Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kiitos maikkie, ishaallah teil tärppäis pian :) mä päätin et paastoan koko ramadanin jos ei menkkoi näy. 5 päivää ja testi saattaa näyttää positiivisen tuloksen mitä kovasti toivon.

on: veto ihan pois siis oon vetän päikkärei vissii nyt ainaki 2 kertaa tänää ja väsyttäs vieläkin. viel 2h 20min ja saa korkata vesipullon, pitääki laittaa pakkaseen, mieheni joka sano aiemmi ettei tykkää kylmäst vedest sanoo nyt et hän tykkää siit niin paljon, onko ihme ku tääl on helteet alkanu. toivottavast ei ala valittaa mistää tänää liian väsy kuuntelee ja liian herkkä kuuntelee. oon alkan parkuu millo mistäki.

Heippa täältä mökiltä! Ei oikein säät suosi tällä hetkellä, on niin pirun kylmä ettei ulos viitsi vaivautua. Sisällä oltu enimmäkseen. Mutta loma on silti lomaa!
Maikkie, voi harmi jos se täti tulee sittenkin. Katsele nyt rauhassa. Mulla kävi kans noin kun ekaa yritettiin, olin niin varma että oon raskaana mutta menkat tuli vaan myöhässä.

Täällä odotellaan tädin ilmaantumista lähipäivinä. Plussaa ei ole odotettavissa vielä, mutta ensi kierrossa alkaa kunnon yritys. Kierrot on kyllä heitelly aika lailla synnytyksen jälkeen mutta toivottavasti pupuiluhalut paljastaa oikean ajankohdan. :)

aamu toivottavast teil tärppää sit pian :)

tääl 5 päivää tätä kiertoo jäljel joten odotamme mielenkiinnolla mitä tuleman pitää. mutta nyt sallimaan maghrib ja sitten isha ynnä muut. ettei mene niin myöhään ku viimeks et rukoilin ja pääsin nukkumaan vasta siel jonki verra ennen puoltayötä.

aamu toivottavast teil tärppää sit pian :)

tääl 5 päivää tätä kiertoo jäljel joten odotamme mielenkiinnolla mitä tuleman pitää. mutta nyt sallimaan maghrib ja sitten isha ynnä muut. ettei mene niin myöhään ku viimeks et rukoilin ja pääsin nukkumaan vasta siel jonki verra ennen puoltayötä.

nyt kommaan nopeasti jotaki, ei viitsi kovin pitkään olla ku ollaan anoppilassa ja talo täynnä ipanaa. mut summa summarum, ei voitukaan olla mutsin luona kovin kauaa, hän alkoi vittuilla miehen kännyyn ja loppupelissä päätettiin olla menemättä sinne. kerron vaikka vähän myöhemmin, mitä kaikkea jouduttiin siellä sietämään :/

Maikkie jos menkkoja ei näy, oisko mahista et kuitenki oisit raskaana? jos teet testin vaikka vähän myöhemmin?

Gatusa toivottavasti nyt tulisi se teidän plussa, saisit hyvällä syyllä pitäytyä paastoamisesta :)

tsemppiä myös Aamulle, josko nyt kuitenki tulis teilleki plussa :)

on: menkkoja odotellessa, niiden pitäisi alkaa viimeistään tiistaina. oireita ei kyl menkkojen suuntaan ainakaan vielä ole, mahaa on kyl juiminu mut eri tavalla ku menkkoja odotellessa. on ollu enemmänki sellasta munasarjakipua. en kyl usko et tässäkään kierrossa tärppää, joten me mennäänki ensi viikolla sit miehen kans simppanäytteeseen, tai siis mies menee, muutenhan tääki näytteenanto kuulostais vähintäänki häröltä :D

della toivottavast tulis plussa meille molemmille ku molemmilla on sama testipäivä näköjään mikäli menkat ei ala. mikäli tässä plussaan ni kyllä mä vaan meinaan jatkaa paastoa inshaallah. kuitenkin syön ja juon riittävästi sinä aikana kun se on sallittu ja haluan kiittää Allahia siitä mitä hän minulle antaa ja pyytää anteeksiantoa ja armoa. ei siinä vaiheessa ole enää pitkää aikaa jäljellä ramadania. inshaallah kaikki menis vaa sit hyvin loppuun asti tällä kertaa.

della toivottavast tulis plussa meille molemmille ku molemmilla on sama testipäivä näköjään mikäli menkat ei ala. mikäli tässä plussaan ni kyllä mä vaan meinaan jatkaa paastoa inshaallah. kuitenkin syön ja juon riittävästi sinä aikana kun se on sallittu ja haluan kiittää Allahia siitä mitä hän minulle antaa ja pyytää anteeksiantoa ja armoa. ei siinä vaiheessa ole enää pitkää aikaa jäljellä ramadania. inshaallah kaikki menis vaa sit hyvin loppuun asti tällä kertaa.

Kyllähän siinä vaan niin kävi, että se perhanan täti kurvasi paikalle. Ei mulla kyllä ollut yhtään semmoinen raskaana oleva olo... OIs silti saanut jättää tulematta!!!
KIerto oli nyt sitten 29 päivää, pikkuisen edellisiä pitempi. Jos nyt jotain positiivista pitää tästä hakea niin sitä 2-3 päivää kestävää tuhrua ei nyt ollut. Eilen tuhruili päivällä ihan pikkuisen ja illalla jo selvästi enemmän ja se tuhru oli jo ihan punertavaa. Aamulla sitten hanat aukesivat ihan kunnolla. Joten käytännössä ihan normaali menkkojen alku :)

Nyt sitten mua vituttaa se kunnalliselle meneminen. Mulla on just silloin kiertopäivä 13 (kait) menossa, kun sinne menen. Ultraamalla varmasti näkisi aika hyvin tilanteen, mutta eihän ne tuolla tk:ssa mitään ultraile... kele!!! Tuskin ottavat edes verikokeita. Ainoa syy miksi mä sinne olen menossa, niin haluan saada sen lähetteen polille jatkotoimenpiteitä varten.

Kyllähän siinä vaan niin kävi, että se perhanan täti kurvasi paikalle. Ei mulla kyllä ollut yhtään semmoinen raskaana oleva olo... OIs silti saanut jättää tulematta!!!
KIerto oli nyt sitten 29 päivää, pikkuisen edellisiä pitempi. Jos nyt jotain positiivista pitää tästä hakea niin sitä 2-3 päivää kestävää tuhrua ei nyt ollut. Eilen tuhruili päivällä ihan pikkuisen ja illalla jo selvästi enemmän ja se tuhru oli jo ihan punertavaa. Aamulla sitten hanat aukesivat ihan kunnolla. Joten käytännössä ihan normaali menkkojen alku :)

Nyt sitten mua vituttaa se kunnalliselle meneminen. Mulla on just silloin kiertopäivä 13 (kait) menossa, kun sinne menen. Ultraamalla varmasti näkisi aika hyvin tilanteen, mutta eihän ne tuolla tk:ssa mitään ultraile... kele!!! Tuskin ottavat edes verikokeita. Ainoa syy miksi mä sinne olen menossa, niin haluan saada sen lähetteen polille jatkotoimenpiteitä varten.

Voi ei Maikkie! Harmi juttu! Mulla ei tätiä oo vielä näkyny mutta tämän aamuisen raivarin perusteella uskoisin että kohta se tulee. :mumum Raivarin kohteena oli tietenkin oma aviomies. Synnytyksen jälkeen meillä ei oo ollu muuta ehkäsyä kun kondomi ja sen takia menkat on runsastuneet ja etukäteisoireet jotenkin voimistuneet. No ehkä se tästä. Tosin huomenna olisi juhlat tiedossa eikä oo kiva jos täti päättää kurvata paikalle just sillon.

Voi ei Maikkie! Harmi juttu! Mulla ei tätiä oo vielä näkyny mutta tämän aamuisen raivarin perusteella uskoisin että kohta se tulee. :mumum Raivarin kohteena oli tietenkin oma aviomies. Synnytyksen jälkeen meillä ei oo ollu muuta ehkäsyä kun kondomi ja sen takia menkat on runsastuneet ja etukäteisoireet jotenkin voimistuneet. No ehkä se tästä. Tosin huomenna olisi juhlat tiedossa eikä oo kiva jos täti päättää kurvata paikalle just sillon.

mitenkäs aamun tilanne onkos menkkoi näkyny vai onko pysyn pois? inshaallah täti pysyy pois ja tulis sulle plussa. :)

on: kp 21/23 ei minkäänlaisia menkkaoireita, ei ole juilinu eikä muutakaa, nännit kipeet, megaväsy, super itkuherkkä, välil etenki yöllä etonu vähä ja tukkoinen olo ja kuuma otsa mutta ei ole flunssa, saapi nähä miten ti käy tuleeko täti paikalle vai plussa...inshaallah sais sen plussan vihdoin ku kroppakin normalisoitui nyt alhamdulillah.

mitenkäs aamun tilanne onkos menkkoi näkyny vai onko pysyn pois? inshaallah täti pysyy pois ja tulis sulle plussa. :)

on: kp 21/23 ei minkäänlaisia menkkaoireita, ei ole juilinu eikä muutakaa, nännit kipeet, megaväsy, super itkuherkkä, välil etenki yöllä etonu vähä ja tukkoinen olo ja kuuma otsa mutta ei ole flunssa, saapi nähä miten ti käy tuleeko täti paikalle vai plussa...inshaallah sais sen plussan vihdoin ku kroppakin normalisoitui nyt alhamdulillah.

Peukuttelen täällä kovasti plussan puolesta sulle Gatusa!

Miten Aamulle on käynyt tädin kanssa?

Entä mitäs Dellalle kuuluu?

On: Täti alkaa hiipua. Vielä pikkuisen vuotelee, mutta eiköhän se viimeistään ylihuomenna ole jo menneen talven lumia. Nokka pystyyn vaan ja kohti uusia tuulia. Sain yhdeltä kaverilta ovistestejäkin niin kaitpa se pitää alkaa tikuttelemaan ovista. Niin ja ostin 2 litraa greippimehua vaihteeksi. Loppu kiertoa varten on punaviiniäkin hankittuna heti useampi litra :) Kumma, jos ei noilla keinoin kohta ala tärpätä. Nyt voidaan kait sanoa, että vuosi ollaan pikkukakkosta yritetty. Menkat alkoi kesä-heinäkuun vaihteessa vuosi sitten heti, kun aloin vähentelemään imetystä. Suurimmalla osallahan tärppää vuoden yrittämisen jälkeen melko pian ellei siihen mennessä ole tärpännyt. Jospa meilläkin... kaikilla meillä!

Peukuttelen täällä kovasti plussan puolesta sulle Gatusa!

Miten Aamulle on käynyt tädin kanssa?

Entä mitäs Dellalle kuuluu?

On: Täti alkaa hiipua. Vielä pikkuisen vuotelee, mutta eiköhän se viimeistään ylihuomenna ole jo menneen talven lumia. Nokka pystyyn vaan ja kohti uusia tuulia. Sain yhdeltä kaverilta ovistestejäkin niin kaitpa se pitää alkaa tikuttelemaan ovista. Niin ja ostin 2 litraa greippimehua vaihteeksi. Loppu kiertoa varten on punaviiniäkin hankittuna heti useampi litra :) Kumma, jos ei noilla keinoin kohta ala tärpätä. Nyt voidaan kait sanoa, että vuosi ollaan pikkukakkosta yritetty. Menkat alkoi kesä-heinäkuun vaihteessa vuosi sitten heti, kun aloin vähentelemään imetystä. Suurimmalla osallahan tärppää vuoden yrittämisen jälkeen melko pian ellei siihen mennessä ole tärpännyt. Jospa meilläkin... kaikilla meillä!

kiitos maikkie, jostai syyst tänää heräs epäilys et alkaakoha sittenki menkat parin päivän pääst, no tarkistin tilanteen ja selvisin säikähdyksel alhamdulillah. no odotellaan odotellaan eikös...
tää talo myynnis mut saatii sit omistajalta tarjous muuttaa hein pojan taloon ku hän muuttaa keskustaan ni me muutettas sit siihe taloo ja se on vähä lähempän merta ja sisältä aivan ihana siis niin kaunis mashaallah. toivottavast vuokra ei nouse liiemmin. siin on puutarhakin tai no pieni sellainen ja ainahan mä voin sit ite laitella mitä tykkään ja pistää vaikka pienen kasvimaan missä on vesimelonei jne... eli näyttäs olevan hyvä päätös tässäkin päästää isompaan ja hienompaan taloon asuun jonne oikeest kehtaa kutsua vieraitakin sit :)

Moi!

Uusi kuumeilija olisi tyrkyllä joukkoon..Toinen vauva ollut jo vuoden (!) tilauksessa ja kuume on armoton! Esikoinen syntyi 8/11 ja toivoin lapsukaisia melko pienellä ikäerolla, joten vuosi sitten aloitettiin toisen yritys ja sillä tiellä ollaan. Kp 1 ja yk 13. Ovista oon tikuttanut melkein joka kuukausi, viime kierron yritin "luomuilla", mutta laihoin tuloksin, joten kaikki aseet käyttöön tässä yrityksessä. Esikoinen tärppäsi 4. yrityksessä, joten ollaan oltu ihan huuli pyöreenä kun vauvaa ei kuulu. Kohtahan pääsis jo tutkimuksiinkin, mutta taidetaan odotella vielä...Kolmekymmpinen pariskunta siis kaipailee kamua poijankoltiaselleen!

Oon lukenu tätä ketjua nyt jonkin verran, plussaonnea niille, joille se on ajankohtainen!

Moi!

Uusi kuumeilija olisi tyrkyllä joukkoon..Toinen vauva ollut jo vuoden (!) tilauksessa ja kuume on armoton! Esikoinen syntyi 8/11 ja toivoin lapsukaisia melko pienellä ikäerolla, joten vuosi sitten aloitettiin toisen yritys ja sillä tiellä ollaan. Kp 1 ja yk 13. Ovista oon tikuttanut melkein joka kuukausi, viime kierron yritin "luomuilla", mutta laihoin tuloksin, joten kaikki aseet käyttöön tässä yrityksessä. Esikoinen tärppäsi 4. yrityksessä, joten ollaan oltu ihan huuli pyöreenä kun vauvaa ei kuulu. Kohtahan pääsis jo tutkimuksiinkin, mutta taidetaan odotella vielä...Kolmekymmpinen pariskunta siis kaipailee kamua poijankoltiaselleen!

Oon lukenu tätä ketjua nyt jonkin verran, plussaonnea niille, joille se on ajankohtainen!

tervetuloa rvakettunen ja tsemppiä toivottavasti tärppi käy pian :)

on: kp 22/23 eikä minkäänlaisia menkkaoireit. väsy vaa pahenee, vessas ravataa tiheemmin, nännit on arat jne sekä ajoittainen etominen tullu nyt kylää saapi nähä miten käy. huomen inshaallah käyn hankkiis testin ku haluan tietää, mulla joka kerta antan oikeen tuloksen siin dpo 13 eli vikana kiertopäivänä joten saa nähä maltanko oottaa tiistaihi vai testaanko jo huomenna jossai vaihees.

Kiitos Gatusa! Ei oo täti vieläkään tullut, ihme kyllä!
Maikkie, olo on kyllä sen tuntuinen, että täti on varmaankin tulossa. Mahaa turvottaa siihen malliin ja väsyttää. Nyt on kp27 ja edellinen kierto oli just sen 27 päivää eli kattellaan. Tosin kierrot on heitelly että ei voi yhtään tietää miten tulee.

Tervetuloa mukaan kuumeilijoihin RouvaKettunen! :)

Takaisin