Toista vauvaa kuumeillen.

Täällä ollaan edelleen. Harkitsen dippailevani tikkua tällä viikolla mutta ehtiihän tuon myöhemminkin - eilen olin vielä uittamassa heti tänään (no, unohdin ja on turhan aikaista) mutta nyt pessimisti alkaa nostaa päätään kun oviksen oireet oli kovin lievät verrattuna aiempiin kiertoihin.
 
miten kävi, @Haukikanto ?

täällä elellään tylsän välikierron kp6, kai se pitää luonnossakin yrittää muutamat talletukset tehdä, mutta muuten tavoite siintää siellä seuraavan kierron PASissa.
 
miten kävi, @Haukikanto ?

täällä elellään tylsän välikierron kp6, kai se pitää luonnossakin yrittää muutamat talletukset tehdä, mutta muuten tavoite siintää siellä seuraavan kierron PASissa.
Säästää vaivaa ja rahaa kun ei hosu.... Confounded Face
 
Hei! Kuumeilut alkaa ottaa sen verran kierroksia, vaikka ollaan ihan alkutaipaleella, että mun on pakko liittyä tähän ryhmään...

Meillä on esikoinen 05/20 ja nyt päätettiin yrittää toista, kierukan kävin poistattamassa 22.9., josta alkoi noin viikon kestänyt tyhjennysvuoto, vaikka menkat oli just ollut ja ovulaation ois pitänyt siis osua tyhjennysvuodon ajalle. Aattelin siis, että tässä ekassa kierrossa ei ois mitään saumaa raskautua. Sit sain vahingossa ovulaatiotestejä, kun tilasin raskaustestejä, joten päätin tikutella sitä ja sain ovisplussan 1.10. aamulla, illalla ei enää tullut plussaa. Harmi vaan, että miehen vanhemmat oli meillä kylässä, minkä vuoks makkarissa oli ollut hiljasta, mutta tuolloin 1.10. oli sit "pakko" tehdä asialle jotain :D

Nyt siis piinaillaan, ja ärsyttävintä tästä tekee sen, että oon just matkalla tapaamaan kaveriporukkaa, jonka kanssa on aina juhlittu railakkaasti, niin mun oli jo pakko kertoa et saatan olla raskaana enkä voi ryypätä :D Vaikka koitin sanoa, et ihan yhtä hyvin voin olla olemattakin, niin tuntuu et tuotan heillekin pettymyksen, jos nyt ei tärpänny (mitä pidän melko todennäköisenä) ja vähintäänkin jinxasin kaiken.

Oon melko varma et esikoista yrittäessä heti eka kierto tärppäs, mutta se meni kesken jo ennen kuin näkyi testissä (ei ollu sillon herkkiä testejä tarjolla). Esikoinen tärppäs sit heti seuraavasta, jossa oli mahdollisuus, eli ainakin ennen oon raskautunu helposti. Noissa aiemmissa tärpeissä tuli molemmissa kiinnittymisvuotoa, mut nyt sitä ei oo ollut, eli toiveet ei oo korkeella :/

Ps. Onko enne et junassa mun paikka on sattumalta näitä raskaana olevien paikkoja? Beaming Face With Smiling Eyes
 
@Vkmk tervetuloa mukaan ja miltäs tän kierron lopputulos näyttää?

täällä o+ eilen ja silloin talletukset. tää kierto mennään tosiaan luonnollisesti kun on välikierto hoidoissa. toiveet ei todellakaan ole korkealla, ens kierron PASia odottelen ennemminkin Clapping Hands
 
@Vkmk tervetuloa mukaan ja miltäs tän kierron lopputulos näyttää?

täällä o+ eilen ja silloin talletukset. tää kierto mennään tosiaan luonnollisesti kun on välikierto hoidoissa. toiveet ei todellakaan ole korkealla, ens kierron PASia odottelen ennemminkin Clapping Hands

Kiitos tervetulotoivotuksista ja kysymyksestä! Tänään tein ekan raskaustestin ja nega oli, mikä ei sinänsä yllättänyt, kun ei sitä kiinnittymisvuotoa tullut ja muutenkin kaikenlaista muuttujaa tässä kierrossa, mutta ainahan sitä kuitenkin toivoo positiivista...

Toki voihan olla, että näkyis vasta myöhemmin (mulla on noita Raskauskeijun liuskoja, jotka ilmeisesti ei oo niin herkkiä kuin väittävät, mutta esikoisesta taisin jo tässä vaiheessa saada plussan), niin voi olla että testaan vielä viikonloppuna, jos ei uus kierto ala ennen sitä. Nyt kun ei tosiaan kierukan jälkeen oo mitään hajua, mitä kierto mahtaa olla.

Eli katseet täälläkin jo ensi kierrossa, mut toivotaan et teillä tärppäis jo nyt :)

Onkos tässä porukassa muita aktiivisia jäseniä?
 
@Vkmk peukut on pystyssä, et vielä plussaisit tästä kierrosta :) ja kiitos!

aika hiljainenhan tää porukka tuntuu olevan :D ...
 
Meillä on nyt yk2 menossa :) esikoisen tärppäämiseen meni 1,5v. Hän täyttää nyt marraskuussa 1v❤️

Dpo6 ja eilen aamulla oksensin!! Ihan puskista tuli & mietin voisko olla kiinnittyminen alamahaa nippailee ja tää on toinen letrozol kierto :)
 
Täällä yritetään myös toista. Esikoinen 11/20 ja nyt kp12. Ehkäisyä en synnytyksen jälkeen ole ollenkaan aloittanut, mutta imetys pitänyt kierron poissa. Olen toiveikas!
 
Menkat alkoi tänään Confused Face Noh, säästyipä testejä myöhemmäks ja tuleepa seuraava ovis aiemmin Beaming Face With Smiling Eyes

Toivottavasti muilla on enemmän onnea kierroissaan!
 
Täällä yritetään myös toista. Meillä 5/20 esikoinen ja 5/21 käynnistyi kierto. Kokoajan ollut toinen toiveissa, niin ei ole ollut sen enempää ehkäisyä käytössä. Mutta toki olen imettänyt tosi paljon ja imetän edelleen. 9/21 mulla todettiin valitettavasti kohdunulkoinen raskaus, joka päättyi oikean munajohtimen poistoon. Ennen olen tullut nopeasti raskaaksi, mutta nyt jännittää, että vaikuttaako tuo toisen munanjohtimen puuttuminen kuinka paljonConfused Face

Nyt takana yk1, kun tänään alkoi menkat. Ei ollut kyllä mikään yllätys, kun oireiden perusteella munasolu irtosi just oikealta puolelta tässä kierrossa. Mutta ei muuta kuin uuteen yritykseen. On tosi jännä, miten nykyisin mulla ei ole juurikaan menkkakipuja ja tunnen oviksen tosi selvästi, kun aiemmin en tuntenut ovista oikeastaan lainkaan ja mulla oli koviakin menkkakipuja.
 
kiva kun tänne on tullut uutta porukkaa :) onnea yritykseen kaikille ja toivottavasti tärppää nopeasti!

täällä mennään välikierron dpo5, reilu viikko pitäis odotella menkkoja ja sitten ilmoittautuminen PASiin ens kierrosta Clapping Hands
 
Kiva että löytyi porukkaa, niin ei tarvitse itsekseen kirjoitella :D Miten teillä on nämä kierrot edenneet? Erityisesti SusannaKK, joko oot testaillut?

Katotaan miten hyvin saadaan tätäkään kiertoa hyödynnettyä. Ehdin jo innostua, kun menkat alkoi niin hyvissä ajoin, et ovis osuu syysloman jälkeen, eli ois hyvin energiaa hyödyntää se, mutta esikoinen sai elämänsä ekan flunssan, joka uhkaavasti tuntuu tarttuvan meihinkin Anxious Face With Sweat- Erityisesti ärsyttää, kun meillä piti loppuviikosta olla lapsivapaa, jota ootin ihan kunnon yöunien takia, mutta katotaan nyt miten senkin käy... Toivottavasti tää ois meillä kaikilla vaan pikanuha!
 
^ toivotaan että ei mahdolliset flunssat vaikuta oviksen tuloon :)

muakin kiinnostais @SusannaKK tilanne? :)

kylläpä aika taas matelee. dpo6 ja vihlontaa vasemman munasarjan tienoilla. joskus yk1-6 olisin varmaan alkanu elätellä toiveita mutta nyt lähempänä yk kahtakymppiä sitä voi vaan todeta että samapa tuo, odotellaan ensi viikkoa... Confounded Face
 
Päivittelinkin just tonne 2021 ryhmään, että ovislimat bongattu juuri äsken! Alkaakin piinapäivät. Pupuilu ihan ok takana, tämä päivä jää kyllä todennäköisesti käyttämättä :sad001
 
Minäkin liityn tänne :)
Raskaaksi 2021-ketjussa olen tähän asti vain kirjoitellut.

Haaveissa siis toinen lapsi, itselläni entuudestaan 6-vuotias tyttö ja miehellä kaksi lasta edellisestä liitosta, nyt toiveissa yhteinen (poikaa kovasti toivotaan :) ). Nyt menossa yk2 ja tänään tikutettu ovis+, talletteluja tehty reippaasti :D

Optimistisin mielin olemme liikenteessä, terveitä kolmekymppisiä ollaan, joskaan se nyt ei yksinomaan mikään tae raskaudesta ole. Kovasti myös jännittää tulevat pari viikkoa, dpo päivät :).

Plussatuulia kaikille ! :Heartred
 
Mitäs täällä kaikille kuuluu?

Mulla tais mennä tää kierto ihan sekasin Confounded Face Selvisin lopulta ilman flunssaa, mutta esikoinen kävi omassa taudissaan sen verran tiheästi tissillä, että hormonit meni varmaan sekasin. Sovellus arvioi, että ovis ois ollut vasta huomenna tulossa, mutta perjantaina oli kyllä selkeet ovislimat, joten tais mennä jo. Vaikka yleensä limat kyllä kestää monta päivää, nyt oli vaan ton perjantain, mutta nyt on kyllä meininki kuin Saharassa et tuskin ainakaan huomenna mitään tapahtuu Cat With Tears Of Joy
 
@Nette tsemppiä piinapäiville ja toivottavasti tärppää :Heartred

@mansikkapaikka hyvältä kuulostaa ja jospa se tärppi kävisi nopeastikin!

@Vkmk , no voihan, saitteko kuitenkin hyödynnettyä jos ovis oli silloin perjantain tienoilla?

täällä dpo12 ja vuotoa odotellaan. toiveet raskaudesta minimaalisen pienet, nyt vaan haluan uuden kierron alkuun ja seuraavaan sitten ajanvaraus PAS:in seurantaultraan ja toivottavasti PAS :Heartred
 
@Vkmk , no voihan, saitteko kuitenkin hyödynnettyä jos ovis oli silloin perjantain tienoilla?

No siis ehkä, torstaina oli seksiä kyllä. Eli pieni toivon kipinä on, mut en ees oo varma oliko toi ovis tai onko sitä tulossakaan, niin outo kierto kaiken kaikkiaan Confused Face

Vähän kysymykseen liittyen, oisko kellään vinkkejä siihen, miten pitää suorituspaineet pois seksistä?

Meillä on haasteena erityisesti se, että miehen on vaikea päästä ns maaliin, mikä ois kuitenkin raskautumisen kannalta aika olennaista. Näin on siis ollut aina, eikä se meistä kumpaakaan haittaa normaalioloissa, mutta nyt yrityksen ollessa päällä turhaudun kyllä ite välillä kovastikin, kun seksiä on ihan usein (mikä sekin vaatii tekemistä näin puolitoistavuotiaan vanhempina), mutta kerroista murto-osassa on raskautumisen mahdollisuus Confounded Face On puhuttu asiasta, mutta se on helpottanut lähinnä suhteen yleistä tunnelmaa, ei itse ongelmaa.

Sain sentään hyviäkin uutisia tänään, nimittäin kävin ferritiinimittauksessa ja tulos oli himpun yli 100! Ennen esikoista sain sen just ja just 30:iin, josta se tietty raskauden ja synnytyksen myötä laski ja on kyllä vaatinut hevoskuurin rautaa että tohon on päästy. Mut josko seuraavalla vauvalla ei tarvis hoitaa raudanpuutetta.

Oottekos muut seuranneet rauta-arvojanne tai muita raskauden kannalta olennaisia arvoja?
 
Takaisin
Top