Toista vauvaa kuumeillen.

^ suorituspaineisiin en osaa kommentoida, muuta ku että meillä ainaki tiuha harrastelu vaatii pitkät esileikit, jotta jaksaa maaliin asti… mulla mitattiin ferrit vuos sitten ja silloin arvo oli 35, keväällä kontrollissa 76 ja edelleen syön rautaa noin joka toinen päivä. Menkat on aika runsaat välillä.

kp1 tänään ja kp10 olis sit PAS-seurantaultra.
 
Suorituspaineet vähän vaivaavat täälläkin... Se on suoraan sanottuna stressaavinta minulle tässä yrityksessä. Oviksen bongaaminen ja kaikki muu on yhtä tyhjän kanssa, jos se ei sitten onnistukaan. Ja kun siinä pitäisi pään olla oikeassa mielentilassa eikä sitä voi vain hoitaa alta pois teknisenä suorituksena. No, tänään on ovispäivä ja saatiin nyt kuitenkin hommat hoidettua tämän kierron osalta.

Minulta ei ole mitattu edes hemoglobiinia aikoihin eikä ferritiiniä varmaan koskaan, mutta pitäisi kyllä mitata. Minulla on nykyään niin runsaat menkat, että enpä yhtään ihmettelisi, jos olisi rauta aika vähissä. Pahimmillaan pitää tyhjentää kuppi 4-5 tunnin välein, ettei tulvi yli. Confused Face Pitäisi varmaan varata aika gynelle, mutta olin kuvitellut olevani raskaana jo tässä vaiheessa, ja silloin menen gynelle joka tapauksessa. Jos ei nyt tärppää, niin varaan kyllä ajan.

Tsemppiä movelle, toivottavasti menee PAS hyvin! Teillä onkin jännittävä kuukausi tulossa. :)
 
^ ferrit voi vaikuttaa paljonkin hedelmällisyyteen, eli kannattaa varmaan mittauttaa jos ei ala tärppäämään :) monesko yk teillä olikaan menossa? mulla kans välillä kuppia on pitäny tyhjätä parin tunnin välein, tosin ei niin kova vuoto koskaan jatku kauaa, vaan vähenee onneksi. ehkä päivän on kestäny pahimmillaan tuollanen tulva...
 
^ ferrit voi vaikuttaa paljonkin hedelmällisyyteen, eli kannattaa varmaan mittauttaa jos ei ala tärppäämään :) monesko yk teillä olikaan menossa? mulla kans välillä kuppia on pitäny tyhjätä parin tunnin välein, tosin ei niin kova vuoto koskaan jatku kauaa, vaan vähenee onneksi. ehkä päivän on kestäny pahimmillaan tuollanen tulva...

Jos nyt lasken vain ne kierrot, kun ollaan oikeasti yritetty, niin nyt on vasta yk3, eli en nyt vielä ole huolissani. Ja joo, ei tuo niagaravuoto onneksi kestä kuin sen runsaimman päivän, mutta ihan kauheaa yölläkin herätä siihen, että kuppi tulvii yli. :sad001 Ennen esikoista pärjäsin yleensä niin, että tyhjensin kupin vain aamuin illoin. Toisaalta nyt vuoto on nopeammin ohi, eli taitaa vain sama vuoto tulla lyhemmässä ajassa.
 
Jos nyt lasken vain ne kierrot, kun ollaan oikeasti yritetty, niin nyt on vasta yk3, eli en nyt vielä ole huolissani. Ja joo, ei tuo niagaravuoto onneksi kestä kuin sen runsaimman päivän, mutta ihan kauheaa yölläkin herätä siihen, että kuppi tulvii yli. :sad001 Ennen esikoista pärjäsin yleensä niin, että tyhjensin kupin vain aamuin illoin. Toisaalta nyt vuoto on nopeammin ohi, eli taitaa vain sama vuoto tulla lyhemmässä ajassa.
no hyvä, eipä sitten kannatakaan vielä huolestua :) ja tottahan se on, että ei se hetkellinen vuoto merkkaa, vaan se kokonaisuus. toivotaan että seuraava vuoto jää sitten tulematta :Heartred
 
Mä palailen tännekin, kirjoittelen myös tuolla lapsettomuus letrotzolin käyttäjien puolella.

Tosiaan oon kirjoitellut tänne jo aiemmin, olisko noin puolisen vuotta sitten? Silloin lopetin puhumisen kun plussasin. Tai oikeastaan lopetin kirjoittelun, koska sekin raskaus meni kesken heti alkuunsa, ja hetkeksi tuli vaan fiilis ettei jaksa nyt yhtään mitään.

Tiivistettynä toisen yritys meillä alkanut 05/20. Väliin mahtunut nyt tuulimuna, ja kaksi aikaista km/kemiallista. Hoitoihin päästy, ja ensimmäinen letrokierto menossa.

Nyt dpo 7 tai 8. Hätähousuna tänään testattu tyylipuhdas negatiivinen, ja menkkamaista jomotusta ollutkin sit loppupäivän. Ensimmäistä kertaa puoleen vuoteen olen ollut todella, ehkä liiankin toiveikas tässä kierrossa. Nyt sitten taas fiilis, että ei tästä nytkään mitään tule.
 
Dpo 10 tai 11, ja testaamista koitan venyttää tiistaihin, jos ei menkat sitä ennen jo ala. Tän kierron suhteen olo kyllä aika luovuttanut, koko päivän ollut sellaisia kipuja, joita tulee aina päivä tai kaks ennen vuotoa Confounded Face
Joten olen kyllä todella yllättynyt jos testaamaan edes ehdin.

Mitäs muille täällä kuuluu?
 
Täällä on dpo4 ja sunnuntaina eli dpo10 testaan. Kohta alkaa olla taas sellaiset dpo:t, että voisi teoriassa olla oireita, eli eiköhän valeoireiden bongailu taas ala kohta. Vaikka olenkin pyhästi päättänyt, etten yritä tulkita yhtään mitään oireita, kun ne eivät ole aiemminkaan tarkoittaneet yhtään mitään, mutta itseni tuntien en osaa kuitenkaan olla tarkkailematta kaikkia mahdollisia tuntemuksia... Edellinen alkuraskaus oli niin oireeton, että oikeasti oireettomuus olisi lupaavin merkki. Beaming Face With Smiling Eyes
 
No mä menin retkahtamaan jo tänään, 4h pidätyksellä iltapäivästä. Ihan kun olisin jotain näkevinäni, mutta en luota kyllä yhtään itseeni näiden testien kanssa. Näkisin viivan jäätelötikussakin Cat With Tears Of Joy
Aamulla sitten Clown Face
 
@Putkilo: toivottavasti huomenna aamusta tulee selkeämpi positiivinen :)

Täällä nyt sit ilmeisesti noin dpo 10, jos ovis oli silloin kumman aikasin. Ainakaan limailua tai ovisplussaa ei oo sen jälkeenkään näkynyt. Ei oo toiveet noussu tän kierron suhteen, kun ei oo taaskaan ollut kiinnittymisvuotoa (googlailin kyllä jo, ettei sitä aina tuu, vaikka aiemmissa raskauksissa ois ollut). Muut nippailut ja hiipuvan imetyksen aiheuttama etova olo on ihan samoja kuin joka kierrossa... Aattelin nyt koittaa pitkittää testaamista johonkin viikonloppuun, mut saa nähä maltanko :D

Hitsit muuten tätä imetystä! Esikoinen ei siis missään vaiheessa oo ollut tissihirmu, mutta oon koittanu venyttää tätä hänen vastustuskyvyn vuoks. Koronavauvana kun kontaktit oli aika minimissä ja nyt taas normalisoituu. Mut tää etova olo + raskaustoive + toive saada painoa alas houkuttais nyt lopettamaan :/ Tein jo päätöksen et nyt loppuu, kun 1,5v tulee täyteen, mutta vaikuttais taas puskevan flunssaa esikoiselle. Että en nyt sit tiiä kannattaako sittenkään lopettaa...
 
Testasin nyt kuitenkin tänään, kun kaaduin eilen pyörällä ja oon tänään menossa lääkärintarkastukseen, niin aattelin et tutkimusten/hoidon kannalta voi olla olennaista tietää et oonko raskaana vai en. Täysin nega, ei mitään viivanpaikkaakaan. Nyt jännityksellä seuraan, et alkaako menkat viikonloppuna (14vrk oletetusta ovulaatiosta) vai mitä ihmettä tässä kierrossa vielä tapahtuu...

Mutta hei! Imetys tais sittenkin loppua! Esikoinen ei oo flunssastaan huolimatta huolinu tissiä ees sen vertaa et oisin saanu viimeiset imetyskuvat :D Haikeeta, mutta toisaalta tosi helpottavaa, jos tää nyt meni näin helposti!
 
@Vkmk toi imetyksen lopetus on kyl niin haikeeta :Heartred mutta kaikkea aikansa :) ja tosi hyvä, jos loppuu ns suht luonnollisesti! helpottaa kummasti arkea.

mikäs @Putkilo n tilanne? entäs @Jadine? :) ootteko testaillu?

täällä oli kontrolliultra tänään kp10, siellä 16mm johtofolli ja 8,6mm limakalvo eli kaikki hienosti. jos o+ huomenna niin PAS omaan kiertoon, jos o+ ei vielä lauantaina niin ovitrelle ja siirto :) eli siirron pitäis kierron puolesta onnistua. nyt sit vaan peukut pystyyn et kaikki muu menee hyvin!
 
Muokattu viimeksi:
Imetyksen loppu on kyllä tosi haikeaa! Meillä imetettiin yli 2,5 vuotta, paljon pidempään kuin olin alun perin ajatellut, mutta kun se tuntui molemmista hyvältä, niin jatkettiin kerran päivässä iltaimetystä aika pitkään. Lopulta se jäi sitten oikeastaan itsestään pois, kun esikoinen ei enää halunnutkaan tissiä joka ilta ja se harveni itsestään, ja lopulta sitten sanoin hänelle, että nyt maito on loppu. Hän oli jo sen verran iso, että muistaa sen hyvin, ja osoittaa edelleen silloin tällöin tissejä ja sanoo: "Äiti, pitää ostaa lisää maitoa." Beaming Face With Smiling Eyes

Täällä on dpo7 ja melko vähän oireita toistaiseksi, vaikka toki ylitarkkailen kehoani taas kerran. Sunnuntaina eli dpo10 testaan.
 
@Vkmk toi imetyksen lopetus on kyl niin haikeeta :Heartred mutta kaikkea aikansa :) ja tosi hyvä, jos loppuu ns suht luonnollisesti! helpottaa kummasti arkea.

mikäs @Putkilo n tilanne? entäs @Jadine? :) ootteko testaillu?

täällä oli kontrolliultra tänään kp10, siellä 16mm johtofolli ja 8,6mm limakalvo eli kaikki hienosti. jos o+ huomenna niin PAS omaan kiertoon, jos o+ ei vielä lauantaina niin ovitrelle ja siirto :) eli siirron pitäis kierron puolesta onnistua. nyt sit vaan peukut pystyyn et kaikki muu menee hyvin!

Kuulostaa kyllä kaikki oikein hyvältä! Toivottavasti kaikki menee hyvin, ja siirto pystytään tekemään Beating Heart


Ja siis yllätys oli aikamoinen sitten kuitenkin, plussahan sieltä tuli. Nyt se vasta jännittäminen sit alkoikin, kolmen keskenmenon jälkeen Anxious Face With Sweat- Mulla ollut tosi pahoja alaselkäkipuja eilisestä asti , pahoinvointi katosi myös eilen kokonaan, ja en ole kauheen vakuuttunut ton viivan vahvistumisesta. Mutta nyt ei auta kun odottaa, ja parikin päivää on ikuisuus.
 
Kuulostaa kyllä kaikki oikein hyvältä! Toivottavasti kaikki menee hyvin, ja siirto pystytään tekemään Beating Heart


Ja siis yllätys oli aikamoinen sitten kuitenkin, plussahan sieltä tuli. Nyt se vasta jännittäminen sit alkoikin, kolmen keskenmenon jälkeen Anxious Face With Sweat- Mulla ollut tosi pahoja alaselkäkipuja eilisestä asti , pahoinvointi katosi myös eilen kokonaan, ja en ole kauheen vakuuttunut ton viivan vahvistumisesta. Mutta nyt ei auta kun odottaa, ja parikin päivää on ikuisuus.

Varovaiset onnittelut! :Heartred
 
miten @Putkilo menee?

entä @Jadine?

täällä PAS tehty, tänään siirretty viisipäiväinen blasto ja nyt piinaillaan. testipäivä 23.11. :)
 
miten @Putkilo menee?

entä @Jadine?

täällä PAS tehty, tänään siirretty viisipäiväinen blasto ja nyt piinaillaan. testipäivä 23.11. :)


Tsemppiä sinne, toivottavasti pieni tarttuisi lujasti kiinniBeating Heart


Hurjasti on viivat tänään haalistuneet, ja kivut lisääntyneet Broken Heart Tilanne on aika selkeästi menossa siis siihen suuntaan kun pelkäsinkin. Nyt alkaa oikeasti usko ja jaksaminen loppua tähän koko touhuun. Ei vaan jaksaisi tätä surua enää.
 
Tosiaan meillä lähti viiva hienosti vahvistumaan ja yli viikon vahvistuikin kauniisti. Kunnes sitten ei vahvistunutkaan.
 
Pahoittelut Putkilo :sad001

Täällä nyt dpo 8 tai 9 ja usko plussaan ihan nolla. Sunnuntaina ajattelin kuitenkin testata. Toki ennenkin alkuraskaus ollut oireetonta, mutta silti jostain syystä nyt vahva fiilis negasta. Toki toivoisin olevani väärässä.

Hitsi kuvittelin, että tää toisen kuumeilu olis helpompaa, mutta tuon kohdun ulkoisen jälkeen väkisinkin miettii, että miten paljon tuo toisen munanjohtimen menetys vaikuttaa. Ja sit jos tulen raskaaksi, varmaan pelottaa, että taas on kiinnittynyt väärään paikkaan ja menee vielä toinenkin munanjohdin :sad001
 
Täällä ei ole mitään ihmeempiä, kp5 ja vuoto jotakuinkin loppunut.

Jännitetään täällä moven puolesta. :) Ja Putkilolle pahoittelut. :sad001
 
Takaisin
Top