Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jennivee - hieman näyttää vielä vaaleammalta juu, mut voipi olla, että huomenna (jos ei jo tänä iltana) tulee tummaa viivaa. Nyt vain peittoja heiluttelemaan, ovis mahtas olla muutaman päivän sisällä... :)

Mä tunsin oviksen tuossa keskenmenneessä raskaudessa, olin 4 päivää tosi kipeä. =/ Mut tuon jälkeen nyt taas ei oikein mitään selviä tuntemuksia. Toivottavasti ei tartte ovista ootella taas montaa kuukautta.

Täällä ei edelleenkään tätiä näy. Nyt siis kp 32 menossa. (kierrot ennen kkm:a olivat 28-34) Viikolla oli 2-3 päivän ajan niin vahvat mankat tulossa -fiilikset mut ne on nyt hävinnyt. Ainostaan massu on iltaisin aivan järkyttävän turvoksissa. Testiä en ole tehnyt, koska en usko olevani raskaana. Kierrot varmaan aivan sekasin nyt. Yhdet mensut ollut sen tyhjennyksen jälkeen. Mut kun ei ole mitään oireitakaan mistään... Keskenmenon kohdalla oireita oli selvästi ja teinkin silloin ekan pos. testin jo 3+4, kun olin niin varma... Eilen illalla kyllä nukahtelin sohvalle varmaan 5 kertaa, kun olin ihan tautisen väsynyt, kunnes sit päädyin meneen sänkyyn nukkumaan. Mut töissä on ollut tosi rankka viikkokin, että silleen... Ja jotenkin pelottaa tehdä koko testiä, ettei joudu pettymään rankasti. Neg. testi tuo mulle ainakin kovemman pettymyksen kuin tädin tulo. Huoh...

Kaikille oikein paljon plussatuulia! Ja rauhallista pyhäinpäivää! <3

jennivee olen yksisarvisen kanssa samoilla linjoille tuosta ovistestistä. Ihan kohta se pärähtää tummemmaksi, nyt vaan puuhastelemaan. :)

Yksisarvinen voi miten jännää, toivotaan että sä pääset tuonne heinäkuisiin!!

Tirri. Ymmärsin oikein hyvin mitä  tarkoiti. Kyllä tää raskaus tästä konkretisoituu, kun pääsee sinne ultraan ja saa kertoa odottavansa. :)

Kiitokset vielä uusista onnitteluista! Pidän teille peukkuja ja puhaltelen plussaa! Käyn täällä aina välillä urkkimassa teidän tilanteita! ;)

Jennivee toivotaan että nyt sattuis oikeaan aikaan tärppi niin sun ei tarttis ostaa niitä uusia ovistestejä enää ollenkaan! :)

Vieläkö yksisarvinen odottelee, miten käy? toivottavasti hyvin!! 

Oma napa, lähin napa: keksin raskausoireita!  Onkohan hikoilu alkuraskaudessa kuinka yleistä? Mulla on koko ajan kuuma. Toisaalta, on mulla kyllä lämmin veri muutenki ettei se hikoilu niin eriskummallista kuitenkaan ole. Ajattelen varmaan myös ainakin alitajuisesti vatsaani koko ajan, niin se tuntuu jännältä varmaan jo sen takia :) Pääkin on kipeä! Mutta johtuukohan se netin surffauksesta? Väsyttää. Jaa, mutta oisko kaamosväsymystä? Mahassa tuntuu elohiiri, kohdun kasvua? Vai, öö, stressiä?

Ei kait näin aikasin voi olla vielä oikeasti oireita? Mikähän kiertopäivä nyt on menossa, lasketaanko se ekasta tuhrupäivästä vai ekasta kunnon vuotopäivästä? Jos a, niin kp 27. Jos b, niin noin 23. Jälkimmäisessä vaihtoehdossa siis ei kovin todennäköistä.

Muutenkin käyttäydyn jo kuin oisin raskaana :O Aloitin vitamiinien oton. Kieltäydyin viikonloppuna alkoholista. En syö herkkuani kylmäsavulohta (tyhjiöpakattu). Ihan varmuuden vuoksi... Voi apua, miten tässä nyt taas näin kävi! Hurahdin! Ja nyt justiin kun ei pitänyt mennä sekaisin. Karmeaa jos/kun menkat ens viikolla (tai JOSKUS) alkaakin, pettymys on suuren suuri. Viimeksi kun esikoista yritettiin niin 8 kk pettymykset tuntui jo aika pahoilta. Ja oli vahvoja raskausoireita silloinkin monessakin kierrossa. 

Voi %&#!!!!! tätä hommaa!!!!!!!!!!!!!!!! emoticon

Mukavaa alkavaa viikkoa.

Onpas taas vierähtäny aikaa edellisestä kirjoittelusta. Sadepilvi kuulostaa noi mielikuvitus oireet todella tutuilta. Itsellänikin niitä on ollut ja välillä joutuu oikein pinnistelemään, että ei mulla kyllä nyt ehkä sittenkään mitään oireita ole. Sitten kun yrittää miettiä killaselta tuntu kun esikoista alkoi odottaa. Sadepilvi kyllä se lasketaan ensimmäisestä vuotopäivästä (tai tuhrupäivästä niin kuin sinä sen sanoit). Koska jokaisella saattaa olla omanlainen käsitys vuodosta.

Täällä ei vieläkään tätiä näy. Nyt edellisistä menkosta 37 pvä. Toista testiä en ole uskaltanut tehdä : / koska nega tulos oli jotenkin pettymys. Vaikka eipä tässä tosissaan olla yritety. Imetys loppui kokonaan tällä viikolla. Neiti vierotti itse itsensä pois = (, jotenkin haikea fiillis. Jos kiertokin tasaantuis jossain vaiheessa.

Joo tosiaan eilen illalla sain omasta mielestäni ovistestiin plussan ja se kyllä käytettiin hyväksi ku saatiin poitsu nukkumaan :) Nyt peukkuja ja kaikkia muuta, että tärppäis vihdoinki! pitää varalta vielä huomenna heilutella peittoja, ja ylihuomennaki! :D

helmihiutale ,mä guugletin tota kiertopäivien laskemista niin oli kahdenlaista näkemystä, mut suurin osa oli lääkärienkin mukaan sitä mieltä että vasta kunnon vuoto lasketaan, edeltävät tuhrut kuulus edelliseen kiertoon. Että tiedä tästä sitten, mitä ajatella? Ne mun tuhrut oli sellasia ettei tullu pkhsuojaankaan oikein mitään, vain wc-paperiin. Ehkä mä en sit niitä kuitenkaan laske. Tai?? No, eipä sillä niin merkitystä tässä mun tämänhetkisessä tilanteessa :)

Jee, huomenna tää pääsee kampaajalle laittamaan kutrit kuntoon töitä varten :) :) :)

noniin.
ja tääällä tuli täti käymään!
nyt siis kp 1. toivottavasti tää kierto on lyhyempi ja alkais muutenki nyt kierrot tasaantuu =) mut toisaalta, mikäs sen mukavampaa ku saada synttärilahjaks kaksi viivaa testiin, tässä just laskiskelin että mulla on synttärit enskuun 12pv. niin testaan sillon jossei ole tätiä tullut käymään ennen sitä.. hihi . : D
plussia!!!!! <3

Aivan mahottoman paljon tullu taas tekstiä. KIva! :)

uusiakin tullu mahottomasti. tervetuloa minunkin puolestani <3

pikkasen päivitellään taas taustaa, eli olen 26v ja aviomieheni 27v. esikoisemme on kohta 1,5vuotta. yk 6 tai 7 nyt menossa. aikasemmin tosi paljon kirjottelin tänne mutta nyt se on vähentynyt. liekkö itsensä säästämistä ettei niin paljon pääse vauvakuume taas pinnalle ja sitten tätin ilmestyessä pety. elkää siis käsittäkö väärin, vauvakuume on ja pysyy valtavana mutta sen hallitsemisessa on työtä.

suuret onnittelut äippä2010 <3<3<3 ja kyllä se siittä vielä muuttuu, viim ku ultran näät ja tulee todemmaksi <3

jennivee, mulla on noi samat ovistikut käytös ja koskaan en tuosta punaisempaa viivaa oo saanu et mulla on toi punasin. ja ovis on ollu ku lekuriski se todettu..:) eli oiskohan sulki?

sannakoo, tervetuloa sullekki. mää oon vähän samankaltasessa tilanteessa kuin sää. koin pahoja 4 ja 5 asteen repeämiä synnytyksessä joista kärsin vieläkin. minulla ei vain edes kaikki repeämiä synnytyksessä huomattu,mitkä ehti sitten tehä tuhojaan joka paikassa joiden takia esim jouduin laittamaan paksusuoliavanteen. korjausleukkauksia on tehty neljä. nyt onneksi yhdyntä jo onnistuu kivuitta. pelko vaan on suuri kun uutta raskautta ei näy että kuinka pahoja vaurioita munasarjoissa ja kohdussa ehti tapahtua :((  minä en saa enää synnyttää alakautta, sen verran ison remonttiin se siinä meni, että ehkä sen takia en pelkää uutta raskautta/synnytystä. henkinen puoli onki sitte vähän eri..
kyselit vielä kuumeilusta. meillä se taitaa olla tasoissa tai miehellä ehkä jopa himpun verran kovempi kuin minulla. leikkauksista ja suurimmasta paniikista kun selvittiin ja vauvan koliikit päälle niin sen jälkeen mies alkoi varovasti ehdotella, kun ennen jo esikoisen syntymää päätettiin että toinen tehdään melkeen perään..

sitte vähän ON, eli täällä on terolutteja syöty nyt neljä kiertoa. annostustakin lisättiin tähän kiertoon niin joskos se tiputtelu jäis nyt pois. ovis mulla on aina ollu kierron 14pv, mut nyt oliki 11pv. eikä ollu edes nyt niin kipeä kuin aikasemmin. mikähän lie.. no enivei, peitot on heilunu ihan kyllästymiseen saakka :) jospa, voi jospa..

joku vielä kyseli että lasketaanko kierto tuhrusta vai vasta itse isosta vuodosta nii kyl se niin on et se tuhru menee aikasempaan kiertoon ja vasta kun itse isotäti saapuu niin se on eka kierto päivä. (sorry ku ei muista kuka se oli ku tekstiä oli niin paljon)

no eipä mulla tähän hätään vissii muuta ollu. vastailen jos keksinki et oli jotain myöhemmin. ja koitan olla taas pikkusen aktiivisempi. Plussatuulia <3

Moi!

Kiva, että muillakin on noita outoja "jos vaikka oon raskaana" juttuja. Ainakin anmihalla ja sadepilvellä. Toivotaan, että meille tulee anmihan kanssa toisetkin samanikäiset  kesävauvelit. Vielä ehtii heinä- tai elokuuhun.

Olishan se kiva saada se vauveli kesällä tai keväällä kuin vaikka keskitalvella. Kun niitä on sit kaksi. On meinaa melkonen pukemisrumpa sitten jos talvea vasten saa vauvan ja ulos on mentävä esikoisen kanssa. Lämpösemmillä keleillä olis helpompi opetella kahen kanssa ulos lähtöä. Tosin se vauva tulee sitten kun tulee.

Yksisarvisella jännät paikat. Tee testi ihmeessä!

Rankkoja synnytyskokemuksia teillä on Sannakoolla ja Kattililla.

Helou taas! Onpas tänne tullu paljo tekstiä kun oli pari päivää poissa! kiva! :) Joku kyseli, että minkälaisia kuumeilijoita ollaan. Eli täällä minä 27v, mies muutaman vuoden nuorempi ja poika reippaan 2 vuotta. Niin ja kaksi kissaa! :)
Ja kirmiina, joo kotona oon poitsun kans ja niin toivon, että se plussa tästä kierrosta tulee :)
Tekstiä oli tullu niin paljo, että oon kyllä ihan pihalla kaikesta, joten tsemppiä tasapuolisesti kaikille joilla on tärppipäivät ja testipäivät käsillä! :)

On tää kyllä sellasta eritteiden tarkkailua niinku ennemmin jo jotkut sanoikin :D Täällä on ollu aika runsasta valkovuotoa jo muutaman päivän.. Nyt siis on vasta kp öö.. 8..ehkä.. Varooksi aattelin nyt sitte alottaa oviksen tikuttelun jo tänään. mutta ei kai se nyt aiva näin varhain.. ny mulla on ekaa kertaa käytös mammaksilta tilatut tikut ja niissä kiellettiin käyttämästä aamupisua ja että pitää olla 2 tuntia juomatta ennen testiä. Niin on kuulkaas vaikia tehä se testi!! :D Koko ajan huomaa, että "vahingos" joi lasillisen vettä ja taas ootetaan uus 2 tuntia.. Vaikeeta!! :) Outoa vaan ettei aamupisua saisi käyttää, ku muis testeis mitä oon käyttäny niin käskettiin nimenomaan käyttää just aamupisua.. VAIKEETA!!!

juu kyllä se sillon oli ku eilen ja tänään ei oo taas tullu minkäänlaista viivaa näkyviin :)

Onnea paljon äippä2010!

Pidin vähän taukoa tässä palstailussa, yritin olla ajattelematta koko raskautumisasiaa. Jätin ovistestitkin pois, peittoja heiluteltiin melkeinpä koko kierron ajan 2-3 päivän välein.

Ja se toimi! Testasin tänä aamuna kp38  plussan, ensin liuskatestillä tosi haalean ja sit vielä digitaalisella varmistelin. Eli raskaana ollaan:) Nyt vielä jotenkin epätodellinen olo, mutta tietysti tosi onnellinen ja helpottunut olo.

Siirryn nyt siis tuonne Heinäkuisiin, toivottavasti saan teistä tosi monta mukaan samaan plussa-aaltoon!

Onnea kovasti Hertalle plussasta =) täältä tullaan kanssa heinäkuisiin odottajiin <3

Sain tosiaan tänään kaverilta testejä, jotka oli kesällä menny vanhaksi. Ajattelin kuitenkin testata, olihan niitä testäjä nyt sitten monta. Tuli selkeä plussa ja ajattelin, että ei tämä voi olla totta ja tein apteekista ostamallani testillä uuden ja selkeä plussahan siihen pärähti. Kovin on epätodellinen olo, kuinka se voi näin nopeasti tärpätä. Esikoista kuitenkin tehtiin jonkin aikaa.

Puhallan kaikkille plussa tuulia =O pphhh...

Täällähän on alkanu porukka ihan urakalla raskautumaan! Onnea hirveesti ja tarrasukkia matkaan!! <3 Jospa tää ois nyt sitte oikea raskautumis aalto ja me kaikki päästäis henäkuisiin hehkuttamaan :)

Jee, plussa-aalto! Onnea Helmihiutale ja Hertta emoticon ! 

Kuulostaapa hankalilta nuo Mutrun ovistestit, toivottavasti bongailet ovista kohta kuitenkin niiden avulla!

Jokos Yksisarvinen on päässyt testailemaan? Mulla ois vielä muutama piinapäivä, ennen kuin uskallan testata... Jos uskallan sittenkään, malttaisinkohan rauhassa odotella tuleeko ne menkat sieltä vai ei ;).

Kirmiina: kesävauva oli kyllä ihan helppo pukemisen ja lähtemisen suhteen! Mutta kyllä oli myös KUUUUUMA silloin kesällä 2010 kun raskaushormonimyrsky vaihtui imetyshormonimyrskyyn, niin ei ollut kyllä ihan helppoa imettää pientä lämpöpatteria :). 

helmihiutale ja hertta - Oikein paljon onnea teille! <3 Ihana juttu, että näin moni on saanut positiivisen testin. Rutkasti tarrasukkia molempien taipaleelle!

Anmiha - Pidän sulle peukkuja! Toivottavasti plussan saat raskaustestiin. Toivotaan, toivotaan... :)

Jennivee - toivotaan, että nyt teillä tärppää! :) Peittojen heilutusta vain ahkerasti! ;)

kattili - sullekin tsemppiä ja jaksamisia! Toivon todella, että nyt olisi se teidän hetki. Mones kp sulla on menossa? Kuinka monta päivää saat vielä jännäillä?

j3nnille pahoittelut tädistä! :( Jaksuja! Toivottavasti saat sitten maailman parhaimman synttärilahjan! :)

Sadepilvi - Itse olen ymmärtänyt, että kp1 on ensimmäinen kunnon vuotopäivä. Jospa sun oireet olisi kuitenkin merkki jostain tosi ihanasta... :) Ei enää montaa päivää testaukseen, pidetään peukkuja!

Kävin lauantai-iltana ratsastamassa ja kotona tulin aika kipeäksi, massu siis. Ajattelin, että vatsakivut olivat aika tutun olosia. Sunnuntai aamuna eli eilen istuin sohvalla jalat ristissä ja viimiseen asti pidättelin, kun yritin päättää pissinkö tikkuun vai en. (tyhmää :p) Isäntä päätti mun puolesta, että pissitään tikkuun. :) Isäntä kävi testin katsomassa, itse en tohtinut. Siinä oli kaksi viivaa... :,) Eli täällä oltas pieniin päin.
Tuntuu vaan niin sekavalta ja epätodelliselta. Vielä elokuussa olin raskaana, sitten maailma romahti. Ajatukset joutui taas järjestää uuteen omassa pääkopassa. Nyt meille annettiin uusi mahdollisuus ja näinkin pian. Ei pysy enää tämä mamma mukana.
Tottakai olen iloinen ja onnellinen. Mutta samaan aikaan pelkään pahinta, en osaa nauttia ja iloita tästä raskaudesta yhtään niinkuin edellisestä mutta onko tuo ihme. Oireita ei ole juurikaan mitään. Tämä tuntuu muutenkin niin erilaiselta. Noh, sen tiedän... ja teillekin tiedoksi, että en lähde täältä kulumallakaan pois. :) En tohdi siirtyä heinäkuisiin ennen kuin 30 viikkoa on täynnä... :p Et täällä häiriköin vielä.

Mut äippä, jospa jospa jospa kaikki menisi nyt hyvin täällä, niin meillä on sit sama laskettu aika. :)

Oikein paljon plussatuulia kaikille!!!

Ihanaa että noin moni on saanut sen kaivatun kaksviivasen! Onnea siis yksisarviselle, hertalle ja helmihiutaleelle :) Meinaatteko te kaikki sitten siirtyä sinne heinäkuisiin? Noh minä ainakin jään tänne vielä kuukaudeks, niin yksinäinen yksi viiva sieltä tänä aamuna testiin piirtyi. Tällä kertaa pettymys on oletettua isompi.. ajattelen että ei se tuu ees jos oikein yritti. 
Täytyy nyt tässä odotella sitä ihanaa vuotoa vielä, jos se sitten piristäis. Ja loppuvuoden vauvatkin on ihan yhtä ihania kun muutkin ;) Palaillaan asiaan..
Omppuf kp 27 yk 7

Hurjasti onne yksisarviselle!!! Mä vielä huutelen täältä takavasemmalta *hih* ja Hertalle ja helmihiutaleelle toki myös onnittelut =)

Onnittelut helmihiutaleelle, Hertalle ja yksisarviselle!

Nyt sit vedätte meidät kaikki muutkin mukaanne plussa-aaltoon, jookos?

Omppuf, pahoittelut tädin kohtaamisesta. Mennään me sitten sinne elokuisiin, eikö vaan?

Takaisin