Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mä en muista liitoskivuist pahemmin kärsineeni ekan kohdalla, eikä juur nytkään tunnu mitää ihmeempii.. mist sit millonki mahtavat johtuu :o

Tänään bongailin oviksen, vaikka illalla vasta tikutinkin ! Nyt jännäillää tärppääkö heti ensimmäisestä oviksesta.:signs003

plussatuulia ttubu :)

ihana että kaikki on hyvin siellä blueroseteddy :)

täällä rv 11+0 ja aamu alko oksettavalla ololla teen jälkeen, olin sit makuuasennossa että helpotti. aamiaisella ku jouduin oleen etukumarassa ja tuo kohtu tuntuu jo ni kohdussa tuntui muutama hipasu eli rauhallisin mielin voin ootella tuota perjantain nt-ultraa inshaAllah :) ok kuulostaa ehkä mahottomalta mutta näin täällä, en oottan mitää mut sit tuntu muutaman kerran ni totesin et nyt voin rauhottua kyllä ja ootella rauhassa ultraa. esikosta tuntu siel n. rv 14 ekan kerran liikkeet.

Täällä on kovasti toivottu siskoa tai veljeä meidän ihanalle pojalle (10/13) jo muutama kuukaus.. parit menkat mulla on nyt kerinny olemaan synnytyksen jälkeen ja muutaman päivän päästä pitäis tulla seuraavat jos olis tullakseen. Miten nää päivät onki näin pitkiä?? Ei millään malttais odottaa että pääsis tekemää testiä!

Parille kaverille oon puhunu vauvahaaveista, mutta ei taida oikein ymmärtää miten voi olla vauvakuume ku vauva on jo.. :p oon kyllä koittanut ajatella että jos ei heti tärppää niin tässä on hyvää aikaa nauttia ja keskittyä esikoiseen täysin rinnoin.. Mutta kyllä se halu olis niin hirmu kova raskautua uudelleen <3

Kovasti on tämä puoli hiljentynyt, taitaa kaikki olla raskautuneiden puolella jo ja hyvä niin. :) Tsemppiä kuumeilijoille, täällä porskutellaan tänään rv 25+3.

Aurinkoista päivää :) mä oon pari kuukautta sit kirjoitellu tänne ja nyt ajattelin taas.. Täällä kakkosesta haaveillaan siis, tammikuussa jätetty pillerit pois ja ei mitenkään yrittämällä yritetty. Menkkojen pitäisi alkaa näinä päivinä, pari päivää ollut rinnat aika arat, mutta tänään kun heräsin, niin tunsin samantien kun sängystä nousin, että rinnat on paaaaljon kipeämmät, kun edellispäivinä ja tuntuu tosi raskailta :/ varmaan niitä menkkaoireita, kun ei sitä vauvaa näy eikä kuulu :(

MariaNNa- voihan kipeät rinnat olla raskausoireitakin.. muistan esikoisesta että alkuraskaudessa rinnat oli niin arat että ei edes suihkussa kestänyt laskea vettä suoraan päälle. :D mä täällä kehittelen itelleni jotai olemattomia raskausoireita.. väsymystä kyllä on mutta se taitaa oikeasti juurtaa juurensa hiljaittain valvottuun yöhön.. :P tässä vaiheessa mä haluun ja uskallan kuitenki viel toivoo että ne menkat ei alkais.. vaikka todennäkösesti täytyis vaan ruveta odottelemaan ens kiertoa.. :/
Plussatuulia sinne!

Minäkin käyn vielä ahkeraan kurkkailemassa tämän palstan kuulumisia!
Ihanaa Aamu että siellä voidaan paksusti! :) Oot jo viikoissa paremmalla puolella jos näin voi sanoa :P

Itse hormoonipäissäni alan jo makustelemaan ajatusasteella kolmannesta :o Hullua! Maltan nyt kuitenkin mieleni ja jätän asian ihan vaan makustelu asteelle :D Eiköhän meidän lapsoset ollut tässä :) Kaksi ihanaa tyttöä ollaan saatu maailmaan kaikista vastoinkäymisistä huolimatta! Enempää ei vois pyytää! :)

Plussatuulia kuumeilijoille!

Ja MariaNNa, kuulostaa lupaavalta ;)

elisha vannomatta paras eikös? :) ny makustelet ja sit vaivihkaa hiipii taasen vauvakuume ja sit mieski alkaa makustelee salaa ajatusta ja sille iskee vauvakuume ja huomaatte että yrityksessä on pikku kolmonen inshaAllah :)

Gatusa, näinpä juuri ;) Josko josko... :)

Della, hullua kyllä :D Meidänkin nuorimmainen vähä reipas kuukausi sitten syntyi ja nyt jo tämmöset ajatukset mielessä pyörii :D Syytän edelleen hormooneja! :P

Kiitos tsempeistä, lähipäivinä jos ei ala kuulumaan menkkoja niin pääsee testiä tekemään :) oletan pessimistinä kyllä niitä menkkoja, koska joka kuukausi on noi menkkaoireet sekottanu pään, vaikka näin kipeet tissit ollu viimeks sillon, kun esikoista imetin ja sain rintatulehduksen, tai ehkä nyt selviän kyllä pienemmällä kivulla, mutta tosiaan rintsikat hiertää ja ollu koko päivän oikein semmonen kuumottava kipu.. No lähipäivinä taas selviää missä mennään, meinaa alkaa ärsyttämään kun esikoinen tuli pillereistä huolimatta, mutta kakkonen antaakin ootella itteään :D

Mullakin on joku ihmevauvakuume koko ajan mutta samoin kun Elishalla, luulen että meidän lapset on tässä kunhan kakkonen syntyy. Mutta en mä kuitenkaan sterilisaatioon menis, jos vaikka joskus vielä joutuukin mielenhäiriön valtan ja päättää haluta kolmannen. :)

Täällä odotellaan kanssa ensiviikkoa kovasti, josko ne menkat pysyisivät nyt poissa ja pääsis pissimään plussan tikkuun. Millään ei vaan malta odottaa, ja täällä toinen pessimisti. Mä olen ollut tosi väsynyt, ja esikon päikkäri aikaa aina vetässy itekki kunnon unet. Aamulla nouseminen on kamalaa!

MariaNNa- lle toivottelen plussatuulia, josko molemmat pessimistit ei pettyiskään. No saas nähä. :alien

Noniin ttubu, sinne kans toivotaan siis että täti ei saavu sinnekään :) mies tossa tokas kun vetäsin onneissani paidan ja rintsikat pois et "herraisä ku sun boobsit on paisunu!!" ja aloin itekin tunnustella ni johan on turvotusta tullut :D nyt sit kun mies on varma ettei ennen oo ollu näin paljon turvotusta, niin latelee hempeyksiä kun reppana toivoo sitä vauvaa niin kovasti :')

Takaisin