Heipä hei kaikille! Mäkin edelleen taustailen, vaikka harvoin kirjoittelen tänne. Ei oikein ole aikaa ja... ja... niin, ei oikein tunnu kivalta tulla tänne kovin usein kertomaan raskauskuulumisia, kun tiedän, että täällä useimmat on jo pitkään yrittäneet. Tai siltä musta itsestä silloin tuntui, kun yritystä oli jo pidemmän aikaa ollut, etten jaksa koko ajan lukea toisten hehkutusta raskaudesta. Mutta anyway,
Gatusalle hurjasti tsemppiä ramadaniin! Ja piinapäiviin! Mä niin toivon, että teitä jo onnistaisi. Kuulostaa tutulta toi, kun mies valittaa, ettet tee mitään. Musta tuntuu kans välillä, että väsymys ei ole tarpeeksi hyvä syy ottaa rauhallisemmin :/
della: Ikävää, että teidän vierailu äitis luona meni niin kuin meni

Teit varmaan kuitenkin ihan oikean ratkaisun, kun katkaisit välit. Oothan sentään mun käsittääkseni antanut jo useamman mahdollisuuden hänelle. Tuollainen haukuttavana oleminen ja vittuilu on pidemmän päälle aika raskasta kestää ja sulla on varmasti tällä hetkellä muitakin asioita, joihin tarvitaan jaksamista. Aika hyvällä vauhdilla teidän tutkimukset on edenneet :) Kun ottaa huomioon, että nyt pyörii ihmisillä kesälomatkin.
Maikkie: Mikäs siinä greippimehua juodessa, jos siitä tykkää! :D Kyllä kai suurimmalla osalla yrittäjistä tärppää sen vuoden kuluessa, mutta mä kun silloin keväällä sitä gynelle ihmettelin, että tässä meni näin kauan, niin hän oli sitä mieltä, ettei meidänkään vähän reilu vuosi yrittämistä ole loppujen lopuksi pitkä aika. Toki se itsestä tuntuu pitkältä ajalta kun sinne tutkimuksiinkin oltiin menossa ja tilastoja lukiessa tuntui, ettei meillä kovin isoja tsäänssejä ilman apua ole saada pikku kakkosta alulle. Toivottavasti teillekin se tärppi kävis nyt pian, kun se maaginen vuosi tulee täyteen! Tsemppiä oviksen bongailuun ja hyödyntämiseen!
Täällä suunnitellaan muuttoa ja remonttia jo kovasti. Muutama viikko ja saadaan uuden kodin avaimet ja ei kun hihat heilumaan sitten :) Ihmetyttää vaan miten voi olla niin vaikeeta tehdä asuntokauppaa... Joudutaan nostamaan laina jo hyvissä ajoin ennen kuin päästään muuttamaan ja tietysti maksamaan korkojakin sitten "tyhjästä". Lisäksi joudutaan maksamaan siitä, että siirretään loppukaupan summa myyjän tilille, vaikka yleensä sen kai myyjä itse maksaa jne. Muutenkin ollut aika hankalaa asioida myyjän pankista johtuvista syistä. No, josko tää säätäminen olis pian ohi. Rakenneultraakin täytyis vielä odotella muutama viikko. Maha alkaa olla sen kokoinen, ettei tätä raskautta oikein enää pysty peittelemään enkä jaksakaan. Pahoinvoinnista ja väsymyksestä kun päästiin, niin kaikki on mennyt ihan hyvin, vaikka kaikenlaista pikku vaivaa mahtuukin mukaan. Kovasti tuo pieni jo potkii ja myllertää mahassa. Ja esikoisella uhma sen kuin jatkuu!