Toinen haaveissa <3

Tervetuloa Sumppi! :)

Mimmma, voi ei :(

Mä en ole onneksi koskaan haaveillut lapsista pienellä ikäerolla. Jos nyt tulisin raskaaksi, meidän lapsilla olisi ikäeroa yli seitsemän vuotta. Niin pitkää ikäeroa en koskaan "suunnitellut", mutta tällaista elämä on. Esikoisesta tulisi aivan ihana isosisko... On jo pari vuotta ihmetellyt, että miksi kaikilla kavereilla on sisaruksia ja hänkin haluaisi. Mitäpä siihen muuta kuin selittämään, että perheitä on niin paljon erilaisia. (Arvaatte varmaan, että pahalta tuntuu.) Jos meille edes toista lasta tulee, niin ainakaan aikuisena sisarusten ikäerolla ei ole enää mitään merkitystä.

Eilen olin gynellä, ja multa otettiin papanäyte (vaikka edellisestä on vasta kaksi vuotta, mutta jos vaikka raskaudun, niin ei seuraavaan mene liian kauaa), gyne ultrasi (yksi muita isommaksi kasvanut munasolu jo näkyvissä vasemmalla puolella, eli ovulaatio on lähestymässä), mutta koska kohdun limakalvot kiertoon nähden turhan epätasaiset tms. (ehkä polyyppi?) niin lopuksi otti pipelle-näytteen. Eli kohdun limakalvonäytteen... Luojan kiitos en ollut osannut varautua ja pelotella itseäni keskustelupalstojen kauhuilla, koska se tosiaankin sattui. Haipakkaa mut raahattiin takahuoneeseen lepäämään, kun kipushokki yllätti hetken päästä ja olin vähällä pökrätä. Hintakin lähes 200 euroa, mutta siihen en sentään pyörtynyt. Vieläkin alavatsa on arka.

Vielä käyn gynen lähetteellä verikokeissa tarkistuttamassa kilpirauhasen arvot, vaikkei niissä koskaan ole mitään ollut. Mutta mun äidillä on ollut kilpparin vajaatoimintaa ja mullakin oli pari vuotta sitten kilppareissa kysta, joka poistettiin, joten ainahan se mahdollisuus mietityttää.

Pari viikkoa pitää odotella tuloksia. Mulla on kuitenkin ihan terve olo, joten en oikein osaa odottaa mitään huonoa. Pyörryttävän olon takia en ehtinyt kysymään, että kai me silti saadaan hyödyntää tuleva ovis, vaikka oli se kamala näytteen otto. Ei kai se nyt mitään vaikuta?

Tervetuloa Sumppi!

Hyvin sanottu salo! Mä kans toivon tärppionnea kaikille meille! Jospa kukin plussais ennen kuin vuosi loppuu :)

Pahoittelut mimmma! Tsemppiä uuteen kiertoon!

Lady Bug auts! Kuulostaa tosi ilkeeltä :( En kyllä osaa sanoa mitään tuohon, mutta tuskin se näytteenotto mitään haittaa :)

Viimeksi kun täällä kävin, kerroin että tulen takaisin vasta kun on jotain kerrottavaa. No nyt olisi vähän jotain :wink
Ja melko kreisiä... Jätin koko homman mielestä (loppukierrosta vähän laskeskelin milloin menkat pitäisi alkaa) ja ovulaation aikaan mentiin halujen mukaan ja yhen kerran halutti (miehen harmiksi) :joyful:

En osaa lisätä testikuvaa...

Eli tässäpä tämä päivän piristys :)

Liitteet

• DSC_1044.JPG
    DSC_1044.JPG
    726 KB · Katsottu: 234
Neita, varovaiset onnittelut! Sama juttu mulla. En merkkaillut kalenteriin mahdollisia päiviä, en tikutellut sen enempää ovista yms. Pidin taukoa foorumilta..Perjantaina plussasin :)

Neita paljon onnea! :) vieläkö ehtii toukokuisiin vai meneekö kesäkuulle? :)

Onnea plussanneille!

Omaa napaa: siis voisko ihmisen väsymyksellä olla joku raja?! Tänään dpo 6, aamulla oli niiiin menkkaolo että huh huh. Todella outo olo koko päivän, vähän kuin flunssa muttei kuitenkaan ja toi alavatsa juilii koko ajan niin ku menkat alkas. Syön suklaata ja koitan pysyy hereillä. Lisäksi ovistesti näyttää edelleen plussaa..ei tasavahvaa viivaa mutta kuitenkin. Ihan puhtaita negoja nimittäin sain kyllä vielä kolme päivää ennen ovista ja siitä ne lähti vahvistumaan. Viime torstaina oli tasavahvat ja ovisoireet.

Muokattu viimeksi:
Kiitos onnitteluista, varovaisen innokas olo. Laskettuaika laskurin mukaan 7.6 joten jos tässä epäuskoisena ensin lueskelisi mitä täällä on muille tapahtunut kuukauden poissaolon aikana ja sitten jos kaikki menee hyvin siirtyisi kesäkuisiin. En ihan ehtinyt toukokuisiin mutta eipä tuota tiedä ennustaa :whacky011

Onnittelut Neita! :)

Ehkäpä siinä onkin jotain perää että napsahtaa juuri silloin kun vähiten osaisi odottaa tai osaa hieman höllätä. :wink

Toi on niin totta Miitu!

NuttyKitty mulla tuli monta päivää ovisplussa vaikka ite ovis oli jo mennyt. Olisinkohan neljänä päivänä testannut ja sit päätin lopettaa. Kuulemma joillain saattaa näkyä useamman päivän plussana. Toivotaan r-plussaa sinne! Lupaavia oireita :)

Hehkutan hetken ja jatkan kuulumisten lukemista...
Koska en täällä kuumeillut niin nyt voin mainita muutaman raskausoireen jotka siis paljastu vasta niiksi. Lämmöt eivät romahtaneet (mittailin iltaisin) kuten aikaisemmin, rinnat pysyi arahkoina, muutama päivä sitten kumartaessa tuikki kohdunsuulle erikoisesti. Sitten oireita jotka ollut aikaisemminkin ilman plussaa... Monena iltana viime aikoina iskenyt väsymys jo 9 aikaan, viluttaa, semi-nuhainen olo, vitutus-olo (epäilin työstressiä pms:llä höystettynä) . Nyt kun plussa tuli mies sanoi miettineensä että pms ollut outo koska en ole ollut vittumainen vain väsy ja kärty :rolleyes:

Ja tuo raskaustesti on tehty vain parin tunnin pidätyksellä töiden jälkeen. Mies oli sitä mieltä että pitää käydä ostamassa lisää kun oli ainoa jäljellä. Ehkä parin päivän päästä.

Niin ja muuten olisi bileet viikonloppuna. Nyt pitäs keksiä tekosyitä juomattomuuteen...

Täältä väliaikakuulumiset... maanantaina siis tein haalean plussan, nyt ovulaatiosta laskettuna 4+2 ja tilanne näyttää tältä:

ImageUploadedByVau Foorumi1475120857.639735.jpg

Mitään oireita ei ole ja se kyllä epäilyttää kovasti. Täytyy varmaan varata varhaisultra, jotta nähdään, onko siellä mitään. Voin kuitenkin varmaan lopettaa testailun tältä erää ja siirtyä kesäkuisiin piinailemaan ekaa kolmannesta. Plussatuulia ja tsemppiä tänne kaikille!

Hannanna: kerkeät kyllä oireilla myöhemminkin. Mulla alkanut huonot olot (joita en enää toivo neljättä kertaa putkeen) niin vasta rv6-7 ja tissit alkanut kasvaa vasta rv6 paikkeilla. Väsymys, uupumus ja palelu oli sit varhaisempia oireita, mutta ei niitä tajunnut kuin vasta jälkikäteen. Mutta onnea plussasta! :)

Mulla alko etominen jo enne plussaa ja siitä osasin testin tehdä, mutta sitte ne oireet alko heittelehtiä. Oli ja ei ollu.

Mutta vielä onnittelut neita ja hannanna! :)

Missäs vaihees muut on? Koska saa testikuvia tiirailla? ;)

Täälä tänään rakenneultra, jännittää onko pysyny poikana vai menikö mun veikkaus väärään! Olisin shokis jos oliski tyttö. :D mutta kunhan terve on nii se on tärkein.
Eilen iski vielä ihan kaamea flunssa päälle, onneks tuli vapaat nii saa parannella ittiä. Mahakivut onneks hieman helpottanu ja supistuksetki vähä laantunu, ehkä tämä tästä iloksi vielä muuttuu :)
Puhpallero 20+3 ♡

Niemja en kestä että siellä jo puoliväli! <3 tuu kertoo sit ultrakuulumiset :) mites joko moni tietää?

Onnittelut plussanneille <3

Täällä kp 24, ja nyt vaan odotellaan et miten tässä kierrossa käy. Mulla on yks raskaustesti kaapissa ja se kiusaa mua siellä. Koko ajan miettii et millonka se kannattais tehdä yms :D

hannanna, Mulla ei ollut mitään oireita alkuraskaudessa, ainoastaan kasvava vatsa ja ultra toi varmuuden pienestä. Että niinkin voi olla. ;) Ymmärrän toki että oireettomuus pelottaa, niin se mietitytti minuakin..

Niemja, Hui kuinka jännittävää ja puoli välissä olet jo :) Tulehan kertomaan ultrakuulumisia! <3

Pepellä myöskin jännät paikat! Pidetään peukut pystyssä. :wink

Heippa pitkästä aikaa.

Kauheesti on tekstiä enkä kerkee nyt lukemaan, luen sitten illalla kun on aikaa.
Kerron kuitenki pikaiset kuulumiset.

Täällä kans puoliväli häämöttää. Kahen viikon päästä rakenneultra ja eilen kävin neuvolassa ultrassa, edelleen varma poika tulossa. Imeskeli kovasti sormia ja oli ihanan rauhallinen tapaus <3 Verenvuodot on loppunu, jeiiij! Mutta eilen alko irtoilee limatulppaa kera suppareiden..

Oliko se täällä ketjussa ku valitin siitä lastenhoitaja jutusta.. Noh nyt ollaan pojalle löydetty hoitaja, jolla on vieläpä lähihoitaja taustaa. Kuulosti lupaavalta ja poikakin tuli toimeen hänen kanssaan. Hän tulee sitten tarvittaessa hoitamaan myös lyhyellä varotusajalla.
Tänään poika lähtee isovanhempien luokse kun meillä miehen kans huomenna hautajaiset. Arvatkaa ottaako tää mamma tän illan täysin vaan itselleen kun mieskin tulee vasta kymmenen aikaan kotiin :D

Takaisin