Toinen kolmannes - iloja ja suruja

Mulla on koko raskauden ajan ollut iltaisin pahin olo :( Loppunut yöllä 1-2välillä, sitten olen saanut nukuttua vasta. Nyt parin viikon ajan olen saanut jo nukahdettua ennen 12.sta. Mulla pahoinvointi nyt hieman helpottunut mutta ei taida olla ollut kun 1 päivä vasta että on ollut melko normaali olo. Nyt rv 14+0

Mulla myös pahoinvointi on iltaisin karmeimmillaan. Yleensä aamulla heräämisen jälkeen olo on lähes normaali ja lähtee sitten heikkenemään kohti iltaa. Iltaisin en sitten kykenekään muuhun kuin makaamiseen (mieluiten silmät kiinni pimeässä huoneessa).

Mulla pahoinvointi ajottuu pääasiassa aamuihin, mut välillä tulee myös ihan puskista huonoja oloja myöhempinä aikoina. Sais kyl loppua jo!!

Mulla myös iltasin huono olo. Joka ilta saa oksentaa, mut hei jotain positiivista - päivällä ei enää!! :) Oi ja aamut lähes normaali olo! JEE! (Tosin nyt viime päivät kiusannut hillitön päänsärky:gen045...) Mahan turvotus myös vähentyny hirmuisesti :)

Heips! Mäkin tuun tänne mukaan jotain viisasta kirjoittelee ;) vaikka virallisesti olis 5 pvä 14 vkoon. no täällä olo alkaa olla suht hyvä. Mut edelleen väsy olo. Ja siis mulla on edelleen hukassa libido! Onko muilla? Ei niinku vois yhtään vähempää kiinnostaa sekstailu.
Harmony 13+2

Harmony me ollaan niin samassa kuljettu kun testipäiväkin oli sama sillon 2 kuukautta sitte!!! Tervetuloo mukaan!

Seksi on mullakin viimeisenä mielessä kun nukuttaa ja väsyttää!! Tänää oon vapaapäivän kunniaks saanu muutaman kotihommankin tehtyä!!

Joo niin ollaan Mira! <3 käy sääliks vaa minun miestä. Siis plussaamisen jälkeen ollan tasan kaksi kertaa sekstailtu ja toinen krt keskeyty, ku kuopus heräs kesken kaiken :( no must tuntuu jotenkin, et ultran jäljeen ku saatiin tietää kaksosista, niin mies on ollu kyl jotenkin niin symppis. Ja vitsaillut "ilmankos ku ei tee mieli, ku oot kahden edestä raskaana".

Eipä kyllä ekan kolmanneksen pahoinvoinnin aikana voinu ees miettiä seksiä, viimesenä oli mielessä. Nyt kun olo helpottanut, niin normalisoituu makuuhuoneessakin :D

Täälläkin illat ihan tuskaa, tää turvotus ja kauhee etova olo, mahaan koskee ja blaaah, luulin jo et alko helpottaan, mut ei, pahempaan suuntaan mennään taas. aamulla on mahtava olo, sekun kestäis koko ajan:D voi tosin johtua siitä, et tulee mentyy täs ysin mais nukkuu ku ei jaksa tät huokailuu ja voivotteluu:)

No ei tääläkään kauheesti oo sänkyhommia tullu mietittyä. Jotenki ne tuntuu nyt ihan turhaltakin, kun ei voi edes raskaaks tulla :D !

Meillä kyllä seksi luistaa niin kuin ennenkin :D mut oonki aina ollu melko aktiivinen :D

Minäkin voisin liittyä seuraan, vaikka ihan vielä ei ole viikot täynnä. Enkä ole edes uskaltautunut ilmoittautua tuonne laskettu aika kesäkuussa -puolelle, koska ultra on vasta alkuviikosta, mutta sen jälkeen toivottavasti sitten.

Pahoinvointi on onneksi helpottanut, väsymys ei - ja siihen on hyvä syy. Onko kellään muulla ollut ongelmia unettomuuden kanssa?

Itse olen nyt ainakin kuukauden ajan herännyt vessaan 3-5 aikaan ja parhaassa tapauksessa sitten valvonut aamuun asti. Nukahtaminen on sitä vaikeampaa mitä aikaisempi herätys on tiedossa ja pahimmillaan mennään muutaman tunnin yöunilla töissä koko viikko. En mielestäni juuri edes stressaa niitä aamuherätyksiä, olen vain ihan superpirteä herätessä, päivällä en sitten niinkään. Onneksi univajetta pystyy vähän nollaamaan viikonloppuisin, jolloin nukahtamisongelmaa yöheräämisen jälkeen ei yleensä ole (tai ainakin voi nukkua pidempään aamulla), mutta ei tämä nyt ihan terveellistäkään voi olla.

Lasken tämän raskausoireeksi, koska olen aiemmin nukkunut todella hyvin ja vastaavat ongelmat ovat olleet hyvin harvinaisia. Ja öinen vessareissu ainakin on ilmestynyt kuvaan vasta raskauden myötä.

Tulevaisuudessa noita yövalvomisia on varmasti luvassa ihan riittävästi, ei olis nyt vielä tarvinnut aloittaa, nimim. viime yönä kolmelta hereille o_O

Mikä yö takana. Mä en oo tottunut noihin yövessailuihin mut viime yönä kävin vissiin 5 kertaa. Onneks iltavuoro tänään ni jotenkin tuli heti unenpäästä kiinni kun ei tart stressata herätyskelloa.

Mä täällä just jouduin jäämään aamuvuorosta pois huonon olon ja oksentamisen takia :/ koska tää helpottais...

Täällä on kans semmosta kuvotusta, muttei oksentelua tai ees pahaa oloa. :(

Ja jää siis aamupalan syömisenkin jälkeen. Oon kyl pohtinut et aamuisin ei tuu hamppipesusta mitään kun oksennusrefleksit niin herkässä et jos se kuvotus johtuu siitäkin

Oireettomuus jatkuu. Välillä ihan unohtaa olevansa raskaana, kun ei oo mitään oireita. Tai no välillä ummetus, mutta sekin voi johtua muustakin kun raskaudesta. Nyt on ollu muutaman päivän aika hurja selkäsärky, mutta sekin taitaa johtua enemmän työstä, kun raskaudesta. Eilen luulin, että täytyy jäädä sohvalle nukkumaan, kun en meinannu päästä illalla ylös. Oli ensin kierittävä lattialle polvilleen ja siitä punnertaa ylös kun koski selkään aivan järjettömästi. Seinistä kiinni pitäen sain köpöteltyä sit makkariin. Ja mies tietysti yövuorossa ni ei ollu ketään auttamassa :/ Aamulla selkä aina vähän parempi, mutta töissä kipeytyy ja illat tuskaa.
Ja mitä tuohon seksiin tulee, niin mulla ei oo halut hävinny mihinkään. Voisin puputella aamusta iltaan, mutta työt haittaa harrastuksia :)

Mä en enää ikinä sano mitään! :grin

Täällä juur oksennettiin aamupala iloisesti pyttyyn :@

Mulla kans mahan kipristelyt jatkuu. Huonoa oloa enää vain harvoin ja se yhä iltaan painottunut. Yöllä kyllä heräilen ja usein, yleensä vessahätään. Sit en enää välttis saa unta enää..

Must on tullut kauhee ahmatti. Huhh ja morkkis päällä koko ajan. Vedän suklaata pullaa kaikkea rasvaista ja suolaista. Ei kyl oo ollu ennen tälläistä. Nyt pakko alkaa syödä fiksusti. Muuten tää olo ei kyl kohene. :(

Takaisin