? Ainakin tuntuu siltä, kun menkkojen aikaan olen ihan sekaisin. :D
Voitteko kuvitella että sain ainokaisen poikani semmosena kuukautena kun rakasteltiin Ukkelin kanssa sinä kuukautena vain yhden ainoan kerran. Tulin siitä raskaaksi! Ei ollut ovistikkuja, ei greippejä eikä vitamiineja eikä edes seksihaluja ja niin siinä vaan kävi! Oltiin oltu ilman ehkäisyä melkeen 5 vuotta. Viime kierrossa rakasteltiin melkeen joka päivä ja oviksen aikaan oli kuumaa EIKÄ MITÄÄN TAPAHDU. Että silleen... Joku pelleillee mun kanssa ja pahasti! :O
Tsemppiä kaikkille kohtalotovereille!
Kyllä se vaan niin on että nämä asiat on Korkeimman kädessä, ja kiitollinen saa olla siitä että saa olla äiti. Ei tää mitään liukuhihnahommaa oo, se tulee jos on niin tarkoitettu!
Terv.Barbamama :((
P.S. Minä imetin esikoistani 1v 8 kk. Lopetin imetyksen huhti-toukokuun vaihteessa. Eli nyt puoli vuotta vastas olen ollut imettämättä. Voiko olla että hormoonit vielä sekaisin, kun imetin niin kauan..? Ainakin tuntuu siltä, kun menkkojen aikaan olen ihan sekaisin. :D
Voitteko kuvitella että sain ainokaisen poikani semmosena kuukautena kun rakasteltiin Ukkelin kanssa sinä kuukautena vain yhden ainoan kerran. Tulin siitä raskaaksi! Ei ollut ovistikkuja, ei greippejä eikä vitamiineja eikä edes seksihaluja ja niin siinä vaan kävi! Oltiin oltu ilman ehkäisyä melkeen 5 vuotta. Viime kierrossa rakasteltiin melkeen joka päivä ja oviksen aikaan oli kuumaa EIKÄ MITÄÄN TAPAHDU. Että silleen... Joku pelleillee mun kanssa ja pahasti! :O
) ja mies oli lomalla ja tyttö nukkui päiväunia jne

Menkatkaa ei oo viä alannu, vaikka juilii edelleen! Välillä enemmän välillä vähemmän! Valkovuoto on muuttunu kyllä ehkä vähän rusehtavaksi, joka kyllä enteilis menkkoja.. :( Jos kiusais ittiänsä viä vähän, ni jos mä kuitenki testasin vaan liian aikasin!! :) Vaikka se oli kyllä joku tosi herkkä testi, ni luulis että joku haamujen haamu siihen olis tullu jos kyytiläinen olis matkassa.. Edellises raskaudes sinä päivänä ku kuukautisten olis pitäny alkaa testasin kyllä myös puhtaan negan ja plussan vasta lähes viikon päästä.. Eli jos tätiä ei näy ni testaan maanantaina uudestaan! :)