Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
voi miten ihanaa kevätneito <3 vaikka ehkä vähän haikeaa kun sää jätät meijät <3 mut enempi silti niin ihanaa! <3<3<3 onnea tuhannesti!

Tervetuloa mukaan Jennivee, äippä2010, Hertta ja Mutru.!

ONNEA KEVÄTNEITO!
 Hyvin piti sun pohdinnat paikkansa ;)

Muille toivottaa onnistumisia syyskuulle!! Viestejä pukannu siihen tahtiin ettei tahdo pysyä mukana.. Me ollaan Keski-Pohjanmaalta pieneltä paikkakunnalta, joka alkaa K:lla. Muutin tänne 4 vuotta sitten Kuopiosta miehen perässä :D

kattilii: Hyvä että päätit mennä tarkistukseen, ei kannata liian kauan odottaa ja itekseen pohtia, että mikä vois olla vikana. Siitä ei saa kun stressin itelleen.. Täällä oli silleen kun yritettiin esikoista niin mulla heitteli menkat miten sattuu( oli kerran monta kuukautta ollenkaan tulematta). Sitten tajusin mennä lääkäriin.. mitään lopullista diagnoosia ei sillon saatu muuta kun että kaikki pitäis näyttää normaalilta ja tero-kuurin sain. Oliko 3 kuukautta sen kuurin jälkeen aloin odottaa I:tä.

Huomenta naiset! Ja kiitos kovasti tervetulotoivotuksista, mukava liittyä seuraanne turisemaan

Oi ihanaa KEVÄTNEITO, oikein paljon onnea! Sulla tulee siis laskettu aika toukokuulle? Esikoinen syntyi huhtikuun lopulla, oikein hyvä aika syntyä. Pääsee heti ulkoilemaan vauvan kanssa yms. Me muut yritetään tulla perässä:)

Itse tässä odottelen, että lähtis tuo kutsumaton tätivieras nurkista pyörimästä... Pitkiä on päivät ovista odotellessa, tosin vielä pidempiä ne on sen jälkeen;) Itse en muuten ovista tunnista, mut valkovuoto muuttuu selkeästi sellaiseksi kirkkaaksi ja venyväksi (yäk!). kaapissa odottaa myös 7 kpl:n paketti ovistestejä, niillä vois vielä varmistella. Tältä palstalta saakin hyviä vinkkejä ovistestien tekemiseen:)

Joku kyseli asuinpaikkoja, me asustellaan Kuopiossa.

ONNEA KEVÄTNEITO!!!!!!!! No nii muutkin sit vaan rautaa popsimaan, etkös säkin Kevätneito sitä tässä kierrossa kokeillu? :) äippä 2010 Mä olen ainakin alkanu nyt jännittää sitä kuinka arki sitten lähtee rullaamaan! Meillä pitäis nyt päästä yöimetyksestä eroon, ja se on vaikeeta... Ja tyttö pitäs omaan sänkyyn vielä opettaa.. juu ja mä olen kans ajatellu että tän toisen kanssa EN kuuntele toisten neuvoja, vaan teen just niinkun ittestä tuntuu! Meillä on isovanhemmat ihan liikaa arjessa mukana. Joka ikisestä asiasta pitäs niille raportoida ja neuvoja satelee koko ajan, ja arvostellaan KOKO AJAN. mä teen kaiken väärin, ja he ovat oikeessa, inhottavaa. Ja jos mä olenkin jossain asiassa oikeassa, se koko juttu ohitetaan sanomatta mitään. Miks mun pitää vielä olla semmonen että nielen vaan kaiken... Kerran räjähdin ja sanoin suoraan, siitäkin koko juttu käännettiin mun syyksi ja he oli niin viattomia kaikkeen ja yrittävät muka auttaa.. niin, sehän mua auttaakin kun lapselle lässytetään "sullahan on ihan liian vähän vaatetta päällä, vieläkö sä tuota kuraa joudut imemään(äidinmaitoa!!!)...." Anteeksi mun purkaus!!!!!!!!!!! Oli pakko vaan avautua, vaikka enhän mä tänne enää "kuulukaan", :)

Onnea kevätneito! :) Mahtavuutta!!
Joku kyseli että mistäpäin ollaan. Me asustellaan tällä hetkellä Tampereella. Isovanhemmat ja ystävät asustaa parin tunnin ajomatkan päässä, mutta hoitoapua saa vaikka joka viikonloppu jos tahtoo. Hyvä niin! :) Ja toiveena meillä on miekkosen opiskelujen loputtua keväällä muutto lähemmäs :)

Samaa oon kans pohtinu, että miten kahden lapsen kans sitte pärjää ja saa arjen rullamaan.. Ehkä odotus ainakin sujuis vähemmällä stressillä..EHKÄ!! :D Ei ehdi murehtia ihan kaikkea, ku ton villipyllyn peräs pitää juosta! <3

Oikein paljon onnea Kevätneito!!! <3 Älä meitä jätä kuitenkaan kokonaan, käy aina välillä kertomassa kuulumisia :)

Joku kyseli et mistä päin niin vastaanpas kuin omppuf : Keski-Pohjanmaalta ja paikkakunta alkaa K:lla ;)

Elikkäs täällä porskutetaan vielä... Cytotecit laitoin sunnuntaina ja vuoto alkoi n.4 tuntia siitä kovan horkan ja kuumeen kera. Olo oli mitä kamalin =/ Kipeä en kyllä pahemmin ole ollut, vaikka odotin mahdottomia kipuja. En olisi ikään uskonut et voi vuotaa näin kuin nyt tässä tapauksessa. Vieläkin vuoto on paljon runsaampaa kuin mensujen aikaan. Toivon vain, et tästä päästäis nopeesti ohi ja voisi asian "unohtaa". Miehen kanssa ollaan päätetty, et heti käynnistyy yritys osa 2. Vaikka tunteet heittelee miten sattuu... Välillä ajattelen, etten enään ikinä halua tulla raskaaksi. Välillä kyselen seiniltä, et miksi näin kävi... Kelaan kaikkea sitä, mitä ehti jo muutaman viikon aikana miettiä tulevaisuudesta...
Mut mennyttähän on turha miettiä, vai mitä? Tulevaisuus pelottaa mutta pakko jaksaa uskoa ja luottaa siihen, et meille vielä joskus toinen lapsi suotaisiin.

Yksisarvinen: Voimia sinne! En osaa kuvitellakkaan miltä susta tuntuu :(, kun ei oo ikinä omalle kohdalle sattunu. Paikkakunnasta vielä.. tää on niin pieni kylä ettei jostain syystä viiti enempää paljastaa, tai muuten kylällä kohta puhutaan jos joku tuttu sattuu tänne joskus eksymään lueskelemaan.

Isovanhemmista: Meillä mun porukat asuu about 300km päässä, joten eivät juurikaan puutu elämään millään tavalla. Miehen porukat nyt asuu tuossa aika lähellä, sekään ei oo vielä paheemin ruvennu ärsyttämään. Jos rupeavat neuvomaan niin laitan vaan puhelimen kiinni ja ovet lukkoon ja mökötän itsekseni kotona pari päivää, sitten taas jaksaa ;D

Oon minäki vähäse miettiny että miten sitten kahen lapasen kanssa, enimmäkseen positiivisessa mielessä. Niistä olis niin hyvät leikkiseurat toisilleen sitten isompana. Kyllä mä uskoisin ihan hyvin pärjääväni. On tullu aikoinaan vähän harjoteltuakin, kotona kun ympärillä pyöri 6 pienempää sisarusta, joita joutu melko aktiivisesti hoitelemaan. Ollaan tuon miehekkeen kanssa kyllä tuumattu et kaks olis riittävä lapsiluku meille ja uskon että päätös pysyy. Jos se toinen joskus meille siunaantuu ;)

Plussia pitää aina sepostuksen lopussa toivotella "taistelutovereille" <3
kp 10/n.30/yk6

Iltaa!

Kiitos oikein paljon onnitteluista kaikille! Ihanii ootte! En ainakaan vielä teitä oo jättämässä.. Ja vielä mitä vaan voi tapahtua.. Kuitenkin toivon, et tehokkaat tarrasukat on käytössä pienellä.. Joku muuten kyseli, et käytinkö tässä kierrossa rautalisää? Otin sen juu käyttöön ja käytössä vieläkin.. Ehkä auttaa tai sit vaan ajatus siitä, et käytössä on apuja?? Kuka sen tietää? Mut oikeestaan en vieläkään kokonaan asiaa tajua.. Oon kyl monesti päivän aikana jäänyt haaveisiin ja miettinyt asiaa.. Hirvittää ja jännittää sekä samlla niin onnellinen ja innoissani! Se mietityttää, kun kaikki muuttuu ja mitä kaikkea tuleekaan vastaan. Päällimäisenä mielessä esikoisen suhtautuminen, varmasti tulee vaikeaa hän kun saanut olla yksin monet vuodet. Hyvää kyl ehdottomasti tekee, et oppii jakaan huomiota.. Helppoa ei varmasti tule, mut elämää se on ja kaikkeen sopeutuu..

Tästä pitäis sit alkaa neuvolaan soitteleen ja aikaa varata. Sit saakin jäädä jännään ultraa. Sen jälkeen ehkä vois olla hyvä aika kertoa uutiset.. Äiti innostuu ja appivanhemmat, tietysti muutkin.. Yllätyksenä ainakin tulee monelle, mut jotenkin kiva ajatella, kuinka saadaan heidät iloisesti yllättää.. Mies ei muuten aamulla saanut montaakaan saanaa suustaan. Hymyili ja suukotteli sekä halaili monesti ennen töihin lähtöä.. Ei varmaan vielä tajua asiaa, kun itsekin vielä tässä ihmetellään.

Mut joo.. Ekalla yrityskerralla siis näin.. Hyvä et odotettiin heinäkuu, niin kroppa pääsi palautuun hormonikierukasta. Mielessä kyl juttuja, kun oon kuullut kuinka kierukan jälkeen helpommin tuulimunaraskaus tai menee kesken aikaisin, kun kohdun seinämät eivät vielä vahvat.. Mut ei pidä miettiä liikaa.. Odotellaan rauhallisin mielin ja yrittää sulatella asiaa itsekseen. Hyvä et raskausaika on pitkä, mut varmasti ajan toivois kuluvan nopeemmin jossain vaiheessa. Olen siis vielä täällä teidän seurana, koska onhan tämä tilanne vielä toisesta haaveilua ja kuumeilua.. Kuullaan siis! Hyvät illan jatkot ja kauniita unia!

Hei vaan kaikille!

Paljon, paljon Onnea Kevätneidolle!!! Hyvin pitivät tuntemuksesi paikkansa :) Onnellista odotusta sinulle ja perheellesi <3

Ja tervetuloa mukaan Mutru.

Eli me asutaan täällä Itä-Suomessa, kaupungissa, joka alkaa N:llä ;)

Onhan sitä toki itsekkin tullu pohdittua, että jos pikkukakkonen meille suotaisiin, niin miten sitä kahta pientä pyörittäisi...mutta minäkin oon tullu siihen tulokseen, että juurikin se turha stressaaminen ja täydellisyyden tavoittelu jäisi toivon mukaan vähemmälle kuin esikon kanssa. Mulla ainakin on ollu hirveitä suorituspaineita, ja mies on yrittäny aina toppuutella, ettei kaiken tarvii mennä just kympillä. Ja eikä toki meekkään :D Toisaalta on myös aika turhaa stressata etukäteen arjesta selviämistä kahden pienen kanssa, aikahan sen sitten näyttäisi! Ja selviäähän nuo toisetkin :) Meillä onneksi isovanhemmat ei hirveästi tuppaudu arkeen, vain oikeastaan silloin kun oikeesti tarve on. Ja kun kaikki läheiset asuu samassa kaupungissa niin tukiverkkokin on hyvä!

Muttamutta...Voihan KÄÄÄK miten vihainen oon itelleni!!! Eilen mun itsehillintä sitte petti ja testasin sillä mammaksin herkällä aamupissasta....Ei ois pitäny...kun eihän siinä tietenkään mitään näkyny... :( Tai no jos minä sitä katson, niin kyllä mä siinä roskishaamun nään, mutta kukaan muu ei... Ja tiedetään, ei pitäis tihrustaa testiajan ylittäneitä testejä... Mutta kun kaikkialla sanotaan ettei siihen pitäis viivanpaikkaakaan tulla ja mun mielestä siinä joku hento viivan tapainen näkyy. Noh, tein jo sovinnon itseni kanssa ja tulos on siis nega ja sillä selvä.

Tää itsehillinnän pettäminen johtuu tasan mun miehestä; keskusteltiin maanantaina siitä, että mitäs marrakuussa, kun äippäloma loppuu jne...mies siihen sitte, että sun pitäs jo olla raskaana, ettei tarviis töihin mennä :D ja juurikin tämän kommentin takia mun piti testi mennä eilen tekemään!!! Vaikka olihan se aivan liian aikaista...

Menkat ei vielä oo alkanu, mutta onhan tässä aikaa vielä perjantaihin. Eilen kyllä jo tuntui, että nyt alko, kun alamahassa kouraisi aamulla sängystä noustessa. Kävi mielessä sekin oisko voinu olla kiinntymikipua, mutta epäilen kovin. Heiluteltiin kyllä peittojakin toissailtana, että voipihan se siitäkin johtua...No, odotellaan ja odotellaan. Ei kai tässä muuta voi. Kuulumisiin!!

Täällä alkoi menkat! :( Ennätys lyhyt kierto oli nyt, vain 26 päivää! 10 päivää lyhyempi ku viimeksi, hoh hoh!! No tää oli vasta eka kierto ku yritettiin, ehkä ens kierrosta sitten :) On se muuten jännä ku aattelin itekseni, että oottelen rauhas että tärppääkö ja etten ota mitää stressiä tästä kakkosesta, ni heti ku menkat alkoi mielen valtas ajatukset et mitä jos en saakkaa toista lasta ja ja ja.. Varsinki ku olin melko varma et tunnistin oviksen, ni se ei kyllä ollu lähimainkaa sillon, jos menkoista laskee.. :/ Ja huomasin jo selailleeni netistä ovistestejä.. Se siitä stressittömyydestä ja tulee ku on tullakseen asenteesta!! :D

Heipsis!

Täällä roikun vieläkin.. Ei kamalasti näkynyt tuolla toukokuisissa porukkaa ja juttelua oli harvemmassa. Täällä ainakin kirjoitellaan koko ajan ja porukkaa on.. Täällä siis hengailen vielä.. Potkikaa sit pois, jos alkaa mättään.. En muuten saa sit millään vaihdettua tota tickeriä. Otin jo sähköpostilla tonne ylläpitoonkin yhteyttä. Ei siis reagoi mitenkään se tallenna-painike. Piti ihana haikara tehdä, joka kuvais tätä vaiheen etenenistä, mut en saa tota vanhaa pois, enkä uutta tilalle. Toivottavasti jossain vaiheessa selviää. Sieltä laittoivat vaan sähköpostia, et pähkäilevät asiaa ja ottavat sit yhteyttä. Tosi asinatuntevaa väkeä varmaankin?

Täällä ollut keskustelua isovanhemmista.. Omat vanhemmat asuu vartin automatkan päässä, mut oikein hyvin tuun toimeen. Varsinkin äidin kans oikein läheiset välit ja auttanut mua monesti. Lapsen kans apu kyl tuli aikoinaan tarpeeseen, kun hänen kans jäin yksin ja hän sairastui pahasti. Miehen vanhemmat asuvat vielä lähempänä, mutta ovat kovin liikkuvaisia, asuntoautollaan kulkevat ympäri suomea ja suomen ulkopuolellakin.. Heidän kans siis ehkä harvemmin tekemisissä, mut ihan ok välit.

Sitäkin täällä on pohdittu, et kuinka pärjää sit kun tulee toinen. Koskikihan tää keskustelu niitä, joilla esikoinen pieni? Täällä ei muuten taida olla montaa muuta, joilla sama tilanne kuin meillä? Ikäeroksi tulee 7-vuotta, kun tyttö täyttää huhtikuussa ja vauvan pitäis syntyä toukokuussa. Vaikuttaa kyl tämä puolison vaihtuminen mulla tässä välissä tulevaan ikäeroon.. Kiva kyl silti seurata teidän kautta, mitä se elämä on pienten kans. Teillä siis monella tuntuu olevan aika pieniä noi esikoiset.. 

Mitäs vielä? En muuten vielä mitään kommenttia nykyiseen olotilaani oo ilmaissut. Voi hurja sentään!! En vieläkään oikein ymmärrä asiaa.. Raskaana? Ja näin vain? Jotenkin kuvitellut et muutoma yrityskerta menee. Tietysti toivoin, ettei tarvitse odottaa, sitä et pääsee odottaan. Mut näin.. Ja nyt lopetan hehkutuksen, et kaikki sujuu hyvin loppuun asti. Voihan olla, et mitä vain vielä tapahtuu.. Niin paljon kaikkea täällä huomannut ja tapahtunut ympärilläkin, niin ei voi olla liian varma. 

Pientä pahoinvointia nyt alkanut ilmestyyn.. Eli jos oon pidempään syömättä, niin tulee paha olo. Ja aamuisin pitää syödä aikaisemmin, muuten paha olo. Normaalisti aamun pärjännyt hyvin pitkään. Väsyttää kyl toisina päivinä enemmän ja toisina vähemmän sekä närästää ihan kaikki, jopa juominen saa välillä röyhtäileen. Mies sitä mieltä, et äitini varmasti pääsee hyvinkin pian tilanteen tasalle. Tuntee mut kuitenkin niin hyvin ja tietää, et voin mitä vaan syödä ilman vaivoja ja yhtäkkiä närästystä. Lisäks toi viikonloppuna alaselän särky ja jalkojen puutuminen vaivaa välillä. Onneks monipuolinen työ, niin ei tarvitse pitkiä aikoja seisoa paikoillaan eikä istua. On siis liikunnalla hoidettavissa.. Liikunta tuleekin tarpeeseen, et oon sit jossakin kunnossa ja selviän vähän paremmin raskausajasta ja sen jälkeisestä elämästä.

Mies edelleen ollut harvasanainen..Taitaa vielä mun tavoin sulatella asiaa? Hellyyttä ja huomiota osoittaa kyl tavallista enemmän.. Hänellä kyl nyt kaaosta töissä ja huomaan sen stressaavan..Välillä rankkaa seurata, kun toinen ihan poikki. Itsestäni tiedän, et menee ajan kans ohi ja vain itse pystyy asiat setviin päässään. Samanlaisia ollaan siinä hänen kanssaan.. Mut joo.. Tässä tätä tulikin taas ihan tarpeeksi.. Kuullaan taas! Pysykää ihanina ja rauhallista illan jatkoa!

Huomenta!

Voi onpa harmillista Mutru... No jospa sitten ensi kuussa ois tärpin vuoro :D ja niin se vaan taitaa olla, että nälkä kasvaa syödessä näissäkin asioissa!!

Mulle iski nyt vuorostaan iki-ihana syysflunssa... Pikkuneiti sairastanut myös jo pari päivää, mutta mulle tauti iski kunnolla eilen... nyt niiskuttaa ja palelee, onneksi ei ainakaan vielä kuumetta onneksi ole nostanut. 

Eipä oo kyllä vielä puolukkapäivätkään alkaneet...jos huomenna ei mitään vielä kuulu, on pakko kyllä testata viimeistään vlopun aikaan uudemman kerran. Kaiketi vielä voi siis toivossa elää!

Onne Kevätneito!!!! Ihanaa että teillä noin nopsaan tärppäsi =)

Yksisarviselle kovasti jaksamista ja lämpöisiä halauksia sinne!!

Itse en ole oikeastaan vielä tarkemmin miettinyt tuota arkea kahden lapsen kanssa sen tarkemmin. Tai jotain oon siis miettinyt mutta en jotenkin sitä osaa vielä jännittää. Meillä on molemmat isovanhemmat lähellä, miehen vanhemmat 5km ja mun vanhemmat 50km päässä, ja molemmilta on aina saatu apua kun on tarvittu. Esikoinen oli kyllä niin helppo vauva että kamalasti en apua tarvinnut, mutta aina on saanut hoitoapua kun on tarvinnut =) miehen vanhemmille esikoinen on ensimmäinen lapsenlapsi, joten ne on kyllä olleet ihan höpsäinä pojan perään! Mut silleen ihanasti, ei ollenkaan ärsytä mua tuo.

).( ovisfiiliksiä on täällä ollut maanantaista asti, mutta kaikki ovistestit näyttää puhdasta negaa tai sitten niin haalean haaleita haamuja, että en ole varma onko se vaan pelkkä viivanpaikka =/ lyhyen kierron mukaan ovis olis pitäny olla tiistaina, mutta eipä ollut kyllä ei! Täs miettii jo, että ovuloinko nyt sitten yhtäkkiä ollenkaan?! Mä olen kohta kuluttanut noita tikkujakin jo kolmen edestä...ei tässä auta muu kuin jatkaa testailua, josko sitä sais jotain selkoa näihin omiin tuntemuksiinkin että koska se ovis sitten oikein on?! Ilmeisesti olenkin sitten aiemmissa kierroissa "tuntenut" oviksen ihan pieleen, ja ehkä siksi ei ookaan vielä tärpännyt. Jos on taas pidempi kierto niin sitten ovis oliskin vasta tulossa. Miten teillä muilla, joilla näitä "ovistuntemuksia on, montako päivää ne on jatkuneet? Mulla nyt tosiaan kp 16, neljättä päivää olot jatkuu mutta ovista ei vaan kuulu =S Ei sinänsä, mies on flunssassa ollut joten ihan hyvä oliskin jos tärppipäivät osuis vaikka viikonlopulle! Olis ihan sopiva synttärilahja mulle tuo pikkukakkonen, lauantaina kun on juhlapäivä ;-)

Hellou!

Täällä taas! Eilen jäi väliin foorumin seuraaminen ja päivitys.. No tänne mulle ei ihmeitä.. Sateista ja viileää ilmaa, oikeastaan koko viikon satanut enemmän tai vähemmän.. Mut kuitenkin aurinkoa! Sisäinen aurinko siis.. Ollut siis tosi tunteiden täytteinen viikko!! Huh!! Maanantaina olin vielä siinä uskossa, et menkat vois alkaa.. Ja nyt oon yrittänyt totutella raskaana oloon. Arvaatkaas muuten, kuka hölmö meni jo tässä vaiheessa ostaan vauvan vaatteita? Ihan kirpparilta van, joten rahaa ei kulunut kuin muutoma euro... Ihan neutraaleja värejä valkkasin enkä paljoa ostanut.. Ruskeat kahdet pienet sukat, joissa pupuja, valkoinen body, jossa teksti: isin kulta (mies varmasti tykkää) sekä vaalean vihreät veluurihousut. 

Kamalasti vaan piti pälyillä ympärilleen, ettei kukaan tuttu näkis mitä ostelen. Kassalla huomasin ihan vieraalle myyjälle selittelevän, et oon muka menossa ystävän vauvaa katsomaan ja sinne ostin vaatetta.. Hölmö! Mitähän mies sanoo? vai pitäiskö piilotella ostoksia vielä hetki? Ostin kyl tytöllekin vaatetta ja itsellekin löysin paidan ja aivan ihanat sinisen turkoosit kukkamaljakot. Mieli tekis ruveta jo käymään vaatehuoneen vaatelaatikoita, jos sateista ilmaa kestää.. Olen siis tytön pieneks jääneitä vaatteita muutoman laatikon säilönyt ja tallessa on jostain syystä myös esikoista odottaessa ostettuja poikavauvalla sopivia vaatteita. Ehkä oon odottanut, et joku sais pojan tai sit oon kuvitellut, et itse voisin niitä joskus tarvita. Veljien tytöille paljon vaatetta mennyt käyttöön, mut toinen kälyistä palauttelee välillä osan vaatteista, kun jää heillä pieniks.

Oliskohan mul jotain asiaakin? No ei kai.. Kunhan päivittelin vaan.. Kerrankin muuten tulossa sellainen viikonloppu ettei ole ohjelmaa.. Siis tekemistä varmasti löytyy, mut ei mitään ennalta sovittua.. Mukava et saa vaan olla ja ihmetellä.. Jotenkin luulen, et aika voi osin kulua säilytyksessä olevia vaatteita tutkimalla ja siivoilemalla makkaria. Miehen kans toivon kans saavani viettää enemmän aikaa. Hän ehkä töissä ollut pidempään, et sais sulatella uutista itsekseen tai ei jaksa mun hössötystä? No ei oikeesti.. Tiedän, et töitä kauheesti hänellä. Itsellä ollut taas löysempi viikko ja pari seuraavaaakin viikkoa leppoisempia. Mut oikein hyvät viikonloput teille kaikille! Kuulemme taas! 

Moikka!

Onpa kyllä niiiin jaksamaton olo; flunssa vie voimat kyllä ihan totaalisesti. Pikkuinenkin nyt valvottanut kaksi yötä, mutta minkäs sille mahtaa, kipeä kun on. Pitäis vaan itsekkin malttaa mennä nukkumaan ajoissa, mutta kun se BB.....Pakko vaan katsoa vaikkei mieli tekiskään :D

Äipälle toivotaan plussatuulia, jospa siellä onkin tapahtumassa jotakin ;) kuulostaa ainakin lupaavalta! Ja ai niin, minä oon 26 vuotta.

Tirrille onnea ovispuuhiin, mikäpäs sen mukavampaa kuin vauvanteko-harjoitukset :)

Täällä on nyt sellainen tilanne, ettei tätiä enää odotellakkaan vierailulle pitkään aikaan... Eli tänä aamuna raskaustestiin piirtyi kaksi kaunista viivaa <3 kierto muuttui 4+0 tilanteeseen

Eilen kävin apteekista ostamassa Elivon rt:n kun se viimeksikin niin luotettavasti ja nopeasti antoi plussatuloksen, jottei epäilyksille jäänyt tilaa. Noh, päätin sitten, että jos kuukautisia ei tänään aamulla kuulu niin varmasti testaan! Ja kylläpä kannatti!

On se vaan jännä miten tähän päästiin, kun mitään muita tuntemusia tai aavistuksia ei mulle tullu, kuin se alaselkäkipuilu oviksen jälkeen (joka nyt ois voinu johtua muustakin) ja toissa iltana alkoi kumma kihelmöinti vasemmassa rinnassa. Siitä vähä pähkäilin, että voisko olla jotain merkittävää, kun poikkesi kaikin puolin näistä imetystuntemuksista. Muuten olo on ollu "oireeton", jos nyt tätä flunssaa ei raskausoireeksi lasketa :D

Mutta siis tällaista tänään meille! Olo on kuin puulla päähän lyöty, pöllämystynyt, epätodellinen... mutta siis niiiiiiiiiiin onnellinen! Meidän Pikku-Prinsessasta tulee Isosisko <3

Kuulumisiin  ja oikein hedelmällisiä plussatuulia kaikille teille!

onnea kaikille plussanneille <3 
On tää oottaminen sitte ressaavaa! Ens viikonloppuna pitäis alkaa menkat... toivottavasti eivät ala! Mielenpäällä pyörii koko ajan negatiiviset ovistestit. Toivottavasti ne ei meinaa mitään ja että ovis ois kuitenki ollu! kp. nyt 24/31... Uutena tulokkaana on kauheat migreenikohtaukset ja väsymys! arghh, ei niin mitään jaksais tehä... vois vaan nukkua. Mutta onneksi on tuo pikku päivänsäde piristämässä :) Millon te ootte aikaisintaan saanu plussan testiin?? Pitäis vissiin ootella ainaki sinne menkkojen odotettuun alkamispäivään... Jos vaan malttais xD

Capricorn onnea onnea onnea!!!!!! :) kivaa kun plussia tulee :) mulle tuli vähän paha mieli tuolla toukokuisissa, kun olin aloittanu sinne plussanneet -listan, mutta jostain syystä se ei nyt tunnu kelpaavan kun on mun alotuksen jälkeen nyt jo kaks eri plussanneet -listaa alotettu :( mä koitin olla kiva ja tehdä listaa, mutta jos oon sitten vaan niin huono siinä, niin tehkööt sitten muut paremman :( no ehkä vähän lapsellista pahoittaa mielensä tosta, mutta silti.. höh.

Ooh, täällähän on tapahtunut vaikka mitä!

Tervetuloa uusille! Kiva saada lisää porukkaa.

Yksisarviselle voimia surullisessa tilanteessa!

Kevätneidolle ja Capricornille onnittelut plussasta, siitä se uusi elämä lähtee taas kehittymään <3.

Oltiin tosistaan reissussa esikoisen kanssa ja siksi tuli paussia tänne. Ovistestejä oon tikutellut tässä kierrossa, mutta eipä oo vielä niistä ollut mitään iloa. Eilen kun ois mun laskujen mukaan pitänyt olla ovispäivä, tuli vaan haalea viiva (jota siis ei lasketa). Muina päivinä ei ole tullut mitään. Mutta saa nyt nähä, voihan mulla olla taas pitempi kierto tai sit vain en ovuloi tässä kierrossa.

Meillä on neiti ollut nyt viikon ajan flunssassa, onneksi ei oo muhun iskenyt! Eilen aloitti sitten hirvittävät itkunpuuskat, saas nähä onko joku jälkitauti tullut vai mitä häh. Taidan viedä maanantaina lääkäriin, jos ei tilanne tuosta muutu. Ei tuo oo koskaan ennen ollut noin itkuisa! Itellä on selkä ja niskat tosi kipeät, joten tuo vauvakuume ei oo nyt just se päällimmäisin ajatus. Toivotaan että sit just tässä kierrossa tärppäis, kun siihen ei jaksa erityisemmin panostaa :)!

Toisella kertaa lisää!

Oikein kovasti onnea Capricorn! Tarrasukkia matkaan teille!

Jos ymmärsin oikein aiemmasta niin Tirrille myöhästyneet synttärionnittelut! <3
Ovistuntemuksista, eli tunsin ekan kerran oviksen tässä kierrossa, josta lopputuloksena tuulimuna. Tuntemukset kesti 4 pvää mut ovistesti näytti + vasta 2 pvää tuosta et mulla ne ei toiminut. Luota myös omiin tuntemuksiisikin.

StarryNight älä välitä. Jotain samankaltaista oli havaittavissa myös huhtikuisissa. Aina mukaan mahtuu... ööö, vähemmän ajattelevia.

Täällä pahin vuoto on helpottamaan päin. Nyt on sellanen on/off -tilanne. Välillä hulahtaa ja välillä ei tule juurikaan mitään. Toivon vain niin hartaasti, et kohtu olisi todella tyhjä. Pelkään mennä kaavintaan. :( Meilläpäin ei ole kontrolleja mut sain kuitenkin ajan, et gyne katsoo ultralla, et on varmasti tyhjä. Helpottaa oloa kyllä huomattavasti, kun tietää et kaikki on ok.
Ja joku muuten kyseli ikää eli olen 28-v.

Kiitokset yksisarviselle onnitteluista =)

Synttärit menikin mukavissa merkeissä, kun lauantaiaamuna ovistikkuun pamahti VIHDOIN se tummaakin tummempi testiviiva \o/ eli viikonloppu meni peittoja heilutellessa ;-) siis viikon oli taas kierto pidempi kuin viime kuussa! Mutta kumma juttu toi, kun ovisolot alkoi mulla tosiaan jo viikko ennen ovista?! Ja ihmeen voimakkaat oli myös noi olot, ei yleensä ihan tollaset ole olleet. Lieneekö sit hyvä vai huono merkki...jos tärppäis ja saisin vaikka ne salaa toivomani kaksoset =D ääh, kunhan nyt sen yhdenkin sais niin olisin ylen onnellinen! Ja edelleen juilii alavatsaa, ajattelinkin tehdä vielä tänään ovistestin ja katsoa, että menikö se ovis jo, vai onko siis vasta tänään tai huomenna. Pidemmän kierron mukaan laskuri sanoi että huomenna olis ovulaatio. Jos tikkuun vielä tänäänkin tulee viiva niin sit täytyy yrittää pitkän päivän päätteeksi innostaa tuo mies vielä puuhiin, ihan vaan varmuuden vuoksi ;-D vaikka kyllähän ne eilisetkin simpat siellä vielä jemmassa odottelee!

No onpas siellä StarryNight innokkaita postaajia! Vähän tietty törppöä kun joku toinen on jo listan ehtinyt aloittaa niin että tehdään sit uusia...älä välitä, yhdyn yksisarviseen - aina niitä "vähemmän ajattelevia" mahtuu mukaan. Jos meillä nyt tärppää niin mä tuun sinne sun seuraksi, ja pidetään sit kaksin ihan omaa privaatti-listaa, jos ei kerta muille kelpaa =D

Takaisin