Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No niin siinä taas kävi, että se täti sieltä saapui.. Ei vauvaa tästäkään kierrosta! :'( Harmittaa ja surettaa niin paljon..

Voi että Mutru. Mä olen oikeesti tosi pahoillani tädistä! Sen on vaan niin pirun rankkaa huomata tädin saapuminen. Kaikki se kierron loppupuolen jännääminen muuttuu pettymykseksi. On se vaan niin kumma, että kun yrittämällä yrittää niin ei tärppää. Toivotaan, että ensi kierrossa on kaikki kohdallaan.

Satuvee: Yk1 pupuiltiin tärppipäivinä jokapäivä. Minusta se oli pakkopullaa ja ei tuottanut mitään tulosta. Mulle se ei henkilökohtaisesti sopinut, rupes loppuviimeeks olee nautinnosta kaukana. Mutta kokeilla sopii :) Jos meillä ei nyt raskauduttu, niin kokeillaan sellaista systeemiä, että heti menkkojen loputtua pupuillaan 2-3 päivän välein kierto loppuun (tiuhemmin ehkä tärppäpäivinä..). Ja kyllä mä uskon myös raskaaksituloon ilman orgasmia.

j3nni: hyvä että kävit uudemman kerran lääkärissä. Näköjään se on hyvä kysyä toisenkin lääkärin mielipidettä vaivaan. En mäkään ole ikinä kuullut vuodottomista kuukautisista. Toivotaan nyt kohdallesi parasta! :)

helmihiutale: joko teit testin?

Yksisarvinen: koska ajattelit testata jos tätiä ei näy?

Omaa: kp27/27-28 meneillään. Valkovuoto on nyt vihdoin vähentynyt, kyllähän sitä kestikin sieltä kp20 lähtien kp26 saakka. Eilen olin ihan varma, että menkat alkaa ja kävinkin vessassa jokavälissä. Mies alkoi jo olemaan hieman kummissaan mun touhuista :D

Mä olen ollu tänään ihan super-väsynyt! En tiedä olisiko tuo kellojen siirto voinut vaikuttaa näin paljon? Oltiin lapsen kanssa puistossa aamulla ja mä en meinannu pysyy tolpillani. Istuskelin millon missäkin ja haaveilin että pääsispä pitkälleen. :D Oispas tää nyt sitä... mutta jotenkin musta vaan tuntuu, että sieltä se täti kuitenkin kurvaa kylään.

Ajattelin että käyn huomenna ostaa testin ja ke-aamuna testaan jos menkkoja ei näy. Tosin mua houkuttas ajatus huomenna testaamisesta...

Äippä2010
kp27/27-28
yk3

Täälä ilmoittautuu uusi kuumeilija joukkoon. Esikoinen on syntynyt kesällä 2010 ja toista on nyt aloitettu yrittämään. ja taitaapi ovis sattua juurikin tälle viikolle. Tein juurikin testin ja viivat siihen pärähtivät. Jee.

Toiveena olisi, että saataisiin kakkonen alulle niin, että syntyisi ennen kuin eka täyttää sen kolme vuotta. Koska meinaan olla kotona siihen asti. Tällöinhän sais samat rahat kuin esikoisestakin, eikä tarvitsisi mennä välillä töihin, inhottava kolmivuorotyö molemmilla. Esikoinen tuli puoli vahingossa pillereiden jäätyä pois. Katotaan nyt kuinka käy kun oikein yritystäkin löytyisi.

Tietääkö kukaan kauanko miehen aineet säilyy meidän naisten sisuksissa toimintakykyisenä? Olen muistaakseni tällaista jostain lukenut, että ne pari päivää sielä odottelisi toimintakykyisinä.

Tsemppiä kaikille!

Tervetuloa kirmiina joukkoon!

Jossain sanotaan, että siittiöt pysyisivät hengissä pari päivää, jossain taas sanotaan jopa 3-4 päivää..

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille! Nyt vaan uutta yritystä kehiin.

Tsemppiä kaikille joka päivä pupuilua aikoville.. meillä ainakin tuollainen menisi ihan pakkopullaksi, jos joka päivä pitäisi heilutella peittoa. Mennään sillä määrällä, mikä hyvältä tuntuu, vaikka esikoista tehtiinkin juuri tuollaisella joka päivä -meiningillä.

).( Ei mitään uutta, odotellaan jotain tapahtuvaksi.. Jos menkkoja ei kuulu marraskuun puoleen väliin mennessä, voisin testata. sitä ennen aion odotella rauhassa, että mitä tapahtuu.

Bläähh... testi tehty ja negatiivinen oli . Menkkojakaan ei vielä näy,  saa nähdä koska tulevat. Luulen, että toi imetys sekottaa kiertoa. Kun meillä syödään kuitenkin yöaikaankin vielä. Mut eikun menkkoja odottelemaan ja toivotaan, että kirto tasaantuisi mahdollisimman pian. Voisi helpottaa aavistuksen asiaa.

äippä 2010 Siellä elellään nyt jänniä aikoja. Toivotaan, että menkkoja ei kuulu pitkään aikaan.

Tsemppiä ja jaksamista yrityksiin kaikille!!!

Mutru - Olen todella pahoillani tädin tulosta! :,( Halauksia ja rutistuksia sulle! Se päivä tulee vielä, kun huomaat odottavasi uutta tulokasta.

Tervetuloa kirmiina joukkoon! Peittoja heiluttelemaan vain ja ovista hyödyntämään. :)

helmihiutaleelle pahoittelut negasta! Uutta testiä myöhemmin, jos mensuja ei näy. Toivotaan, että teillä tärppää!

äippä 2010 - Uskompa niin ettei täällä tartte paljoa testailla. :( Tänään ollut niin menkat tulossa -olotila. Tonnin veikkaus, että alkaa kahden päivän sisällä. Toivottavasti sä saat tältä kierrolta plussan ja vedät meidät muut mukaan plussa-aaltoon!

Mutta oikeasti, tää on niin tympeetä... Ensin olet raskaana 9kk:n yrittämisen jälkeen ja sitten taas yhtäkkiä et olekaan ja taaaaas saa odottaa ja odottaa ja odottaa! On niin pirun turhauttavaa välillä!!! Kun haluaa sitä vauvaa niin kovasti! Haluaa toisen lapsen! Poika ehtii 18 vuotta täyttää tällä menolla... :(
Anteeksi purkaus mut tää on niin sieltä välillä... :,(

Kiitos kaikille lohdutuksista, ihania ootte! <3
No niin pahimmasta pettymyksestä selvitty ja tilasin jo nipun uusia ovistestejä netistä.. Greippi mehua aion juoda nytkin vaikka pahaa onkin, mutta en tiä johtuiko mehusta vai mistä,mutta kierto hieman lyhentynyt ja tasoittunut ettei oo ihan 36 päivää enää!

Äippä 2010: Mites siä, joko testasit?? Voi tulispa plussa!! :)

kirmiina: Tervetuloa! Meillä myös oli suunnitelmissa tuo, että pikku kakkonen saataisiin alulle nii, että syntyisi ennekuin esikoinen täyttää 3.. Aika vaan taitaa loppua kesken. Jos tästä kierrosta ei tärppää, ni sitte meneepi sen yli. Mutta ei se haittaa, ku vaan sen vauvan sais joskus! :)

helmihiutale: Joko oot tehny uutta testiä?? Jännää.. :)

yksisarvinen: Onko mitää uutta? :) Koska testailet, jos tätiä ei näy?

Jaksuja ja plussatuulahduksia kaikille!!!

Tässä nyt vaan pikakatsaus mun tilanteeseen...

Eilen kävin ostamassa testin ja ajattelin tänään aamulla sitten testata. No, mies sai kuitenkin puhuttua "järkeä" ja odottamaan huomiseen :)

Menkat ei ole vieläkään alkaneet ja se mulle tyypillinen valkovuoto ennen menkkoja on tipotiessään. Silti ravaan vähän väliä vessassa... Mitään muitakaan menkkoihin liittyviä kipuja ei ole.

Tänään olen ollut taas tooosi väsynyt ja pinna on palanut useasti tuon 1v7kk kanssa :/ Ollaan molemmat nyt flunssassa ja sisätiloissa vietetään tämä päivä, ei kivaa.

Huomenna aamulla testaan ja tulen sitten kertomaan teille tilanteen :)

Äippä2010
kp28/27-28
yk3

Heips, taas täältäki =)

kirmiina tervetuloa kuumeilijoiden joukkoon.

Mutru en ole tehnyt toista testiä. Mies pistää hieman kapuloita rattaisiin. Ei siis ymmärrä turhan päivästä hössötystä testien suhteen. Tylsiä noi miekkoset välillä.

Kertoisko joku kuinka nämä ovulaatiotestit oikein toimii? Niitähän joutuu ostamaan kottikärryllisen = D, jos on kovin epäsäännöllinen kierto.

jaahan neiti herää toisilta päikkäreiltä =) palaillaan!

Tere! Pitkästä aikaa tulin tänne vaun sivuille kirjoitteleen. Viimeksi sillon kirjotellut kun esikoinen syntyi eli melko tasan vuosi sitten... Nyt on sillai kiva hetki, että kp32/30 ja yk taitaa olla 6. Eli edellisellä kerralla meillä tais olla jotain yk 25 kun sitten vihdoin ja viimein tärppäs. Eli ei nyt mitenkään erityisen kovilla odotuksilla matkassa. Ja on vähän semmonen olo, että pianhan se täti tulee... Ärsyttävästi on semmonen menkkakipufiilis. Mutta joo. Tässä jo hetken vain taustaillu... 

Moi!

Tää arasti kolkuttelis tän palstan ovella ja tuumailis, että tohtiikohan sitä hypätä kelkkaan... tän ketjun alussa lueskelin taustalla, kukaties saatoin joskus jotain kirjotellakin, mutta mun tilanne on sen verran hassu, että en osaa itseäni sillain kuumeilijaksi laskea.

No mutta joo, tickerikin kertoo meillä asustelevan 1v10kk ikäinen pojanvintiö, jolle ois ihan kiva saada se pikkusisarus. Me ei sillain olla sopivista ikäeroista puhuttu, eikä oikeastaan tätä aihetta uudesta vauvastakaan otettu kunnolla esiin! Meillä siis kävi todella kurjasti ja repesin ihan superpahasti tuon esikoisen synnytyksessä, (alatiesynnytys, josta mut kuitenkin vietiin pojan syntymän jälkeen leikkaussaliin nukutuksessa tikattavaks, koska vauriot oli pahoja ja koko alapää yhtä isoa reikää) eikä henkiset ja fyysiset arvet oikein tunnu vieläkään olevan parantuneet. Yhdyntä siis sattuu edelleen, vaikka synnytyksestä liki 2v onkin ja tiedetään kyllä, ettei tän tosiaan pitäis mennä näin! Eipä sillä, ei niiden kipujen takia pysty yhdyntää yrittämäänkään kuin ehkä kerran kuussa tai harvemmin, koska mulla on koko alapää yhdynnästä seuraavan viikon verran ihan "tuhannen pillun päreinä" ja istuminen, kävely ja virtsaaminen sattuu ja vertakin saattaa tulla. Mutta ne kerrat kun on yhdynnässä oltu ja tän vuoden aikana ollaan jopa jokainen aloitettu yhdyntä saatu sillain "loppuun" saakka vietyä, että mieskin on lauennut, niin ihan ilman ehkäsyä on menty. Vielä ei oo käynyt "onnellista vahinkoa" - vaikka täytyy kyllä myöntää, että kertaalleen on negatkin testattu ja siitä lähtien ainakin omassa pääkopassa raksuttanut ajatus siitä, että se uus vauva ois kyllä ihana...

No mutta kuiteskin, oon teitä taas tässä nyt jokusen hetken seurannut ja nyt päätin varovasti tulla ihan ilmoittautumaankin, että tällanen tyyppi taustoineen täällä ois myös - kuumeiluksi ei tosiaan vielä uskalla tätä hommaa päästää, koska toi muutama seksi kerta vuodessa ei välttämättä oo riittävästi, etenkään kun ei tosiaan mikään oviksien mukaan "pakkopupuilu" meillä toimi, kun tilanne vaatii just sen täydellisen mielentilan, itseltä ja mieheltä, jotta ne kivutkin kestää.

Mutta haluisinkin kysästä, että millä tavalla teillä muilla kakkosen kuumeilijoilla on tää kuume alkanut ja miten ootte miehen kanssa asiasta päätyneet puhumaan? Kumpi on kuumeeseen ekaks vajonnut ja onko ehkä jollain se tilanne, että miehen kuume taitaa olla pahempi kuin oma?

Huomenta siskot!

Kirmiina: tervetuloa kuumeilemaan! :)

helmihiutale: mulla ei ole kokemusta ovistesteistä, mutta luultavasti niitä kuluu peräkärryllinen jos oikein innostuu testaamaan ja on pitkä kierto :D

maamukka: tervetuloa joukkoon! Tuliko täti kylään vai pysytteleekö poissa?

SannaKoo: Tervetulos myös sinulle! Todella ikävää, että sulle tuli noin paha repeytymä! Kuulostaa kyllä todella hurjalle ja kivuliaalle! Synnytyksen ei todellakaan pitäisi mennä tuolla tavalla. Oletko saanut mitään jälkihoitoa tai onko sinulle tehty korjausleikkauksia?  Kyllähän se yksikin sänkypuuhakerta riittää kunhan ajoitus on oikea. :)

Meillä yö meni enemmän ja vähemmän valvoessa. Jännitti aamuinen testaaminen ja sitten mulla ja pikkumiehellä on ihan tajuton yskä! Jouduin pojan sänkyyn vaihtamaan lakanatkin yöllä kun yski niin kovin että lopulta oksensi. Täytyy aamulla varata meille molemmille lääkäriaika, jos vaikka jotain helpotusta saataisiin olotilaan.

Mutta tosiaan, tänään aamulla sitten testasin ja tulos on seuraava:

Eli täällä ollaan RASKAANA! Mies meni aamulla jotenkin hassuksi ja kyseli ihmeissään että miksi tuo testiviiva on noin haalea ja pyysi että testataan uudelleen perjantaina.. :) Yritin selittää että johtunee luultavasti siitä että testasin kp29/28, mutta lupasin testata pe uudelleen kun se tuntui olevan niin tärkeää hänelle :)

Te saitte mut ajattelemaan alunperin että tää voisi olla raskaus, kun oli kiinnittymisvuodot yms. Mutta maanantaina mulle tuli jotenkin vahvasti sellanen olo, että voisin olla raskaana. Se väsymys mikä mulla on ollut nyt kahden viimepäivän aikana, palautti mieleen edellisen alkuraskauden vaivat.

Mutta tosiaan, tässä on kai rv4 meneillään... Jännää :) ja samalla epätodellista, mutta kuitenkin ihan todellista (kun mähän tiesin tän jo ma)... Mähän olin alunpitäen suunnitellu tän niin, että mä synnytän ennen kun täytän 30, jolloin yk1 ois pitäny tuottaa tulosta! Mutta eipäs niin käynytkään, ei näitä voi etukäteen suunnitella vaikka miten haluaisi. Mäkin olen sellanen hätähousu, mutta näköjään se on niin että kaikki aikanaan. Tätä toista raskautta yritettiin yhtä kauan kuin esikoista (yk3). Eka yritysketa oli pupuilua jokapäivä tärppipäivinä, yk2 oli pupuilua joka toinen päivä tärppipäivinä ja yk3 ei huvittanut koko pupuilu kun muutamana pivän tärppipäivien aikaan. Ehkä ei se määrä, vaan laatu...tiedä näistä. :)

Mä en nyt ainakaan vielä siirry heinäkuun odottajiin, oon jotenkin "kiintynyt" teihin :) Lueskelen ja kommentoinkin jos sallitte :P

Nyt tää akka puhaltaa plussaa teille kaikille!!!++++

Äippä2010
rv4

Onnea äippä 2010 plussasta!!!!!! <3
mahtavaa, nyt sitten otat meidät kaikki muutkin mukaan siihen plusssa-aaltoon, jookos? ;)

tervetuloa uusille ja harmittelut tädinsaaneille!

täällä tilanne vieläkin sama, viidennenpäiväsen pillerin otin nyt ja perjantai iltana loppuu kuuri.. sitte jäädään oottaa mensuja..

Äippä 2010, onnea ja tarrasukkia niiiiin paljon!! <3 Ihanaa! Kyllä me muutkin täältä  vielä plussataan! Ja toki sallimme sun täällä meidän ilona viä pysyvän! :)

Ja tervetuloa uudet! Kiva saada uusia kuumeilijoita, jos täällä nyt lähtee huima plussa-aalto! <3 Toivottavasti meistä kukaan ei täälä palstalla enää kauaa oleile! :)

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista.

Nyt on ovista hyödynnetty ja katellaan tuottaako tulosta. Toisaalta toivois,että tärppäis heti, mutta sitten taas pelottaa kuinka selviää kahen pienen kanssa ja toivois, että sais vauvan vasta vähän ennen kuin esikoinen täyttää kolme. Mutta eihän se niin mene. Voi olla että raskautuminen kestää  tai tulee keskenmeno, joten yritystä on oltava. Tarkoittaen siis, että sais sen kakkosen ennen tota esikoisen kolmevuotis päivää. Vaikeita asioita.

Mutru toivotaan. että saisitte plussan tästä kierrosta!! Ootko kotona vielä esikoisen kanssa?

Äippä2010 Paljon onnea!! Täältä tullaan perässä heinäkuisiin.

Sannakoo kamala juttu toi sun synnytyksen jälkeinen tilanne ja tietty synnytyskin. Meillä vauvakuume hiipi salakavalasti. Tuntu, että jokapaikassa on vauvoja ja vauvamahoja. Ja sit järkisyyt vielä päälle se, että ikää on jo yli 30 ja haluaisin kolme lasta. Sit työpaikka josta en pidä eli haluan olla vielä kotona ja saada kunnon äp- rahat ja sit kun on hirveesti lähipiirissä ongelmia lastensaamisessa, joten pelottaa itteäkin tuleeko meille kuinka helposti se kakkonen.
Meillä on tainnu miehessä olla kuume kauemmin kuin mussa. Se on jo kauan kyselly, että mitä teet noille neitin pienille vaatteille?Säilytäkkö vai myykkö? Ja jotenkin oon siitä aistinut sen vauvakuumeen. Ja kun ite otin asian puheeksi hän halusi heti aloittaa kakkosen teon.

Tsemppiä kaikille!!

No kas, Äippä2010 se sitten on saanut hienon tuloksen! Kyllähän tuo nyt jo aika vahvalta päiviin nähden näyttäis, että eiköhän se siinä sitten ole! Onnea ja malttia! :)

Ja kiitokset mun asiassa myötäeläville, taitaa tää kuulostaa oikeesti pahemmalta kuin onkaan... Meillä tähän on kuitenkin jo ehditty melkeen 2v "tottua", eikä onneks parisuhteeseenkaan sillain vaikuta. En nyt sen kummemmin näistä tuntemuksista halua avautua, lisää löytyy tuolta Seksi epparin jälkeen pinosta. Ainoastaan tuon yllä olevan kerroin sen takia, että tässä vähän koittaa hillitä omaa hinkua vauvasta, kun ei sitä oikein uskalla ajatellakaan, että saattais niin pian tärpätä... esikoista ei sillain yrittämällä yritetty myöskään, eikä meillä tän miehen kanssa koskaan oo ollu mikään kovin kovin vahva seksitarve, lähinnä vuorotyöläisperheen aikataulutusongelmasta siis ollut kyse ;) Meillä mies muutenkin tarvitsee selkeästi seksiä paljon vähemmän kuin minä, joten sinänsä on ehkä ollut onni, että näiden ongelmien kanssa seksi ei oo koskaan ollut se kaikista tärkein tekijä meidän parisuhteessa.
Kävin siis tuolloin vuosi sitten fyssarilla testailemassa lantiolihaksiston ja sulkijalihasten toimintaa, samoin pääsin oisko ollu 4kk synnytyksestä jälkeen naistentautienpolille ihan ammattilaisten tutkittavaks (paikalla oli erikoistuva lääkäri, johtava gyne ja jonkinsortin johtava kätilötyyppikin) ja siellä totesivat, että vikaa ei periaatteessa ole, vaan väittivät, että ois synnynnäisestä tilasta kyse... No jep, 10v seksiä siihen mennessä oltiin jo ehditty harrastaa ja ties millaisia hevosia ratsastaa, niin ihan en itse tuohon uskonut. Sanoivat kyllä, että jos vielä vuos synnytyksen jälkeen on tilanne tää, niin sitten voisi hakeutua uudestaan hoitoon ja korjausleikkauksen mahdollisuutta tutkia - se vaan tarkoittaisi sitä, että ongelma ei välttämättä korjautuisi vaan saattaisi jopa mennä pahemmaksi, joten oon sitten vaan tyytynyt työntämään tätä asiaa pois mielestäni ja ajatellut, että nautitaan tosta esikosta nyt ja pohdiskellaan sitten kun on noi opiskelu-päivähoito-työkuviot saatu parempaan kuosiin. Eli ens keväälle oon päättänyt asian jättää, jos ei sitä ennen tärppää! Keskusteluapua on myös tarjottu seksuaaliterapeutin taholta, mutta sinne lopulta jätin menemättä, koska olin saanut asian jotenkin mielessäni siloteltua ja päättänyt, että nyt ei oo hetki repiä näitä asian henkisiä haavoja auki.

No hups, tulipas siitä sitten jauhettua enempikin :D

Mutta joo, nyt hiljaksiin ajattelin, että alkaisin teidän tuumailuja seurailemaan ja ehkä voisi viritellä omassa päässäkin uskallusta ajatella, että se pikkusisarus voisi meille joskus muuttaa! Vauvakamoista suuren osan tosin laitoin just myyntiin (paitsi osa vaatteista ja pinnasänky + tuttipullot, rintapumput jne. on tallessa), eli eiköhän se ois sitten karman laki, että nää meidän harvat peittojenheiluttelut aikaansais sen raskauden! :D

Kirmiinan miehen tuumailut noista vauvatarvikkeista sai kyllä hymyn huulille! Hih, ihanaa, että siellä se on just se mies, joka ehdottomasti kuumeilee enempi! Meillä isäntä täyttää 30v ens vuoden elokuussa, joten mäkin vähän odottelen, että oiskos se sitten sillekin se seuraava virstanpylväs että sillä iskis kuumeilu päälle! Tai mistä sitä tietää, vaikka sillä jo ois, koska täysin puhumattomalla yhteisymmärryksellä tota ehkäisytöntä seksiä täällä talossa harrastetaan... ehkä sekään ei siis vaan uskalla tän tilanteen huomioon ottaen mitään sanoa :)

Mites muuten yleisesti toista kuumeilevat, ootteko palanneet töihin vai vielä esikoisen kanssa kotona? Ja minkä ikäisiä esikoisia teillä on? Kaikilla kun ei oo tuota tickeriä, niin ei pääse vaklaamaan :)

Ja jos vielä enempi saa udella, niin minkälaisia perheitä siellä ruutujen takana muuten on?
Täällä siis äiti 25v, isi 29v, poika 1v 10kk, isäntä pelkkää yövuoroa, minä valmistun nyt jouluna (ja tahdon töihin ehdottomasti ennen seuraavan syntymää, vaikka edes pariksi kuukaudeksi!) ja teen sen jälkeen todennäköisesti 3-vuorotyötä... Vähän jänskättää kaikki päivähoitokuviotkin!

Onnea äippä2010!!! ++++

SannaKoo mukava kun tulit jutteleen tänne :) Huh mitä sulle oli käynyt synnytyksessä :/ Ymmärrän täysin että toinen lapsi vähän aiheuttaa empimistä. Varsinkin kun se "teko" ei teillä sit olekaan kaikist yksinkertaisinta ja mukavinta. Onko mitään valoa tunnelin päässä näkyvissä, että menisit joskus ton takia vielä paikattavaksi? Tiedetäänkö siis syy siihen kipuiluun? No, anyways, toivottavasti joskus helpottaa...onneksi elämässä on muutakin kuin seksi. Mut hei, kukas se olikaan täällä nimenomaisella palstalla kun heitti, että hankkisko apteekista ruiskuja ja hoitais sillä simpat maaliin, jos seksi ei huvita??? että jos vauvakuume oikein kovaksi nousee, onhan siihen täsmäaikaiseen perilletoimitukseen sit muitakin ja kivuttomampia keinoja kuin perinteinen :D

Meillähän oli niin, että miehen puolesta toinen lapsi olis saanu tulla vaikka heti. Minä kuitenki jotenki emmin mahdollisuutta tulla niin pian raskaaksi (kehon palautumisen kannalta) joten hain minipillerit. Söin niitä sit epäsäännöllisesti puoli vuotta ja nyt saa lapsi tulla jos on tullakseen. Halusin kuitenki lapset pienellä ikäerolla, enkä ees ajatellut myyväni mitään vaatetta tai tarviketta pois, vaikka kaapit jo pursuileekin tavaraa. Kai mä nyt sitte viimein poden jonkinlaista vauvakuumetta :)

Meillä on nyt virallisesti yk1. Epävirallisesti on vauva saanut tulla jo kauemmin, otin aika huolettomasti noita pillereitä varsinkin loppua kohden, sillä ois ollut silloinkin jo vauva tervetullut jos ois "vahinko" käynyt, en tiä miksi jatkoin puolen vuoden ajan ylipäätään! :O Sopivasti on kyllä ollut nyt ovis (kai) ku ollaan just pienellä rentouttavalla lomamatkalla <3 <3 <3, et katotaan mites tässä käy. Toivotaan parasta.

Minä 32, mies 31 ja tyttö vajaat10 kk. Meen viikon päästä töihin, ääh :( Mut tyttö jää miehen kans kotiin, mies ottaa hoitovapaata toukokuun loppuun :) Sitte oiski sopivaa jos mä jäisin uudelle äippälomalle... peukut pystyyn.

Onnia  äippä2010!!!  Maailman ihanin uutinen <3

Meille tuli tänään täti käymään. Olin just töissä vessassa ja sitten... Meni koko työpäivä ihan ketuiksi kun mietin vain omaa pettymystä ja sitä miten ehdin jo vähän sillai ikäänkuin melkein niinku toivoa.... Tää on kyllä kaikista maailman tunteista inhottavin. Pettymys. Itkua taas tekis mieli tuhertaa. Eli kp1/30 mennään. GÄRHH!

Heheh, totta tosiaan Sadepilvi, noinhan sen saisi tosissaan hoidettua tuon homman, että sais vaan ruiskuteltua vauvasiemenet perille. Ja toinen mille tässä on naurettu, että noooh, menkööt mies pienennysleikkaukseen, koska oikeastaanhan se on vaan sen syy, että on liian levee lesti ;)

Aaah, nyt iski identiteettikriisi, kun huomasin, että tuolla ois tollanenkin pino kuumeilijoille, jotka ei oikeestaan ees yritä. Mä en nyt tiiä, et kuulunko mä sinne vai tänne vai tonne, ku kuitenkin periaatteessa seksiä harrastetaan ehkäisyttä, mutta oikeesti kuitenkaan ei harrasteta seksiä vauvaa yrittääksemme... Ongelmallista! Ehkä pompin siellä ja täällä ja katselen kumpaan pöytään istahdan! :)

Nyt vasta luin noita ylempiä vähän tarkemmin... *nolona*

Teillä on SannaKoo ollut melko hankalan tuntuista... Toivottavasti kuitenkin seuraava lapsi tulee sitten vähemmällä "työstöllä". 

Meillä ruudun tällä puolella siis semmoinen tilanne, että esikoispoikamme on nyt reilun vuoden vanha. Minä 30 ja mies 33. Lisäksi perheeseen kuuluu kolme kattipoikaa... Mä oon nyt tasan kuukauden ollut kolmivuoro töissä ja mies tekee ihan 9-17 eli poju on sitten hoidossa. Onneksi mä teen semmosta kolmivuoroo missä on 12 tunnin vuoroja, niin mulla on sitten vastaavasti melko paljon noita vapaapäiviäkin. Alkuperäisenä suunnitelmana oli että jahka saadaan ensimmäinen lapsi maailmaan niin heti vain mahdollisuuksien mukaan toista perään. No, poju syntyi sektiolla, joten tarvi ainakin sen puol vuotta ennen kun ruvettiin ihan tosissaan yrittämään. Ja ollaankin nyt sitten siinä yk 6 kohdassa. Tai kohta alkaa se yk7. Tämmönen tilanne täällä.

Takaisin