Toinen haaveissa <3

0941479bb51d86e939ec801cbf0a5a53

salo84, jos nyt oikein laskin niin lisäsin sivulle raskausviikot. Eka haalea viiva näkyi tosiaan rv 3+4 ja nyt menoss rv 4+5 mutta neuvolassa selviää tarkemmin viikot. 5.10 eka neuvola

Mä taas kyselen tyhmiä kun en löytänyt tuota vehnänalkioöljyä ruokakaupasta öljyhyllyltä cittarista, että mistähän sitä oikein saa ja etsinkö ihan väärästä paikkaa?

Manna, jos marketissa on vehnänalkiöljyä niin varmaankin löytyy sieltä missä on vitamiinit ja lisäravinteet ym :) Myös luontaistuotekaupoista löytyy ja varmaan apteekeista :)

Eilen illalla oli ihan hirvee palelu! Oikeen sattui kun paleli niin paljon. Jouduin kolmesti nousemaan sängystä hakemaan lisää vaatetta päälle ja lopulta nukuin kahdet housut, kahdet villasukat ja villatakki päällä :D Nyt dpo 11. Testasin ovistikulla kun en raaskinut tuhlata ainokaista rtestiä ja ei se plussa ollut, mut ei negakaan. Ehkä mä odotan kiltisti pari päivää ja teen ihan rtestin :D Sinäänsä toiveikkaat fiilikset kun kerrankin ajoitus osui kohdalleen ja oli kunnon ovisoireet, mut en sit tiiä.

Eilen pojalla ei enää ollut kuumetta ja vaan nokka vähän vuosi. Ihanaa! Ite vielä puolikuntoinen olo. Eilen tuli vielä hyödynnettyä limoja ja vasemmalla tuntui oviskipuja. Ärsyttää ku en ovistestejä hommannu :D

Kuinka pitkä teillä oli eka synnytyksen jälkeinen kierto?

Pilvikirsikka, Iiik, todella lupaavan kuuloista! Pidetään peukkuja ja jäämme jännäilemään. :)

Pepe, Kiva kuulla että siellä aletaan tervehtymään jo pikku hiljaa :)

Tiarella tulipa jo aikasin eka viivan hailura :happy: Mä muistan sillon esikoisesta tein testin 3+6 ja olin jo heittämässä testiä pois, kun ei siinä viivaa näkynyt, mutta sitten siihen tummuikin ihan kunnon viiva.

Jännää Pilvikirsikka! Kohta pääset testailee :)

Pepe hienoa, että pikkumies voi jo paremmin. On se rankkaa kun nää pikkuset sairastaa :sorry: Ne on niin ressukoita.

Täällä edelleen odotellaan sitä ekaa kiertoa synnytyksen jälkeen... Laskin taas vaihteeks raskauslaskurilla, että jos tänään tulis kp 1 ja kierto ois normi 28 päivää niin tärpin käydessä LA ois heinäkuun alussa. Mä haluisin reilun 2v ikäeron ja esikko on syntynyt elokuun alussa niin ihan just tässä ollaan jo siinä kahden vuoden ikäerossa :wideyed: Pitäis nyt vaan saada se täti vierailulle. Eipä sitä tietenkään sillon kuulu, kun sais tulla, mutta oottakaan vaan kun ei tartte tulla niin sitten varmasti vieraillaan joka julmetun kuu :rolleyes:

Minäkin odottelen ekaa kiertoa alkavaksi.. Enpä koskaan ajatellut kaipaavani menkkoja näin paljon! Meillä paukkuu pian (tai siltä se tuntuu..) tuo 2 vuoden ikäero ja harmittaa kyllä todella jos ei pienellä ikäerolla tuu sisarus.. Mutta nämä ovat kai asioita joita ei voi liioin suunnitella saatika vaikuttaa. :)

Mä salaa haaveilin vähän yli vuoden ikäerosta, mutta ei päässy käymään. Josko nyt sitten tulis ennen 2v ikäeroa. Toivon että kun ekaa yritettiin vajaa kaksi vuotta niin pikkukakkonen tulis nopeemmin!

Vasen puoli nipistellyt tänään koko päivän ja limoja reilusti. Kai se ovis on nyt päällä. Vaikka menossa kp23.

Pilvilinna, Näinhän se on :sad001

Ja itsellä tuo toive ikäerosta tuntuu pieneltä siinä mittakaavassa kun täälläkin lukenut monien tarinoita kuinka se ei ole itsestäänselvyys se ensimmäinenkään lapsi.

Ajattelen asiaa niin että olen aivan äärettömän onnekas saadessani olla tuon pienen pojan äiti. ♡ Ja vielä onnekkaampi jos meille joskus toinen suodaan, oli se nyt tai vaikkapa vuosien päästä.

Toivotaan Pepe että teillä pian tärppäisi kakkonen! :)

Joo ei tosiaankaan pysty vaikuttamaan näihin asioihin. Jännä miten tuntuu olevan kahtia jakautunutta tää kakkosen alulle saaminen. Osa tulee hups vaan vahingossa raskaaksi kun esikoinen on vielä tosi pieni (en tarkota nyt ketään teistä!), sit on tää toinen joukko, jolla ei meinaa onnistua. Kai se sit on niin yksilöllistä miten kroppa palautuu synnytyksestä. Mulla näköjään imetys on niin hyvä ehkäsy että tuskin tulee ens kesäkuussa(kaan) meille vauvaa. Ihan puhdas nega.

Tosin ei kai se ihme kun esikoinen (su 1v) söi viime yönä kahdesti tissiä ja kiinteet on mallia kaks lusikallista.. Edellisessä lasketun ajan ryhmässä vaan plussia satelee, mut no, ei mahda mitään.

Iski kauhee vtutus päälle, vissiin pms pamahti kun testi olikin nega :D

Pilvikirsikka, Sama täällä.. Jos joku lääkäri vielä varoittelee mulle että imetys ei ole ehkäisykeino niin sanon että kyllä se s*tna muuten on! :mad: Ei vaineskaan, en noin rumasti sentäs. :grin

Haha no niinpä! :D

No ehkä tässä voi nyt hyvillä mielin yrittää lukea pääsykokeisiin, kun ei taida ihan heti joutua jäämään sieltä äippälomalle. Jos edes pääsen sinne kouluun :rolleyes:

Niin ja tuntuu taas tyhmältä valittaa omaa tilannetta, kun täällä on monella paljon pidempi odotus taustalla :( plussatuulia kaikille!!

Hola! Toisesta haaveillaan täälläkin.
Esikoinen on 1v8kk.
Kuukautisetkin ollu vast vajaa 0,5v ja imetys lopetettu kokonaan viikko sitte.
Ekaa tehtailtiin kolmisen vuotta, saa nähä miten nyt käy. Ikä painaa päälle, et ihan hirveen kauaa ei voi yritellä.

Tervetuloa kuumeilemaan Sumppi :happy: Pikaista tärppiä teille!

On kyllä todella yksilöllistä, miten kierto palautuu ja miten tehokkaasti imetys toimii ehkösynä. Mulla kans imetys tuntu olevan satavarma ehkäsy. Nyt imetyksiä on enää satunnaisesti korkeintaan muutamia viikossa ja siltikään ei kiertoa näy :shifty: Tää on kyllä eka kerta, kun oon odottamalla odottanut menkkoja alkua. Nyt on alkanut tuntua, että ihan turhaan napsin niitä minipillereitä viimeset puoli vuotta.

Miitu: Kyllä ollaan hurjan onnekkaita, kun saadaan olla äitejä jo yhdelle pikkuiselle :) Sormet ja varpaat ristissä, että kaikki pikkusisaruksesta haaveilijat saavat toisen vauvan.

Pilvikirsikka: Mun edellisessä la-ryhmässä myös plussia satelee ihan hurjaan tahtiin. Ei meinaa pysyä enää kärryillä, ketkä kaikki odottaa jo uutta vauvaa. Just eilen juttelin yhden kaverin kanssa ja heidän lähipiiriin syntyi "vahingossa" toinen vauva vain reilun vuoden ikäerolla. Siinä oli käyny just niin, että raskaaksi oli tultu jo ennen kun kierto oli kunnolla käynnistynyt. Oli ollu kuulemma aikamoinen shokki aluksi, mutta ihan hyvin oli vauva-arki lähtenyt rullaamaan kahden pikkusen kanssa.

Mä koen, että jokaisen kuumeilumatka on arvokas oli sitä takana viikkoja, kuukausia tai vuosia :Heartred Vaikka vuosien kuumeilua en kenellekään toivo. Se on se lapsen kokoinen aukko sydämessä, mikä pitäisi saada täytettyä.

Plussatuulia testaajille, tärppiä oviksen metsästelijöille, pikaista tädin visiittiä sitä toivoville ja hyviä vointeja jo raskautuneille :Heartbigred

Takaisin