Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla maha selkeesti löysty plussan jälkeen. Roikku pitkään esikoisen jälkeen mutta myöhemmin ei sit enää.
Tällä hetkellä näytän enemmän siltä kun mulla ois joku löysä läski kaljamaha kun vauva tuolla sisällä vaikka syyskuussa olin yllättävän timmissä kunnossa vatsan alueelta.
Täällä tulisi ensimmäinen kanssa ikäeroa 1v 2kk jännittää mutta toivottiin pientä ikäeroa! Tosin ensimmäinen syntyi kk etukäteen joten ikäero voi jäädä vielä pienemmäksi! Mustasukkaisuus ja molempien huomioiminen tasapuolisesti jännittää, mutta eiköhän ne lutviudu ajallaan.. [emoji4] Tämä toinen raskaus jännittää myös sen suhteen että edellisestä jäi kiloja aika reilusti ja ensimmäisessä raskaudessa oli jo selän kanssa ongelmia... [emoji32]
Hui!Vedänkö pohjat? Meillä tulee ikäeroa 11kk. Esikko synty 2.8 ja tämän La ois 30.6...
Hei miten te, joilla isompi sisarus on tässä välissä ehtinyt mennä päivähoitoon: jääkö isosisaruskin kotiin, kun äitiysloma alkaa, vai jatkuuko päivähoito jossain muodossa edelleen?
Kunnallisiin päiväkerhoihin ainakin osaan pääsee täällä jo kaksivuotiaat, seurakunnalla pääsee sen vuoden syksynä, jona täyttää kolme. Mut varmaan näissäkin voi olle kuntakohtaisia eroja. Mä laittanen seurakunnalle siksi, kun siellä käy pojan hoitopaikan muutkin kerhoikäiset lapset, pääsee siis jatkamaan tuttujen kavereiden kanssa. :)Täytyykin selvitellä nuo päiväkerhosysteemit. Onkohan meidän syksyllä 2 v. vielä liian pieni niihin... mietinnässä on vielä, mitä tehdään. Pojan hoitoryhmän lto totesi hieman asenteelliseen sävyyn, että hän on kyllä aina ollut kotihoidon kannattaja, kun juttelin tarhassa tästä aiheesta. Tällä hetkellä poika on päiväkodissa 3 pv/vko noin 9 h/pv.