Hei kaikille!
Mihin nää päivät oikein menee? Eilen en ehtinyt ollenkaan tänne ja nyt niin paljon mielessä, etten tiedä mitä kirjoittaisin eka. Ihanaa tietty, et päivät menee vauhdilla! Muuten olis vaikeempaa odotyaa testailupäivää.. Eli täällä kp 24 eikä vieläkään alustavia oireita, siitä et menkat alkais.. Oikeesti joko menkat myöhässä tai lievemmät kivut tässä kuussa..? Tai sitten on oikeesti jotenkin ihmeellä tärpännyt ekalla kerralla! Oon kaikkia mahdollisia oireita kehitellyt pikku hiljaa. Liikaa aikaa kai ollut haaveiluun ja itsensä kuunteluun? Mut, mut..
Oireina nyt siis nukkumisvaikeuden lisäks närästys ja eilen nipisteli muutoman tunnin oikealta puolta alamahaa. Siis eilen tuli tasan viikko oviksesta, jonka tunsin tosi voimakkaasti eli mahdollisesti kiinnittyminen eilen..?!? Pientä ruskehtavaa, melkein punertavaa vuotoa olin näkeväni, mut senkin ehkä kuvittelin.. Tai sit oli menkkajomotusta! Oon nyt asenoitunut, niin et menkat sieltä kuitenkin alkaa, enkä usko raskauteen ennen testin tekoa. Testin teen sit vasta kun mennyt yli ainakin pari päivää..
Miehen kans juteltu asiasta paljon ja päätetty, ettei uskota ennen, kun nähdään todisteet raskaudesta.. Hän jotenkin epäileväinen ollut pari päivää vaikka normaalisti ollut mukana mun hehkutuksessa.. Huonoja päiviä siis molemmilla, mut onhan raskaus ja vauva iso asia, niin pistää miehenkin pään pyörälle. Hänelle kun tämä kaikki on uutta ja ihmeellistä, niin ehkä ei tiedä mitä ajatella ja kuinka suhtautua..
Jännä kuinka oma mieli heittelee kans kovasti... Niin haluan vauvan ja odotan raskausaikaa, mut samalla muistelen esikoisen rankkaa vaiva-aikaa. Onneks muistan kaikki ne hyvät hetket ja sen kuinka iloinen ja onnellinen olin vauvastani.. Sitä tunnetta odotan nytkin! Mut nyt vaan odottelen, et selviää onko menkat tulossa vai päästäänkö odottamaan muuta.. Kattilillakin epäily tädin kyläilystä? Vieläkö olosi enteilee sitä? Meet sit lääkäriin oikeesti, jos nyt ei oo tärpännyt. Sun ei tarvii kärsiä seuraavassa kierrossa, kun apua on saatavilla.. Oon huolissani sinusta! Vaikka itse en oo kokenut samaa, mut voin kuvitella sen kauheuden.
Semmoista tänään.. Tulikohan kaikki, mitä ajattelin..Mielessä oli niin paljon kaikkea.. No kirjoittelen sit lisää, kun juttua tulee.. Pitkää pinnaa odottaville ja malttia sekä onnea! Onnea tarvitsemme jokainen joka päivä! Kuullaan!!