Gatusa
Seurustelun sensei
kiitos maikkie, ishaallah teil tärppäis pian :) mä päätin et paastoan koko ramadanin jos ei menkkoi näy. 5 päivää ja testi saattaa näyttää positiivisen tuloksen mitä kovasti toivon.
on: veto ihan pois siis oon vetän päikkärei vissii nyt ainaki 2 kertaa tänää ja väsyttäs vieläkin. viel 2h 20min ja saa korkata vesipullon, pitääki laittaa pakkaseen, mieheni joka sano aiemmi ettei tykkää kylmäst vedest sanoo nyt et hän tykkää siit niin paljon, onko ihme ku tääl on helteet alkanu. toivottavast ei ala valittaa mistää tänää liian väsy kuuntelee ja liian herkkä kuuntelee. oon alkan parkuu millo mistäki.
on: veto ihan pois siis oon vetän päikkärei vissii nyt ainaki 2 kertaa tänää ja väsyttäs vieläkin. viel 2h 20min ja saa korkata vesipullon, pitääki laittaa pakkaseen, mieheni joka sano aiemmi ettei tykkää kylmäst vedest sanoo nyt et hän tykkää siit niin paljon, onko ihme ku tääl on helteet alkanu. toivottavast ei ala valittaa mistää tänää liian väsy kuuntelee ja liian herkkä kuuntelee. oon alkan parkuu millo mistäki.
Raivarin kohteena oli tietenkin oma aviomies. Synnytyksen jälkeen meillä ei oo ollu muuta ehkäsyä kun kondomi ja sen takia menkat on runsastuneet ja etukäteisoireet jotenkin voimistuneet. No ehkä se tästä. Tosin huomenna olisi juhlat tiedossa eikä oo kiva jos täti päättää kurvata paikalle just sillon.