Luulis ettei gyne haittais... eihän ne kohtuun asti yleensä sörki... Mutta ymmärrän kyllä pelon! Itsekin alkuraskaudessa olin vähän ylivarovainen.. Kannattaa toki mainita lääkärille! Ettei ala sitte kohdunsuuta sorkkimaan tms.
Mä ostin esikoisen raskaudessa Apteekin omia testejä. En ole etukäteen ostanu kun en todella halua arpoa niiden haamuviivojen kanssa. Ja tuntuu että pettyis vielä enempi jos ostais valmiiksi kun menkat alkaa... Parempi ostaa viiniä tms ! :D
Tänään muuten yhtäkkiä teki mieli syödä viiliä ja vielä puolukoiden kera
(Oon siis vanhemmillani käymässä niin kaapista löytyi..) Viime raskaudessa teki viiliä mieli... Noh ens viikolla vasta ois menkkojen odotettu alku niin ehkei vielä voi olla raskausoire
Mä ostin esikoisen raskaudessa Apteekin omia testejä. En ole etukäteen ostanu kun en todella halua arpoa niiden haamuviivojen kanssa. Ja tuntuu että pettyis vielä enempi jos ostais valmiiksi kun menkat alkaa... Parempi ostaa viiniä tms ! :D
Tänään muuten yhtäkkiä teki mieli syödä viiliä ja vielä puolukoiden kera

Ja maksalaatikkoakin oon syöny...

Viimeks ompelin kankaat äitiyspakkauksen laatikkoon just ennen kun lähdin esikosta synnärille. Saumat on vähän vinossa. kun sen verran jo supisteli
No, eipä sitä koskaan tiedä, kun kierto jonkin verran kuitenkin heittelee.