Toista vauvaa kuumeillen.

Täällä testattu tänään nega ja nyt dpo 10/11. Eli kohti uutta kiertoa siis. Toivottavasti menkat alkaa huomenna tai ti, että pysyisi kierto säännöllisenä.
 
voi @Putkilo :Heartred halaukset ja voimia sinne.

kiitos kaikki! täällä yskä ja kurkkukipu kiusaa taas, niin ei paljon pysty havainnoimaan onko jotain kiinnittymistuntemuksia. no, viikon päästä viisaampana sitten...
 
Täällä alkoi jännääminen uudestaan, kun ei menkat alkaneetkaan tänään. Tutkailin vielä paremmin tota tän kuun lämpökäyrää ja ovis taisikin olla vasta 9.11 ja nyt siis dpo7. Oireetkin täsmää paremmin siihen. Onneksi sattumalta osui tallettelut kohdilleen. Beaming Face With Smiling Eyes Menkkajomoja on ollut tässä jonkun verran, mutta muuten ihan oireetonta. Perjantaina testailen varmaan uudestaan, jollei menkat ala ennen.
 
Mikäs @Fantsu tilanne? :)

mullahan tuli oireita jo dpo11 ja plussaa on testattu siitä asti, tässä tän päivän ja dpo12 vertailu :Heartred
 

Liitteet

  • 83D78FAB-DF2A-46C2-BE10-AC8D04906A13.jpeg
    83D78FAB-DF2A-46C2-BE10-AC8D04906A13.jpeg
    2.7 MB · Katsottu: 105
Hienosti vahvistuu viivat move88.Beating Heart Täällä tilanne edelleen sama, ei kuulu menkkoja ja tänään aamulla PC nega. Ilmeisesti siis kierto ihan sekaisin. Lämpöjen ja oireisen perusteella oletin, että ovis olisi ollut 9.11, jolloin olisi jo dpo13. Mulla luteaalivaihe ennen ollut aika tarkkaan 12 päivää, joten on kyllä ihme sekoilua nyt. Kun noita oireita ja lämpöjä katselin, niin ovis olisi periaatteessa voinut olla vasta 15.11, jolloin olisi dpo7. Mutta en enää tiedä, että mitä ajatella. Jatkan nyt menkkojen odottelemist ja taidan jatkaa testailuja, jos niitä ei kuulu Beaming Face With Smiling Eyes
 
@Fantsu kannattaa jatkaa, jospa ovis olikin myöhemmin :)

mä jään pikkuhiljaa taustalle, tänään (dpo16) testattu digillä 2-3vk ja nyt soittoa klinikalle ja varhaisultraa varaukseen.

kaikille teille toivon niin paljon että saatte sen toisen nyytin syliin jossain vaiheessa :Heartred
 
Vielä kerran onnea move88! :Heartred Näköjään ehdit vielä heinäkuun puolelle? Miten PASista lasketaan LA?

Olen se pöhkö, joka kuukaudesta toiseen katselee, kenen kanssa sitä päätyisi saman kuun ryhmään (ja sitten tulee nega enkä päädykään...). Viime raskaudessa liityin keskusteluihin vasta, kun olin jo raskaana, joten silloin ei ollut ryhmässä etukäteen tuttuja. Mutta heinäkuisiin minä en kyllä enää ehdi. Beaming Face With Smiling Eyes
 
Vielä kerran onnea move88! :Heartred Näköjään ehdit vielä heinäkuun puolelle? Miten PASista lasketaan LA?

Olen se pöhkö, joka kuukaudesta toiseen katselee, kenen kanssa sitä päätyisi saman kuun ryhmään (ja sitten tulee nega enkä päädykään...). Viime raskaudessa liityin keskusteluihin vasta, kun olin jo raskaana, joten silloin ei ollut ryhmässä etukäteen tuttuja. Mutta heinäkuisiin minä en kyllä enää ehdi. Beaming Face With Smiling Eyes
Kiitos :) LA lasketaan ovulaatiosta joka vastaa 2+0 viikkoja. Tosiaan mulle osui just heinäkuun vikalle päivälle LA Beaming Face With Smiling Eyes toivottavasti teillä tärppäisi seuraavalle kuulle :Heartred
 
Minäkin voisin tänne tulla kuumeilemaan. Meillä esikoinen on vasta 8kk eikä oma kierto ole vielä alkanut ja imetys jatkuu. Plus että ennen vauvaa mun keho oli aivan sekaisin muutenki pcos:n takia. Luonnollisesti kuukautisia ei tullu ja lääkkeillä avustettiin tämä pieni ihme alkuun Blue Heart nyt jännätään alkaako kierto itekseen vai miten tässä tällä kertaa käy. Ensimmäistä yritettiin piiiiiitkään joten tässä on varauduttava kyllä varmaan taas pitkään yritykseen. Confounded Face
 
Nyt alkoi aamu kädet täristen ja hyvin toiveikkaana! Dpo ei tarkka tietoa, mutta kp30. Kierto ollut vähän vaihteleva varmaan imetyksen vuoksi. En tiedä uskallanko iloita :loudlycrying::folded::red-heart:

Edit. Tämä meni kesken.
 

Liitteet

  • FF3F6172-D841-45F3-89FD-4CA6FD03FE15.jpeg
    FF3F6172-D841-45F3-89FD-4CA6FD03FE15.jpeg
    499.4 KB · Katsottu: 107
Muokattu viimeksi:
Nyt alkoi aamu kädet täristen ja hyvin toiveikkaana! Dpo ei tarkka tietoa, mutta kp30. Kierto ollut vähän vaihteleva varmaan imetyksen vuoksi. En tiedä uskallanko iloita :loudlycrying::folded::red-heart:

Onnea ja toivotaan, että viiva vahvistuu! :red-heart:
 
Kerrotaan nyt vielä tännekin, että sain sunnuntaina (dpo10) haamujen haamun, joka on päivä päivältä vahvistunut. Digi myös näytti plussaa jo maanantaina. :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Paljon onnea kaikille plussanneille! :Two-hearts:

Minä myös änkeän mukaan kuumeilemaan kakkosta! Puolison kanssa sovittiin, että tästä kierrosta lähtien saa tulla, jos (ja toivottavasti kun) on tullakseen. Ihan ei oviksen nurkille sattunut toimintaa, mutta pari-kolme päivää ennen oli. Eli ei mitään supermahiksia tässä kuussa, mutta ehkä pienet!
 
Tässäpä taisikin nyt käydä niin, että meille tulee syyskuinen, jos vaan kaikki menee hyvin :Hugging Face:
 
Onko tämä ketju enää aktiivinen, onko muita kakkosen kuumeilijoita liikenteessä? Itselleni jäi ensimmäistä yrittäessä keskenmenotaustalla niin pahat traumat ryhmästä, jossa oli sekä ensiyrittäjiä että jo äitejä, etten itse halua kenellekään ensiyrittäjälle sitä samaa tunnetta tuottaa.

Meillä on 2kk ikäinen keskospoika jonka kanssa ollaan vielä sairaalassa, joten varsinaisesta yrittämisestä ei voi vielä pitkään aikaan puhua, mutta olemme sopineet mieheni kanssa, ettemme ehkäisyä aloita ja seuraava saa tulla, jos on tullakseen. Esikoista tekemällä tehtiin vuosi, niin saa nähdä, tärppääkö tälläkään kertaa millään tjottailuilla, tai tärppääkö ylipäätään. Toivotaan parasta.
 
Onko tämä ketju enää aktiivinen, onko muita kakkosen kuumeilijoita liikenteessä? Itselleni jäi ensimmäistä yrittäessä keskenmenotaustalla niin pahat traumat ryhmästä, jossa oli sekä ensiyrittäjiä että jo äitejä, etten itse halua kenellekään ensiyrittäjälle sitä samaa tunnetta tuottaa.

Meillä on 2kk ikäinen keskospoika jonka kanssa ollaan vielä sairaalassa, joten varsinaisesta yrittämisestä ei voi vielä pitkään aikaan puhua, mutta olemme sopineet mieheni kanssa, ettemme ehkäisyä aloita ja seuraava saa tulla, jos on tullakseen. Esikoista tekemällä tehtiin vuosi, niin saa nähdä, tärppääkö tälläkään kertaa millään tjottailuilla, tai tärppääkö ylipäätään. Toivotaan parasta.
Aika hiljaista on ollu. mut ainaki täällä ois toista kuumeileva. :Hugging Face:


Meillä tosiaan nyt reilu 10kk ikäinen vauva :red-heart: toista toivotaan vaikka heti, mut odotettavissa on pikkusen pidempi taival. Imetän vielä eikä kierto oo palannu. Mutta mulla oli jo enne esikoista ovuloimattomuutta ja kierto kateissa pitkään. Raskauduin lääkkeiden avulla lopulta. Itse raskautuminen, sit ku saatii ovulaatio onnistumaan, suju nopeesti. Toisesta lääke kierrosta alko raskaus, mikä meni valitettavasti kesken. Sit taas aloitettiin lääkkeillä kierto ja tuettiin ovulaatiota. Heti siitä kierrosta alko tää raskaus mistä saatii vauva syliin saakka.
Nyt lähinnä ootellaa et kohta loppuu imetys et voisi sit keskustella lääkärin kanssa uudestaa lääke avustuksesta.

Miten teillä on menny sairaalassa ja vauvan kanssa? :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Minäkin palailen tänne, kun tuli tammikuun alussa keskenmeno. Nyt oli juuri ensimmäinen ovulaatio keskenmenon jälkeen. Saa nähdä, miten käy.
 
Takaisin
Top