Toinen tulossa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hannanna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meille tulee ikäeroa aikalailla tasan 2v. Riippuen siitä millon uus tulokas haluaa tulla ulos :D esikko tuli kuukauden kerran etuajassa :D

Mua muuten pelottaa se synnytyksestä toipuminen tosi paljo, olin aika huonossa kunnossa viimeks ja mun selkä meni. Sen lisäks meillä ei oo ketää meidän perheestä tässä lähellä. Jännittää miten pärjään kahden kanssa.

Heippa! Meille on toinen tulossa, ikäeroo tulee 1v 2kk. Hui apua x)

Täällä ihan sama , tai vähän vajaa 1v2kk. Aika hurjaa , mutta sit taas niin ihanaa <3

Meillekki tulee vaa 1v 3kk :) Jännittää myös tuo synnytyksest toipumine. Vielä ku pelotellaa et ne jälkisupistukset on pahempii mitä useempi synnytys takana......

Ihana kun monella tulee noin pieni ikäero! :)

Meillä tulee ikäeroo 2 v. 8 kk. ja tää alkuraskaus ainakin on näiden olojen ja väsymysten kans melko haastavaa ton meillä asuvan uhma-ullan kanssa!
Ihan sama mitä yrittää neuvotella, niin napakasti vastaa joka asiaan EI, EI, EI...:mad:

Päivikki&Nuppu 7+0

Mä olisin halunnut pienen ikäeron, tai sillain noin 2v. Nyt tulee 3v 5kk ja sekin tietyllä tavalla alkanut vaikuttamaan nyt hyvältä erolta kun esikoinen on olevinaan nyt jo niin "isopoika" kesällä on varmasti vielä isompi.

Poju on aina ollut reipas ja mä oon tosi tyytyväinen jos kesällä ei tarvii pukea kahta lasta :D osaa siis jo nytkin pukea itse mutta ulkovaatteissa tulee kuitenkin autettua että pääse vähän nopeammin ulos.

Hei onko teillä muilla ollut nyt alkuun alavatsakipuja enemmän kun ekassa raskaudessa? Tänää ollu tosi pistävää kipua.

Tänään vihloi aika napakasti ja pitkään, kun kävelin reippaasti vähän pidemmän matkan. Helpotti kyllä, kun himmailin.

Hei onko teillä muilla ollut nyt alkuun alavatsakipuja enemmän kun ekassa raskaudessa? Tänää ollu tosi pistävää kipua.

Joo on selkeesti... tosi aikaseen alko ja nyt ei meinaa öistä tulla välillä mittää ku nipistelee ja koskee :/

Miulakin nyt ollu enempi vatsatuntemuksia kuin viimeksi. nippailuja, jomotuksia ja vihlasuja. tai ainakaan en muista viime raskaudessa niiden olleen näin voimakkaita.

Te joilla on toinen pieni.. Onko teillä vielä maha tollanen löysä nahka? Mä en oo saanu sitä millää pois ja nyt aloin miettiin et kiva kun tää seuraava venyttää sen nii se varmaa roikkuu sit vaa pahemmin

Mulla ei oikeen missään kohtaan löysää nahkaa ole ollutkaan :S ihmettelen kyllä miksei :S

Mietein noita vatsatuntemuksia..voisko olla että nyt ne vaan rekisteröi jotenkin eritavalla ja kiinnittää niihin huomiota herkemmin..hmm.

Mä myös epäilen et noi tuntemukset tiedostaa paremmin nyt ja luultavasti siksi, kun jo tietää mitä odottaa!
Ja osaa kuunnella kehoa paljon tarkemmin...

Päivikki&Nuppu 7+3

Takaisin