Toinen haaveissa <3

Toki mahtuu Helmililja :)
Sullakin niin pikkuinen vielä siellä! Meiltäkin löytyy vasta 7kk tyttönen.

Normaalisti en edes joisi mitään mutta en oo ollu vuosiin tyttöjen kaa riennoilla nii ajattelin ainakin yhden ottaa pikkujoulujen kunniaksi. Esikoisen yritys aika en juonut mitään ja raskauden jälkeen eka siideri oli lapin reissulla elokuun lopulla. Eli tämä olisi nyt koko vuoden 2 sidukka.

Tervetuloa mukaan Helmililja!

Ilman muuta tänne mahtuu mukaan Helmililja! Pikaista plussaa sulle ja olkoon vierailusi täällä lyhyt. :)

Meidän esikoinen täytti eilen jo yhden vuoden.❤ Ihan liian nopeasti meni vauvavuosi ja vauvakuume nostattaa päätään entisestään, kun katson esikoisen vauvakuvia mitkä on otettu sairaalasta. Toisaalta pienihän meidän neiti on edelleen, mutta silti jo "iso", kun touhuaa ja mennä viipottaa kauheaa vauhtia joka paikkaan. :)

Sohwia onnea esikoiselle ♡

Mä en kans malta odottaa sitä, ku vauva syntyy ja varsinki ku se kasvaa! Vauva-aika ei oo mun juttu mutta en malta oottaa sitä että esikko on 2v ja toinen vajaan vuoden ♡

Kiitos kaikille ja toivottelen myös täältä pikaisia plussia kaikille [emoji4] Ruusa# Meillä tosiaan on täällä pikku rakas, joka tuntuu jo isolle :) onko teillä toinen ollut jo pitkään haaveissa?

Sohwia uskon kyllä että tuntuu jo ihan isolle neidille ja nuo vauvavalokuvat on kyllä pahoja nostattamaan kuumeen :)

Minä tein tänään herkän raskaustestin dpo10 ja se näytti negaa. Uskaltaakohan sitä luottaa tuohon negaan ja juoda viiniä lasin/kaksi? Meillä miehen kanssa eka vapaailta sitten heinäkuun. Ja kun paikalle tulee vielä ystäviä niin en haluis heti paljastaa yritystä mutta en tietenkään halua juoda jos oonkin raskaana :/

Tervetuloa Helmililja.
Laitan nyt vielä tännekin, että toistaiseksi ei sitten tarvikaan uutta kiertoa odotella. Dpo 12 tai 13.
WP_20161118_005.jpg

Helmililja mä uskaltaisin juoda mutta mä en noudatakkaa mitää sääntöjä raadoollisesti. :)
Kunhan ei siis mitää räkäkännejä vedä niin kohtuullisuus kaikes :)

Helmililja päätettiin että toinen sais tulla sen jälkeen kun tyttö on 6kk.
Mutta nyt silti varsinaisesti yk1.
Mulla on opiskelut kesken ja gradun yritän tehdä ens kesään mennessä niin siksi aateltiin ettei ennen kesää toista ainakaan... Mutta nyt sitte haluaiski tulla jo äkkiä raskaaksi! Ei tarttis esikoista laittaa päivähoitoonkaan....

Helmililja jos negan oisin testannu niin kyllä varmaan sen 1-2 annosta viiniä joisin...

Mulla nyt kai dpo10 ja salmiakkia oon mussuttanu ihan siltä varalta jos ei pitkään aikaan voiskaa....

Onnea mamma84 ja muille plussanneille.
Pahoittelut negan saaneille ja tsempit uuteen kiertoon.

Itse pitänyt hieman hiljaiseloa täältä. Nyt menossa yk3 ja ovis pitäisi olla näillä hetkillä. En nyt ajatellut piinata itseäni laskemalla päiviä. Katsotaan onnistunko ottamaan rennosti.

Mulla nyt vähän huolia terveydenkin suhteen niin en jaksa kaikesta stressata. Mulla ollut selittämätöntä kuumetta viime keväästä saakka ja nyt katsotaan pääsenkö sisätautipolille tutkimuksiin suurentuneen pernan takia.

Onnea mamma-84,

onnea myös sohwian 1veelle.

Sekä tervetuloa uudet :)

Täällä ei mitää ihmeitä, kp10 ja pikkuhiljaa alan oottelee ovikseen viittaavia oireita.

9dd4c9b1c914d1b50dc0ddc114cc761d
tämän päiväset, eikä oo ees aamupissasta! Ihan järetöntä miten nopeesti toi r-testin viiva tummu, ku ihan pari päivää sit oli vielä todella haalea!! Oon niiiin onnellinen[emoji7] hormoni ainakin noussut ku yhtäkkiä noin tummaksi pärähti. Ovistestissäkin testiviiva on jo tummempi kuin kontrolliviiva.

Ps. En tiiä kuvittelenko, mut ihan ku pieniä mahan kovettumisia tulis, niinku jonku sortin pieniä supistuksia [emoji50]

9dd4c9b1c914d1b50dc0ddc114cc761d
tämän päiväset, eikä oo ees aamupissasta! Ihan järetöntä miten nopeesti toi r-testin viiva tummu, ku ihan pari päivää sit oli vielä todella haalea!! Oon niiiin onnellinen[emoji7] hormoni ainakin noussut ku yhtäkkiä noin tummaksi pärähti. Ovistestissäkin testiviiva on jo tummempi kuin kontrolliviiva.

Ps. En tiiä kuvittelenko, mut ihan ku pieniä mahan kovettumisia tulis, niinku jonku sortin pieniä supistuksia [emoji50]

Onpa hienosti tummunut! :)

Mulla on raskaudesta asti tuntunu jotain jälki tai valesupistuksia :0 Ja esikoinen kumminki jo 7kk! En tiiä voiko ne olla oikeita vai ei

Oon pelänny miten mun vanhemmat suhtautuis jos saadaan toinen lapsi pian... (siis olisivat huolissaan mun gradusta, jaksamisesta jne) Niin eipä ne taitaiskaan järkyttyä.
Äitini nimittäin (joka siis ei tiedä että toista toivotaan)onkin luullut mun olevan raskaana!?:wideyed: Syyksi sanoi mun laihtumisen. :woot:
Oli ajatellut että imetys+raskaus ois vieny niin paljon energiaa... Mutta kyllä se imetys vaan on ollu.
Ja siis itsehän uskon että turvotus vähintään alkais heti jos raskautuisin... Esikoisestakin nimittäin tuli painoa reilu 20kg..... ja posket etenki turposi:joyful:

Mutta helpotti tuota pelkoa miten suhtautuisivat vauvauutisiin :happy:

Oottaako muilla lähipiiri jo uutisia toisesta raskaudesta?

Ruusa# meillä ainakin vihjaillaan jo kovin, on vihjailtu varmaan viimiset puol vuotta.:)

Meillä anoppi alkoi kans melkein heti vihjailemaan toisesta, mikä oli huvittavaa ku itte he tekivät 4 vuoden välein lapset :D mutta ei se tullu kellekkää suvusta yllätyksenä ku saivat odotuksesta kuulla.

Takaisin