Toinen kolmannes - iloja ja suruja

Mira ei siitä painosta tarvii olla vielä huolissan etenki jos on ollu huonoo oloo alussa.Mie oon edelleen miinuspuolella samalla tapaa ku esikosta.Paino alko pikku hiljaa nousee puolivälin tienoilla.

Ooksä Mira ensi- vai uudelleensynnyttäjä? Meillä täällä on neuvolat 4vk välein ensisynnyttäjällä, uudelleensynnyttäjällä jopa harvemmin (mulla edellinen neuvola 11.11. ja seuraava 15.12.). Ja rv 36 eteenpäin muistaakseni 2vk välein, ylimenevillä viikoilla viikon välein. Meillä jää uudelleensynnyttäjiltä rv 26 lääkärikäynti pois, joten tulee 6-8vk tauko neuvolakäynteihin. Eihän tässä ehi montaa kertaa siis ees käydä ennen kuin vauva jo syntyy. :D

Mulla on myös ainakin pari seuraavaa neuvola kertaa kuukauden välein. Koska teillä muilla on lääkäri neuvola? Mulla on se noin viikolla 20. Monilla muilla on tainnut olla jo paljon aiemmin?

Meillä on kaks lääkärineuvolaa :) eka oli sillon ko oli menossa rv 10+2 ja toinen tulee sit lähempänä loppua :)

Mulla on lääkärineuvola 30.12 ja sillon on rv 17+2.

Minulla on lääkärineuvola rv 15. Tai tarkasti ottaen varattiin rv 14+6 muistaakseni. :)

Neuvolassa olen käynyt nyt kaksi kertaa.

Minulla seuranta tihenee käsittääkseni rakenneultran jälkeen, mutta en tiedä, minkä verran. Kai mennään vähän tilanteen mukaan, mikä kavereilla tuolla mahassa silloin on.

Mä voisinkin kysellä ens kerralla kun neuvolaan menen 2 viikon päästä että saisiko lääkärineuvolaa vähän aikaistettua. Olisi mukavampi kun ei tulisi niin pitkiä välejä. Rakenneultra kumminkin on siinä vko 20 paikkeilla, niin nämä menis sitten vähän päällekkäin vaikka vähän eri asioita niissä katsellaankin.

Ensisynnyttäjä ja on kyllä hirmu harvoin nää käynnit..

Täällä ollut reilu viikon tosiaan hyvä olo, eilen jossain ketjussa kehusinkin. Nyt kuitenkin join kulauksen viccyä ja se tuli pienen kröhän mukana ulos?

Paha olo, älä siis tule takaisin!

Onks kellään ollu järkyttäviä kasvukipuja? Mul on ollu ja ne on iha peestä! Sattuu ja sattuu ja ei voi tehdä muuta ku makaa sikiöasennossa sängyl/sohval nii sillo helpottaa vähä vaan :/

Mä ilmottaudun!! Oon osittain noitten mahakipujen takia saikulla. Nyt ei oo ihan joka päivä tullu mut tänäänki ku nousin ylös ni tuntu ettei pääse kävelee ku kävi niin ruton kippeetä.. :/

En ihan vielä tänne kuulu, mutta kirjotetaan kuitenkin. Mulla on näppylöitä naama, selkä ja rintakehä täynnä, selässä nyt aina, mut ei mulla naamassa tällästä määrää normaalisti oli. :o

Täällä kans odotetaan niitä kovia kipuja. Hiukan tuntuu silloin tällöin. Mahtaako se vaikuttaa, et kohtu taaksepäin kallellaan?

Tääl kans Naama täynnä. Mulla ei oo ikinä oikee finnejä ollu vaan semmosia hikinäppylöi. Niitä tullut nyt myös :/

Mull on noit kasvukipuja :/ oon yrittäny netist googlettaa kotivinkkejä noiden kipujen lievituksee mut ei auta ne. Kuuma suihku joo mut suihkus ei voi olla 24h valitettavasti

Kärsiikö teistä kukaan iltapahoinvoinnista?!
Mulla tulee edelleen melkein joka ilta 19-20 aivan kauhea olo ja välillä jheräilen yöllä oksentamaan. Aamusin taas ei ole mitään. Kärsin kyllä pahoinvoinnista ensimmäistäkin odottaessa ja sitä jatkuikin 15-16 viikoille asti,silloin tuntu että alin mehujäätelöllä ja mehukeitoilla.

Mulla oli eilen illalla tosi huono olo.. Hetken siinä jouduin miettii meenkö kyykistelee pöntön viereen, mutta yritin vaan nukkua..

Takaisin