Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ruusa me tehtiin niin, että mies piti esikoisesta isyysvapaat ennenkun mä alotan tästä äitiysloman (nyt menossa siis rv 23+4) koska mies saa pitää sillon vapaita 6 viikkoa. Mutta jos mies pitää esikoisesta isyysvapaat samaan aikaan mun äitiysloman aikaan, niin mies saa pitää vain 24 päivää. Toki jos on tarve vain vähemmille vapaille, niin mikäs siinä. Mut on ihana ku mies on ollu kotona kohta 4 viikkoo ja autellu pojan hoidossa. Mulla ku tää raskaus ei oo ollu kauheen helppo vuotoineen päivineen.
Hei Ruusa! Muakin on mietityttänyt tää julkinen avautuminen, mut meitä on täällä niin paljon, joten tuskinpa tutut tunnistavat :) No, kukaan meidän tutuista ei tosin edes tiedä, että me haluamme vielä lisää lapsia.
Mä en oikein pääse sisälle siihen raskaaksi 2016 -ryhmään, siellä on niin hirveesti porukkaa. Täällä on jotenkin helpompi kirjoitella :)
Ei tullut tänäänkään plussaa o-testiin, vaikka kalenteri sitä väitti. Mun mielestä olot alkavat olemaan enemmän ohi kuin tulossa tuntemuksissa. Mut en mä kyllä koskaan ole tuntenut ovista, joten ei muuta kuin oottelemaan miestä takaisin työmatkaltaan... Menisipä seuraavat kaksi viikkoa taas nopeasti! Tulisipa plussa! Tulisipa heinäkuinen vauva![]()