Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos gatusa :)

Itse on ole viitsinyt liittyä näihin Raskaaksi 2013 tai 2014 plussanneissiin kun en siellä ole kuumeillutkaan oikein. Mutta josko täältä välillä kuulee porukan kuulumisia, vaikkakin Maikkien tavoin itselläkin tuntuu että vääntää veistä toisten haavoissa. Eikä todellakaan missään nimessä halua kenenkään mieltä pahoittaa, kun tietää liiankin hyvin mitä se on kuumeilla.

Mutta onnea ja hyvää vointia teille tutuille plussanneille raskauksiinne :) Pitäkäähän huolta itsestänne :)
Ja kovasti plussatuulia ketjun jokaiselle kuumeilijalle! Kyllä sieltä jokaiselle matkustaja kyytiin vielä tarraa! :)

mulla on sama juttu ku Elishalla, en ole halunnut liittyä noihin raskaaksi 2013/2014-kuumeilleisiin, kun en koskaan ollut mukana missään sellaisessa ryhmässä enkä siis tunne kaikkia siellä olevia. nyt olen kyl kommentoinut elokuisiin jotakin aina välillä ja sit olen majaillut myös pidemmän kaavan mukaan kuumeilleiden puolella, kun en ole osannut poiskaan lähteä eikä mua ole vielä ajettukaan pois :) mä välttelen kans vähän tietoisestikin liikaa raskaushehkutusta myös siellä enkä ole tännekään kovin kirjoitellut, kun en halua aiheuttaa mielipahaa enkä toisaalta ole sellainen ihminenkään luonteeltani, että haluaisin puhua vain raskaudestani. ja pelottaa mua edelleen, vaikka "olenkin jo näinkin pitkällä".

^ vaikka tässä nyt toivookin omaa raskautumista, niin olen tosi onnellinen teidän kaikkien puolesta sillä ei ole ollut helppoa saada pikkuista alkuun, ihan vilpittömästi haluaisin kuulla kuinka teillä menee :) Ja se valaa myös uskoa, että ehkä joskus meilläkin vielä....:)

No täällä kp 2 eli ei plussauutisia täällä.... :/

saa nähä,pysynkö raskautuneissa - pyyhkiessä tulee runsaasti ruskeaa vuotoa - esikosta tosin vuosin aika reippaasti usein ihan kunnon veristä vuotoa... Saas nähä..
eihän siin sit muuta ku kohti uutta kiertoa jos tämä oli tässä.
kävin ostaa testit ja testaan huomenna - toiv maltan odottaa huomiseen.
onhan nuo olleet n. 2vkoa tai n.viikon myöhässä ja kyl nuo ed. näytti ihan plussaa.

Blueroseteddy mulla myös oli pojan alkuraskaudessa tuota rusehtavaa vuotoa, ei kuulema ollut vaarallista jos ei mene kirkkaaksi vereksi. Ihana kuulla kuinka moni plussaa!

Täällä ei menkat vieläkään ole alkaneet, vaikka imetyskin on jo vähentynyt pariin kertaan päivässä. Pitääköhän mun tosiaan lopettaa kokonaan, että ne palaisi? Kellään käynyt plussa tuuria , vaikkei olisi vielä alkaneet ja imetys päällä? Kamalasti tekisi vähän väliä mieli testailla jos olisikin sattunut jotain tapahtua. Mukamas iltaisin maha ihan turvonnut :grin Voisi luulla koon perusteella, että oltaisiin jo paksuna..

mitäpä tänne kuuluu, aikas hiljaista on näköjään...

täällä menkat ei alkanu enkä ol testiä tehny viel mut oireit on ummetuksest ja ilmast lähtien sekä vielä se ihana rintojen on/off arkuus ja vessas ravaaminen. ootan et koska saan testin...

Huh Gatusa, jännät paikat siellä! Toivottavasti pääset testailemaan piakkoin :excited001
Täällä täti vielä kylässä, joten ei kuulu oikein mitään :cool01 Ihana fiilis jotenkin nyt kun on monen vuoden stressi poistunut kehosta ja mielestä, joten toivotaan että siitä aiheutuisi jotain muutakin kivaa :cool05 Sisustelen kovaa vauhtia tuota meidän yhtä ylimääräistä huonetta....olisi kiva tietää saako sinne jo tilata lastentapettia vai ottaa muuhun käyttöön :smiley-ashamed005

Mikäs muilla on tilanne? Jännäilyä...? Plussatuulia!

tsemppiä heppura ja plussatuulia kunhan pääset eroon menkoista, inshaAllah saat plussan tässä kierrossa ja pienokaisen vuoden lopussa syliin :)

Tsemppiä Blueroseteddy, hyvä siitä tulee, nyt kun vuotokin loppui!

Mä taidan liittyä tänne nyt (jos en ole aikaisemmin jo "liittynyt"?). Kerronpas vaikka vähän ensin itsestäni, eli täytän tänä vuonna 32, asun avoliitossa isännän, 34, kanssa maalla, meillä on 9/13 syntynyt ihana yhteinen tytär ja isännällä on aikaisemmasta suhteesta vielä kaksi isompaa tytärtä.
Minä aloin melko pian Ellin syntymän jälkeen jo ajattelemaan toista lasta, ja tuossa tammikuussa voi sanoa, että aloin oikeasti kuumeilemaan. Isäntä ei ole ihan yhtä innokas, meillä on häät elokuussa, ja hän haluaisi odottaa joko lähemmäs niitä tai jopa niiden ohi, yrittämisen aloittamista. Syystä tai toisesta nyt kuitenkin hänen mielensä on muuttunut, ja tässä viikko takaperin hän sanoi, että tulee jos on tullakseen, mutta ei vielä tosissaan yritetä. No, nyt ei auta kuin katsella mitä tapahtuu!
Tänään on kp 14/29(?) je peittoja jo heiluteltu! En aio testailla ovulaatiota, mutta ainakin viime kierrossa luulen sen bonganneeni ilman testejäkin. Pitää koittaa ottaa aika rauhallisesti itse, ettei vaan innostuis liikaa.

Tsemppiä teille kaikille, nautitaan näistä ihanista valoisista päivistä!

heis puapru tervetuloa joukkoon, plussatuulia :)

on kp 31/41-43? saapi nähä miten käy ku ovis ollu ja menny jo joitai päiviä sitten. 10pvä päästä testailen jos ei menkat ol alkan ennen sitä.

Tervetuloa Puapru tännekin! Ja heh, me mennään melkein samoilla kierron päivillä, mä yhden edellä :D
Toivotaan meille kauheesti plussaa :) Oliskin hassua olla taas yhdessä tuolla odottajissa! :)

No onpas Sady tosiaan hassua että niin samoissa mennään! Esikoilla on mun muistin mukaan 7 päivää ikäeroa, että nyt ois mahikset pienempään sitten :wink ( ja tickereistähän tuo selviää että viikko tosiaan on eroa).

plussatuulia sandy ja puapru, jännityksel ootan et onko teillä taasen suht samat la:t, ja kuka tietää kenties minäki liityn tein seuraks mikäli menkat ei ala :)

on: kp 32/41 ovis oli sen n. 4pvä sitten saapi nähä miten käy.

Mulla on sellainen olo, että menkat alkaa, hetkenä minä hyvänsä. Ovulaatio ilmeisesti siis joko juuri ollut tai juuri tapahtumassa? Kp17 menossa nyt. Odotettavissa siis muutaman päivän pidempi kierto kuin mitä on nyt synnytyksen jälkeen ollut, jos mennään niinkuin "manuaalin" mukaan.

Puapru, hedelmällisiä hetkiä sitten teille! :)

Musta tuntuu että mullakin meni jo ovis, vaikka alunperin odottelin sitä vasta tälle päivälle... Osuiko talletukset sitten kohdille...?!? Enpä tiedä, se jää nähtäväksi. Ehkäpä sitä jaksaa maltillisemmin odotella kierron loppua kun ei voi varmana sanoa että nyt on ovis hyödynnetty. :) Ensi kierrossa varmaan jälleen tikuttelen. Jos siis uuteen kiertoon lähdetään, toisaalta olisi ihan OK jos nyt ei tärppää, kun tosiaan nyt mahdollinen LA osuisi turhan lähelle vuoden vaihdetta... Kattelin just kalenterista että nyt menossa kp18 ja kahdessa aikasemmassa kierrossa selkäjomotus alkanut jo kp20 tienoilla. Samaa selkäjomotusta oli niin sillä "ei-tärppi"-kierroksella kuin nyt tuolla kemiallisella. Vaikea lähteä sitten vetämään mitään johtopäätöksiä... joka tapauksessa se selkäjomotus on tosi ärsyttävää eikä se lakkaa kuin vasta kuukautisten alkaessa...:sad001 Sitä sitten odotellessa....

Mä en tässä ryhmässä ole kauaa ehtinyt kuumeilemaan, mutta kyllä minäkin tykkään lukea raskauskuulumisia :) Raskautumistahan varten me kaikki näillä palstoilla notkutaan, mahtavaa tietää että toiset välillä onnistuukin :)

Joo, minäkin katsoin, että jos tästä nyt tärppäisi, niin laskettu aika olisi joulun pyhinä. Hmm.... No, ei passaa taas liikaa ajatella tällaisia, kun ei tiedä missä mennään?

Isäntä totesi tuossa tänään päivällä, että voi kun meillä olis aina tällainen tilanne, että vois vaikka välillä itse sanoa että "kulta ei nyt, mua väsyttää, päätä särkee...". :p

juu meillä taas puapru on tuo toinen osapuoli super energinen mitä tuoho makkari puolee tulee...ja mikä pettymys ku minä en jaksa. tänää ollu oksu tulos koko päivän, väsyttää, mielialat vaihtelee, hengästyn helpost jne. saapi nähä miten käy.

En minäkään jatkuvasti ole näin aktiivinen, mutta nyt vaan on ollut sellainen viikko. Seuraavaa kahta siis odotellessa, kun ei tee mieli sitten yhtään!

Takaisin