Toista vauvaa kuumeillen.

Onnea Elisha pienen tytön johdosta! Nauttikaa! Täsmällinen vauva. :)
Täälläkin voidaan paksusti, viikkoja jo 22+1. Tyttöstä meillekin ultrassa lupailtiin ja kaikki mennyt tähän asti hyvin. Tuolla se nytkin potkiskelee. :)
 
Onnea elisha!!!

Aamu: millä tapaa vaikeampi... Vaikka ihan yksilöllistä se on mitä tulee olemaan. Selkäkivun ajattelen itsellä olevan paha.

Gatusa: pikaista olon paranemista sinulle!

Dawwe: toivottavasti tää siitepöly aika ym. Häviäisi pois ja sunki olo helpottuisi :)

On. Oli pakko hakea äkkiä ovistestejä apteekista kun liuskat loppu. herranpieksut ku oli kalliita, piti kasvorasva jättää ostamatta! 7kpl apteekin omia testejä 31e!!!:eek: nyt jos ei plussa tässä kierrossa tuu niin joudun vararikkoon... Tilasin lisäksi raskauskeijusta 12+6 paketin alle 20e... :) kohdun kohdalla juilinut koko päivän ja repäisy kipuja ollut. Alavatsa turvoksissa ja paksun tuntuinen. Ovis plussaa ei kuitenkaan vielä tullut... Tuleeko ollenkaan... Oireita ainaki on :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
kiitos lucky, nyt iltaa kohden on päänsärky lähten alhamdulillah, vatsa 24/7 turvonnu ja kova pallo että ei voi erehtyä mikä on homman nimi ku on pystyssä vaikka ylimäärästä vähä löytyyki.

tulisipa sulle se plussa vihdoin et päästää yhessä odotteleen inshaAllah :)
 
Muistelin eilen miehen kanssa kohta vuodentakaista plussatestin tekoa itku silmässä. Olimme siis olleet siinä vaiheessa hoidoissa melkein 1,5 vuotta ja jäämässä kesätauolle ja tein testin asenteella 'onpahan tämäkin alta pois'. Olin juuri saman viikon maanantaina itkenyt silmät päästäni, kun miehen suvussa vain vauvauutisia sateli kaikille muille paitsi meille ja silloin perjantaina sitten testin tein!

Niin onnellinen olen tästä ihanasta rakkaasta pienestä murupallerosta, joka isänsä vieressä sängyssä tuhisee. :Heartred

Kuitenkin pelottaa, että uutta raskautta ei enää tule ja tunnen itseni osittain tyhmäksi ja itsekkääksi, kun ei muka tämä yksi onnenporku riitä. Kuitenkin niin kovasti haluaisin vielä edes yhden lapsen! Ihan kiittämätön olo, kun nyt jo mietin uutta raskautta, kun neiti ei edes vielä kolmea kuukautta ole täyttänyt. Ei se ole sitä, ettäkö en rakastaisi tyttöä ihan koko sydämestä, niin että sattuu ihan, vaan siitä, että haluaisin rakastaa vielä lisää, vielä edes yhtä rakasta lisää.
 
ReginaVeritas, niin tuttua tuo kiittämättömyyden tunne siitä, että haluaakin toisen vauvan vaikka juuri on saanut maailman ihanimman asian itselleen! Minä jouduin myös perustelemaan itselleni, että kyse ei ole siitä, ettenkö rakastaisi Elliä maailman eniten, ja ettenkö olisi tyytyväinen tilanteeseen näinkin, mutta juuri siksi halusinkin toista vauvaa, toista yhtä ihanaa kapistusta... :Heartred
 
ReginaVeritas, itselläni on diagnosoitu endo ja alettiin miehen kanssa puhua tytön ollessa 4kk ikäinen, että josko yritettäisiin toista putkeen, kun endosta ei tiedä, miten se käyttäytyy raskauden ja imetyksen jälkeen ym. ikä eikai sinänsä ois varsinaisesti tullut vielä vastaan tms. meillä kakkosen yritys kesti 1,5 vuotta ja sinä aikana ehdin miettiä, että olen onnellinen yhdestäkin biologisesta lapsesta ja vielä onnellisempi, jos saan toisen. niin nyt näkyy käyvänkin :) itsestähän se on kiinni, että jos jaksaa kahden pienen kanssa, eiku menoksi vaan :)
 
Tulin nyt pitkästä aikaa kurkkaamaan tänne :) Onnea ja tarrasukkia kovasti plussanneille ja plussatuulia vielä yrittäville! :) Täällä starttaa huomenna 20. viikko ja ens viikolla olis rakenne :Heartred Ekassa ultrassa kaik vallan mainiosti :)
 
pitkälle olet sinäkin ehtinyt heinukka :) tsemppiä rakenneultraan, meinasitteko selvittää kumpi on tuloillaan? :) mulla nyt rv 28+5 ja olo alkaa olla iso. en ole vielä mitenkään valtava, mut maha on kyl erilainen ku tytöstä aikoinaan. ei tää maha ole vielä mikään suurensuuri, aina kattelen kaverin mahaa ku hän on rv 17 ja hänen maha on isompi ku tää mun. mulla kai mahtuu vauva piileskelee lantiossa, et vaikuttaiskohan se ja sit se, kun oon pitkä ja hoikka.
 
Joo aika on kyl tuntunu menevän tosi nopsaan ton nt-ultran jälkeen! Täällä mulla Gatusa nyt kaikki sormet ja varpaat ristissä, et teidän pieni olis vielä kyydissä ja hyvinvoivana :) Ja della on jo pitkällä! Ei mee enää montaa kuukautta :) Meinattiin me kysyä sukupuolta, esikko ei paikkojaan paljon näytelly mut jos tää olis hiukan vähemmä siveellinen ;D Kysyitteks te della sillon kumpi teil tulee? :)
 
kiitos heinukka :) meki aiotaa kysyä sit ku on rakenneultra et kumpi on tulossa et tietää mitä hommata ku kaikki pitää hommata, onneks oon sellai etten perusta tytölle tyttömäistä ja pojalle poikamaista eli pinkki/vaaleensininen. neutraalit värit jotka sopii molemmille, mut käytännön syistä ois kiva tietää kumpi tulos etenki ku nimi pitää sanoo heti ku lapsi syntyy. me varmaa mennää miehen tädille la:n aikoihi josko muksu päättäs syntyä sit pääkaupungis ku siel on parempi sairaala ku täällä. tääl alkaa tänää olkkarin maalaus iltapäiväl ja huoneiden uudelleen järjestely. noi laudat pitäs hoitaa kyl kuntoo että pääsis tekeen huonekalut ja jos pikkunen on kunnos ni rakennan ite pinnasängyn pikkuselle inshaAllah :)
 
heinukka kysyttiin joo ja poika siellä näytti olevan tuloillaan, näkyi ihan selkeästi (tai no joo, en mä mitään ois tunnistanut, mut kätilö näytti ja selitti) pallit ja kaikki :) tytön kohdalla oli vähän arvauksen varassa, kun hän peitti haarovälin raajoillaan, mut tää kyllä esitteli itsensä tyytyväisenä :) tää on tosiaan tää aika mennyt nopeasti ja mulla koittaa muutaman viikon päästä äitiysloma :) alkaa vähän kiristää paikkoja ja istuminen tekee tiukkaa, onneksi oon kuitenki ollu ihan hyvässä kunnossa.
 
Ootko della huomannu, et olis olo toisen raskauden siel loppupääs jotenkin tukalampi tms. ku ekassa? Gatusa siel päin sit ei oo välii vaikkei siin lähimmäs sairaalas synnyttäis? :) Et saa tavallaan valita sairaalan?
 
on olo aika tukala ja oon miettiny et johtuneeko osittain helteistäkin. oon lisäksi kärsiny melkei koko raskausajan hirveistä liitoskivuista et on ollu päiviä ku ei pysty seisomaan. vielä ois kuitenkin matkaa ihan loppumetreille, että voihan tää tästä vielä tukalammaksikin muuttua.. ei siis passaa valittaa vielä :) tyttöä odottaessa olin vasta vikan parin vikan kuukauden ajan niinku valas ja tytön pää painoi alas et seki vielä hankaloitti.
 
della mä ku ootin esikkoo ni mul oli kans alust iha järkyt liitoskivut ja poikaa ootin...oiskoha tää likka ku ei ainakaa viel ol yhtä pahat ku esikost.
 
Takaisin
Top