Toinen haaveissa <3

Onnea mamma-84!

Meillä kans on vihjauksia jo alkanut kuulumaan etenkin anopilta. Ei varmaan kenellekään tulisi kuitenkaan yllätyksenä uusi vauva.

Onnea mamma-84!

Meillä ei muuten vihjailua, paitsi mun toinen mummo puhunut jotain et "sitten kun teette toisen lapsen" -tyyliin. Mut tuskin yllätyksenä tulis jos toinen saatais.

Tänään kp28, vähän tuntuu lievää menkkakipua välillä, et mahtaa menkat alkaa. :/ ei muutenkaan mitään mikä vois viitata raskauteen, viimeksi oli ainakin tissit jo kipeenä tässä vaiheessa, ja nyt ei tosiaankaan mitään. Mut ei kai ne oireet varmaan samoja ole eri raskauksissa, mut silti, valmistaudun menkkoihin.

Meidän äiti odottaa kyllä raskausuutisia, mutta varmasti vasta ensi vuoden puolella. Oon sen kanssa jutellut toisesta lapsesta ja sillä on kokemusta parin vuoden ikäerosta, kun mun isoveljillä on kaksi vuotta ikäeroa. Oon vaan sanonut sille, että sitten alan/ me aletaan miehen kanssa miettimään toista lasta, kun esikoinen ei herää enään yöllä ja vieläpä tuo esikoinen heräilee 2-4 kertaa yössä. Eli yllätyksenä tulis raskausuutiset, jos pian plussaisin. Miehen suku taas yllättyisi kovasti ja monella heistä on vain yksi lapsi tai lapset tehty kolmen vuoden ikäerolla. Niin ja mun yks ystävä tietää meidän yrityksestä, kun hänellä on itsellä 1v 8 kk ikäerolla lapset eli hän varmasti odottaa meidän raskausuutisia. :)

Meillä mun pappa kyselee joka kerta ko nähdään tai soitellaan joko on toinen tulossa tai vihjailee ristiäisistä..luulen kyllä että mun perheelle ja suvulle ei kovin isona yllätyksenä tuu jos saadaa toine lapsi 2v. Tai alle ikäerolla, ko on muutenkin suvussa yleistä. Mutta voin aatella että miehen perheelle voisi ollakin yllätys, uskon että kuvittelevat mun palaavan töihin tässä välissä.

Meillä odottaa kaikki yhtä paljon Ku mekin :( mummut papat isomummut Kummit kaikki! Haluttiin siis isompi ikäero kuitenkin. Meillä 2,5v kohta ei käytä vaippaa enää, eikä tuttia, eikä syö pilttiä, puhuu kunnolla, nukkuu kokoyön omassa huoneessa ja pärjää missä vaan hoidossa ja ei tuu ees syliin! Mä haluan vauvan!!

Onnea hyviä uutisia saaneille! Täällä pian kaksi viikkoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä (kkm) ja r-testi näytti eilen vielä haaleaa plussaa mikä harmittaa. Odottelen jo malttamattomana milloin voisi olla ovulaatio. En ole vielä päättänyt odotellaanko ne yhdet menkat vai ei. Hormonit on varmaan vielä aika sekaisin kun pms tyyppistä ärtymystä ollut viime päivät, tänään jomotti lantiolla kuin menkkoja edeltävinä tunteina. Nyt ei mitään oloja, paitsi että halut tuntuu hieman heräilevän. Viimeksi seksiä kun tärppäsi syyskuussa... Mies parka o_O Muutenkin ärsyttää sen lähentelyt. On tämäkin kyllä. Haluttaa vähän, ärsyttää paljon, ei malttaisi odottaa mutta pelottaa aloittaa yritys uudestaan mutta vauvan haluan joten pää kuntoon ja menoksi :wacky:

Neita, varmasti on ristiriitaiset ajatukset tuossa vaiheessa ja rankka kokemus siinä ollut, niin eiköhän sun mies hyvin ymmärrä.

Meilleki muuten ristiäisistä vihjaili pappi itse tytön ristiäisissä :D
Suunnitteli tulevansa ens kesänä uudelleen...
Mun äitikin nyt yhtäkkiä alkanu puhumaan kuinka taapero herkästi sörkkii vauvan silmiä yms varoituksia :S Että arvaa selvästi...:D
Mun perheessä tyypillisiä ollu n.10v ikäerot! Niin siksi oon pelänny että nuo järkyttyy...

Meillä mun äiti piti itsestään selvyytenä, että toinen tulee heti perään kun itekki ovat meijät kolme tehneet peräkanaa. Joten sinne puolelle ei tullu yllätyksenä tää toinen raskaus. Mut sit anoppi sano, että oottakaa vielä muutama vuos ku toinen on isompi ja sit ku tokastiin jo että myöhästä on ku on tulossa jo toinen. Niin anoppi sano, että hups. :D

Neita, on varmasti niin rankka kokemus, että ei ole ihme jos meinaa olla ristiriitaiset fiilikset.

Ruusa, meille kans pappi vuosi sitten naureskeli, että nähdään parin vuoden päästä uudelleen. :D

Mintukka toi Hups kuulostaa samaan aikaan nii hassulta ja ärsyttävältä kommentilta!

Mulla on taas lisää "raskausoireita" : Närästää! Vaikken ole ees paljoa syöny...

Dpo 11 kai...

Mintukka: Mua vähän hymyilyttä eka tuo sun anopin Hups- kommentti, mutta sitten ehkä vähän jopa ärsytti, kun aloin miettimään. Tai sekin vähän riippuu, että millä tavoin sen sanoo.. :)

Pikainen omanapailu!
Pikkujoulut hyvässä seurassa hujahti kyllä nopeasti. Ja 1siiderin join muuten alkoholitonta skumppaa ja limua. Tarjottavaa oli laidasta laitaan ja hyviä sellaisia.
Kotona olin tuhkimomaisesti pyjama päällä tasan 00.00 :joyful:
Ei vieläkään oikein mitään oloja suuntaan tai toiseen. Ehkä pieniä repäisyjä kun touhuaa esikon kanssa ja oikean rinta kipeähkö

PauliinaS kp21/30-31 yk3 dpo5

Suuret onnittelut Mamma-14 [emoji4]

Sit pikainen omanapailu... kp 11 ja verensekaista vuotoa tuli tänään pyyhkiessä! Siis what? Miten voi tähän aikaan kierrosta tulla mitään? Tuli vaan yhden vessakäynnin yhteydessä, mutta tuli kuitenkin ja nyt kiukuttaa, kun tuntuu, että kroppa on edelleen ihan sekasin...

Joo eka olin itekki sillee, et naurahin. Mut sit aattelin, että ompa kiva ku noin aattelet tästä tulokkaasta. Aina ovat paasanneet meille, että "kahen pienen lapsen kanssa on hankalaa"..

Salo mulla tuli kans tässä kierrossa kahtena päivänä just joskus kp10-11

Meillä anoppi ei oo mitenkään vihjaillut, mun äiti tietää yrityksestä. Miehen mummi soitti mulle ku oltiin päästy synnäriltä että "nyt sitten heti vaan seuraavaa ni saatte leikkikaverin", hällä on alle 1v ikäero lapsilla :D

Täällä ei vieläkään tätiä. Maanantaina testaan seuraavaksi. Tultiin mun äidille yöks ni testi on kotona.

^ ootko salo84 ihan varma oviksen ajankohdasta? Oisko voinu olla noin 4pvää myöhemmin? Niin nyt oiski sitte kiinnittymisvuotoa?

Pepexxl: Helppottavaa kuulla, että muillakin on ollut omituista tiputtelua samoilla päivillä. Jännityksellä ootan sun testiä [emoji4] Kumpa tulis plussa!

Ruusa: Mun mielestä mulla ei oo vielä tullu ovista tässä kierrossa. Menkat loppu vajaa viikko sitten ja nyt vasta kp 11. Kierto kyllä vielä hakee itseään, joten eipä sitä mistään voi olla varma. Jos mietin talletteluja niin vois hyvinkin olla kiinnittymisvuotoa, mutta tosi tosi omituinen ja lyhyt kierto ois sitten menossa.

Mintukka: Mun mielestä "hups" on jotenkin hellyyttävä kommentti :) Meillä miehen sukulaiset on alkanu kysellä toisen lapsen perään, mutta mun sukulaiset kyllä yllättyy jos ja toivottavasti kun se toinen pikkunen tulostaan ilmottaa :)

^ Aaa Salo84 mä jotenki luin että DPO11 mutta olikin KP! Anteeksi!
Eikös joillain ole oviksenki aikaan tiputtelua? Toki voi olla ettei vaan ole kierto tasoittunu... Toki jos epämääräisiä vuotoja enemmänki niin gynekäynti.

Takaisin