Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MariaNNa- kyllä toi kovasti kuulostaa siltä että oot pääset kohta ihastelemaan plussaa tikussa.. ite en ainakaa oo huomannu että rinnat kasvais menkkojen toimesta :D ;)

Mä oon vissiin sit optimisti, kun tänää oon ollu ihan innoissani tästä järkyttävästä väsymyksestä.. Kerroin miehellekin ihan hymy korvissa että nyt on tosi paha olo.. :laughing002 toisaalta vähän pelottaa että nää mun oireet on kuitenki vaa sitä että toivon niin kovasti sitä vauvaa.. :/

No mulla saattaa välillä ennen menkkoja pientä turvotusta olla, mut nyt on kyl tosi selkee ero jo koossa :D nää on kuitenkin vaan astetta rajummat menkkaoireet, pessimisti ei pety..

Ilmottelehan catrine miten käy, mä pidän peukut pystyssä! :)

Mä käyn unille, aamulla varmaan herään sit pikkarit veressä ja sit masentaa :s

näinhän se on, mä oon aina ihan 'hopes up' mutta sit joutuu pettymään..:sad001 juu ilmottelen, saatte varmasti kuulla kaikki kovaa ja korkeelta ainaki jos hyvin käy :rolleyes:

Ja minäkin täällä sun puolesta jännäilen! :) hyvää yötä! ja muista että sulla ei oo viel ainakaa mitää syytä heittää pyyhettä kehään :wink

Ei oo ei, menkat ei ainakaan alkanu vielä, tissit senkun kipeytyy vaan.. Taidan olla niin malttamaton, että käyn tänään ostamassa sen testin, eikös ne Clearbluet ole hyviä? :)

En uskalla enää niitä liuskatestejä tehdä, kun tein about 5pvä sitten iltapäivällä ja negaa näytti..

No nyt mulla on edelleen stressi päällä, kun tein aamupäivällä sen Clearbluen testin, johon tulee + tai -, niin siinä näky tositositosi haaleella se pystyviiva yhtä paksut kummatki viivat jne eli en nyt tiedä, mies tosin just kaupassa ja ostaa uuden testin ja teen aamulla sitten uusiks.. On tää stressaavaa :D

Haha, ei vielä tartte, aamulla ku heräsin niin luulin että olin pissiny housuun.. Oli sit tullu oikein lorottamalla menkat ja sama jatkunu koko päivän, eikä mulla oo koskaan ollu runsaat menkat. Eikä tää oo mun mielestä edes runsasta vaan yli äyräiden tulevaa :o hirveet alaselkäkivut on ja paineen tunne tuolla alakerrassa.. Ehkä ens kerralla sit! :D

Ihanaa Gatusa, että kaikki hyvin!
Pahoittelut MariaNNa- :( Voi olla kyse km:stä jos noita kipuja ja paljon vuotoa :/

En tullu ajatelleeksikaan! Nyt vuoto on loppunu, tai tulee tippa sillon toinen tällöin, ihmeelliset menkat kyl kieltämättä.. Eilen tuli vaan yks kipukohtaus, jalat täris ja tuntu et lähtee taju ja särki alavatsaa, tänään ei mitään vielä ainakaan..

Voi ei. Pahoittelut MariaNNa- ! :sad001 mä tein lauantaina negatiivisen testin, kyllä harmitti. Tänä aamuna alko sitten mulla menkat.. Kierrot menee näköjään miten sattuu :eek:

Pahoittelut menkoista sullekin catrine!
Mä kävin just ostamassa foolihappopillereitä purkin ja D-vitamiinia ja jokapäiväsen karkkipussin/jätskin/suklaan ja vanukkaiden sijasta protskupatukoita, puuroo ja kauravalmiste välipalaa :) jos keskittyis tohon herkkujen poisjättämiseen ja kiinteytykseen hetken, kyllä mä uskon, että se nyytti meille tulee kun on tarkoitus :)

kuulostaa hyvältä, olisi ihan aiheellista täälläkin tiputtaa pari kiloa ! Näin mäkin osasin asian kääntää kun pahimmasta harmituksesta pääsin yli. :)

Kivaa, että siellä ultrassa oli Gatusa kaikki hyvin :) Ja kovia PLUSSATUULIA vielä yrittäville :) Täällä nyt huomenna 21rv täynnä. Viime viikolla oli rakenne ja siellä kaikki erinomaisesti :) Isoveljensä tavoin tääki tyyppi piilotteli paikkojaan, joten eipä tiedetä kumpi tulee :grin

Takaisin