Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heti alkuun pitää toivottaa Capricorn tervetulleeksi! Ja Tirrille pahoillettelut, kun kierto päättyi taas tätin vierailuun! Sukey, kuulostaa tosi lupaavalta, laitathan lauantaina viestiä varmistuksesta ;)! Ihana kuulla Kevätneito-81 kuin täpinöissään sun mies on!!! Huomaan kyllä selvästi omankin mieheni kuumeen lisäntyneen. Kovasti tykkää ottaa syliin tuttavien vauvoja ja hyvä kun malttaa poissa antaa =).

Mulla pitäs tänään alkaa menkat, jos kierto on yhtään vakiintunut. Mutta täytyy sanoa että ei ole enää ainoataankan merkkiä mihinkään suuntaan. Eli odotan että kuukautiset alkavat taas myöhemmin. Pientä huonovointisuuttaa on ja välillä tuntuu kuin ois pala kurkussa, mutta en oleta sen liittyvän näihin juttuihin ollenkaan. Kyllä mä aijon tänään illalla testin tehä, jos eivät ala ennen sitä. Mutta aika varma olo on siitä, että en ole raskaana. Jotenkin vaan sitä mieli rauhoittuu ja keho rentoutuu, kun näkee sen negatiivisen testin. Jospa en ainakaan ressillä enää yhtään siirtäs tädin tuloa.

Täytyy vielä thän hehkuttaa, vaikka sinänsä tänne ei kuuluukkaan, että vihdoinkin neiti on alkanut vähentämään imetyskertojen määrää! Päivisin käy rinnalla pari kertaa ja yöllä kerran tai kaksi. Ja on siis ihan ite tämän tehnyt, ei vain halua enää niin usein. Monesti nuo päivä imetykset on sellaisia, että ei oikeasti kerkeä edes lähtä herumaan, kun neiti päästää jo irti ja lähtee leikkimään.

Perjantaina!

Kuinkas tämä viikko taas mennyt näin nopeesti? Johtuisko teidän seurasta? Tietty hyvä, ettei ajankulua huomaa.. Liikaa kun viettäis miettien oloaan ja laskien hetkiä, niin stressiä siitä tulis. Pysyköön se kaukana meistä! Kiitokset teille Kattili ja StarryNight! En tiennytkään, et mun jutut teihin vaikuttaa.. Kunhan vaan kirjoittelen isompia miettimättä. Mukava kuulla, et tämmöisen pienen ihmisen ääni kuullaan suuressa maailmassa.. Toivottavasti ei nouse pissi päähän, nyt kun tiedän, et mut huomataan? Heh.. 

Oikeesti toivon, ettei StarryNightin tuntemukset liittyis mitenkään menkkoihin!! Plussaa tilataan hänelle.. Ja sit alkais muutkin sit plussaileen, kun muutoma jo onnistunut! Sillei, et mistä näitä plussia oikein tulee? Jep.. Vähän väsynyttä juttua tänään. Päätä särkenyt ja kurkku ollut karhea.. Lähipiirissä flunssavirusta ollut, joten onkohan minuunkin iskemässä? Onneks ei tartu netin välityksellä, niin pysytte terveinä.:). Ei olis niin väliä sairastaa, kun vielä lämpimiä päiviä, niin haluais paljon ulkoilla ja puuhata tytön kans. Ja sairastaminen on tylsää!!  Tänään onneks lyhyt päivä, saan pitkän illan tytön kans. Mies onkin kuulemma menossa työkaverilleen saunoon töiden jälkeen. Tyttöjen ilta siis! Jee!! No ollaan kuulolla, tuun sit kertoon taas tuntemuksiani. Yrittäkää jaksaa ja pysykään ihanina! Ja hyvät viikonloput kaikille, jos ei olla kuulolla hetkeen!!

Iltaa ihanaiset! :) toivottavasti Kevätneito flunssalta säästyisi, eipä se mukava ole sairastella! Meilläkin tyttöjen ilta täällä, mies lähti myös kaverin kanssa viettämään iltaa. Onkohan Haikarainen siellä testaillut jo? Jos on niin toivotaan tietty sitä parasta vaihtoehtoa :) Jaah, täällä vielä sillon tällön tulee pieniä menkkajomotuksia, ja tänään ollu vähän vihlontaa ja paineen tunnetta.. vähän sama kun Haikaraisella, en minäkään usko kovin raskauteen, vaan ounastelen menkkojen sieltä tulevan ennemmin.. :( toivon kyllä, toivon todella paljon että kuitenkin siellä joku olisi. Myönnetään, oon lukenut netistä kaikkia raskausoireita mitä ihmisillä on ollu ennen plussaa, mutta ei, ei mulla oo mitään. Ainakaan mitään selkeetä. Voisko nyt jotain edes olla? Sais vähän toivoa tähän kiertoon? Äh masentaa vaan.

Juu, kyllähän mä testailin eilen päivällä ja yhtä viiva vain näytti, niin kuin oletinkin. Ja sitten illalla alkoikin ihme tuhruttelut, eipä oo mulla koskaan tätä tehnyt! Ja nyt sit yöllä tai tänään ei taas ole tullut mitään. Mutta nyt on kyllä jo ihan kuukautisolo alavatsassa, joten eivätköhän tuolta kohta ala. Varmaan täältä sain tartunnan noihin ruskeisiin tuhrutteluihin, kun ei oikeasti ennen tuota tehnyt :D. Mikä nyt sit lasketaan kierron ensimmäiseksi päiväksi tälläisessa tilanteessa?

Toivotaan totisesti että Kevätneito pysyy terveenä! Ja että StarryNightille ilmestys raskausoireita ;)!

Nyt suihkuun, kun neiti nukahti!

Heipsis!

Tänne tuppaan vaikka jo viikonloput toivotin ja flunssa tekee tuloaa.. Pää särkenyt tänäänkin ja väsyttänyt.. Join jopa kahvia, mitä en juo oikeestaan koskaan. Pään särkyyn yleensä kahvi auttaa, kun en sitä käytä muuten. Mahalleni se ei vaan sovi enkä pidä sen mausta, niin siks enemmän teen ja kaakaon käyttäjä. Pään särkyyn kyl auttoi vähän ja pitkänäni olin jonkun aikaa.. Tänään ilmestynyt lisäks kurkkukipu, mut muuten ei kamalan flunssanen olo oo.. Siltä tuntuu, kuin tauti olis tulossa, mut ei oo tullut vielä. Saako tostakaan mitään selkoo? Ei kai..

Huomasin muuten vasta nyt, et StattyNight kyseli multa, onko rautalisä tuntunut jossain? Väsymykseen pitäis auttaa.. Oon kyl olllut virkeempi, mut se voi johtua viileimmistä ilmoistakin. Kesän olin niin väsynyt, kun oli kuuma, nyt huomannut jaksavani paremmin. En siis osaa sanoa auttaako rautalisä, mut ei ainakaan haittaakaan siitä oo. Ostin vielä semmoista, missä b-vitamiiniakin, joka kai autaa rautaa imeytymään paremmin. Flunssaan nyt pitäis jostain ostaa, kun mahdollisen raskauden vuoksi en käytä särkylääkkeitä. Kuumaa vaan juonut, levännyt ja yrittänyt rentoutua.

Mut joo.. Menee ihan höpinäksi.. Ei tässä kai ihmeitä.. Kerään nyt voimia, et jaksaa töihin maanantaina ja huomennakin olis suuri koitos. Täällä pidetään lasten vaatteiden ja tavaroiden myyjäiset, sinne mentävä penkoon, jos jotain syksy ja talvivaatetta löytyis tytölle. Vauvoille ja pienille lapsille löytyy aina tosi paljon, melkein uusia, mut en varmaan vielä voi ostaa mitään valmiiks. Katselen kyl sillei salaa.. Tyttö ei saa ruveta ihmetteleen, et miks sellaisia katson eikä saa kukaan tuttu nähdä. Alkais juorukellot puhuun, et siellä sellaisia katselin ja varmaan vauva tulossa. Täällä kun pienellä paikkakunnalla asuu, nin moni elää juoruilla. Vieläkään en halua ilmaista vauvahaaveita, kun ei tietoa koska ja jos sellaista edes meille suodaan. No joo.. Nyt lopettelen! Kuullaan taas!!

Ei tänäänkään vielä mitään kaikista vahvinta viivaa tullut testiin, mutta kyllä kolmen positiivisen testin pitäisi jo saada tämäkin mamma uskomaan. Jos kaikki vaan menee hyvin, niin meille tulee vauva huhti-toukokuun vaihteessa! emoticon

Siirryn ainakin tältä erää tuonne odottajien puolelle, toivottavasti pysyn siellä loppuun asti. Paljon plussatuulia kaikille pikkukakkosesta haaveileville! *puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh*

Oi ihanaa Sukeya!!!! Onneksi olkoon! Kovasti tsemppiä, jotta pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti! Me täältä yksi kerrallaan hiivitään sun luokse sinne odottajien puolelle! Mahdollisimman hyvää vointia sinulle!

Omaa napaa sen verran, että tuhruttelu jatkuu hyvin vähäisenä. Jospa alkais vaikka yöllä kunnolla, tylsää tää tällanen välivaihe!

Heipsis!

Kp 21 tänään, eikä ainakaan vielä (onneks) menkkaoloa.. Normaalisti siis mulla saattaa viikkoa ennen menkkoja alkaa oireet, vähemmän tai enemmän. Onnea Sukey! Toivotaan, et perässä tulemme odottajiin pian. Ja Haikaraiselle pidän peukut pystyssä! Jos ei oliskaan menkkaoloja sul?!?! Toivotaan!! Ja palaan itseeni.. Flunssa tekee edelleen tuloaan, illalla nenä vuosi, kurkku vielä kipeä ja pää särkee kurjasti jo kolmatta päivää. Tulis sit kunnon tauti, eikä tällei kituuttais.. Lisäks tää väsymys, joten tämä päivä enemmän ja vähemmän mennyt lepäilessä. Tyttö onneks viihtyy omissa oloissaan hyvin, kun on yksin tottunut leikkiin. Ulkona kyl hetken hänen kans touhusin ja sen jälkeen torkahdin sohvalle, kun elokuvaa piti hänen kanssaan katsella. Kurjaa siis! 

Mut ei ainakaan tosiaan vielä menkkojen alkuoireita.. Muita oireita kyl, en saa enää nukuttua mahallani?!? Joko on "siemen itänyt" tai sit vaan kuvittelen oireita itselleni. Esikoista odottaessa kävi samoin, et jäi mahallaan nukkuminen. Ei vaan meinannut hyvää asentoa löytyä, mut onneks en liikaa ollut kieriskellyt, kun mieheltä aamulla kyselin. Suunnittelin jo tossa mittanauhan kans makkariin uutta järjestystä, et saadaan pinnasänky mahtuun..Heh! Meillä siis ihan ok kokoinen makuuhuone, mut kapeahko ja ikkuna ja oviaukot tekee vaikean sisustaa.. On siis vaatehuoneen ja huoneen ovet eri seinillä ja ikkuna vielä eri seinällä.. Kiinnostaako? Ei varmaan ketään? Mut taas voidaan todeta, kuinka vauvakuumeissa olen...

Olin muuten tytön kans kiertämässä siellä myyjäisissä.. Kerroinkohan, et täällä oli siis lasten vaatteiden ja tavaroiden myyjäiset? No kuitenkin.. Katselin vaan kaukaa vauvanvaatteita ja tavaroita.. Tyttövauvoille oli muuten enemmän tarjontaa, kuin pojille. Tyttöjä siis enemmän syntynyt tänne seudulle. Ja kun mieheni sanoo, et tuleva on sit poika. Heidän sukuun syntynyt tyttö viimeksi 17 vuotta sitten, joten poika todennäköisempi.. Mulle tietty sama kumpi on, mut tyttö olis kiva, ihan vaan et saadaan heidän sukuun tyttöjä! Tytölle myös olis paljon valmiina.. Mut juu.. Myyjäisistä onneks löytyi isompiakin vaatteita, joten neiti sai vaatteita. Jos onkin oikea koko löytynyt, niin huonokuntoisia tai ylihinnoiltuja. Usein kun löytyy vaan vauvoille ja pienille lapsille enemmän noista myyjäisistä. Itse kun oon ollut joskus mymässä, niin hyvin kuitenkin isommatkin mennyt kaupaksi, kun niitä vähemmän myynnissä.

Eipä taida oikein mitään asiaa irrota nytkään.. Tyhjänpäiväistä päivitystä.. Mut odottaen ja itseään kuullostellen mennään kohti ensi viikkoa.. Voiskohan niitä testejä jo apteekissa katsella, et tietäis minkä ostaa, jos siis sellaista tarvitsee? Suositteletteko jotain? No näihin mietteisiin tällä kertaa jään.. Hyvät sunnuntain jatkot! 

Onnea ja tarrasukkia sukey:lle! :)

Nyt muutkin vain perässä odottaviin.. Minä tuun kanssa sitten ehkä joskus, en kuitenkaan toukokuisiin kun täti löysi taas minut tänä aamuna. Yhen ainoan plussan olen testiin saanut tämän elämän aikana ja se oli clearbluen viikkonäytöllinen. Ei ainakaan jättäny arvailun varaa kun luki ihan selvällä suomenkielellä että raskaana. Päivää aikasemmin sillon testailin semmosella viivallisella testillä ja oli kyllä ihan täysin nega. Noh. ei mulla muuta tähän väliin.. nyt alkaa sitten yk6?

Oi paljon, paljon onnea Sukey! Kaikkea hyvää jatkoon :)

Täällä vloppu vierähti vallan nopeasti...enkä kyllä nyt ottanut selkoa, että tuliko ovulaatiota vai ei..ilmeisesti ei! David ovistestit näytti kahta viivaa pe ja la, mutta testiviiva oli haaleampi kuin kontrolliviiva, ja ohjeiden mukaan huippua ei siis tullu...ja tänään toista viivaa ei sit enää tullukkaan..blaah... Eli vielä tämä kierto ei tuota tulosta ahkerasta harjoittelusta huolimatta. Mutta ainahan voi toki toivoa...lähinnä vaan harmittaa se, jos ovulaatiota ei nyt sit joka kierrossa tapahdukkaan!On vaan sellainen olo, että tänne kaikki ja heti! Ei malttais millään odotella toista tulevaksi! Mutta kuulumisiin...

Sukey paljon onnea koko perheelle!!! :). Toivottavasti Haikarainen on päässyt ikävästä tuhruttelusta jo eroon! Mulla ei oo koskaan tommosta ollut, paitsi Viime raskaudessa, mut se oli vasta muistaakseni vähän myöhemmässä vaiheessa, tosi inhottavaa.. kevätneidollakin jotain oireita??? :) toivotaan että olis sitä itteensä! ;) Jaahas, mitäs tänne, no.. tosiaan menkkojen alkua odottelin, mutta, tuli pari semmosta juttua, mikä laitto epäilyttää.. :) eli tulee tosi äkkiä "likainen" olo, puoli tuntia suihkun jälkeenkin rupes tuntuu että pitäs taas päästä suihkuun, siis hikoilen kun pieni possu.. ja toinen, mikä todella herätti epäilykset, oli se että pissa muuttu tosi vahvaksi.. no tein sitten testin, ja kp 27/28 onkin nyt rv 3+6 :') eli hento haamuviiva tuli, mutta viiva kuitenkin :') pää on ehkä vähän pyörällä vieläkin, samoin miehellä :)) voi IIK!!! Toukokuun toinen päivä olis laskettu.. JA HALUUN TEIJÄT MUKAAN!!! :))

Hyvää huomenta kanssasisaret :)

Pakko oikaista eilistä kommentointiani aamun olotilan vuoksi...Taisin tulkita yllämainittuja ovistestejä väärin, kun eilen illalla perehdyin vielä lisää kyseisten ovistestien epämääräisiin "tuloksiin", joista kokemusta monilla muillakin palstojen keskusteluista päätellen. Aika moni olikin saanu hailakoita viivoja kyseisillä testeillä, joten oletan nyt että perjantain ja lauantain haamut oli merkki oviksesta. Hassuinta vaan se, että vasta nyt mulla oikeastaan on ovuloiva olo kropassa: eilen iltapäivällä lievää juoksevaa limailua, kunnes tänään aamulla kunnon sitkeät limailut ja aivan järjetön toispuoleinen alaselkäkipu ja vatsa tuntuu aralta ilmapallolta. Täytyy nyt toivoa, että sintit ovat jaksaneet odotella emoa riittävästi ;) Viikon ajan on kyllä harjoituksia jo ylläpidetty, välipäivä pakon sanelemana lauantaina, kun mies ei ollu kotosalla! Outoa vaan, miten kierto voi niin heitellä, kun oviksen aikahan ois ollu jo viime keskiviikkona...Mut toisaalta sama kai tuolle, kunhan se vaan aina tulisi edes jossain vaiheessa kiertoa :D

AIVAN MAHTAVAA Sukey ja Starrynight <3<3<3 oon niin onnellinen teijän puolesta <3 paljon paljon tarrasukkia mukaanne <3

vieläkö haikarainen tuhruttelee siellä vai onko jo muuttunu?

capricorn, kun mulla näyttää ovistestit plussaa ja siittä abaut 1 vrk ja sit on ovis. joillakinhan se voi olla kakski vuorokautta. vuosko sulla olla samallalailla? ku nehän testit näyttää vaan sen huipun, mistä tulee käsky et nyt saa ovistella, eli ei varsinaisesti anna merkkiä itse oviksesta.. olipahan selitetty, toivottavasti tajusdit :)

harmittelut omppuf:lle tätistä :( ens kerralla sitte :)

harmittelut kevätneitolle flunssasta :(
oiskohan tuo mahallaan nukkumisen vaikeus sulla nyt sit sitä ;) jokaisellahan on ne omat... toivotaan :)
voi miten oot saanukki pijäteltyy ittees niissä myyjäisissä, mää ku käyn kauppoissa, missä vaan, niin pakko hipelöidä jokaista vastaan tulevaa vauvan vaatetta ;) toisaalta hiffaan kyl pikkukyläjutut kun oon itekki kotosin pieneltä pitäjältä...

noh, mitäs tänne, öö. no ei mitään erikoista.
mikreeni jo muutaman päivän tässä tullu ja menny. pitäs vissiin saaha aikaseksi käytyä hakemassa taas estolääkkeet. paras estolääke mulla on tähän asti ollu raskaus, sillon ei minkäänlaista mikreeniä koko aikana, ilman siis lääketystäkään :) ehkä sittenki ootan vielä reilun viikon, ennenkö varailen lekuriaikaa ;)
vaikka kuinka koitan olla ajattelematta koko vauvanteko asiaa, et olisin mahdollisimman ressitön, niin dääm, se on niin vaikeaa. tuntuu et joka ajatus lähtee harhailemaan niille suunnille. toisaalta annan itelleni luvan siihen kun se on niin ihanaa, mut toisaalta ei haluais pettyä.. on tämä naisena olo niin vaikiaa :) no ehkä salaa nyt haaveilen ja suunnittelen mut pidän sen aisoissa, juu niin mää teen :DD

niin ja hei te "paksuuntuneet", tulkaa kertomaan meillekki aina välillä kuulumisianne <3 vaikka tieten koitamme tulla perässä ;)

Ihania plussauutisia!! Onnea Sukey ja StarryNight!!

Täällä menossa kp 29/28-29 ja ei sitten nii mitään tietoa alkaako menkat tänään,huomenna koska??!! Jotenkin on semmonen tunne ettei tärppi ole taaskaan käynyt, toivo tietenkin elää niin kauan kun menkat pysyy poissa..Mulla on yleensä täsmälliset kierrot, joten jos loppuviikosta uskaltaisi testailla sitten.. Mut parempi kun odottaa vaan menkkoja nii ei taas pety niin lujaa... :/ Hauskaa alkanutta viikkoa kaikille!! :)

Voi Paljon Onnea StarryNight!!! Onnellista odotusta teille sinne :) on se vaan niin ihanaa...

kattili niinhän sen varmaan on oltava, vaikka ovistestin perjantain hailakka plussa oli selvästi vahvempi kuin lauantain (ilmeisesti huippu?), niin aattelin vaan oviksen heti lauantaina pätkähtävän päälle. Ja kun eilen ei vielä kuitenkaan ollu sellainen ovisolo kuin tänään aamulla...mutta no joo...Jos kierto nyt jostakin syystä ois taas päättäny olla sen 28pv niin silloin oviksen aika ois nimenomaan ollu vasta eilen...Noh, jäädään nyt oottelemaan mitä tuleman pitää :)

Jessie, sulla jännä viikko edessä, jos meinaat loppuviikkoon saakka odotella menkkojen alkua :) Toivotaan PLUSSA-pisteitä myös sinne teille!

Ihana juttu StarryNight!! <3 Oikein paljon onnea! Ja muille kanssa paljon plussatuulia! :)

Meillä on ollut hieman surkea ja itkuinen viikonloppu. Viime torstain ultrassa pikkuinen oli mitoiltaan 4,5mm ja vastasi viikkoja 6+1, kun olisi pitänyt olla 7+2. Gyne oli välillä näkevinään sykkeen tapasen siellä, mutta tiedä häntä... Uudestaan pitäs mennä nyt torstaina, mutta mä olen aikalailla toivoni menettänyt. Se ei voi olla hedelmöittynyt myöhemminkään, koska ovulaatioajankohta nähtiin ultrassa ja tein positiivisen testinkin jo 3+4. Eli ainut asia mikä mun päähän mahtuu on se, et meidän pikkuinen ei jaksanut ottaa elämänlangasta kiinni. Gyne sanoi kyllä, että mulla on kohtu jotenkin taaksepäin kääntyneenä, et oli hankala ultrata. Ja yritti sanoa, et voihan se olla, että on vain kasvanut hitaammin nyt aluksi. Mut mä olen jo asennoitunut siihen, että ensi viikonloppu menee kohtua tyhjennettäessä lääkkeillä. Mutta tulen kertomaan teille sit torstain ultran jälkeen.

Lisään vielä tänne, että on muuten raskasta ottaa päivä kerralla ja odottaa torstaita, kun raskausoireet on jatkunut ihan samanlaisina. Tissit on kasvanut jo yhden kuppikoon tässä vaiheessa ja ovat aivan sairaan kipeet. Väsyttää aivan hirveästi, pissattaa koko ajan. Alavatsaa juilii ja vihloo, pahoinvointia esiintyy aaltomaisesti, välillä on ja välillä ei. Ei kiva... ja koko ajan ajattelee, että masussa ei olekaan mitään... :,(

Maanantaita!

Ehdin vielä tän päivän puolella tänne.. Jossain vaiheessa vaikutti, et jää huomiseks kirjoittelut, kun töitä ihan liikaa. Työkaveri jäämässä sairaslomalle ja sitä ennen yrittää saada töitä tehtyä alta pois. Liian kiltti kun oon, niin lupauduin auttaan.. Nyt siis muutoman päivän omat ja osa hänenkin töistään. Miks mahdoin edes tarjoutua, kun hänen lomakseen sijainen tulossa? Menköön vauvakuumeen piikkiin, kun en ihan järjissäni oo..

Mut joo.. Kp 22 menossa, eikä mitään uutta. Flunssantapainen vaivaa yhä, päänsärky kyl onneks ollut vähäisempi, mut kurkku kipee sekä väsyttää.. Muuta ihmettä ei, joten odottamalla selviää alkaako menkat vai alkaako joku muu? Toivon ja oon kuvitellut kaikki mahdolliset oireet moneen kertaan, mut kun oikein pinnistän, niin niitä oireita oikeesti ei oo.. Mieli tekee tepposet! Kaikkein hurjinta on se, kuinka saa haaveilu ihan sekavaks.. Tuun kyl niin tippuun korkeelta ja kovaa.. Ja mies tippuu mukana.. Hän niin saa vakuutettua ettei mahassani kasva ketään ja järkeilee asiaa.. Siitä hetken päästä aina päädytään haaveileen tulevasta.. Hänestä ihan uusi puoli tullut esiin tän "yrityksen" myötä..

Yksisarviselle voimia! Kuulosti kamalalta sun kokemukset! Toivotaan parasta!! Oikeesti voi olla niin, et on kasvanut hitaammin. Ja jos sun kohtu taaksepäin käntynyt, niin voi sykkeen erottumista vaikeuttaa.. Ei luovuta tovosta, ennen kuin varmaks todistetaan muuta! Torstaihin asti siis yritä pysyä kasassa ja muista meidän tuki! Olet varmasti monen ajatuksissa!

Kattilille sitä, et ei ollut helppo pysyä siellä myyjäisissä kaukana niistä vauvanvaatteista. Niitä oli niin paljon ja ihanan näköisiä, kun niin pieniä.. Tytön isoja vaatteita kun katsellut, niin äytti tosi pieniltä.. Ja ihanan värisiä näköjään nykyään on! En muista et silloin, kun tytölle vauvanvaatteita ostin, niin olis ollut valikoimaa noin paljoa. Hyvin siis eri värejä yhdistetty ja kuvioita.. Mul kyl jonkun verran vauvanvaatetta tallessa, sellaista neutraalin väristä, joka sopis kummalle vaan. Pääsis siis alkuun hyvin, mut varmasti tulee ostettua paljon..

Onks sun migreeni muuten jo helpottanut? Toivon, et voit jo paremmin! Meillä muuten kierto aika samoissa.. Luulen, et mun ovis oli päivää luultua myöhemmin, joten menkatkin siten alkaisi myöhemmin, jos alkaa.. :) Ollaan muuten samanlaisia siinä, et ihanaa kun ajattelee paljon vauvaa ja pää melkein sekoo välillä, vaikka samalla tietää ettei sais vielä ajatella niin, kun ei varmuutta mistään.. Naisen elämää tosiaan! Ei oo helppoo..

Sellaista tänään.. Piti vaan lyhyesti tulla kirjoitteleen, mut näköjään kävi näin.. Hypätkää yli, jos ei jaksa. Hyvä et näkee, kenen kirjoitus on, niin tietää et paljon tekstiä ja plajon tyhjää asiaa, niin voi hypätä yli.. Nyt neitiä valmisteleen nukkumaan, et päästään aamulla ajoissa ylös. Kunhan vaan sais itsekin jossakin asennossa nukuttua.. Otin itselleni jopa ylimääräisen tyynyt ja ajattelin sen jotenkin asetella viereeni, niin olis mukavampi nukkuu sillei puoliks mahallaan.. Aamulla sit tiedetään onko auttanut.. Kuullaan taas! Illan jatkoa teille kaikille!!

Heips taas naiset!

Vihdoinkin sain taas tänne tultua. Eli turhuruttelut muuttui kuukautisiksi lauantai-sunnuntai välisenä yönä. Kierto oli nyt siis 29 päivää, päivän enemmän kun viimeksi. Ei siis vielä ihan vakiintunut tää mun kierto. Mä en varmaan ikinä tuu raskaaksi, kun lähen aina reissuun just ovisaikoihin. Nytkin ois viikon reissu esikoisen kanssa kaksistaan tiedossa, joten jää taas huonoille mahiksille tää kierto. No, torstaina tullaan kotiin ja ilmeisesti viiknoloppuna pitäs olla ovis, että kyllähän siinä voi kerettäkkin..? Ajattelin nyt yrittää jaksaa tikuttaa ovista, jotta sais tästä kropasta jotain selkoa. Mä jo niin palavasti haluan kasvattamaan masua <3!

StarryNightille lämpimät onnittelut!!!! Pitää ihan lähtä lukeen taakse päin, miten sun tää kierto sujui :)! Että siit on sit hyvä ottaa mallia!

Toivotaan ettei Jessien kuukautiset alkais ollenkaan!!!

Nyt  miehen kainaloon mutustelemaan juustonaksuja :) ->

Voi ku ihanaa Starry night!!! Paljon onnea ja lämpöisiä tarrasukkia pienelle <3 Samoin Sukeylle lämpöiset onnittelut!! Perästä tullaan ;-D

Takaisin