Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
aamu toivotaan kuitenkin että sulla ois plussa siellä tulossa eikä täti eli onko sul nyt menkat myöhässä. aattelitko millo testailla? ite mietin et jaksanko oottaa tiistaihi vai testaanko huomenna mikäli pääsen ostamaan testin oon niin malttamaton ja mulla ei ol juilinu eikä muutakaa menkkaoiretta. väsymys vaa pahenee päivä päivältä ja joudun sen takia ongelmii mun miehen kanssa joka valittaa että en tee mitää, jos silmät ei meinaa pysyy auki ni onko mun vika. eilen esim korjattii vespaa melkei 01 asti ja 02 oli herätys sammutin sen ja herätti vähä 03 jälkee onneks ehittii syödä sahur enne fajr adhania. sit meniki fajr rukouksen jälkee aika lähinnä nukkues vieläki väsyttää. onneks on ruoka valmiina ni ei tarttenu laittaa tänää ruokaa. kyl itteäki jännittää et yllättääkö täti eli tulee ilman esioireita vai onko plussa tulossa vihdoin.

aamu toivotaan kuitenkin että sulla ois plussa siellä tulossa eikä täti eli onko sul nyt menkat myöhässä. aattelitko millo testailla? ite mietin et jaksanko oottaa tiistaihi vai testaanko huomenna mikäli pääsen ostamaan testin oon niin malttamaton ja mulla ei ol juilinu eikä muutakaa menkkaoiretta. väsymys vaa pahenee päivä päivältä ja joudun sen takia ongelmii mun miehen kanssa joka valittaa että en tee mitää, jos silmät ei meinaa pysyy auki ni onko mun vika. eilen esim korjattii vespaa melkei 01 asti ja 02 oli herätys sammutin sen ja herätti vähä 03 jälkee onneks ehittii syödä sahur enne fajr adhania. sit meniki fajr rukouksen jälkee aika lähinnä nukkues vieläki väsyttää. onneks on ruoka valmiina ni ei tarttenu laittaa tänää ruokaa. kyl itteäki jännittää et yllättääkö täti eli tulee ilman esioireita vai onko plussa tulossa vihdoin.

tulipa sit moneen kertaan sama viesti kun tää ei näyttän et ois laittan viestiä pahoittelut...en tiä mikä tätä foorumia nyt vaivaa tai sit nettiyhteys aiheuttaa sen...

Heips kaikille, täällä edelleen taustailen ja jännäillen miten kunkin kierto etenee ja miten lopussa käy :)
Plussatuulia kovasti puhaltelen, puuuuh ♥

Gatusa, ei voi vielä sanoa että menkat olis myöhässä koska yksi kierto oli tässä parhaimmillaan 36 päivää(ei normaalia mulle) ja nyt on vasta kp28. Tänään alkoi viheliäinen päänsärky ja alaselkää juilii, nämä on yleensä niitä tädin saapumisen merkkejä. Innolla en kyllä häntä odota.

Kiva Nyytti kun käyt vielä tälläkin puolella moikkaamassa vaikka oletkin jo päässyt tonne odottajien puolelle. :)

aamu toivotaa ettei täti tule, itellä viime kierto oli 26pvä ja nyt putos 23pvä eli huomen pitäs alkaa ku mulla aina luteaalivaihe sen 13pvä ja ovis oli kp 10. saapi nähä miten käy iteki alan asennoituu et menkat sielt kuitenki tulee. no enpä kyl päässy ees ostaa testiäkää ku mies ei ol tullu, varmaa nukkuvat jossai esikoisen kans vaik mulle lvattii et tänää asioille, pankki meni kii tunti sitten.

moikkamoi! reissusta ollaan kotiuduttu. menkkoja ei vielä näy, alkavat viimeistään huomenna. huomenna pitäisi soitella klinikalle ja varata aika miehelle simppatestiin. mahassa tuntuu juimimista, joten menkkojen tulo on jo satavarmaa. oon jo laittanu siteenki paikoilleen, jos sattuu hulahtaa piakkoinki.

mun äidin luona ei voinu lomailla viikonloppua pitempään, hän meinaan dokasi heti tilaisuuden tullen ja lopulta ku lähettiin tytön kans käymään reissussa ja mies ja koira meni anopin asunnolle, äiti lähetteli vittuilutekstareita miehelle ja ilmoitti, ettei ota meitä enää sinne. päätinki siis katkaista välit äitiin ja lopettaa sen vähäisenki yhteydenpidon hänen kanssaan, mulle meinaan riitti nyt.

tän enempää en nyt reissussa rähjääntyneenä jaksa kirjoitella, palaan asiaan vaikka myöhemmin tällä viikolla. tsemppejä jännäilijöille ja menkkojen petyttämille häntä pystyyn ja uuteen nousuun :)

kiva kuulla sinusta taas della, harmi että äitisi ei osannu käyttäytyä ja tein välit meni nyt sit poikki mutta hän teki mitä teki ja kantakoot seuraukset. harmi että täti tekee tuloaan, itellä ei menkkaoireit ol ja huomenha mullaki pitäs alkaa. täällä odotettavissa illalla yksi takamukseen ammuttu karhu eli mun mies koska mein vespa meni taas rikki se tarkoittaa taas korjaamista ja sitä että paras pitää suu kiinni kaikesta. saapi nähä millo pääsee käymää kaupungissa sit. onneks mies lähetti esikoisen tuttavansa kyydillä kotiin ni sen takia tiedän että vespa on rikki, muksu kerto ku tuli ovesta sisään. onneks tiedän ni en avaa suuta väärällä tavalla...

kiva kuulla sinusta taas della, harmi että äitisi ei osannu käyttäytyä ja tein välit meni nyt sit poikki mutta hän teki mitä teki ja kantakoot seuraukset. harmi että täti tekee tuloaan, itellä ei menkkaoireit ol ja huomenha mullaki pitäs alkaa. täällä odotettavissa illalla yksi takamukseen ammuttu karhu eli mun mies koska mein vespa meni taas rikki se tarkoittaa taas korjaamista ja sitä että paras pitää suu kiinni kaikesta. saapi nähä millo pääsee käymää kaupungissa sit. onneks mies lähetti esikoisen tuttavansa kyydillä kotiin ni sen takia tiedän että vespa on rikki, muksu kerto ku tuli ovesta sisään. onneks tiedän ni en avaa suuta väärällä tavalla...

Ehkä arvasittekin jo kun ei mitään kuulunut että täti tuli, oli vaan eksynyt matkallaan ja ison tovin myöhässä. Piru kiusasi! Epäilen että imetyksen lopetus muinoin vaikutti sitten tähän kiertoon. Sen puolesta puhuu myös se kuinka "samanlainen kun ennen"-olo on nyt! Siis iso menkkaketutus, kaamee päänsärky, vuotaa kun seula, kivistää-kolottaa-särkee. Höh ja minä kun luulin että HIENOA naisvaivat on helpottaneet synnytyksen myötä. Ehei ole... Mies parka! MINÄMINÄMINÄ mutta en nyt kykene muuhun. Luin kyllä teidän jutut läpi, kaikki. Että mukana ollaan, vaikka en erittele teitä sen kummemmin. :) Palaillaan, eiköhän se kuume nostele päätään?

Heipä hei kaikille! Mäkin edelleen taustailen, vaikka harvoin kirjoittelen tänne. Ei oikein ole aikaa ja... ja... niin, ei oikein tunnu kivalta tulla tänne kovin usein kertomaan raskauskuulumisia, kun tiedän, että täällä useimmat on jo pitkään yrittäneet. Tai siltä musta itsestä silloin tuntui, kun yritystä oli jo pidemmän aikaa ollut, etten jaksa koko ajan lukea toisten hehkutusta raskaudesta. Mutta anyway,

Gatusalle hurjasti tsemppiä ramadaniin! Ja piinapäiviin! Mä niin toivon, että teitä jo onnistaisi. Kuulostaa tutulta toi, kun mies valittaa, ettet tee mitään. Musta tuntuu kans välillä, että väsymys ei ole tarpeeksi hyvä syy ottaa rauhallisemmin :/

della: Ikävää, että teidän vierailu äitis luona meni niin kuin meni :( Teit varmaan kuitenkin ihan oikean ratkaisun, kun katkaisit välit. Oothan sentään mun käsittääkseni antanut jo useamman mahdollisuuden hänelle. Tuollainen haukuttavana oleminen ja vittuilu on pidemmän päälle aika raskasta kestää ja sulla on varmasti tällä hetkellä muitakin asioita, joihin tarvitaan jaksamista. Aika hyvällä vauhdilla teidän tutkimukset on edenneet :) Kun ottaa huomioon, että nyt pyörii ihmisillä kesälomatkin.

Maikkie: Mikäs siinä greippimehua juodessa, jos siitä tykkää! :D Kyllä kai suurimmalla osalla yrittäjistä tärppää sen vuoden kuluessa, mutta mä kun silloin keväällä sitä gynelle ihmettelin, että tässä meni näin kauan, niin hän oli sitä mieltä, ettei meidänkään vähän reilu vuosi yrittämistä ole loppujen lopuksi pitkä aika. Toki se itsestä tuntuu pitkältä ajalta kun sinne tutkimuksiinkin oltiin menossa ja tilastoja lukiessa tuntui, ettei meillä kovin isoja tsäänssejä ilman apua ole saada pikku kakkosta alulle. Toivottavasti teillekin se tärppi kävis nyt pian, kun se maaginen vuosi tulee täyteen! Tsemppiä oviksen bongailuun ja hyödyntämiseen!

Täällä suunnitellaan muuttoa ja remonttia jo kovasti. Muutama viikko ja saadaan uuden kodin avaimet ja ei kun hihat heilumaan sitten :) Ihmetyttää vaan miten voi olla niin vaikeeta tehdä asuntokauppaa... Joudutaan nostamaan laina jo hyvissä ajoin ennen kuin päästään muuttamaan ja tietysti maksamaan korkojakin sitten "tyhjästä". Lisäksi joudutaan maksamaan siitä, että siirretään loppukaupan summa myyjän tilille, vaikka yleensä sen kai myyjä itse maksaa jne. Muutenkin ollut aika hankalaa asioida myyjän pankista johtuvista syistä. No, josko tää säätäminen olis pian ohi. Rakenneultraakin täytyis vielä odotella muutama viikko. Maha alkaa olla sen kokoinen, ettei tätä raskautta oikein enää pysty peittelemään enkä jaksakaan. Pahoinvoinnista ja väsymyksestä kun päästiin, niin kaikki on mennyt ihan hyvin, vaikka kaikenlaista pikku vaivaa mahtuukin mukaan. Kovasti tuo pieni jo potkii ja myllertää mahassa. Ja esikoisella uhma sen kuin jatkuu!

hienoa kuulla sinustakin Margeliini ja hienoa, että raskaus etenee niinkuin pitääkin!! myönnän stalkanneeni teitä vanhoja tuttuja teidän ketjussanne ja haaveilleeni mukaanpääsystä, mutta näköjään se ei tule onnistumaan ainakaan ilman lääketiedettä, jos senkään avulla. meillä on ehkä sillai toivoa, että on jo yksi yhteinen lapsi eli mulla kroppa toimii, kun endo ei ole valloillaan ja miehellä on ehkä jokunen asiansa osaava siittiö. meillä varmaan tutkimukset etenee vauhdilla, kun hakeuduttiin suoraan yksityiselle ja Väestöliiton klinikalla oli vain kahden viikon sulku. mullehan tehtiin kuukautiskierron kartoitus ja miehelle siemennesteanalyysi. ensi viikolla saadaan jo palaute tutkimuksista ja sitten olettaisin, että suunnitellaan jo hoitojakin.

muistelit muuten ihan oikein, olen antanut äidille varmaan liikaakin uusia mahdollisuuksia ja saanut vain paskaa niskaani, joten sen on aika loppua ja minun alkaa toipumaan siitä suhteesta. onneksi olen jo oppinut elämään ilman äitiä, koska tuo ainoa vaihtoehto on ollut aina niin epävarma ja häilyvä, etten ole liikaa häneen luottanutkaan. minulla on onneksi edelleen miehen ja lasten lisäksi sisko perheineen, isä ja hänen vaimonsa sekä eno perheineen, joten en ole yksin :)

miimikko/miikkula tervetuloa takaisin! toivottavasti et joudu kauaa odottelemaan :)

Gatusa toivottavasti nyt tärppää :)

on: menkkajuilinnat yltyy, mutta täti ei vielä tänään tullut, joten huomenna sitten. kierto on sitten ollut jälleen 28 päivää, joten hyvältä vaikuttaa ainakin se puoli :)

kiitos tsempistä della, eipä ol viel alkan joten jännityksellä odotan. mitenkäs sulla kävi aukesko hanat viel?

on: kp 24/23 eikä menkat ol viel alkan, väsy hurja, nännit arat edelleen, ei minkäälaisii menkkaoireit mut pahoinvointi kävi yhtenä aaltona kylässä yöllä. mieski oottaa mielenkiinnol näköjää ainaki puheist päätelen. hän toivoo kovast et ois tärpänny ja pienokaine ilmoittelis tulostaan.

kiitos tsempistä della, eipä ol viel alkan joten jännityksellä odotan. mitenkäs sulla kävi aukesko hanat viel?

on: kp 24/23 eikä menkat ol viel alkan, väsy hurja, nännit arat edelleen, ei minkäälaisii menkkaoireit mut pahoinvointi kävi yhtenä aaltona kylässä yöllä. mieski oottaa mielenkiinnol näköjää ainaki puheist päätelen. hän toivoo kovast et ois tärpänny ja pienokaine ilmoittelis tulostaan.

Täällä menkat odotuttaa itseään vieläkin, nyt kp 29. Maha vaan turpoaa turpoamistaan, epämiellyttävä fiilis kaikin puolin. :sad001 Side on pöksyissä mutta punaista ei ainakaan vielä näy. Mulla tissit kanssa kipuilee niinkun Gatusallakin. Eilen illalla tuli joku hillitön palelukohtaus, piti oikein shaalin alle kömpiä.

Della, varmasti hyvä että teit nyt tuon ratkaisun. Ei tollasta tartte kestää edes omalta äidiltä. Itepähän se tuosta kärsii. Toivottavasti joskus tajuaa erheensä.

Täällä menkat odotuttaa itseään vieläkin, nyt kp 29. Maha vaan turpoaa turpoamistaan, epämiellyttävä fiilis kaikin puolin. :sad001 Side on pöksyissä mutta punaista ei ainakaan vielä näy. Mulla tissit kanssa kipuilee niinkun Gatusallakin. Eilen illalla tuli joku hillitön palelukohtaus, piti oikein shaalin alle kömpiä.

Della, varmasti hyvä että teit nyt tuon ratkaisun. Ei tollasta tartte kestää edes omalta äidiltä. Itepähän se tuosta kärsii. Toivottavasti joskus tajuaa erheensä.

aamu josko sieltä ois se plussa tulossa sit sulle ku tuo kuulostaa kyl raskausoireilt palelu kesällä ellei siel ol oikeest kylmä ja sit nuo muut.
mulla pahoinvointi näköjää lisääntyy. no odotellaan rauhassa mitä tapahtuu mieski sano et älä lian aikasin testaa no tänäähä pitäs alkaa mut alhamdulillah ei ol viel alkan mut tässä on viel yli puol vuorokautta aikaa alkaa ajoissa vaikken sitä toivokaan. ei kiva tänää pitää korjata vespaa kunha mies tulee tuttavansa kyydillä kotiin ku vespa tulee takakontissa kun on työauto tuttavalla. tietää sitte taas nostelua yms...

Moi!

Aamulla ja Gatusalla on jännät paikat! Peukut pystyyn ja plussat testeihin! Ja Della, toivoa on aina niin kauan kun tätiä ei näy...

Mä varasin ajan ensi viikolle gynelle. Sopivasti just oviksen aikaan sattuu tuo käynti. Edellinen synnytys päätyi sektioon, joka ei mennyt ihan putkeen, joten ultrataan nyt arven paikka ja muutenkin tarkastellaan, et paikat on kunnossa. Normitarkastuksessa talvella kaikki oli ok. No, jokainen kuukausi on mahdollisuus, joten lippu korkeelle ja toivon todella, et tämä 13. kerta toden sanoo!

Heps! Heti kärkeen kaikille kovasti plussa tuulia!

Gatusa ja Aamu Teillä kuulostaa kyllä lupaavalta! Testiä kehiin siis niin josko saatais pari onnistumistakin taas ;)

Itellä kp 29 ja saapa nähdä on kierto tällä kertaa sen 36 vai 48 vai joku siltä väliltä. Mene ja tiedä, mutta tuntemuksia ei ainakaan mihkään suuntaan ole. Ennen ekaa raskautta oli aina enemmän oireita kierrossa mutta nyt ei suoraan sanottuna mitään. Ehkä vähän kiukkua ennen kuukautisia mutta muuten keho ei kerro mitään. Mutta rauhassa katselen. Enemmän kallistun kuitenkin tätin tuloon kuin mitä raskauteen. Uskoisin että oireita olisi jo jotain jos olisi matkalainen mukaan lähteny.

Ja vielä lopuksi kaikille uusille tervetuloa mukaan ja tärppi onnea!! :)

kiitos tsempistä elisha ja rvakettunen mutta täällä ei ole tässä kierrossa testille käyttöä tutut juilinnat alkoi tänään ja eilen klo 21 näky tilannekatsaukses punasta ku kokeilin ja tänää sit tuhrua iha siteessäkin. toisinsanoen täti tuli kylään veikken sitä toivonut näkeväni yli vuoteen. jos positiivisest ajatellaa ni kierrot ei ole enää niitä 34pvä mitä ennen vaan tipahti lääkekuurin jälkee 24-26pvä luomusti tämähä oli lääkekuurin jälkee toka luomukierto joten iha tyytyväinen oon et ainaki kroppa toimii taas. josko ostais monivitamiinia mikäli mies ei tartte kaikkia rahoja. kunha tämä vuoto loppuu ni eiku uutee yritykseen inshaallah... :)

plussatuulia kaikille!!!

Takaisin