Toinen haaveissa <3

Mintukka ihana kuulla että verenvuoto on loppunut! Meilläkin esikoinen oli selvä poika, muistoks saatiin ultra kuva jossa oli pippeli :D huippua et vihdoin löytyi pojalle hoitaja. :)

Joo mulla on kans kaks kuvaa haarovälistä, jossa se pippeli kyllä näkyy tooosi selvästi :D Esikoista näky kans. Esikoinen esitteli sitä aina auliisti, ekana aina anturi sinne pyllyyn osu. Tää masuasukki ei oikein suostu esittelee, aina saapi oikein ettiä. Eli ihan erilainen persoona jo nyt ku veljensä. :D

Rv 18+2

Onpas Niemja ja Mintukka pitkällä! :) Tsemppiä loppupuoliskoon!

Omaa napaa sen verran että näyttäis olevan kp 1.. Kierto nyt näköjään 27 päivää.

Muoks niin ja hienoa et Mintukalla on nyt hoitaja pojalle!

Joo no tietenki just ku hehkutin tänne tuosta hoitajasta, niin äsken se ilmotti, että on saanu sijaisuuksia ja ei pääsekkään enää tarvittaessa eikä lyhyellä varotusajalla.. Noh se siitä sitten!

Mintukka, No voi eii... :sad001 Olin juuri laittamassa että miten kiva juttu että hoitaja löytyi! No sanon nyt sitten että tosi ihana juttu että vuodot ovat hellittäneet! :) On se jännä kuinka luonteen voi jo huomata masusta asti.. :rolleyes:

Ärsyttävää, kahdesti kirjotin ja teksti aina katos :mad:

Mutta en onnittelekkaa ku pelkästä vuodottomuudesta mintukkaa, toivottavasti löytyis toinen hoitaja!

Pepellä joskos ne menkat ei alakkaa ;)

Pilvikirsikalle pahoittelut tädistä!

Täälä ultrasta kotiuduttu, toinen poika tulos ♡ kaikki hyvin, pienempi ja hyvin paljon vilkkaampi ku veljensä :D meni tosi kauan saada kaikki pakolliset katottua ku ei pysyny yhtää paikoillaan. Kivuille ei löytyny syytä, joten paikat ei ilmesesti oo vaan palautunu kunnolla.
Mutta, nyt sitte iski nimistressi ku etunimi on mutta ei toista ja kolmatta! Ja stressi jo kolmannesta lapsesta ku haluaisin silti sen tytön.. Mutta, nyt koitan nauttia tästä ja ressata molempia sitte ensvuonna :D
Maha on jo jäätävä ja poitsu hengaili tosi ylhäällä mikä vaikeutti ultraamista.

niemja: onnittelut poika lupauksesta! :)

Tytönhä eiks saa jos seksii vähä harvemmin ja ei just ovulaatiopäivänä? ;)

Joo nyt todellaki oli harvoin mutta tais olla justii ovispäivänä sitte :D mutta kiitos :) on se poika helpoo ku on nii pieni ikäero!

Onnea niemja poikalupauksesta :)

Mullakin olis jo kahdelle pojalle ja yhdelle tytölle nimet :rolleyes:

Onnea Niemja poikalupauksesta! ♡

Meilläkin olis nimet toiselle pojalle ja tytölle, mutta taitaa lapsiluku jäädä kahteen jos se toinen joskus suodaan. :)

Onnea niemja poikalupauksesta :)

Meillä kans ois pojalle jo nimi valmiina jos sellainen joskus tulee, esikoinen on siis tyttö :)

Täällä kp 12, dpo 5. Ovulaatio tosiaan tuli jo kp 7 joka on mulle tosi aikaisin. Silloin aiemmin niissä kierroissa joissa Ovulaatio on tullut se tuli vasta kp 16 jälkeen, esikoinen tärppäs kp 20.

Ovulaation aikaan oli tosi voimakkaat kivut alavatsalla. Helpotti hetkeksi ja nyt taas jatkuu. Jännä nähdä onko kierto nyt sit sen jotain 21 päivää kun ovis oli niin aikaisin vai mitä tapahtuu.

Misu toivotaan että plussa tulis! Mulla esikko tärppäs tuosta aikasesta ovulaatiosta ;)

Meillä kans olis kahdelle tytölle koko nimet valmiina, toiselle pojalle pelkkä etunimi. Vaikeaa. :D ja toisaalta haluaasin jättää lapsiluvun kahteen, mutta toisaalta sen tytön haluaasin.. Vaikeaa.

Mullaki olis pojalle ja tytölle nimi :D

Ja niemja onnea poikalupauksesta :)

Mulla ois pojalle etunimi ja tytölle joitain heitettyjä ideoita. Salaa toivon poikaa, mutta tyttöä ois kiva pukea pinkkiin ja niihin vaatteisiin joihin ei itse viitsi. :hilarious: Ihan sama, kunhan se toinen joskus suotaisiin. Sitä vain toivon.

Onnea plussista!

Mä haluaisin kaksostytöt :rolleyes: Nimetkin olisivat valmiina. Ihan järjetöntä. Olen nähnyt vuoden ajan unia, joissa meille syntyy yksi tyttö ja ajattelen aina, että "ahaa, tulikin vain yksi, ei se mitään". :joyful: Nuorempana haaveilin kolmesta lapsesta.

niemja: onnittelut poika lupauksesta! :)

Tytönhä eiks saa jos seksii vähä harvemmin ja ei just ovulaatiopäivänä? ;)

Meille on sit vissii tulos poika ;D nyt vasta rv 6+2 joten on pitkä aika varmistukseen :grin

Eikuh.. Seksiä oli tasan kerran ja ovis oli tulossa, testit oli tummumaan päin.. Tyttökö sittenki?? Vai poika JA tyttö?! :o :hilarious:

Takaisin