Hurjan suuret onnittelut
Pilvikirsikalle
Pahoittelut
Äipälle
Hieno ovisplussa
Lady Bugilla :) Ei taida tosta enää viiva paljon tummua.
Tervetuloa
Ruusalle :) Kyselit myös fiiliksiä toisesta lapsesta. Meidän poika on kohta 1v 3kk ja mulla on tosi kova pelko persiissä, että miten jaksan/pärjään kahden pienen kanssa, vaikka toiveena on koko ajan ollut noin 2v ikäero. Muuten pelkoa tuskin olisi, mutta tuo poika on ihan pirun energinen tapaus ja hänen perässä juokseminen on todella uuvuttavaa jo nyt

Toiseks mä nautin pikkuvauva-ajasta todella paljon ja vaikka se rankkaa onkin niin se on mun lemppariaikaa koko vauvavuodesta. Tiedän jo nyt, että toisen lapsen kohdalla en voi pesiä ja keskittyä pikkuvauvaan samalla tavalla kuin esikoisen aikana. Se vähän surettaa

Toisaalta odotan jo intopinkeenä, että pääsisin taas synnyttää

Mulla oli myös synnytys erittäin positiivinen ja ihana kokemus. Mulla imetys piti kierron poissa ja muutenkin kropan ihan jumissa. Meillä lapsen tahtinen imetys tuli päätökseen reilu kuukausi sitten ja ekat menkat tuli 3 viikkoa sitten.
Taitaa olla hyvin henkilökohtaista, miten pystyy imettämään raskaana ollessa. Mulla on useampi tuttu, jotka imettää raskaana ja mitään ongelmia ei oo ollut :) Näin ei kuitenkaan ole kaikilla. Oman tilanteen tietää vasta, kun se osuu kohdalle.
Täällä on kp 22/?? ja dpo ?? Ens viikon lopulla ajattelin testata joka tapauksessa ihan vaan tikulle pissimisen ilosta, jos ei muuta

Välillä tulee oloja, että vois olla raskaana, mutta en kyllä jaksa uskoa, että heti ekojen menkkojen jälkeen tärppäisi. Toisaalta ei kyllä ihan vielä tarttiskaan tärpätä, kun oon lähdössä ens toukokuussa Kanadaan niin siinä taitaa olla jotkut rajat, että kuinka raskaana saa niin pitkälle lennolle edes lähteä. Edellisessä raskaudessa olin Espanjassa rv25 kieppeillä ja hyvin meni, mutta tässä ois nyt kuitenkin rankempi reissu aikaeroineen ja pitkine lentoineen edessä. noh, jos tärppi oiskin käyny niin pitää kattoa jos saisin aikastettua reissua huhtikuun puolelle